Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe na realizację robót remontowo-budowlanych związanych z adaptacją pomieszczeń DDP "Dom nad Potokiem"

Data publikacji: 11.03.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 26-03-2020

Numer ogłoszenia

1238239

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

26.03.2020 r. do godz.10:00 w siedzibie Zamawiającego:
2BIZNES SP. Z O. O.
ul. gen. Fieldorfa "Nila" 18/15
24-100 Puławy
Ofertę można złożyć osobiści, pocztą, kurierem. Liczy się data wpływu oferty do Zamawiającego.
Sposób przygotowania oferty i złożenia oferty:
1. Oferta musi być wypełniona w sposób czytelny w języku polskim na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1. Oferta wraz załącznikami powinna być złożona w zamkniętej kopercie. Koperta winna być oznakowana widocznym dopiskiem: Oferta na realizację robót remontowo-budowlanych związanych z adaptacją pomieszczeń DDP "Dom nad Potokiem"
2. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty jedynie w odniesieniu do całości zamówienia.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
5. Ofertę zatrzymuje Zamawiający. Złożone wraz z ofertą dokumenty lub oświadczenia nie podlegają zwrotowi. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów poniesionych przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem ofert.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożoną ofertą, w tym również poprzez wezwanie Wykonawcy do wyjaśnienia treści dokumentów lub przedłożenia dodatkowych dokumentów. W szczególności Zamawiający będzie miał prawo żądać wyjaśnień w przypadku podejrzenia rażąco niskiej ceny.
7. W przypadku, jeżeli składane w przedmiotowym postępowaniu dokumenty podlegają ochronie w zakresie i na zasadach przewidzianych w przepisach o ochronie informacji niejawnych oraz o ochronie innych tajemnic ustawowo chronionych bądź ze względu na prywatność osoby fizycznej lub tajemnicę przedsiębiorcy, Wykonawca zobowiązany jest poinformować o takim fakcie Zamawiającego, składając wraz z ofertą stosowne oświadczenie. Oświadczenie powinno zostać uzasadnione oraz wyraźnie wskazywać, które dokumenty podlegają ochronie. Brak oświadczenia nie będzie skutkował uznaniem oferty za niekompletną.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu składania ofert oraz unieważnienia zapytania bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
9. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego. W tej sytuacji Wykonawcy, którzy złożyli ofertę zostaną poinformowani o nowym terminie składania ofert oraz o dokonanej zmianie treści zapytania ofertowego. Informacja o ewentualnych zmianach zamieszczona zostanie niezwłocznie na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku istotnych zmian Zamawiający zobowiązuje się przedłużyć termin składania ofert.
Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy jeżeli:
a) jej treść nie odpowiada treści opisu przedmiotu zamówienia będącego załącznikiem do niniejszego ogłoszenia,
b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
c) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia,
d) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
e) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu,
f) nie spełnia wymogów formalnych

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Eliza Czerwińska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

512287072

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie prac remontowo–budowlanych, mających na celu dostosowanie budynku do wymogów sanitarnych m.in. adaptację pomieszczeń do potrzeb osób niesamodzielnych, w podeszłym wieku i ON:
- Dostosowanie pomieszczeń m.in. malowanie, ścianki działowe,
- Dostosowanie otworów drzwiowych i zakup drzwi do pomieszczeń,
- Oświetlenie do pomieszczeń,
- Wykucie drzwi zewnętrzne dwuskrzydłowe z doświetleniem+ wstawienie,
- Sufity (malowanie, materiał, montaż),
- Podłogi (parkiet, wykładzina, terakota),
- Dostosowanie toalet/łazienek
- Położenie płytek
- Podjazd dla niepełnosprawnych.

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubelskie Powiat: puławski Miejscowość: Janowiec

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Realizacja projektu p.n.: DDP "Dom nad Potokiem" w Gminie Janowiec, numer RPLU.11.02.00-06-0179/18, realizowany przez 2BIZNES SP. Z O. O. w partnerstwie ze Specjalistycznymi Gabinetami Lekarskimi "Zdrowie" H.Kłaczyńska i E.Czerwińska s.c. oraz z Gminą Janowiec, współfinansowanego ze środków UE w ramach RPO WL, Oś Priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Priorytet inwestycyjny 9iv Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym, Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie robót remontowo-budowlanych związanych z adaptacją pomieszczeń DDP "Dom nad Potokiem".
- Dostosowanie pomieszczeń m.in. malowanie, ścianki działowe,
- Dostosowanie otworów drzwiowych i zakup drzwi do pomieszczeń,
- Oświetlenie do pomieszczeń,
- Wykucie drzwi zewnętrzne dwuskrzydłowe z doświetleniem+ wstawienie,
- Sufity (malowanie, materiał, montaż),
- Podłogi (parkiet, wykładzina, terakota),
- Dostosowanie toalet/łazienek
- Położenie płytek
- Podjazd dla niepełnosprawnych
Szczegółowy zakres zamówienia określony jest przedmiarami robót załączonymi do niniejszego zapytania

