Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
W dniu 18.03.2020 r. Zamawiający zmienił zapis w pkt 7.4 zapytania ofertowego dodając możliwość złożenia oferty pocztą elektroniczną na adres: bogdan.dziedzic@zsl-zagnansk.pl (podpisane dokumenty w postaci skanów, w formacie PDF) W przypadku złożenia wersji elektronicznej każdorazowo należy dostarczyć wersję papierową oferty.
W związku z powyższą zmianą, zostało zmienione zapytanie ofertowe i podpisane jako „skorygowane”.
Miejsce i sposób składania ofert
Pisemne oferty należy składać /osobiście, pocztą, kurierem/ do dnia 24.03.2020 r. do godz. 9.00 w siedzibie Zamawiającego: Zespół Szkół Leśnych w Zagnańsku ul. Spacerowa 4, 26-050 Zagnańsk lub pocztą elektroniczną na adres: bogdan.dziedzic@zsl-zagnansk.pl (podpisane dokumenty w postaci skanów, w formacie PDF). W przypadku złożenia wersji elektronicznej każdorazowo należy dostarczyć wersję papierową oferty.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
bogdan.dziedzic@zsl-zagnansk.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Bogusław Dziedzic
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
41 3001514, 41 300 11 41
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Zakup 12 rejestratorów leśniczego współpracujących z aplikacją Leśnik+ wraz z 2 drukarkami termicznymi – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ /dwa zestawy zawierające 6 rejestratorów i drukarkę termiczną, w jednym zestawie stacje dokujące v.1, w drugim stacje dokujące v.2/.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Sprzęt IT
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
świętokrzyskie
Powiat:
kielecki
Miejscowość:
Zagnańsk
Cel zamówienia
Niniejsze postępowanie toczy się w trybie zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności, w ramach projektu "Technik leśnik na miarę potrzeb rynku pracy” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej. Oś priorytetowa: RPSW.08.00.00 Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo Działanie: RPSW.08.05.00 Rozwój i wysoka jakość szkolnictwa zawodowego i kształcenia ustawicznego. Poddziałanie: RPSW.08.05.01 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU (projekty konkursowe) Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego. Celem zamówienia jest pozyskanie ofert na dostawę rejestratorów leśniczego współpracujących z aplikacją Leśnik +. Oferty posłużą do wyboru dostawcy.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup 12 rejestratorów leśniczego współpracujących z aplikacją Leśnik+ wraz z 2 drukarkami termicznymi – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ /dwa zestawy zawierające 6 rejestratorów i drukarkę termiczną, w jednym zestawie stacje dokujące v.1, w drugim stacje dokujące v.2/.
Kod CPV
30213100-6
Nazwa kodu CPV
Komputery przenośne
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia: 21 dni od daty podpisania umowy
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Potwierdzenie spełnienia warunku będzie weryfikowane na podstawie oświadczenia Oferenta w formularzu ofertowym (Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego).
Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie umożliwiające wykonanie zamówienia. Potwierdzenie spełnienia warunku będzie weryfikowane na podstawie oświadczenia Oferenta w formularzu ofertowym (Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego).
Potencjał techniczny
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Potwierdzenie spełnienia warunku będzie weryfikowane na podstawie oświadczenia Oferenta w formularzu ofertowym (Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego).
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówień. Potwierdzenie spełnienia warunku będzie weryfikowane na podstawie oświadczenia Oferenta w formularzu ofertowym (Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego).
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej, finansowej i organizacyjnej zapewniającej wykonanie zamówienia. Potwierdzenie spełnienia warunku będzie weryfikowane na podstawie oświadczenia Oferenta w formularzu ofertowym (Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego).
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Ofertę należy sporządzić na Formularzu ofertowym – Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
Do oferty należy załączyć:
a) Formularz cenowy – Załącznik nr 3
b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 4
c) Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym – Załącznik nr 5
d) Klauzula informacyjna– Załącznik nr 6
e) Oświadczenie RODO – Załącznik nr 7
f) Parafowany projekt umowy– Załącznik nr 8
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosował będzie następujące kryteria oraz wagi do tych kryteriów:
- cena ofertowa brutto - waga 60 %
- okres gwarancji - waga 40%
Ocena ofert będzie dokonywana wg poniższej zasady:
a) Kryterium „cena wykonania zamówienia”
Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone według następującego wzoru:
(Cena oferty najtańszej/Cena oferty badanej) x 60=liczba punktów
Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
b) Kryterium „okres gwarancji”
Zamawiający wymaga zaoferowania na dostarczony towar min. 24 – miesięcznej gwarancji. Wykonawcy oferujący wydłużenie okresu gwarancji ponad 24 miesiące uzyskają za każde dodatkowe 12 miesięcy 10 punktów, ale maksymalnie 40 punktów (za dodatkowo zaoferowaną 48 - miesięczną i dłuższą gwarancję).
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, której zostanie przyznana najwyższa ilość punktów spośród ofert ważnych, niepodlegających odrzuceniu, stanowiąca sumę punktów przyznanych w kryterium oceny ofert „cena ofertowa” oraz kryterium oceny ofert „okres gwarancji”.
Wykluczenia
Wykonawca jest zobowiązany do podpisania stosownego oświadczenia, określonego w Załączniku nr 5 do Zapytania ofertowego. Wykonawcy, którzy nie podpiszą ww. oświadczenia zostaną wykluczeni.
Nazwa
ZESPÓŁ SZKÓŁ LEŚNYCH IM. ROMANA GESINGA W ZAGNAŃSK
Adres
26-050 Zagnańsk
świętokrzyskie
, kielecki
Numer telefonu
413001141
Fax
413001141
NIP
9590830692
Tytuł projektu
Technik leśnik na miarę potrzeb rynku pracy
Numer projektu
RPSW.08.05.01-26-0053/19-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
TAKMA Tadeusz Tiuchty, 51-128 Wrocław, ul. Poświęcka 1a.
Data wpłynięcia oferty 21.03.2020 r.
Cena brutto: 71 659,80 zł