Strona główna
Logo unii europejskiej

Dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowej, kompletnej ZAAWANSOWANEJ MASZYNY OPTYCZNEJ 3D PRZEZNACZONEJ DO KONTROLI GEOMETRII I ODKSZTAŁCEŃ DETALI Z TWORZYW SZTUCZNYCH w ramach realizacji projektu „ Stworzenia zaplecza badawczo – rozwojowego w ZMM MAXPOL” ( nr projektu RPPK.01.02.00-180092/17-00 ) w ramach Działania 1.2 „ Badania przemysłowe, prace rozwojowe oraz ich wdrożenia”, Typ Projektu „Infrastruktura B+R” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020

Data publikacji: 03.03.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 11-03-2020

Numer ogłoszenia

1236313

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oferty można składać: Drogą pocztową, przesyłką kurierską, osobiście w siedzibie zamawiającego (ZMM MAXPOL sp. z o.o., Al. Gen L. Okulickiego 16 c, 35-206 Rzeszów )
pocztą elektroniczna jednocześnie 2 adresy e-mail: sekretariat@zmm-maxpol.pl oraz biuro@zmm-maxpol.pl
Okres ważności oferty nie może być krótszy niż 60 dni roboczych

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

sekretariat@zmm-maxpol.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Andrzej Polak

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

17 863 04 47 (dni robocze w godz 8-15)

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowej, kompletnej ZAAWANSOWANEJ MASZYNY OPTYCZNEJ 3D PRZEZNACZONEJ DO KONTROLI GEOMETRII I ODKSZTAŁCEŃ DETALI Z TWORZYW SZTUCZNYCH w ramach realizacji projektu „ Stworzenia zaplecza badawczo – rozwojowego w ZMM MAXPOL” ( nr projektu RPPK.01.02.00-180092/17-00 ) w ramach Działania 1.2 „ Badania przemysłowe, prace rozwojowe oraz ich wdrożenia”, Typ Projektu „Infrastruktura B+R” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podkarpackie Powiat: Rzeszów Miejscowość: Rzeszów

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wybór dostawcy fabrycznie nowej, kompletnej ZAAWANSOWANEJ MASZYNY OPTYCZNEJ 3D PRZEZNACZONEJ DO KONTROLI GEOMETRII I ODKSZTAŁCEŃ DETALI Z TWORZYW SZTUCZNYCH

Przedmiot zamówienia

Skrót opisu przedmiotu zamówienia – pełny opis i wymagania zawarte są w załączniku „Opis przedmiotu zamówienia – Maszyna optyczna 3D”
Maszyna optyczna 3D do szybkiej i precyzyjnej kontroli geometrii oraz odkształceń badanych detali z tworzyw sztucznych o gabarytach od 50 do 1000mm, składająca się z : głowicy 3d z minimum dwiema kamerami, jednostki sterującej z oprogramowaniem, statywu do głowicy, stolika obrotowego, czujnika stykowego.
Maszyna ma umożliwiać przeprowadzenie testu dokładności wg przewodnika VDI 2634 część 3

Kod CPV

30216110-0

Nazwa kodu CPV

Skanery komputerowe

Dodatkowe przedmioty zamówienia

brak

Harmonogram realizacji zamówienia

Czas dostarczenia – max. 6 tygodni od podpisania umowy

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

O udziale zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają niezbędną wiedzę dotyczącą znajomości przedmiotu zamówienia oraz jego dostawy

Wiedza i doświadczenie

O udziale zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają niezbędną wiedzę dotyczącą znajomości przedmiotu zamówienia oraz jego dostawy

Potencjał techniczny

O udziale zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają niezbędną wiedzę i potencjał techniczny dotyczący możliwości wykonania przedmiotu zamówienia oraz jego dostawy

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

O udziale zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają niezbędną wiedzę dotyczącą znajomości przedmiotu zamówienia oraz jego dostawy

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

O udziale zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają niezbędną wiedzę, potencjał techniczny i finansowy dotyczący możliwości wykonania przedmiotu zamówienia oraz jego dostawy

Dodatkowe warunki

1.Każdy oferent może złożyć tylko 1 ofertę.
2. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania oraz warunki techniczne.
3.Oferta w wersji papierowej lub elektronicznej powinna zawierać co najmniej:
- nazwę i adres oferenta,
- nazwę i numer katalogowy produktu
- datę sporządzenia,
- opis ( w języku polskim lub angielskim ) nawiązujący do parametrów wyszczególnionych w zapytaniu ofertowym,
- wartość oferty netto,
- termin ważności oferty, jednak nie mniej niż 60 dni, bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert,
- termin realizacji zamówienia w tygodniach od momentu złożenia zamówienia,
- podpis upoważnionego przedstawiciela Oferenta,
- wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 i załącznik nr 3,

W ofercie należy odnieść się do wszystkich wymienionych w zapytaniu kryteriów wyboru.
Oferta powinna zawierać również inne dodatkowe informacje jak warunki gwarancji, warunki płatności, warunki dostawy, itp.
4.Nie są dopuszczalne oferty wariantowe lub częściowe.

