Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Anulowane
Miejsce i sposób składania ofert
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, w języku polskim, na druku formularza ofertowego lub wg wzoru tego druku, stanowiącego załącznik nr 1 do Ogłoszenia.
2. Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w Ogłoszeniu.
3. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.
4. Do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w dziale VII Ogłoszenia.
5. Złożona oferta w miejscu określonym przez Zamawiającego musi być opatrzona podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy.
6. Dokumenty składane wraz z ofertą muszą być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną).
7. Dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą Wykonawcy, zaadresowanej do Zamawiającego na jego adres do korespondencji i opisanej następująco:
„Oferta dotyczy ogłoszenia na świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa i konsultacji oraz przeprowadzanie warsztatów dla dzieci i dorosłych z rodzin zastępczych w ramach realizacji projektu „Uwierz w siebie – kompleksowe usługi społeczne wsparcia rodziny na obszarze powiatu kościerskiego” część …………………. (wpisać w zależności na którą część Ogłoszenia składana jest oferta)
NIE OTWIERAĆ PRZED 11.03.2020 r. godz. 12.00”
9. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów lub oświadczeń, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów. Zamawiający może wezwać Wykonawcę również do wyjaśnienia treści oferty.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 18 (sekretariat), w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kościerzynie w terminie do 11.03.2020 r. do godz. 11.30. Adres siedziby Zamawiającego: ul. Krasickiego 4, 83-400 Kościerzyna.
2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 19 w dniu 11.03.2020 r. o godz. 12.00.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Anna Malinowska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
58 681-53-94
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa i konsultacji oraz przeprowadzanie warsztatów dla dzieci i dorosłych z rodzin zastępczych w ramach realizacji projektu „Uwierz w siebie – kompleksowe usługi społeczne wsparcia rodziny na obszarze powiatu kościerskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, realizowanego w ramach Osi Piorytetowej 6 Integracja, Działanie 6.2 Usługi społeczne, Poddziałanie 6.2.2 Rozwój usług społecznych
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
pomorskie
Powiat:
kościerski
Miejscowość:
Kościerzyna
Cel zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa i konsultacji oraz przeprowadzanie warsztatów dla dzieci i dorosłych z rodzin zastępczych w ramach realizacji projektu „Uwierz w siebie – kompleksowe usługi społeczne wsparcia rodziny na obszarze powiatu kościerskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, realizowanego w ramach Osi Piorytetowej 6 Integracja, Działanie 6.2 Usługi społeczne, Poddziałanie 6.2.2 Rozwój usług społecznych
Przedmiot zamówienia
Zamówienie zostało podzielone na 6 części:
1) Część 1: Usługi - Psycholog dziecięcy
a) Opis przedmiotu zamówienia:
Psycholog dziecięcy – diagnoza dziecka, konsultacje z dziećmi.
Opracowanie diagnozy dzieci, na podstawie której powstanie Indywidualny Program Rozwoju (IPR). Diagnoza, opracowanie IPR. W razie potrzeby wynikającej z IPR przeprowadzenie konsultacji z dzieckiem;
b) Realizacja usług odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego;
d) Zamawiający zaplanował 6 godzin w ramach podzadania – Opracowanie IPR oraz 24 godziny w ramach podzadania – Wsparcie indywidualne dziecka, razem 30 godzin pracy;
2) Część 2: Usługi - Psycholog dorośli
a) Opis przedmiotu zamówienia:
Psycholog dla dorosłych – diagnoza rodziny, konsultacje dla dorosłych.
Opracowanie diagnozy dla rodziny, na podstawie której powstanie Indywidualny Program Rozwoju (IPR). Diagnoza, opracowanie IPR. W razie potrzeby wynikającej z IPR przeprowadzenie konsultacji z członkami rodziny;
b) Realizacja usług odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego;
d) Zamawiający zaplanował 5 godzin w ramach podzadania – Opracowanie IPR oraz 18 godzin w ramach podzadania – Wsparcie indywidualne dziecka, razem 23 godziny pracy;
3) Część 3: Usługi - Psychiatra
a) Opis przedmiotu zamówienia:
Konsultacje psychiatry dziecięcego.
