Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć w terminie do 19 marca 2020 r. do godziny 10.00 (liczy się data i godzina wpływu do Zamawiającego).
a) ofertę można złożyć drogą tradycyjną w Biurze Związku Powiatów Polskich ul. Długosza 63/2, 33-300 Nowy Sącz.
b) ofertę można złożyć w formie elektronicznej przesyłając ją na adres bs@zpp.pl. Tytuł maila powinien być oznaczony: Zapytanie ofertowe na wybór Eksperta z obszaru drogownictwo i transport. W przypadku złożenia oferty drogą elektroniczną Zamawiający nie odpowiada za problemy wynikające z niepoprawności działania systemu informatycznego, skutkiem których może być brak wpłynięcia oferty. W takim przypadku zaleca się kontakt telefoniczny celem potwierdzenia wpływu oferty.
Maksymalna kwota jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia to 66 zł za godzinę pracy brutto (37 686 zł za realizację całego zamówienia).
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
bs@zpp.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Bernadeta Skóbel
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
18 477 86 00 (łączy sekretariat)
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaangażowanie do Projektu „System Monitorowania Usług Publicznych – wdrożenie SMUP” POWR.02.18.00-00-0017/18 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (dalej Projekt) eksperta z obszaru drogownictwa i transportu.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi badawcze
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
cała Polska
Powiat:
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest zaangażowanie do realizacji Projektu Eksperta z obszaru drogownictwa i transportu.
Celem Projektu jest wdrożenie, przetestowanie oraz udostępnienie w domenie gov.pl powszechnego systemu monitorowania świadczenia usług publicznych w postaci systemu bazodanowego. Będzie on dostępny dla wszystkich obywateli, podmiotów i instytucji oraz JST (które w znacznej części odpowiadają za świadczenie usług publicznych na podległych sobie obszarach), umożliwiając porównywanie i prowadzenie analiz. Jednocześnie, będzie on służył kształtowaniu odpowiednich warunków dla doskonalenia procesu dostarczania usług publicznych przez organy odpowiedzialne za nadzór nad funkcjonowaniem samorządu terytorialnego. Przedmiotowy projekt jest projektem strategicznym wyszczególnionym w Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju oraz Strategii Sprawne Państwo.
W zakresie obszaru Drogownictwo i transport Projekt stanowi kontynuację zadań zrealizowanych w projekcie „System Monitorowania Usług Publicznych – koncepcja SMUP” (I etap wdrażania SMUP). Koncepcja SMUP – dokument powstały w ramach I etapu wdrażania SMUP, obrazujący postęp rzeczowy realizacji wdrażania SMUP m.in. w obszarze Drogownictwo i transport dostępny jest pod adresem http://administracja.mswia.gov.pl/adm/projekty-ue/system-monitorowania-us/aktualnosci/10929,Koncepcja-wykonawcza-SMUP-zaakceptowana.html.
Wykonawca będzie kontynuował realizację zadań po ekspercie uprzednio zaangażowanym do realizacji projektu.
Przedmiot zamówienia
Zadania eksperta oraz szacowany czas pracy konieczny do wykonania umowy są następujące:
1) sporządzenie listy wskaźników kontekstowych dla opracowanych w ramach projektu usług publicznych z obszaru komunikacji i transportu objętych SMUP (10h);
2) bieżące wsparcie prac odpowiedniej Tematycznej Grupy Wdrażania w zakresie m.in. pracy nad metadanymi, algorytmami zasilającymi, pozyskiwaniu danych z zasobów statystyki publicznej, testowaniu i doskonaleniu rozwiązań, opracowaniu podręcznika SMUP (561 godzin);
Część ze wskazanych zadań związana będzie z udziałem w spotkaniach Tematycznych Grup Wdrażania oraz w razie potrzeby w spotkaniach Grupy Metodologii Badań Usług Publicznych oraz w spotkaniach związanych z pilotażem wdrażanych rozwiązań przez jednostki samorządu terytorialnego. O planowanych spotkaniach Zamawiający będzie informował z co najmniej 2-tygodniowym wyprzedzeniem.
Kod CPV
73000000-2
Nazwa kodu CPV
Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
Harmonogram realizacji zamówienia
Przedmiot zamówienia będzie realizowany od dnia zawarcia umowy do czerwca 2021 r.
Szczegółowy harmonogram realizacji poszczególnych zadań zostanie uzgodniony z Wykonawcą i będzie uwzględniał specyfikę pracy przyjętą w Projekcie. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formule ciągłej (tzn. nie będzie dopuszczalna np. kumulacja pracy w wybranych przez Wykonawcę miesiącach) i będzie uwzględniał harmonogram i postęp rzeczowy realizacji Projektu.
