Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
Zmiana w dniu 18.03.2020
Na podstawie zapisu Sekcji II.7 pkt. 1 Zamawiający wprowadził następujące zmiany to treści Zapytania Ofertowego i Opisu Przedmiotu Zamówienia.
1. W zakresie terminu złożenia ofert określonego w Sekcji IV.2 w miejsce dotychczasowego zapisu wpisuje się zmieniony w następującym brzmieniu:
„Formularz Ofertowy, należy złożyć w sposób określony w ust. 1, nie później niż do dnia 23 marca 2020r. do godziny 15.00 (decyduje data wpływu do Zamawiającego)”
2. W zapytaniu ofertowym w Sekcji VI.2 poprzez dodanie ppkt. d) i e) w następującym brzmieniu:
d) zaparafowany wzór umowy stanowiący Załącznik nr 6 do niniejszego Zapytania Ofertowego
e) pisemny wykaz Konsultantów sporządzony zgodnie z zapisem Opisu Przedmiotu Zamówienia w pkt. III ppkt. 1c) tiret szóste in fine
3. W zakresie Opisu przedmiotu zamówienia dokonuje się następujących zmian:
1) W pkt. III ppkt. 1a) in fine skreśla się odwołanie do Załącznika nr 7 do Regulaminu, pozostawiając Wykonawcy możliwość wskazania konsultantów w formie pisemnej, niesformalizowanej konkretnym szablonem.
2) W pkt. III ppkt. 1c) tiret szóste in fine skreśla się odwołanie do Załącznika nr 7 do Regulaminu, jednocześnie doprecyzowując zdanie ostatnie poprzez dopisanie po słowach: „Wykaz konsultantów Wykonawca przedstawi w ofercie” słów „wraz z ich specjalnością”
3) W pkt. III. Dział „Tłumaczenia” w pkt. 2 skreśla się zapis od słów: „(…) przedstawianej w Liście dokumentów potwierdzających znajomość języka niemieckiego stanowiącej Załącznika nr 10 do niniejszego Regulaminu”. W miejsce tego zapisu wpisać po kropce: „Zamawiający wymaga wykazania dla tłumacza posiadania dyplomu ukończenia wyższych studiów filologicznych – kierunek germanistyka, lub certyfikatu Instytutu Goethego na poziomie C2”.
4) W pkt. III. Dział „Tłumaczenia” w pkt. 6 skreśla się zapis in fine: „zgodnie z załącznikiem nr 8 do Regulaminu” a w jego miejsce wpisuje: „(…) spełniających kryteria określone w pkt. 2 niniejszego działu.”
Miejsce i sposób składania ofert
1. Oferty można składać:
a) Elektronicznie, przesyłając Ofertę na adres e-mail:
sekretariat@marinas.pl
b) Pocztą lub osobiście na adres:
Al. Papieża Jana Pawła II 44/2, 70-415 Szczecin
2. Formularz Ofertowy, należy złożyć w sposób określony w ust. 1, nie później niż do dnia 23 marca 2020 r. do godziny 15.00 (decyduje data wpływu do Zamawiającego)”
3. Ofertą w formie elektronicznej jest oferta złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej. Oferta w formie elektronicznej winna być przygotowana jak oferta składana w formie pisemnej – dokumenty podpisane winny być zeskanowane i przesłane na adres e-mail podany w ust. 1. Tytule e-maila powinna znaleźć się informacja o tym, ze e-mail zawiera Ofertę stanowiącą odpowiedź na niniejsze Zapytanie Ofertowe ze wskazaniem sygnatury postępowania.
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia terminu składania ofert.
6. Dokumenty, o których mowa w Sekcji VI „Wymagane oświadczenia i dokumenty” potwierdzające brak podstaw do wykluczenia lub spełnianie warunków udziału Oferent winien złożyć wraz z Formularzem Ofertowym.
7. Zamawiający może prosić Oferenta o uzupełnienie Oferty lub złożenie dodatkowych wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
sekretariat@marinas.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Tomasz Matyśkiewicz
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48 513 262 226
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Aktualizacja oraz druk publikacji wydawnictwa – locja wraz z mapą poglądową Zachodniopomorskiego Szlaku Żeglarskiego,
2) Aktualizacja oraz druk mapy nawigacyjnej Zachodniopomorskiego Szlaku Żeglarskiego.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamawiania przedstawiony jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi drukarskie
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
cała Polska
Powiat:
Miejscowość:
Szczecin
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wybór wykonawcy aktualizacji i druku wydawnictwa Locji oraz mapy nawigacyjnej Zachodniopomorskiego Szlaku Żeglarskiego w ramach projektu South Coast Baltic – Establishing durable cross-border boating destination management on the basis of the MARRIAGE cooperation network.
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Aktualizacja oraz druk publikacji wydawnictwa – locja wraz z mapą poglądową Zachodniopomorskiego Szlaku Żeglarskiego,
2) Aktualizacja oraz druk mapy nawigacyjnej Zachodniopomorskiego Szlaku Żeglarskiego.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamawiania przedstawiony jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego.
