Strona główna
Logo unii europejskiej

Przyczepa transportowo-przeładunkowa

Data publikacji: 16.03.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 26-03-2020

Numer ogłoszenia

1238813

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

W rozdziale XI zapytania ofertowego nr 04/KT/2020 z dnia 16.03.2020r. błędnie wskazano datę otwarcia ofert na 25.03.2020r.godz. 15:30 gdyż termin składania ofert upływa w dniu 26.03.2020r. o godzinie 15:00.
W związku z powyższym prostując oczywistą pomyłkę wskazujemy, że otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.03.2020r. o godzinie 15:30. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
Powyższa zmiana nie wpływa na przedmiot zamówienia, dlatego postępowanie zostanie zakończone 26.03.2020r. o godz.15:00.

Miejsce i sposób składania ofert

Oferty należy składać w formie pisemnej (papierowej) na adres (osobiście/kurier/poczta):
ZŁOMEX SUROWCE Spółka z o.o.
ul. Igołomska 27, 31-983 Kraków

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Mirosława Wiązania

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48 504 251 162

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie dotyczy zakupu przyczepy transportowo-przeładunkowej.
2. Przeznaczenie i warunki pracy przyczepy:
a) przyczepa musi być przystosowana do transportu kontenerów stalowych rolkowych o pojemności ok. 34 m³ i wadze (pojemnika technologicznego) ok. 3 Mg , wykonanych według normy DIN 30722
b) przyczepa musi być przystosowana do załadunku i rozładunku wskazanych powyżej pojemników technologicznych klasy DIN 30722. Operacje te wykonywane będą z użyciem tzw. systemu hakowego zamontowanego na specjalistycznym pojeździe.
c) przyczepa wraz z specjalistycznym pojazdem prowadzić będą obsługę procesów załadowczych i transportowych materiału przerobowego na potrzeby mechanicznego, zautomatyzowanego przerobu złomu wielkogabarytowego,
d) przyczepa użytkowana będzie w bezpośredniej ekspozycji na warunki atmosferyczne
e) przyczepa będzie użytkowana na podłożu utwardzonym
f) cykl pracy – całoroczny, jedno/dwu zmianowy
3. Zakres przedmiotowy zamówienia:
a) przyczepa zgodnie ze specyfikacją zawartą w rozdziale III Zapytania ofertowego nr 04/KT/2020 z dnia 16.03.2020r.
b) dokumentacja potwierdzająca zgodność przedmiotu zamówienia z obowiązującymi przepisami prawa, w tym deklaracja CE
c) kompletna dokumentacja tzw. techniczno-ruchowa przyczepy, w tym w szczególności instrukcja obsługi w języku polskim
d) dostawa przedmiotu zamówienia do miejsca realizacji projektu, wskazanego w niniejszym zapytaniu,
e) przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Zamawiającego.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: małopolskie Powiat: Kraków Miejscowość: Kraków

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wybór Dostawcy przyczepy transportowo-przeładunkowej.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przyczepa transportowo-przeładunkowa.
1. Podstawowe parametry :
a) masa własna maksymalnie 3 800 kg
b) DMC 18 000 kg
2. Układ jezdny
a) Dwie osie
b) Koła podwójne w rozmiarze min. 17,5 max . 19
c) Koło zapasowe
3. Rama, zawieszenie i bieżnia
a) Metalowa zabezpieczona antykorozyjnie
b) Bieżnia ( pod rolki pojemnika klasy DIN 30722) długość 6500 mm
c) Bieżnia ze stali utwardzonej
d) Blokada pojemnika klasy DIN 30722 - pneumatyczna
e) Pełne odboje
f) Zawieszenie pneumatyczne
g) Hamulce
h) Przyłącze duomatic z samochodem

Wymagania podstawowe:
Wymagania podstawowe określone w stosunku do przedmiotu zamówienia i Dostawcy, których brak możliwości spełnienia przez Dostawcę powoduje negatywną ocenę i odrzucenie oferty:
1. Minimalny okres gwarancji – 24 miesięcy
2.Minimalne wymagania dotyczące serwisu:
a) gwarancyjnego:
• obsługa zgłoszenia w języku polskim
• podjęcie działań serwisowych – bezpośrednio po zgłoszeniu
• maksymalny termin przyjazdu serwisu w przypadku braku możliwości zdalnego usunięcia awarii – 48 godzin
• raporty poserwisowe
b) pogwarancyjnego:
• zapewnienie serwisu pogwarancyjnego lub wskazanie alternatywnych możliwości świadczenia takiego serwisu
3. Maksymalny okres realizacji umowy – 20 tygodni od daty zawarcia umowy
4. Przyczepa musi być fabrycznie nowa, nieużywana i wolna od wad
5. Oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, musi spełniać wymogi określone w rozdziale II i IV Zapytania ofertowego nr 04/KT/2020 z dnia 16.03.2020r., a także przedmiot zamówienia musi być zgodny ze specyfikacją określoną w rozdziale III Zapytania ofertowego nr 04/KT/2020 z dnia 16.03.2020r.
6. Oferent w odniesieniu do przedmiotu zamówienia jest zobowiązany przedłożyć referencję w ilości min. 3 szt. odnoszące się do marki/typu (o zbliżonych parametrach wielkości) oferowanej przyczepy .

