Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zarówno samodzielnie jak i jako członek konsorcjum. Jeśli oferta zostanie złożona przez konsorcjum firm, to firmy wchodzące w jego skład odpowiadają solidarnie za prawidłowe wykonanie umowy. Wykonawcy występujący wspólnie powinni ustanowić lidera konsorcjum do reprezentowania ich w postępowaniu.
Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem oferty i przystąpieniem do udziału w postępowaniu ponosi Wykonawca.
Wykonawca powinien sporządzić ofertę na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Oferta powinna być sporządzona na piśmie, w jednym egzemplarzu, w języku polskim, opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia, zawierać adres/siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP oraz być podpisana czytelnie przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną.
Wykonawca w treści oferty winien określić cenę netto i brutto w PLN (złotych polskich) z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1. podpisane oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych stanowiące załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,
2. oświadczenie o spełnianiu warunków stanowiące załącznik nr 4 do zapytania ofertowego,
3. termin realizacji zamówienia na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do zapytania ofertowego,
4. Wykaz zrealizowanych zamówień na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do zapytania ofertowego
5. pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli z załączonych dokumentów nie wynika upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy.
6. Podpisane i opieczętowana przez Wykonawcę pierwsza strona zapytania ofertowego
7. Zaświadczenie o niezaleganiu w płatności składek wobec ZUS (nie starsze niż 1 m-c)
8. Zaświadczenie o niezaleganiu w płatności podatków wobec US (nie starsze niż 1 m-c)
Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia wszystkich powyższych danych ze stanem faktycznym, a Wykonawca, składając ofertę, wyraża zgodę na takie sprawdzenie.
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Oferta w wersji papierowej powinna zostać złożona w zamkniętej kopercie opisanej w sposób wskazujący na zawartość (np. „Oferta do zapytania ofertowego nr ZIG-1-03/2020 ) w siedzibie Za-mawiającego pod adresem:
ZIG sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie przy ul. Stalowa 4 A, (poczta 10-420 Olsztyn),
Oferta może zostać dostarczona wyłącznie w jeden z poniższych sposobów:
1. osobiście
2. za pośrednictwem Poczty Polskiej
3. za pośrednictwem firmy kurierskiej
Oferty będą przyjmowane do godziny 10:00 dnia 21.05.2020 roku (decyduje godzina i data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego). Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Eugeniusz Zioło
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
602554035
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Zapytanie ofertowe na wykonanie prac budowlanych polegających na zakupie i instalacji na gruncie paneli fotowoltaicznych o mocy 40 kW , w ramach projektu „ZAKUP I MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ W FIRMIE ZIG” na terenie firmy zlokalizowanej w Mykach, gmina Dywity, powiat olsztyński, województwo warmińsko-mazurskie dofinansowanego w ramach Działania 4.1 Wspieranie wytwarzania i dystrybucji energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
warmińsko-mazurskie
Powiat:
olsztyński
Miejscowość:
Myki
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy na wykonanie prac budowlanych polegających na zakupie i instalacji na gruncie paneli fotowoltaicznych o mocy 40 kW , w ramach projektu „ZAKUP I MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ W FIRMIE ZIG” na terenie firmy zlokalizowanej w Mykach, gmina Dywity, powiat olsztyński, województwo warmińsko-mazurskie dofinansowanego w ramach Działania 4.1 Wspieranie wytwarzania i dystrybucji energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej (45000000-7 - roboty budowlane
09 331 200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne
09 332 000-5 Instalacje słoneczne
45 000 000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45 223 810-7 Konstrukcje gotowe
45 261 215-4 Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45 310 000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45 311 200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45 311 100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45 315 100-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45 315 300-1 Instalacje zasilania elektrycznego.)
związane z zakupem i montażem instalacji paneli fotowoltaicznych w Mykach gm. Dywity, powiat olsztyński realizowane jako wytwarzanie energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych- szczegółowy opis w specyfikacji
2. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia oraz warunków stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Do oferty powinny być dołączone wszystkie niezbędne dokumenty w języku polskim.
4. Wykonawca powinien oświadczyć spełnienie warunków na druku stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania oraz określić termin realizacji na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do zapytania.
5. Postępowanie prowadzone jest w trybie ogłoszenia ofertowego z zasadą konkurencyjności w oparciu o Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020
Kod CPV
45000000-7
Nazwa kodu CPV
Roboty budowlane
Harmonogram realizacji zamówienia
Zakładana realizacja do 15.07.2020, określenie terminu realizacji w odniesieniu do zakładanego jest kryterium oceny
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Wykonawca dysponuje:
A) min. 1 osobą której zamierza powierzyć funkcję instalatora urządzeń fotowoltaicznych, a która to osoba posiada:
1) kwalifikacje instalatora instalacji odnawialnych źródeł energii, tj.: - posiada certyfikat dla instalatorów instalacji odnawialnych źródeł energii, o którym mowa 4 w art. 136 i art. 145 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (Dz.U. z 2018 r. poz. 2389 z późn. zm.)
