Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapraszenie do złożenia oferty w zakresie organizacji spotkania wartościującego

Data publikacji: 04.03.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 12-03-2020

Numer ogłoszenia

1236818

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Ofertę można złożyć osobiście w sekretariacie Związku Rzemiosła Polskiego do 12.03.2020 do godz. 16.00 (wiążąca jest data wpływu Oferty do Biura Projektu), przesłać pocztą tradycyjną lub elektroniczną ( adres e-mail: lewicka@zrp.pl) do dnia 12.03.2020 r. do godz. 23.59 (wiążąca jest data wpływu Oferty do Biura Projektu).
2. W przypadku oferty składanej w formie pisemnej oferta powinna zostać złożona w zamkniętej kopercie. Koperta powinna być opatrzona pieczęcią firmową oraz adresem Związku Rzemiosła Polskiego i dopiskiem: „Oferta na organizację szkoleń – projekt Nowa jakość zawodowych egzaminów w rzemiośle – etap II”.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

stepnikowski@zrp.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Andrzej Stępnikowski

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

22 50 44 365

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
a) udostępnienie sali komputerowej,
b) zapewnienie przerw kawowych (2 x 20 os. = 40 os.) oraz
c) wyżywienie (20 obiadów) dla uczestników spotkania wartościującego w terminie 24 marca 2020 r.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi hotelarskie

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: łódzkie Powiat: Łódź Miejscowość: Łódź

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Związek Rzemiosła Polskiego zaprasza do złożenia oferty w zakresie:
a) wynajmu Sali szkoleniowej o charakterze pracowni komputerowej,
b) usług restauracyjnych
dla uczestników szkoleń realizowanych w ramach projektu „Nowa jakość zawodowych egzaminów w rzemiośle – etap II”. Projekt współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza, Edukacja, Rozwój, Priorytet II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.15 Kształcenie i szkolenie zawodowe dostosowane do potrzeb zmieniającej się gospodarki.

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia: jest zapewnienie:
a) sali szkoleniowej o charakterze pracowni komputerowej na spotkanie wartościujące w terminie i miejscu podanych w poniższej tabeli, przerwy kawowej oraz wyżywieniem dla uczestników, łącznie dla 20 osób tj. 16 uczestników szkolenia oraz 2 trenerów dla każdej grupy szkoleniowej i 2 pracowników Biura Projektu,
b) organizator zapewni w miejscu spotkania (sala o charakterze pracowni komputerowej) dostęp do Internetu z prędkością przesyłu danych min. 30 Mbit/sek. na salę, z możliwością zalogowania do sieci min. 10 komputerów (maks. 1 komputer na dwóch uczestników).

Kod CPV

55120000-7

Nazwa kodu CPV

Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

Harmonogram realizacji zamówienia

24.03.2020

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Oceny ofert będzie dokonywała Komisja Oceny Ofert (KOO).
2. Oferty oceniane będą w II etapach:

I etap: badanie i ocena w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu
W I etapie Zamawiający będzie badał czy oceniana oferta spełnia/nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane w ocenie merytorycznej.
II etap: ocena merytoryczna według kryteriów określonych poniżej.
W II etapie rozpatrywane będą oferty nie podlegające odrzuceniu.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio wagi procentowe:
Kryterium I – cena oferty brutto – 90%. (załącznik nr 1 do zapytania)
Kryterium II – uwzględnienie klauzul społecznych – 10% (załącznik nr 2 do zapytania)

