Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Oferty należy składać pocztą elektroniczną na adres e-mail: joanna.borucka@gmail.com
2. W tytule e-maila należy wpisać: „Oferta na: Opracowanie elektroniki i oprogramowania na potrzeby zestawu rekreacyjnego”
3. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
4. Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
5. Cena ofertowa powinna uwzględniać wszystkie koszty i wydatki związane z realizacją przedmiotowego zamówienia (w tym koszty dojazdów, noclegów jeśli wystąpią itp.) i będzie podana w polskich złotych.
6. Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający upubliczni w Bazie Konkurencyjności.
7. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od daty złożenia oferty.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
joanna.borucka@gmail.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Joanna Zubik-Borucka
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48 502618513
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu elektroniki oraz współdziałającej z nią aplikacji mobilnej dla zestawu rekreacyjnego łączącego e-sport z aktywnością fizyczną, w szczególności dla dzieci.
W szczególności w zakres zamówienia wchodzi: opracowanie całościowej architektury elektroniki oraz opracowanie szczegółowego projektu elementów elektronicznych umieszczonych w zestawie (fizycznym produkcie) wraz z ich oprogramowaniem (embedded software), dobór odpowiednich komponentów, stworzenie prototypu, przeprowadzenie testów użytkowych oraz stworzenie aplikacji mobilnej na iOS oraz Android komunikującej się z elektroniką umieszczoną w fizycznym produkcie, analiza normatywna projektu pod kątem spełniania norm CE, wprowadzenie ewentualnych zmian w projekcie elektroniki i oprogramowaniu niezbędnych w wyniku testów i analizy normatywnej, wsparcie w procesie certyfikacji oraz procesie oceny zgodności z dyrektywą RED. Projekt elektroniki będzie wymagał integracji elementów takich jak: akcelerometru, bluetooth’a, źródła światła, nagłośnienia, procesora z wykorzystaniem zasilania na baterię.
Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu „Wprowadzenie na rynek zestawu rekreacyjnego łączącego e-sport z aktywnością fizyczną, w szczególności dla dzieci” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020 (Oś priorytetowa I Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działanie 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów Poddziałanie 1.1.2 Rozwój startupów w Polsce Wschodniej).
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi badawcze
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
cała Polska
Powiat:
Miejscowość:
nie dotyczy
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest „Opracowanie projektu elektroniki oraz współdziałającej z nią aplikacji mobilnej dla zestawu rekreacyjnego łączącego e-sport z aktywnością fizyczną, w szczególności dla dzieci” w ramach projektu „Wprowadzenie na rynek zestawu rekreacyjnego łączącego e-sport z aktywnością fizyczną, w szczególności dla dzieci” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020 (Oś priorytetowa I Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działanie 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów Poddziałanie 1.1.2 Rozwój startupów w Polsce Wschodniej).
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu prototypu elektroniki oraz współdziałającej z nią aplikacji mobilnej dla zestawu rekreacyjnego łączącego e-sport z aktywnością fizyczną, w szczególności dla dzieci.
W szczególności w zakres zamówienia wchodzi: opracowanie całościowej architektury elektroniki oraz opracowanie szczegółowego projektu elementów elektronicznych umieszczonych w zestawie (fizycznym produkcie) wraz z ich oprogramowaniem (embedded software), dobór odpowiednich komponentów, stworzenie prototypu, przeprowadzenie testów użytkowych oraz stworzenie aplikacji mobilnej na iOS oraz Android komunikującej się z elektroniką umieszczoną w fizycznym produkcie, analiza normatywna projektu pod kątem spełniania norm CE, wprowadzenie ewentualnych zmian w projekcie elektroniki i oprogramowaniu niezbędnych w wyniku testów i analizy normatywnej, wsparcie w procesie certyfikacji oraz procesie oceny zgodności z dyrektywą RED. Projekt elektroniki będzie wymagał integracji elementów takich jak: akcelerometru, bluetooth’a, źródła światła, nagłośnienia, procesora z wykorzystaniem zasilania na baterię.
Wynikiem projektu ma być projekt elementów elektronicznych wraz z wytycznymi dotyczącymi ich montażu w fizycznym produkcie, oprogramowanie umożliwiające realizację funkcji zestawu oraz aplikacja mobilna na iOS oraz Android.
