Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAKUP WYPOSAŻENIA – CZĘŚĆ C

Data publikacji: 02.03.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 09-03-2020

Numer ogłoszenia

1236279

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Miejsce składania ofert:
- Odpowiedź na zapytanie ofertowe należy złożyć na adres e-mail: oferta@tacongroup.eu
- O terminie złożenia oferty decyduje data wpływu na wskazany adres e-mail
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

2. Sposób składania ofert:
- Odpowiedź na zapytanie ofertowe należy przygotować w języku polskim, na Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2)
- Odpowiedź na zapytanie ofertowe należy złożyć drogą elektroniczną, w formie skanu podpisanych dokumentów, na adres e-mail: oferta@tacongroup.eu
- Skan zaleca się umieścić w pojedynczym folderze i spakować za pomocą programu umożliwiającego nadanie hasła dostępowego do odczytu (Zamawiający rekomenduje posłużenie się programem 7-Zip). Niezachowanie zalecanego sposobu złożenia oferty w odniesieniu do zabezpieczenia hasłem, nie będzie stanowiło okoliczności uzasadniającej odrzucenie oferty, jednakże jest preferowane
- W pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym upłynął termin składania ofert, do godziny 10:00 czasu polskiego, należy na adres e-mail: oferta@tacongroup.eu przesłać hasło dostępu do folderu z ofertą
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- Oferty, dla których nie przesłano haseł dostępowych do godziny, o której mowa w tiret 4 nie będą rozpatrywane

3. Sposób podpisywania składanych dokumentów:
- Formularz ofertowy należy parafować na każdej ze stron oraz opatrzyć podpisem i pieczęcią firmową bądź imienną w miejscu do tego wyznaczonym przez osobę upoważnioną
- W przypadku nie posiadania pieczęci firmowej bądź imiennej, Formularz należy podpisać w sposób czytelny.

4. Sposób oznaczania składanych dokumentów:
- W tytule wiadomości e-mail należy wpisać: „Formularz ofertowy – ZAKUP WYPOSAŻENIA – CZĘŚĆ C"
- Wykonawca może, przed upływem terminu przesyłania odpowiedzi na zapytanie ofertowe, zmienić lub wycofać złożoną ofertę poprzez przesłanie wiadomości mailowej o tytule odpowiednio: "Formularz ofertowy – ZAKUP WYPOSAŻENIA – CZĘŚĆ C – zmiana" lub "Formularz ofertowy – ZAKUP WYPOSAŻENIA – CZĘŚĆ C – wycofanie" z odpowiednim wyjaśnieniem w treści wiadomości

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

oferta@tacongroup.eu

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Renata Stachowska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48 604253593

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie wyposażenia do placówki żłobkowej Beneficjenta mieszczącej się w Tychach, przy ul. Armii Krajowej 105:
- wózka do sprzątania
- krzesełek do karmienia
- stolików
- łóżeczek
- materacy do łóżeczek
- bujaczków 0-3
- pościeli
- śliniaków
- nocników
- maty narożnej
- mat edukacyjnych
- kamizelek odblaskowych
- pomocy dydaktycznej - tablica manipulacyjna
- dywanów
- naczyń i sztućców
dalej "Wyposażenie" odpowiadających cechom zgodnie z zapytaniem.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: śląskie Powiat: Tychy Miejscowość: Tychy

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie Dostawcy Wyposażenia do placówki żłobkowej Beneficjenta mieszczącej się w Tychach, przy ul. Armii Krajowej 105, odpowiadającej cechom zgodnie z Załącznikiem nr 1 do zapytania.

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie Wyposażenia:
- wózka do sprzątania
- krzesełek do karmienia
- stolików
- łóżeczek
- materacy do łóżeczek
- bujaczków 0-3
- pościeli
- śliniaków
- nocników
- maty narożnej
- mat edukacyjnych
- kamizelek odblaskowych
- pomocy dydaktycznej - tablica manipulacyjna
- dywanów
- naczyń i sztućców
2. Cechy przedmiotu zamówienia zostały opisane w Załączniku nr 1 do Zapytania.
3. Oferta Dostawcy obligatoryjnie składana jest na Załączniku nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego. Oferty złożone na innych wzorach zostaną odrzucone i nie będą rozpatrywane. Wszelkie dodatkowe załączniki/dokumenty/informacje niewymagane niniejszym zapytaniem nie będą brane pod uwagę.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
6. Dostarczany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone przepisami prawa, jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek.