Usługi psychiatry polegać mają na przeprowadzeniu i postawieniu diagnozy, ustaleniu planu leczenia małego Pacjenta opierając się na zasadzie skuteczności i bezpieczeństwa. Psychiatra w leczeniu młodego człowieka ma również wspierać i udzielać wskazówek całej rodzinie, jak postępować w różnych, często kryzysowych sytuacjach;
b) Realizacja usług odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego;
d) Zamawiający zaplanował razem 18 godzin pracy;
4) Część 4 : Usługi - Prawnik
a) Opis przedmiotu zamówienia:
Poradnictwo prawne polegające na świadczeniu usług prawnych uczestnikom projektu oraz współpraca ze specjalistą pracy z rodziną i mentorami;
b) Realizacja usług odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego;
d) Zamawiający zaplanował 15 godzin pracy;
5) Część 5: Warsztaty – Usługi seksuologa
a) Opis przedmiotu zamówienia:
Zajęcia warsztatowe z zakresu poradnictwa w obszarze szeroko pojętej seksualności człowieka.
Usługi seksuologa polegać mają na przeprowadzeniu warsztatów o tematyce szeroko pojętej seksualności człowieka, jego płci oraz potrzeb. Celem warsztatów jest podniesienie wiedzy dotyczącej seksualności oraz akceptacji własnej płciowości;
b) Realizacja usług odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego;
d) Zamawiający zaplanował razem 30 godzin zajęć warsztatowych;
6) Część 6: Warsztaty – Usługi kosmetologa
a) Opis przedmiotu zamówienia:
Zajęcia warsztatowe z zakresu kosmetologii, edukowanie z zakresu profilaktyki i prewencji chorób.
Warsztaty przeprowadzane przez kosmetologa mają na celu dostarczenie wiedzy na temat zmian skórnych, choroby skóry oraz ogólnej świadomości dbania o ciało. Podczas warsztatów kosmetolog ma zapoznać słuchaczy z wiedzą z zakresu kosmetyki lekarskiej, zmian barwnikowych skóry (bielactwo, ostuda), uszkodzeń skóry pochodzenia mechanicznego (modzele, nagniotki), uszkodzeń wywołanych działaniem wysokiej temperatury i niskiej temperatury (oparzenia, odmrożenia, odmroziny), zaburzeń wydzielania potu, chorób łojotokowych skóry, znamion, nowotworów łagodnych, zmian skórnych wywołanych przez wirusy, zmian chorobowych włosów i paznokci;
b) Realizacja usług odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego;
d) Zamawiający zaplanował razem 15 godzin zajęć warsztatowych;
3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Na każdą część oddzielnie.
Kod CPV
85121270-6
Nazwa kodu CPV
Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
Dodatkowe przedmioty zamówienia
79140000-7
80340000-9
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia: Okres realizacji od marca 2020 r. do maja 2020 r
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
1. W postępowaniu mogą wziąć udział wyłącznie Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Z możliwości realizacji zamówienia wykluczy Wykonawcę, który jest powiązany z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
3. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu, tj.:
1) Część 1: Usługi - Psycholog dziecięcy
a) posiada wykształcenie wyższe psychologiczne - kierunkowe;
b) posiada minimum 2 lata doświadczenia pracy w zawodzie.
2) Część 2: Usługi - Psycholog dla dorosłych
a) posiada wykształcenie wyższe psychologiczne - kierunkowe;
b) posiada minimum 2 lata doświadczenia pracy w zawodzie.
3) Część 3: Usługi - Psychiatra
a) posiada wykształcenie – lekarz medycyny o specjalizacji psychiatra;
b) posiada minimum 2 lata doświadczenia pracy w zawodzie.
4) Część 4: Usługi - Prawnik
a) posiada wykształcenie wyższe prawnicze;
b) posiada minimum 2 lata doświadczenia pracy w zawodzie.
5) Część 5: Warsztaty - Usługi seksuologa
a) posiada wykształcenie wyższe – specjalizacja seksuologia;
b) posiada minimum 2 lata doświadczenia pracy w zawodzie.
6) Część 6: Warsztaty - Usługi kosmetologa
a) posiada wykształcenie wyższe – specjalizacja kosmetologia;
b) posiada minimum 2 lata doświadczenia pracy w zawodzie.
Wiedza i doświadczenie
3. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu, tj.:
1) Część 1: Usługi - Psycholog dziecięcy
a) posiada wykształcenie wyższe psychologiczne - kierunkowe;
b) posiada minimum 2 lata doświadczenia pracy w zawodzie.
2) Część 2: Usługi - Psycholog dla dorosłych
a) posiada wykształcenie wyższe psychologiczne - kierunkowe;
b) posiada minimum 2 lata doświadczenia pracy w zawodzie.
3) Część 3: Usługi - Psychiatra
a) posiada wykształcenie – lekarz medycyny o specjalizacji psychiatra;
b) posiada minimum 2 lata doświadczenia pracy w zawodzie.