5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z ofertą, Zamawiający nie ponosi kosztów udziału Oferenta w postępowaniu ofertowym,
6.Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za opóźnienie w terminie dostawy przedmiotu zamówienia za każdy tydzień opóźnienia o ile opóźnienie nie wynika z winy Zamawiającego,

7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy zaakceptowali bez zastrzeżeń wszystkie postanowienia niniejszego zapytania ofertowego.
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Nie złożenie wyjaśnień w określonym przez Zamawiającego terminie oraz wymaganej formie będzie podstawą do odrzucenia ofert.
9. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyn.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający dopuszcza zmianę innych postanowień umowy nie przewidzianych na tym etapie w formie aneksu, w szczególności niemożliwych do przewidzenia w dniu podpisywania umowy przez Zamawiającego i nie mających wpływu na wybór oferty najkorzystniejszej. Umowa może zostać zmieniona w drodze pisemnego aneksu, bez zmian warunków podlegających ocenie w ramach postępowania ofertowego. Przewidziano możliwość zmiany umowy w następującym zakresie:
- zmiana terminu realizacji zamówienia,
- zmiana warunków płatności,
- zmiana stawki podatku VAT
- obniżenie ceny zamówienia.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (zgodnie ze wzorem – załącznik nr 2 do zapytania ofertowego);
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego);
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia do umocowania osoby składającej oświadczenie woli.

Zamówienia uzupełniające

nie

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1.Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert, spełniających warunki udziału w postępowaniu ofertowym, na podstawie następujących kryteriów:

Cena w PLN - waga kryterium – 80 %.
W kryterium „cena” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 80 pkt. Ocena punktowa zostanie obliczona wg wzoru.

P=Cn/Cb x[80]

gdzie:
P – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za zaoferowaną cenę
CN – najniższa zaoferowana cena w postępowaniu
CB – cena zaoferowana w ofercie badanej

Cena oferty wyrażona w walucie innej niż PLN zostanie przeliczona wg średniego kursu NBP dla waluty oferty, obowiązującego na dzień upływu terminu składania ofert.


Okres gwarancji – waga kryterium – 20 %.
Za przedłużenie okresu gwarancji na maszynę oraz okresu bezpłatnej aktualizacji oprogramowania do 36 miesięcy (dodatkowe 12 miesięcy ponad obowiązkowe 24 miesiące) – 20 pkt.

2. Obliczenie uzyskanych punktów będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3.Przyznane punkty zostaną zsumowane a za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).
4. Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.

Wykluczenia

1. Oferty będą podlegały odrzuceniu jeżeli:
1.1 Treść oferty nie odpowiada treści Zapytania ofertowego,
1.2 Oferta złożona przez oferenta nie spełnia wymogów określonych w Zapytaniu ofertowym,
1.3 Oferta została złożona po wyznaczonym terminie
1.4 W postępowaniu nie mogą uczestniczyć podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym (na przykład na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego). Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZMM MAXPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

gen. Leopolda Okulickiego 16 C/nie dotycz

35-206 Rzeszów

podkarpackie , Rzeszów

Numer telefonu

17 8630447

Fax

17 8630452

NIP

5170383818

Tytuł projektu

Stworzenie zaplecza badawczo rozwojowego w ZMM MAXPOL

Numer projektu

RPPK.01.02.00-18-0092/17-00

Inne źródła finansowania

„ Stworzenie zaplecza badawczo – rozwojowego w ZMM MAXPOL” ( nr projektu RPPK.01.02.00-180092/17-00 ) jest realizowane w ramach Działania 1.2 „ Badania przemysłowe, prace rozwojowe oraz ich wdrożenia”, Typ Projektu „Infrastruktura B+R” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020,

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Lenso sp z o.o.
ul Madalińskiego 3
61-509 Poznań
data wpływu : 11.03.2020
cena : 125000,00 EUR netto
Liczba wyświetleń: 415