Z uwagi na poufność projektu szczegółowy opis zamówienia oraz oczekiwanych wyników prac zostanie przekazany po przekazaniu przez oferenta skanu podpisanego zgodnie z reprezentacją oświadczenia o poufności, stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszego zapytania na adres email joanna.borucka@gmail.com.
Kod CPV
73300000-5
Nazwa kodu CPV
Projekt i realizacja badań oraz rozwój
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Nie dotyczy
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia:
a) Wstępny projekt elektroniki z oprogramowaniem: 3,5 miesiące od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą,
b) Wstępna wersja aplikacji mobilnej na iOS oraz Android: 3,5 miesiące od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą,
c) 10 prototypów elektroniki zamontowanych w prototypowych urządzeniach z przeznaczeniem do testów i badań (prototyp fizycznych urządzeń, w których być zamontowana elektronika dostarcza Zamawiający): 3,5 miesiące od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą,
d) Analiza normatywna projektu: 4 miesiące od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą
e) Finalny projekt elektroniki z oprogramowaniem uwzgledniający wnioski ze zrealizowanych przez Zamawiającego testów użytkownych w oparciu o dostarczone prototypy oraz wnioski wynikające z analizy normatywnej projektu; 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą
f) Finalna wersja aplikacji mobilnej na iOS oraz Android: 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty, które powiązane są z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:
a. uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b. posiadanie co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
c. pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d. pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę Załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego, brak spełnienia powyższego warunku oznacza wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
Wiedza i doświadczenie
Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi posiadać doświadczenie w realizacji projektów o zbliżonym zakresie, t.j. opracowywania projektów elektroniki wykorzystywanej w urządzeniach skierowanych do masowego odbiorcy oraz opracowywaniu aplikacji mobilnych skomunikowanych z elektroniką zawartą w fizycznych urządzeniach.
Powyższy wymóg zostanie uznany za spełniony jeśli wykonawca spełnia każdy z poniższych warunków:
• w ciągu ostatnich 3 lat zaprojektował co najmniej 5 urządzeń elektronicznych przeznaczonych na rynek konsumencki
• w ciągu ostatnich 3 lat zaprojektował co najmniej 3 urządzenia elektroniczne skomunikowane z aplikacją mobilną poprzez technologię bluetooth
Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie wypełnionego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego.
Potencjał techniczny
Wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zamówienia, który w szczególności umożliwi realizację projektu w ciągu terminów określonych Harmonogramie realizacji zamówienia.
Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie wypełnionego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Wykonawca powinien dysponować osobami zdolnymi do realizacji zamówienia.
Warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej następującymi specjalistami:
a) min. 2 specjalistów dysponujących doświadczeniem w opracowywaniu projektów elektroniki na potrzeby urządzeń skierowanych do masowego odbiorcy,
b) min. 2 specjalistów dysponujących doświadczeniem w opracowywaniu aplikacji mobilnych na systemy IOS oraz Android
Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie wypełnionego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykonawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej realizację zamówienia w przewidzianym okresie. Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie wypełnionego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego.
Dodatkowe warunki
1. Zamawiający oczekuje przekazania przez Wykonawcę wszelkich praw do wykorzystania wyników prac wytworzonych w ramach zamówienia na dalszych etapach realizacji projektu Wprowadzenie na rynek zestawu rekreacyjnego łączącego e-sport z aktywnością fizyczną, w szczególności dla dzieci, w tym w szczególności w celu produkcji urządzeń końcowych kierowanych na rynek masowych użytkowników. Szczegółowe postanowienia w tym zakresie Strony ustalą na etapie podpisywania umowy, przy czym w zakresie autorskich praw majątkowych do oprogramowania Zamawiający oczekuje przeniesienia praw autorskich do kodu źródłowego w zakresie określonym w art. 74 ust. 4 ustawy Prawo autorskie i prawa pokrewne;
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, unieważnienia postępowania, zarówno przed, jak i po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, bez podania przyczyny. W przypadku, o którym mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego Zapytania ofertowego przed upływem terminu do składania ofert. W takim wypadku Oferenci, którzy złożyli ofertę zostaną poinformowani o nowym terminie składania ofert oraz o dokonanej zmianie treści Zapytania ofertowego.
4. W ramach zamówienia nie ma możliwości składania ofert wariantowych oraz ofert częściowych.
5. Zamawiający po dokonaniu oceny złożonych ofert dokona oceny najkorzystniejszej oferty, co zostanie udokumentowane stosownym protokołem.
