Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Mailowo na adres: bartlomiej.czerniak@zieta.pl
Osobiście lub pocztą na adres: Zieta Prozessdesign sp. z o.o, ul. Kościerzyńska 16-18, 51-430 Wrocław
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
bartlomiej.czerniak@zieta.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Bartłomiej Czerniak
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
609772154
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest składanie ofert na sukcesywną usługę cięcia stali i aluminium: DC01, Inox, Aluminium wg specyfikacji dostarczonej przez zamawiającego, do maksymalnej kwoty zamówienia w wysokości 30000PLN (trzydzieści tysięcy złotych).
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
dolnośląskie
Powiat:
Wrocław
Miejscowość:
Wrocław
Cel zamówienia
Zamówienie na usługę sukcesywnego cięcia stali i aluminium potrzeb zamawiającego do realizacji zadań projektowych.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest składanie ofert na sukcesywną usługę cięcia stali i aluminium: DC01, Inox, Aluminium wg specyfikacji dostarczonej przez zamawiającego, do maksymalnej kwoty zamówienia w wysokości 30000PLN (trzydzieści tysięcy złotych).
UWAGA! Przewidywane ilości, dla sukcesywnych zamówień są podane w tabeli tab.[1].
Wartości te są obliczone szacunkowo i określają bieżące zapotrzebowanie Zamawiającego w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 30 września 2020 r. Oznacza to, że Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji pełnego zakresu przedmiotu zamówienia (Zamawiający zakupi ilości wg bieżącego zapotrzebowania), a także „pula” pozycji danego zamówienia będzie określana wg potrzeb.
Rysunki załączone do przetargu są poglądowe, mają odzwierciedlić przekrój skomplikowania geometrii, które mogą zostać zlecone do cięcia i służą do wyboru najlepszej oferty.
Podane w ofercie ceny jednostkowe dla każdego cięcia gatunku i rodzaju stali w okresie trwania umowy powinny zawierać:
- wszystkie koszty związane z dostawą, opakowaniem itp.
- wszystkie podatki, opłaty i inne ewentualne obciążenia związane z realizacją zamówienia z wyłączeniem podatku VAT,
- koszt. transportu,
- ewentualne upusty oferowane przez Oferenta.
Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN).
Cena jednostkowa określona przez Oferenta zostanie ujęta w umowie i będzie obowiązywała w całym okresie obowiązywania umowy.
Zamawiający dopuszcza sytuację, gdzie cena przedmiotu zamówienia ujęta w umowie, może ulec zmianie w czasie - pomiędzy kolejnymi zamówieniami wg zapotrzebowań. Jednak zmiany te nie mogą przekraczać 110% ceny zaoferowanej, do której zobowiąże się Oferent w odpowiedzi na niniejsze zapytanie. Oferent każdorazowo jest zobowiązany poinformować o zmianie cen, a Zamawiający musi je zaakceptować. Zamawiający każdorazowo sprawdzi, czy jakakolwiek zmiana cen mieści się w zakresie do 110% kwoty ujętej w umowie.
Termin realizacji jest rozumiany jako sukcesywna dostawa przedmiotu zamówienia (w ilości i rodzaju) podanego przez Zamawiającego. Zamówienia cząstkowe będą realizowane sukcesywnie w miarę zużycia i zapotrzebowań produkcyjnych Zamawiającego - w czasie od momentu podpisania umowy z wybranym Oferentem do końca września 2020r. Proszę podać ilość dni potrzebną do zrealizowania zleconego zamówienia od momentu jego zgłoszenia do Oferenta/Wykonawcy.
Dopuszcza się produkty zamienne (w rozumieniu marki, producenta) o równoważnych parametrach. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań, tzn. takich, których parametry techniczne są równoważne – co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w specyfikacji przedmiotu zamówienia. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
Cena powinna zawierać wszystkie niezbędne koszty związane z dostawą elementów.
Termin dostawy: do 30.09.2020r
Szczegółowa lista znajduje się w opisie zamówienia
Kod CPV
71333000-1
Nazwa kodu CPV
Mechaniczne usługi inżynieryjne
Harmonogram realizacji zamówienia
Dostawa sukcesywnie, od dnia podpisania umowy do 30 września 2020r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Oferent powinien posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeśli są wymagane.
Wiedza i doświadczenie
Oferent powinien posiadać wiedzę i doświadczenie w zakresie tematyki opisanej w przedmiocie zamówienia.