Kod CPV
79000000-4
Nazwa kodu CPV
Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Nie dotyczy
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia: do 30 maja 2020r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zgodnie z zapisami w pkt. III. 2 Zapytania ofertowego.
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego)
Wiedza i doświadczenie
Zamawiający uzna warunek doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dla co najmniej 3 różnych Zamawiających zamówienia polegające na druku publikacji (opracowanie, wykonanie składu, druk wydawnictwa o charakterze publikacji książkowej lub przewodnika) z czego:
objętość co najmniej 3 publikacji wynosiła min. 50 stron,
nakład co najmniej 3 publikacji wynosił nie mniej niż 1000 egzemplarzy,
co najmniej 1 publikacja uwzględniała opracowanie mapy.
Zamawiający wymaga przedłożenia referencji lub innych dokumentów od co najmniej 2 wskazanych w ust. 5 Formularza ofertowego różnych Zamawiających, na rzecz których Wykonawca realizował zamówienia, potwierdzających należyte wykonanie zamówienia.
Potencjał techniczny
Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zgodnie z zapisami w pkt. III. 2 Zapytania ofertowego.
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego)
Dodatkowe warunki
Nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje następujące zmiany w Umowie:
a. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy jeżeli zmiany te są dla Zamawiającego korzystne lub wynikły z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W szczególności zmianie może ulec termin realizacji przedmiotu umowy o czas występowania przeszkód o obiektywnym charakterze, które nie były przez Strony przewidziane, ani do których wystąpienia Strony umowy się nie przyczyniły. Maksymalny termin przedłużenia realizacji umowy: 25 czerwca 2020 r.
b. Niezależnie od powyższego, Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych Umowy, zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych oraz zmian dotyczących wskazania przedstawicieli stron wyznaczonych do prowadzenia spraw związanych z realizacją umowy, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy.
c. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku pierwotnego zakresu ilościowego zamówienia poprzez jego rozszerzenie o zakres nie przekraczający 50% w przypadkach gospodarczo uzasadnionych.
d. Wszelkie zmiany wprowadzane do niniejszej umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności zasady konkurencyjności.
e. Za zmianę umowy nie będzie traktowana zmiana wysokości podatku od towarów i usług VAT.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCY
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego Oferent złoży Formularz Ofertowy nie później niż do terminu wyznaczonego na składanie ofert.
2. Oferent wraz z Formularzem Ofertowym złoży aktualne na dzień złożenia oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, tj.:
a) oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania Ofertowego;
b) oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania Ofertowego;
c) oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do niniejszego Zapytania Ofertowego;
d) zaparafowany wzór umowy stanowiący Załącznik nr 6 do niniejszego Zapytania Ofertowego
e) pisemny wykaz Konsultantów sporządzony zgodnie z zapisem Opisu Przedmiotu Zamówienia w pkt. III ppkt. 1c) tiret szóste in fine
3. Oferent wraz z Formularzem Ofertowym złoży referencje lub protokół odbioru lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie 2 usług wskazanych w Załączniku nr 4 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku pierwotnego zakresu ilościowego zamówienia poprzez jego rozszerzenie o zakres nie przekraczający 50% w przypadkach gospodarczo uzasadnionych.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
KRYTERIA OCENY OFERT
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o cenę netto za całość przedmiotu zamówienia.
Punkty przyznawane za „Cenę oferty” [C]:
Maksymalnie za „Cenę oferty” można otrzymać 100 pkt.
Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma najwyższą ilość punktów – 100 pkt.
Punkty dla pozostałych ofert obliczane będą wg wzoru:
Cmin (cena brutto najtańszej oferty w PLN)
[C] = ---------------------------------------------------------------- x 100 x 100%
Cb (cena brutto badanej oferty w PLN)
gdzie:
Cmin – to cena brutto najtańszej oferty w PLN,
Cb – to cena brutto badanej oferty w PLN,
100 – to stały współczynnik,
100% – to waga kryterium.
Wykluczenia
Z udziału w niniejszym postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Oferenta, a Oferentem polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez Instytucję Zarządzającą w wytycznych programowych,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
POLITECHNIKA GDAŃSKA
Adres
Gabriela Narutowicza 11/12
80-233 Gdańsk
pomorskie
, Gdańsk
Numer telefonu
0583472280
Fax
583472747
NIP
5840203593
Tytuł projektu
SOUTH COAST BALTIC - Establishing durable cross-border boating destination management on the basis of the MARRIAGE cooperation network
Numer projektu
STHB.02.01.00-DE-0070/16-02
Inne źródła finansowania
Nie dotyczy
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Konsorcjum Centrum Rozwoju Społeczno – Gospodarczego Przedsiębiorstwo Społęczne sp. z o.o. ul. Lwowska 3/1,71-020 Szczecin i „Drucker” Drukarnia Adam Stec, , Ustowo 40 d, 70-001 Szczecin
oferta wpłynęla w regulaminowym terminie 23 marca 2020. Cena oferty 67 000,00 PLN brutto