Termin realizacji umowy może być jednostronnie wydłużony przez Zamawiającego, nie dłużej niż 2 miesiące. Przedłużenie terminu obowiązywania umowy na okres dłuższy wymaga aneksowania umowy i jest dopuszczalne, jeżeli będzie wynikało z potrzeb Projektu.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zamawiający odstępuje od stawiania wymogów w tym zakresie
Wiedza i doświadczenie
Zamawiający odstępuje od stawiania wymogów w tym zakresie
Potencjał techniczny
Zamawiający odstępuje od stawiania wymogów w tym zakresie
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Wykonawca będzie dysponował osobą (albo sam będzie osobą, która spełnia te wymagania i osobiście będzie realizował przedmiot zamówienia) spełniającą co najmniej następujące warunki:
1) posiadanie wykształcenia wyższego,
2) posiadanie (wystarczy spełnienie jednego z trzech warunków):
- co najmniej 2-letniego doświadczenia zawodowego na stanowisku kierowniczym w administracji publicznej/jednostkach należących do administracji publicznej w obszarze Drogownictwo i transport lub
- co najmniej 2-letniego doświadczenia w zakresie prowadzenia działalności doradczej/konsultacyjnej lub o podobnym charakterze na rzecz administracji publicznej/jednostek należących do administracji publicznej w obszarach usług publicznych Drogownictwo i transport lub
- co najmniej 2-letniego zatrudnienia na uczelni wyższej na stanowisku związanym z prowadzeniem badań naukowych w obszarze Drogownictwo i transport w zakresie związanym ze świadczeniem lub zarządzaniem usługami publicznymi;
Doświadczenie zawodowe winno być nabyte w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert.
Spełnienie warunków do udziału w postępowaniu będzie badane na podstawie oświadczenia (oświadczenie składane w ofercie) Wykonawcy składanego wraz z ofertą. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji, przed zawarciem umowy z Wykonawcą, deklarowanego przez Wykonawcę wykształcenia i doświadczenia zawodowego w szczególności poprzez wezwanie do złożenia CV, złożenia referencji, zaświadczeń lub dokumentów o podobnym charakterze.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający odstępuje od stawiania wymogów w tym zakresie
Dodatkowe warunki
Zamawiający odstępuje od stawiania wymogów w tym zakresie
Warunki zmiany umowy
1) Zmiana innych niż istotne postanowień umowy w rozumieniu Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 jest dopuszczalna w każdym czasie za zgodą obu stron;
2) Zmiana istotnych postanowień umowy jest możliwa za zgodą obu stron w każdym czasie na warunkach określonych w w/w Wytycznych;
3) Dodatkowe warunki zmiany istotnych postanowień umowy:
- Zmawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej lub innych okoliczności, których strony, przy zachowaniu obiektywnych kryteriów, nie były w stanie przewidzieć w dniu zawarcia umowy;
- zmiana wskazanej w ofercie osoby zdolnej do realizacji zamówienia – co do zasady zmiana takiej osoby jest niedopuszczalna. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy konieczność zmiany osoby wskazanej przez Wykonawcę wyniknie z siły wyższej (np. śmierć tej osoby, sytuacja zdrowotna). Nie stanowi siły wyższej zakończenie współpracy pomiędzy Wykonawcą a osobą wskazaną w złożonej przez niego ofercie na podstawie czynności prawnej (np. rozwiązanie umowy, wypowiedzenie przez jedną ze stron). W przypadku spełnienia wskazanych wyżej warunków zmiana osoby wymaga uprzedniej zgody Zamawiającego, i jest możliwa wyłącznie w przypadku, gdy kolejna wskazana przez Wykonawcę osoba spełnia minimalne warunki określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz dodatkowe warunki, które uzasadniały przyznanie Wykonawcy punktów w kryteriach pozacenowych.
Obowiązek wykazania, że ziściły się warunki do zmiany osoby wskazanej w ofercie spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli warunki opisane wyżej nie zostaną zachowane Zamawiający będzie uprawniony do rozwiązania umowy bez wypowiedzenia.
- przedłużenie realizacji przedmiotu umowy będzie możliwe, jeżeli taka konieczność zaistnieje w związku z realizacją Projektu, w szczególności w przypadku konieczności koordynacji przez realizatorów Projektu różnych zadań i działań. Przedłużenie realizacji przedmiotu umowy o 2 miesiące nie będzie wymagało zgody Wykonawcy. Ponieważ przedłużenie realizacji przedmiotu umowy nie będzie wiązało się ze zwiększeniem po stronie Wykonawcy zakresu obowiązków, Wykonawcy nie będzie z tego tytułu przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Na etapie składania oferty wystarczające jest złożenie przez Wykonawcę oferty (zgodnej z formularzem oferty załączonym do ogłoszenia wraz z zawartymi we wzorze formularza oświadczeniami)
Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów pozacenowych będzie badane na podstawie oświadczenia (oświadczenie składane w ofercie) Wykonawcy składanego wraz z ofertą. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji, przed zawarciem umowy z Wykonawcą, deklarowanego przez Wykonawcę wykształcenia i doświadczenia zawodowego osoby zdolnej do realizacji zamówienia w szczególności poprzez wezwanie do złożenia CV, złożenia referencji, zaświadczeń lub dokumentów o podobnym charakterze.