Kod CPV

34911100-7

Nazwa kodu CPV

Wózki

Dodatkowe przedmioty zamówienia

39112000-0 - Krzesła
39121000-6 - Biurka i stoły
39143116-2 - Łóżeczka
37414100-4 - Materace do spania
39143116-2 - Łóżeczka
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39512000-4 - Bielizna pościelowa
18411000-3 - Odzież niemowlęca
39221200-9 - Zastawa stołowa
39223000-1 - Łyżki, widelce

Harmonogram realizacji zamówienia

Dostawca zobligowany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w ciągu co najwyżej 5 dni roboczych, licząc od dnia podpisania umowy na dostawę.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Warunki zmiany umowy

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień treści zawartej umowy z Dostawcą w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:
1) zmiana spowodowana siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zapytaniem ofertowym;
2) zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);
3) zmiana unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację przedmiotu umowy;
4) rozwiązanie umowy o dofinansowanie przez Instytucję Zarządzającą.
2. Przewidziane wyżej okoliczności, będące podstawą zmiany zapisów umowy zawartej z Dostawcą, stanowią uprawnienie Zamawiającego.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Odpowiedź na zapytanie ofertowe musi zostać złożona na Formularzu ofertowym – Załącznik nr 2.
2. Dla każdej części, dla której Dostawca składa ofertę, należy wraz z Formularzem ofertowym przesłać kartę katalogową produktu lub link do strony internetowej producenta, lub link do własnej strony interenetowej, na której zawarto katalog cech oferowanego produktu, za pomocą których Zamawiający może zweryfikować spełnienie wszystkich oczekiwanych cech oferowanych przez Dostawcę produktów.
2. Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni.
3. W przypadku gdy wybrany Oferent odstąpi od zawarcia umowy, zamawiający zawiera umowę z kolejnym wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Badaniu podlegać będą wyłącznie oferty zawierające:
- kompletne dane Oferenta,
- co najmniej jeden kompletnie wypełniony wiersz zawierający: cenę brutto [PLN], cena słownie,
- wypełnioną miejscowość i datę,
- podpis z pieczęcią firmową bądź imienną osoby upoważnionej, a w przypadku nie posiadania pieczęci firmowej bądź imiennej, podpisane w sposób czytelny.
2. Oferty niezawierające elementów, o których mowa w punkcie 1 podlegają odrzuceniu i nie będą rozpatrywane.
3. Oferty złożone po terminie podlegają odrzuceniu i nie będą rozpatrywane.
4. Oferty złożone na innym niż wymagany załącznik podlegają odrzuceniu i nie będą rozpatrywane. Dodatkowe załączniki/dokumenty/informacje niewymagane niniejszym zapytaniem nie będą brane pod uwagę.
5. Ofertę ocenia się osobno dla każdej części.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia tych części oferty, które spełniają co najmniej jeden z poniższych warunków:
- cena brutto przewyższa o co najmniej 20% ceny katalogowe,
- cena brutto przewyższa o co najmniej 20% ceny założone w budżecie projektu
7. Jeżeli zaoferowana cena wydawać się będzie rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i będzie budzić wątpliwości, Zamawiającego, może on zwrócić się do oferenta o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów dotyczących wyliczenia ceny i potwierdzenia spełnienia przez oferowany produkt cech opisanych w Zamówieniu

Kryteria oceny:
- Kryterium oceny ofert stanowi cena – waga 100%

Sposób przyznawania punktacji:
- Liczba punktów zostanie obliczona poprzez podzielenie ceny za część z oferty najniższej przez cenę za część z oferty badanej oraz przemnożenie tak otrzymanej liczby przez wagę kryterium – wg wzoru: (cena za część oferty najniższej / cena za część oferty badanej) x waga kryterium x 100

Wykluczenia

1. W celu uniknięcia konfliktu interesów niniejsze zamówienie nie może być udzielane podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
2. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumieć należy wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
3. Wykluczeniu podlegać będą Oferenci, którzy przedstawią informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w szczególności poprzez oferowanie produktu, który nie spełnia wymaganych Zapytaniem cech.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ŻŁOBEK WESOŁE SKRZATY RENATA STACHOWSKA

Adres

Leśna 15/1

43-100 Tychy

śląskie , Tychy

Numer telefonu

604253593

NIP

6561525714

Tytuł projektu

Wesołe Skrzaty zapewniają Mamie spokojną głowę w pracy

Numer projektu

RPSL.08.01.03-24-02A4/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Inne
Liczba wyświetleń: 468