2) posiada świadectwo kwalifikacyjne do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku dozoru w zakresie kontrolnopomiarowym lub odpowiadają-ce im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej;
3) posiada świadectwo kwalifikacyjne do zajmowania się dozorem urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku dozoru w zakresie kontrolnopomiarowym lub odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej;
4) posiada certyfikat uprawniający do wykonywania napraw serwisowych oferowanych inwerterów DC/AC.
B) min. 1 osobą, pełniąca funkcję kierownika budowy, a która to osoba posiada:
1) posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urzą-dzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.). oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2018 r. poz. 2272 z późn. zm.) 2) posiada doświadczenie w kierowaniu pracami elektrycznymi polegającymi na montażu elektrowni fotowoltaicznej o mocy min. 30 kWp – min. 2 szt.
zadeklarowaną w załączniku 4 o spełnieniu warunków
Wiedza i doświadczenie
W zapytaniu ofertowym mogą brać udział oferenci, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia:
I. Wykonawca dysponuje:
A) min. 1 osobą której zamierza powierzyć funkcję instalatora urządzeń fotowoltaicznych, a która to osoba posiada:
1) kwalifikacje instalatora instalacji odnawialnych źródeł energii, tj.: - posiada certyfikat dla instalatorów instalacji odnawialnych źródeł energii, o którym mowa 4 w art. 136 i art. 145 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (Dz.U. z 2018 r. poz. 2389 z późn. zm.)
2) posiada świadectwo kwalifikacyjne do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku dozoru w zakresie kontrolnopomiarowym lub odpowiadają-ce im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej;
3) posiada świadectwo kwalifikacyjne do zajmowania się dozorem urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku dozoru w zakresie kontrolnopomiarowym lub odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej;
4) posiada certyfikat uprawniający do wykonywania napraw serwisowych oferowanych inwerterów DC/AC.
B) min. 1 osobą, pełniąca funkcję kierownika budowy, a która to osoba posiada:
1) posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.). oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2018 r. poz. 2272 z późn. zm.) 2) posiada doświadczenie w kierowaniu pracami elektrycznymi polegającymi na montażu elektrowni fotowoltaicznej o mocy min. 30 kWp – min. 2 szt.
zadeklarowaną w załączniku 4 o spełnieniu warunków
II. Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 5 instalacji fotowoltaicznych, każda w ramach jednej inwestycji/umowy o mocy min. 30 kW każda. Zamówienia powinny być opisane w załączniku nr 6
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Wykonawca dysponuje:
A) min. 1 osobą której zamierza powierzyć funkcję instalatora urządzeń fotowoltaicznych, a która to osoba posiada:
1) kwalifikacje instalatora instalacji odnawialnych źródeł energii, tj.: - posiada certyfikat dla instalatorów instalacji odnawialnych źródeł energii, o którym mowa 4 w art. 136 i art. 145 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (Dz.U. z 2018 r. poz. 2389 z późn. zm.)
2) posiada świadectwo kwalifikacyjne do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku dozoru w zakresie kontrolnopomiarowym lub odpowiadają-ce im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej;
3) posiada świadectwo kwalifikacyjne do zajmowania się dozorem urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku dozoru w zakresie kontrolnopomiarowym lub odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej;
4) posiada certyfikat uprawniający do wykonywania napraw serwisowych oferowanych inwerterów DC/AC.
B) min. 1 osobą, pełniąca funkcję kierownika budowy, a która to osoba posiada:
1) posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.). oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2018 r. poz. 2272 z późn. zm.) 2) posiada doświadczenie w kierowaniu pracami elektrycznymi polegającymi na montażu elektrowni fotowoltaicznej o mocy min. 30 kWp – min. 2 szt.
zadeklarowaną w załączniku 4 o spełnieniu warunków
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
W zapytaniu ofertowym mogą brać udział oferenci, którzy nie znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej mogącej budzić poważne wątpliwości co do możliwości prawidłowego wy-konania zamówienia, nie wszczęto wobec nich postępowania upadłościowego, ani nie ogłoszono upadłości; nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Na potwierdzenie oferent załącza
-Zaświadczenie o niezaleganiu w płatności składek wobec ZUS (nie starsze niż 1 m-c)
- Zaświadczenie o niezaleganiu w płatności podatków wobec US (nie starsze niż 1 m-c)
Dodatkowe warunki
1. Istnieje możliwość zaliczkowania do wysokości maksymalnie 80 % wartości zamówienia netto, jednakże nie może to być zaliczka jednorazowa.