4) Część 4: Usługi - Prawnik
a) posiada wykształcenie wyższe prawnicze;
b) posiada minimum 2 lata doświadczenia pracy w zawodzie.
5) Część 5: Warsztaty - Usługi seksuologa
a) posiada wykształcenie wyższe – specjalizacja seksuologia;
b) posiada minimum 2 lata doświadczenia pracy w zawodzie.
6) Część 6: Warsztaty - Usługi kosmetologa
a) posiada wykształcenie wyższe – specjalizacja kosmetologia;
b) posiada minimum 2 lata doświadczenia pracy w zawodzie.
Potencjał techniczny
Nie dotyczy
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opisane w uprawnieniach do wykonywania określonej działalności lub czynności
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Nie dotyczy
Dodatkowe warunki
ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ W PRZYPADKU, GDY:
1. Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w Ogłoszeniu.
2. Zamiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.
3. Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.
4. Zaoferowana cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny oferty najkorzystniejszej.
5. Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszym Ogłoszeniu.
6. Przedstawia nieprawdziwe informacje.
Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Decyzja Zamawiającego o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.
INFORMACJE DODATKOWE
1. Jeżeli jest to niezbędnego do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że spełniają warunki udziału w postępowaniu a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Ogłoszenia przed terminem składania ofert.
3. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) Oczywiste omyłki pisarskie,
2) Oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) Inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Ogłoszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4. Informacje o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty przekazane zostaną: pisemnie lub faksem lub drogą elektroniczną.
5. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
6. Jeżeli Wykonawca , którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
7. Przed zawarciem umowy, najpóźniej w dniu jej zawarcia, Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę dostarczy Zamawiającemu oświadczenie o minimalnym wynagrodzeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do Ogłoszenia – jeżeli dotyczy.
Warunki zmiany umowy
Zgodnie z wzorem umowy
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
WYKAZ DOKUMENTÓW JAKIE POWINIEN ZŁOŻYĆ WYKONAWCA
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy - załącznik nr 1 do Ogłoszenia,
2) Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz wskazania braku podstaw wykluczenia, o których mowa w dziale V Ogłoszenia – załącznik nr 2 do Ogłoszenia,
3) Dokumenty potwierdzające wykształcenie i posiadane kwalifikacje (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
2. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie „spełnia/nie spełnia”.
Zamówienia uzupełniające
Nie dotyczy
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
KRYTERIA OCENY, SPOSÓB OCENY OFERT:
1. Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty spełniające warunki udziału w postępowaniu.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Kryterium 1 – ogólna cena zamówienia - 70 %
Sposób obliczenia wartości punktowej kryterium: 1% = 1 pkt
Najniższa cena ofertowa brutto
Ocena oferty = ---------------------------------------------- x 70 pkt
Cena brutto oferty badanej
2) Kryterium 2 – doświadczenie - 30 %
Sposób obliczenia wartości punktowej kryterium: 1% = 1 pkt
• do 2 lat (pełne lata) – 0 pkt
• od 2 lat do 3 lat (pełne lata) – 15 pkt
• powyżej 3 lat (pełne lata) – 30 pkt
Punkty za kryterium „doświadczenie” zostaną przyznane w skali punktowej 0-30 punktów, na podstawie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, wg skali podanej powyżej.
2. Sposób oceny ofert:
1) Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów (suma punktów kryterium ceny i doświadczenia) uznana zostanie za najkorzystniejszą.
2) Złożone oferty zostaną ocenione w oparciu o ww. kryteria z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglona do pełnych liczb zgodnie z zasadami matematycznymi ).
3) Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi łącznie 100 pkt ( 70 pkt cena + 30 pkt doświadczenie ).
4) Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska największą ilość punktów, obliczoną wg powyższego wzoru, zostanie uznana za najkorzystniejszą.
5) Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
6) Termin związania ofertą wynosi 30 dni, bieg terminu rozpoczyna się z upływem terminu oznaczonego na składanie ofert.
Wykluczenia
Zgodnie z treścią ogłoszenia
Nazwa
ZWIĄZEK HARCERSTWA POLSKIEGO CHORĄGIEW GDAŃSKA
Adres
80-823 Gdańsk
pomorskie
, Gdańsk
Numer telefonu
583011327
Fax
brak
NIP
5832969085
Tytuł projektu
Uwierz w siebie - kompleksowe usługi społeczne wsparcia rodziny na obszarze powiatu kościerskiego
Numer projektu
RPPM.06.02.02-22-0054/17-01