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteria oceny ofert:
1) Cena – wartość kryterium 70%
2) Doświadczenie zawodowe osoby wskazanej w ofercie jako zdolnej do realizacji zamówienia w zakresie wykraczającym poza minimum określone w warunkach udziału w postępowaniu – wartość kryterium 30 %
1) kryterium cena: cena najniższa / cena badanej oferty x 70 punktów.
Uwaga! W ofercie należy podać cenę brutto. Cena ma obejmować wszelkie koszty realizacji zamówienia (w szczególności koszty dojazdu) oraz obciążenia o charakterze publicznoprawnym (podatki, składki na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne i inne o podobnym charakterze, w tym składki do odprowadzania których zobowiązany jest Zamawiający). Zamawiający zapewni Wykonawcy nocleg oraz wyżywienie w zakresie w jakim zapewni to pozostałym uczestnikom spotkań (tzn. w takim zakresie w jakim wynikać to będzie z budżetu Projektu).
2) kryterium doświadczenie zawodowe osoby wskazanej w ofercie jako zdolnej do realizacji zamówienia w zakresie wykraczającym poza minimum określone w warunkach udziału w postępowaniu. Doświadczenie zawodowe winno być nabyte w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert. Okresy pracy na poszczególnych stanowiskach pracy można łączyć.
Maksymalna liczba punktów 30:
15 pkt - posiadanie (wystarczy spełnienie jednego z trzech warunków):
- co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego na stanowisku kierowniczym w administracji publicznej/jednostkach należących do administracji publicznej w obszarze Drogownictwo i transport lub
- co najmniej 3-letniego doświadczenia w zakresie prowadzenia działalności doradczej/konsultacyjnej lub o podobnym charakterze na rzecz administracji publicznej/jednostek należących do administracji publicznej w obszarach usług publicznych Drogownictwo i transport lub
- co najmniej 3-letniego zatrudnienia na uczelni wyższej na stanowisku związanym z prowadzeniem badań naukowych w obszarze Drogownictwo i transport w zakresie związanym ze świadczeniem lub zarządzaniem usługami publicznymi;
30 pkt - posiadanie (wystarczy spełnienie jednego z trzech warunków):
- co najmniej 4-letniego doświadczenia zawodowego na stanowisku kierowniczym w administracji publicznej/jednostkach należących do administracji publicznej w obszarze Drogownictwo i transport lub
- co najmniej 4-letniego doświadczenia w zakresie prowadzenia działalności doradczej/konsultacyjnej lub o podobnym charakterze na rzecz administracji publicznej/jednostek należących do administracji publicznej w obszarach usług publicznych Drogownictwo i transport lub
- co najmniej 4-letniego zatrudnienia na uczelni wyższej na stanowisku związanym z prowadzeniem badań naukowych w obszarze Drogownictwo i transport w zakresie związanym ze świadczeniem lub zarządzaniem usługami publicznymi.
Spełnienie warunków uzasadniających przyznanie punktów w kryterium 2 będzie badane na podstawie oświadczenia (oświadczenie składane w ofercie) Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji, przed zawarciem umowy z Wykonawcą, deklarowanego przez Wykonawcę wykształcenia i doświadczenia zawodowego osoby wskazanych w ofercie jako zdolnej do realizacji zamówienia w szczególności poprzez wezwanie do złożenia CV, złożenie referencji, zaświadczeń lub dokumentów o podobnym charakterze.
Wykluczenia
Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę, który:
- nie spełnił warunków udziału w postępowaniu, w szczególności nie złożył wymaganych oświadczeń albo w sytuacji gdy nie udało się zweryfikować czy osoba wskazana jako zdolna do realizacji zamówienia spełnia warunki/kryteria oceny określone w ogłoszeniu;.
- złożył ofertę niezgodną z treścią ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający dopuszcza wezwanie Wykonawcy do wyjaśnienia/uzupełnienia oferty. Nie dotyczy to przypadku gdy Wykonawca nie wskaże kwoty za jaką zamierza zrealizować zamówienie.
- złożył ofertę na kwotę wynagrodzenia przewyższającą maksymalną kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.
Nazwa
ZWIĄZEK POWIATÓW POLSKICH
Adres
00-901 Warszawa
mazowieckie
, Warszawa
Numer telefonu
226566334
Fax
226566333
NIP
5262353297
Tytuł projektu
System Monitorowania Usług Publicznych - wdrożenie SMUP
Numer projektu
POWR.02.18.00-00-0017/18-00
Nierozstrzygnięte – Inne
Opis
W postępowaniu wpłynęła jedna oferta od wykonawcy podlegającemu wykluczeniu (przyczyna wykluczenia - złożenie oferty na cenę przekraczającą maksymalną kwotę jaką Zamawiający mógł przeznaczyć na realizację zamówienia).