6. Zamawiający zastrzega kary umowne za odstąpienie od całości lub niewykonanej części umowy wskutek okoliczności, za które odpowiada Wykonawca. Szczegółowe postanowienia w tym zakresie Strony ustalą na etapie podpisywania umowy.
7. W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te winny być umieszczone w osobnym opakowaniu wewnętrznym, trwale ze sobą połączone i ponumerowane z zachowaniem ciągłości numeracji stron oferty.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia:
1. zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) – jeśli zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę;
2. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy – np. na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmian wytycznych dotyczących realizacji projektu;
3. zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia – po wyrażeniu zgody przez Instytucję Pośredniczącą PARP;
4. wystąpienia siły wyższej – jako „siły wyższe” uznaje się klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą układających się stron („siła wyższa” – to zdarzenie (a) zewnętrzne, (b) niemożliwe lub prawie niemożliwe do przewidzenia, (c) którego skutkom nie można zapobiec);
5. zmian regulacji prawnych w stosunku do rozwiązań obowiązujących w dniu podpisania umowy;
6. otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, kosztorysów, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany;
7. obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy.
Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, podpisanego przez obie strony.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Dokumenty składające się na ofertę:
1. Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego podpisany przez upoważnione do tego osoby. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo potwierdzone notarialnie;
2. Oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań z Zamawiającym stanowiące Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego;
3. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego o których mowa w pkt. „Wiedza i doświadczenie” oraz „Osoby zdolne do wykonania zamówienia, tj.: CV potwierdzające, że osoby oddelegowane do realizacji zamówienia posiadają wymagane w Zapytaniu ofertowym doświadczenie i kwalifikacje zawodowe.
4. Oświadczenie RODO stanowiące Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego;
5. Oświadczenie o poufności, stanowiące Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego;
6. Dokument stwierdzający status prawny Wykonawcy (aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej);
7. Pełnomocnictwo – jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej);
8. W przypadku spółki cywilnej należy przedłożyć stosowne umocowanie do reprezentowania wspólników spółki tj. umowa spółki cywilnej lub uchwała wspólników lub pełnomocnictwo.
9. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Dokument ten winien być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Zamówienia uzupełniające
Dopuszcza się możliwość udzielenia wyłonionemu Wykonawcy zamówień uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia, co wskazane zostanie w umowie zawartej z Wykonawcą, o ile zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Szczegóły reguluje pkt 6.5.2 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Badania i oceny ofert będzie dokonywała Komisja powołana przez Zamawiającego.
2. Komisja dokona oceny wymagań formalno-prawnych na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wg zasady „spełnia” - „nie spełnia”.
3. Oferty niespełniające któregokolwiek z wymagań określonych w Zapytaniu ofertowym, zostaną odrzucone, a Wykonawcy wykluczeni.
4. Ocenie merytorycznej zostaną poddane jedynie oferty nie podlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców nie podlegających wykluczeniu.
5. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) cena - 100% wagi
6. O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje cena – zwycięży oferta o najniższej cenie spośród ocenionych ofert niepodlegających odrzuceniu.
7. Jeżeli dwie lub więcej ofert opiewać będzie na tę samą kwotę , Zamawiający przeprowadzi z Oferentami negocjacje cenowe i wybierze ofertę, która po negocjacjach okaże się najtańsza.
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania ceny z Oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę, w przypadku, gdy wartość oferty przewyższa kwotę środków przeznaczonych na zamówienie.
Wykluczenia
W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty, które powiązane są z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:
a. uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b. posiadanie co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
c. pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d. pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę Załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego, brak spełnienia powyższego warunku oznacza wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
Nazwa
4D KNIGHT SP. Z O.O.
Adres
20-952 Lublin
lubelskie
, Lublin
Numer telefonu
502618513
NIP
9462688283
Tytuł projektu
Wprowadzenie na rynek zestawu rekreacyjnego łączącego e-sport z aktywnością fizyczną, w szczególności dla dzieci
Numer projektu
POPW.01.01.02-06-0012/19-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Nazwa i adres: Summer Agency Sp. z o.o., ul. Ślusarska 9, 30-702 Kraków
Data wpłynięcia oferty: 9.03.2020
Cena: 250 000 zł netto 307 500 zł brutto