Kod CPV

45000000-7

Nazwa kodu CPV

Roboty budowlane

Dodatkowe przedmioty zamówienia

45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45442100-8 Roboty malarskie
45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421100-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

Harmonogram realizacji zamówienia

Umowa na przeprowadzenie prac remontowo-budowlanych na warunkach określonych w niniejszym zapytaniu zawarta zostanie w okresie nie dłuższym niż 2 dni od wyłonienia oferenta. Termin realizacji usługi do 31.05.2020r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w poniższym zakresie:
- uzasadnionych przyczyn technicznych, funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy;
- z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego;
- zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy;
- pojawienia się na rynku nowych materiałów, technologii wykonania robót budowlanych, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości;
- poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych lub zmiany technologii na korzystniejszą, nowocześniejszą, niż określona w zamówieniu;
- jeśli wystąpi konieczność wprowadzenia zmian w zakresie terminu wykonania lub odbioru przedmiotu Umowy, na skutek zaistnienia obiektywnych przeszkód, które uniemożliwią realizację umowy lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego terminu realizacji zamówienia;
- jeśli wystąpi konieczność rezygnacji z realizacji części lub całości zamówienia podyktowana zaistnieniem siły wyższej lub okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia Umowy;
- zmiany warunków i terminów płatności w przypadku gdy zmiany te wynikać będą z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
- otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany,

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Zamawiający wymaga złożenia w Ofercie następujących oświadczeń i dokumentów, a mianowicie:
a)wypełniony formularz ofertowy wraz z ofertą cenową i oświadczeniami, zgodnymi ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 (A, B, C) do zapytania ofertowego;
b) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania oraz dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
c) parafowany wzór umowy -– zgodne z Załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego;
d) parafowana klauzula informacyjna - zgodne z Załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego;
e) wypełniona zgoda na przetwarzanie danych osobowych - zgodne z Załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego;
f) zaparafowany przedmiar robót- Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego
g) wydruk parafowanego (na każdej stronie) niniejszego zapytania ofertowego.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych w kryteriach:
• cena (waga kryterium 60%)- maksymalnie 60pkt
• okres gwarancji (waga kryterium 40%) - maksymalnie 40pkt
Oferent może uzyskać maksymalnie 100pkt.

Sposób przyznawania punktów:
Cena
Oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 60 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:
C= C min / C ofer. x 60% x 100
(gdzie C min –oferta z najniższą ceną, C ofer. – badana oferta).
Okres gwarancji na wykonane prace remontowo-budowlane wraz z materiałami i produktami użytymi do tych robót. Wymagany okres gwarancji jakości na wykonane prace remontowo-budowlane wraz z materiałami, produktami użytymi do tych robót - minimum 24 miesiące licząc od dnia protokolarnego odbioru końcowego robót.
Gwarancja 24 miesiące – 10 punktów (10%),
Gwarancja 36 miesięcy – 20 punktów (20%)
Gwarancja 48 miesięcy – 40 punktów ( 40%)
Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę tj. ofertę, która otrzyma największą łączną liczbę punktów w kryteriach: cena, oraz okres gwarancji.

Wykluczenia

Z możliwości składania ofert wyklucza się Oferentów, którzy:
1. Nie posiadają pełnej zdolności do czynności prawnych, byli skazani prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne.
2. Są podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
e. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, tj. nie posiadają uprawnień do wykonywania określonej działalności.

Wykonawcą nie może być osoba zatrudniona w instytucji uczestniczącej w realizacji PO (rozumie się IZ PO lub instytucję, do której IZ PO delegowała zadania związane z zarządzaniem PO) na podstawie stosunku pracy chyba, że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie (zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020).

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

2BIZNES SP. Z O. O.

Adres

gen. Fieldorfa "Nila" 18/15

24-100 Puławy

lubelskie , puławski

Numer telefonu

889937627

NIP

7162821877

Tytuł projektu

DDP "Dom nad Potokiem" Gminie Janowiec

Numer projektu

RPLU.11.02.00-06-0179/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Brak ofert
Liczba wyświetleń: 781