Kryterium I
W kryterium I „cena oferty brutto” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
oferta z najniższą ceną ofertową brutto cena / cena ofertowa brutto oferty ocenianej
wartość punktowa oferty = ----------------------------------------------------------- x 100 x 90%
Oferta najkorzystniejsza otrzyma w tym kryterium 90 pkt.
Kryterium II
Klauzula społeczna (KS) tj. społeczne warunki realizacji zamówienia publicznego – spełnienie klauzuli społecznej oznacza uwzględnienie aspektów społecznych przy realizacji zamówienia
• Oferent otrzyma 10 pkt, jeżeli wśród osób bezpośrednio zaangażowanych w wykonywanie przedmiotu zamówienia zostanie zaangażowana, co najmniej 1 osoba:
a) niepełnosprawna w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721 z późn. zm.)
I/LUB
b) bezrobotna w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
W przypadku uznania za najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który uzyskał punkty za kryterium „Klauzule społeczne”:
a. Zamawiający wymaga, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu przedmiotu zamówienia przez cały okres trwania umowy zatrudniona była, co najmniej 1 osoba niepełnosprawna w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721 z późn. zm.) I/LUB bezrobotna w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
b. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do:
- zapewnienia czynnego udziału przy realizacji przedmiotu zamówienia, co najmniej 1 osoby niepełnosprawnej I/LUB bezrobotnej zatrudnionej na podstawie umowy o pracę, w łącznym wymiarze czasu pracy, co najmniej 1/2 etatu oraz nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy na realizację usługi – od pierwszego dnia realizacji przedmiotu zamówienia.
- przedłożenia Zamawiającemu – w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy na realizację usługi - kserokopii (potwierdzonych za zgodność z oryginałem) dokumentów poświadczających fakt zatrudniania osoby niepełnosprawnej I/LUB bezrobotnej, tj.:
• orzeczenia o niepełnosprawności LUB zaświadczenie z Urzędu Pracy
• umowę o pracę wraz z zakresem obowiązków, jakie ww. osoba będzie pełnić przy realizacji przedmiotu zamówienia oraz
• w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę niepełnosprawną I/LUB bezrobotną biorącą udział przy realizacji przedmiotu zamówienia lub przez pracodawcę (Wykonawcę) przed zakończeniem okresu realizacji usługi (określonego w umowie na realizację usługi), Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie Zamawiającego (forma pisemna/fax/e-mail) w terminie do 3 dni licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie stosunku pracy, a także do zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej warunki określone w pkt 2 oraz dostarczenie ww. dokumentów– w terminie do 14 dni od ustania stosunku pracy z poprzednią osobą.
c. uzyskania od osoby, o której mowa w pkt b zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych. Osoba, która takiej zgody nie wyrazi, nie może brać udziału przy realizacji przedmiotu zamówienia.
d. prowadzenia imiennej miesięcznej ewidencji czasu pracy osoby niepełnosprawnej I/LUB bezrobotnej zatrudnionej przy realizacji przedmiotu zamówienia, dokumentującej świadczenie pracy przy realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem liczby godzin przepracowanych każdego dnia miesiąca i wykonywanych przez nią czynnościach na rzecz realizacji przedmiotu zamówienia. Imienna miesięczna ewidencja czasu pracy osoby niepełnosprawnej zatrudnionej przy realizacji przedmiotu zamówienia powinna być podpisana przez osobę niepełnosprawną I/LUB bezrobotną zatrudnioną przy realizacji przedmiotu zamówienia oraz przez pracodawcę (Wykonawcę).
e. dostarczania Zamawiającemu kserokopii (potwierdzonej za zgodność z oryginałem) imiennej miesięcznej/ miesięcznych ewidencji czasu pracy, o której mowa w pkt d wraz z fakturą.
f. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań dotyczących zapewnienia czynnego udziału osoby, o której mowa w pkt 2 przez cały okres trwania umowy na realizację przedmiotu zamówienia.
g. Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji poświadczającej zatrudnianie osoby, o której mowa pkt 2 (umowy o pracę, zakresu obowiązków, orzeczenia o niepełnosprawności/ zaświadczenie z Urzędu Pracy) wraz z: dowodami potwierdzającymi odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne oraz imienną miesięczną ewidencją czasu pracy....

W związku z ograniczoną ilością znaków, pełny opis kryteriów oceny znajduje się w załączniku.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK RZEMIOSŁA POLSKIEGO

Adres

Miodowa 14

00-246 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

Numer telefonu

228316161

Fax

228319610

NIP

5260251368

Tytuł projektu

Nowa jakość zawodowych egzaminów w rzemiośle - etap II

Numer projektu

POWR.02.15.00-00-0004/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Inne

Opis

W związku z potencjalnym zagrożeniem koronawirusem oraz sygnałami płynącymi z izb rzemieślniczych o braku woli podróżowania na duże wydarzenia, jesteśmy zmuszeni odwołać organizację spotkania wartościującego w Łodzi, za co serdecznie przepraszamy.
Liczba wyświetleń: 446