2. Termin realizacji 15.07.2020 roku.
3. Minimalny okres gwarancji wykonania 3 lat.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku:
• zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia na żądanie Zamawiającego lub z przyczyn niezależnych lub usprawiedliwionych przez Wykonawcę,
• zmniejszenia kwoty wynagrodzenia w przypadku odstąpienia Zamawiającego od części zakresu przedmiotu zamówienia,
• zmian w infrastrukturze technicznej Zamawiającego,
• zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu umowy,
• zaistnienia okoliczności spowodowanych czynnikami zewnętrznymi, np. siła wyższa, nie-przewidziane warunki pogodowe oraz inne okoliczności mogące mieć wpływ na realizację postanowień umowy,
• ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
• aktualizacji danych Wykonawcy lub Zamawiającego poprzez zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby czy zmianę formy prawnej.
• Zmian koniecznych w dokumentacji projektowej
• Zmian wynikających z dostosowania dokumentów projektu w zakresie wniosków o dotację, wniosków o płatność lub innej dokumentacji związanej z realizacją projektu RPWM04.01.00-28-0221/17.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Wykonawca powinien sporządzić ofertę na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Oferta powinna być sporządzona na piśmie, w jednym egzemplarzu, w języku polskim, opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia, zawierać adres/siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP oraz być podpisana czytelnie przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną.
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
• podpisane oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych stanowiące załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,
• oświadczenie o spełnianiu warunków stanowiące załącznik nr 4 do zapytania ofertowego,
• termin realizacji zamówienia na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do zapytania ofertowego,
• wykaz zrealizowanych zamówień stanowiący załącznik nr 6 do zapytania ofertowego
• pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli z załączonych dokumentów nie wynika upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy( jeżeli dotyczy)
• Zaświadczenie o niezaleganiu w płatności składek wobec ZUS (nie starsze niż 1 m-c)
• Zaświadczenie o niezaleganiu w płatności podatków wobec US (nie starsze niż 1 m-c)
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający dokona oceny formalnej złożonych ofert.
Po weryfikacji formalnej Zamawiający przystąpi do wyboru najkorzystniejszej oferty na pod-stawie poniżej przedstawionych kryteriów oceny ofert.
Oferty zostaną ocenione wg punktacji od 1 do 100, w sposób następujący:
Cena – 30 %
W kryterium tym zostanie zastosowany wzór:
Ocena punktowa = najniższa cena ofertowa brutto / cena oferty badanej brutto x 30 pkt
Gwarancja – 30 %
W kryterium tym zostanie zastosowany wzór:
Ocena punktowa = okres oferty badanej (w miesiącach powyżej zakładanego okresu 3 lat) / najdłuższy okres (w miesiącach powyżej zakładanego okresu 3 lat) x 30 pkt
Termin realizacji – 20%
W kryterium tym zostanie zastosowany wzór:
Ocena punktowa = najkrótszy termin realizacji w stosunku do planowanego terminu zakończenia 31.05.2020r.( ile tygodni krócej od zakładanego terminu realizacji) / termin realizacji oferty badanej w stosunku do planowanego terminu zakończenia 31.05.2020 r(ile tygodni krócej od zakładanego terminu realizacji)
x 20 pkt
Czas reakcji serwisowej/usunięcia awarii – 20%
W kryterium tym zostanie zastosowany wzór:
Ocena punktowa = najkrótszy termin (w dobach) / termin realizacji oferty badanej (w dobach) x 20 pkt
Po ustaleniu punktów w poszczególnych kryteriach nastąpi ich zsumowanie. Zostanie wybrana oferta o najwyższej liczbie punktów.
Wykluczenia
1) Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców którzy są z nim powiązani kapitałowo i/lub osobowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Za-mawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przy-gotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
• posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocni-ka
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
2) Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
• jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego
• została złożona przez podmiot:
-niespełniający warunków udziału w postępowaniu,
-powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami, o których mowa w części VI ust. 1 zapytania ofertowego
-została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.
3) Jeżeli firma/instytucja, której oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiają-cy może wybrać najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
Nazwa
"ZIG" SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
10-420 Olsztyn
warmińsko-mazurskie
, Olsztyn
Numer telefonu
895339422
Fax
895339424
NIP
7392954837
Tytuł projektu
„ZAKUP I MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ W FIRMIE ZIG”
Numer projektu
RPWM.04.01.00-28-0221/17-00
Inne źródła finansowania
Inwestycja jest dofinansowana z funduszy UE - EFRR w ramach RPO WM, poddziałanie 04.01.00 - Wspieranie wytwarzania i dystrybucji energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych; tytuł projektu „ZAKUP I MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ W FIRMIE ZIG”
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
ELEMER Usługi Elektryczne Mateusz Rutkowski
Niechłonin 114; 13-206 Płośnica
data wpłynięcia: 21.05.2020 r.
Cena netto: 310 000,00 zł
Cena brutto: 381 300,00 zł