Kod CPV

34223300-9

Nazwa kodu CPV

Przyczepy

Dodatkowe przedmioty zamówienia

nie dotyczy

Harmonogram realizacji zamówienia

Oferta musi być ważna przynajmniej prze okres 90 dni, przy czym bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Oferent/Dostawca spełniający łącznie następujące warunki:
a) Dysponuje potencjałem osobowym, technicznym i finansowym, a w szczególności doświadczeniem i uprawnieniami dającym zdolność do wykonania zamówienia.
Dla weryfikacji oferent jest obowiązany przedłożyć :
Referencje z dostawy min. 3 realizacji obejmujących zbliżony zakres (wartościowo i jakościowo) do oferowanego przedmiotu zamówienia
b) Niezalegający z zapłatą podatków i składek ubezpieczenia społecznego, lub innych danin publiczno-prawnych wymaganych w kraju Oferenta. Dla weryfikacji zobowiązany jest złożyć oświadczenie o niezaleganiu w podatkach i składkach ZUS, lub innych danin publiczno-prawnych wymaganych w kraju Oferenta.

Wiedza i doświadczenie

Wykonawca powinien posiadać wiedzę i doświadczenie w realizacji dostaw zbliżonych do przedmiotu zamówienia.

Potencjał techniczny

Wykonawca powinien posiadać potencjał techniczny i finansowy do realizacji zamówienia zgodnie z jego opisem.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Do postępowania zostaną dopuszczeni Oferenci spełniający następujące warunki:
Posiadanie niezbędnej wiedzy dotyczącej przedmiotu zamówienia i dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na prawidłowe wykonanie zadania.

Warunki zmiany umowy

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w umowie zawartej z Wykonawcą, który zostanie wybrany w wyniku przeprowadzonego postępowania. Ewentualne zmiany zapisów umowy będą zawierane w wyniku przeprowadzonego postępowania. Ewentualne zmiany zapisów umowy będą zawierane w formie pisemnego aneksu, po ewentualnej wcześniejszej akceptacji Instytucji Pośredniczącej (jeśli zakres zmiany będzie tego wymagał), a ponadto zmiany będą mogły być wprowadzone z powodu:
a) wystąpienia obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy
b) wystąpienia okoliczności będących wynikiem działania siły wyższej
c) zamiany istotnych regulacji prawnych
d) zmian umowy o dofinansowanie, jakie Zamawiający zawrze z Instytucją Pośredniczącą
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany poza ww. uwzględnionej w zawartej (przyszłej) umowie w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie nieznacznej modyfikacji odnoszącej się do elementów przedmiotu zapytania, jednakże modyfikacja ta nie może wpłynąć negatywnie na przedmiot niniejszego zapytania i jego funkcjonowanie.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany poza ww. uwzględnionej w zawartej (przyszłej) umowie w stosunku do terminu wykonania jeżeli zmiana ta będzie wynikała z winy Zamawiającego, w tym także w wyniku nieznacznych modyfikacji zakresu przedmiotu zamówienia.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Formularz ofertowy wraz z załącznikami

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Ocena ofert przeprowadzana będzie trzystopniowo, w pierwszej kolejności tj. Etap 1 zostanie sprawdzona poprawność oferty pod względem formalnym tj. termin wpływu, kompletność oferty . W przypadku negatywnej oceny oferta zostanie odrzucona.
2. W drugiej kolejności tj. Etap 2 zostaną ocenione „Wymagania podstawowe” wskazane w rozdziale IV Zapytania ofertowego nr 04/KT/2020 z dnia 16.03.2020r., odnoszące się zarówno do przedmiotu zamówienia jak i Dostawcy. W przypadku negatywnej oceny oferta zostanie odrzucona.
3. Po pozytywnej ocenie formalnej i wymagań podstawowych , oferta zostanie poddana ocenie w Etapie 3, według wskazanych poniżej kryterium oceny.

1. Cena netto oferty:
Znaczenie procentowe kryterium: 76%
Max. ilość punktów: 76pkt
Zasady punktacji: Liczymy iloraz wartości netto ceny najniższej oferty do badanej oferty, następnie wynik mnożymy x100, wynik iloczyny mnożymy x waga tj. 0,76.

2. Długość okresu gwarancji:
Znaczenie procentowe kryterium: 24%
Max. ilość punktów: 24pkt
Zasady punktacji: Oferty z okresem gwarancji 24 m-cy: 0 pkt. Za każdy okres gwarancji dłuższy o 1 miesiąc Oferent otrzymuje 1 pkt. Max ilość punktów w tym kryterium wynosi 24, za okres gwarancji 48 m-ce i dłuższy.

Punkty uzyskane za poszczególne kryteria podlegają sumowaniu. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania to 100 pkt. Uzyskane oceny zostaną zaokrąglone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku podania ceny netto przedmiotu zamówienia w obcej walucie przeliczanie na potrzeby oferty na PLN zostanie dokonane według średniego kursu NBP z dnia otwarcia ofert.

Wykluczenia

Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty, w odniesieniu do których wszczęto postępowanie upadłościowe lub których upadłość ogłoszono, a także te powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Dostawcy a Dostawcą, polegające w szczególności na:
1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji
3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika
4. pozostawaniu w związku małżeńskim w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZŁOMEX SUROWCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Igołomska 27

31-983 Kraków

małopolskie , Kraków

Numer telefonu

126438459

Fax

126438450

NIP

6783047988

Tytuł projektu

Wdrożenie bezemisyjnego procesu przerobu złomu wielkogabarytowego z wyeliminowaniem procesu ogniowego

Numer projektu

POIR.03.02.02-00-1643/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

1. Nazwa i adres Wykonawcy: WIELTON S.A. ul. Rymarkiewicz 6, 98-300 Wieluń
2. Data wpływu oferty: 26.03.2020r.
3. Cena netto oferty: 71 000,00zł
Liczba wyświetleń: 407