Potencjał techniczny
Oferent powinien posiadać niezbędny potencjał techniczny umożliwiający realizację zakresu wykonania usługi opisanej w przedmiocie zamówienia
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Oferent powinien posiadać niezbędny potencjał osobowy umożliwiający realizację zakresu usługi opisanej w przedmiocie zamówienia.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Oferenci biorący udział w postępowaniu muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia, muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej oferty
Dodatkowe warunki
powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w mieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Oferenta, a Oferentem, polegające w szczególności na: 1) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, 2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, 3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, 4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Do oferty należy załączyć oświadczenie zakresu wykluczeń w odniesieniu do podmiotów powiązanych, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Oferta powinna być złożona na Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego (pod rygorem wykluczenia Oferenta z postępowania). Każdy podpunkt zamówienia powinien zostać wyceniony. Oferta nie może być częściowa.
3. Złożona oferta wiąże Oferenta przez 30 dni licząc od dnia wskazanego w niniejszym Zapytaniu Ofertowym jako termin składania ofert.
4. Z Oferentem, którego oferta będzie najkorzystniejsza (tj. otrzyma najwyższą liczbę punktów), po wybraniu oferty, zostanie zawarta umowa na świadczenie usług, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego. Umowa ta zostanie zawarta na warunkach Zamawiającego po wybraniu oferty. W umowie przy jej zawieraniu zostanie zawarta cena wykonania usługi zgodnie z ceną podaną przez Oferenta w wybranej przez Zamawiającego ofercie. Zamawiający zobowiązany będzie do zapłaty, wg ceny wynikającej z wybranej oferty, wyłącznie za faktycznie wykonaną usługę.
Postanowienia ogólne:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. W przypadku unieważnienia postępowania o zamówienie Oferentom nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu.
3. Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem bez zastrzeżeń wszystkich warunków postępowania.
4. Odstąpienie przez Zamawiającego od zawarcia umowy w przypadku zawiadomienia Oferenta o wyborze jego oferty nie może być podstawą roszczeń poniesionych kosztów udziału w postępowaniu.
5. W toku dokonywania oceny złożonych wniosków Zamawiający może żądać udzielenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich dokumentów.
6. Jeżeli oferta nie zawiera wszystkich wymaganych elementów, Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach wezwać Oferenta do jego uzupełnienia.
7. Zamawiający rezerwuje prawo do nagrywania dźwięku podczas spotkań technicznych z dostawcami. Przesłanie oferty będzie traktowane jako udzielenie zgody na nagrywanie spotkań.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji ceny z Oferentem, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów, w przypadku, gdy cena zaoferowana przez Oferenta przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zamówienia.
9. Oferent, składając ofertę, zgadza się na Warunki zmiany umowy.
10. Zamawiający nie dopuszcza oferty cząstkowej.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Oferenta, w przypadku ziszczenia się konieczności zmiany wskazanego w ofercie/umówionego zakresu robót wynikającej z:
1. Koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia;
2. konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych;
3. ograniczeń finansowych po stronie Zamawiającego powodujących konieczność ograniczenia zakresu prac ujętych w ofercie.
4. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań, tzn. takich, których parametry techniczne są równoważne – co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w specyfikacji przedmiotu zamówienia. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
5. Ograniczeń wynikających z dostępności produktu na rynku, a których nie mógł przewidzieć Wykonawca, powodujących niemożność zrealizowania zamówienia w określonym czasie.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Oferentem będą dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Zamawiający wymaga od Oferenta przedstawienia:
1) wypełnionego formularza ofertowego (zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania)
2)Oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków zamówienia – załącznik nr 2 do oferty.
3)Oświadczenie w przedmiocie powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym - załącznik nr 3 do oferty.
4)Złożenie oświadczenia o posiadaniu uprawnień do reprezentowania Oferenta - załącznik nr 4 do oferty.
5)Przedłożenie aktualnego wydruku z KRS lub z CEDIG lub inny dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania i reprezentowania określonej działalności (nr/symbol dokumentu rejestrowego i wskazania organu który go wydał).
Zamówienia uzupełniające
Nie wyklucza się udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z Oferentem, o ile te zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryterium WAGA (%)
Cena oferty (70%)
Termin realizacji zamówienia (30%)
Sposób oceny ofert:
Punkty za poszczególne kryteria będą obliczane zgodnie z poniższym wzorem:
Kryterium – cena
P=Cn/Cob x[70]
gdzie:
P – liczba punktów przyznanych Oferentowi za zaoferowaną cenę
CN – najniższa zaoferowana cena w postępowaniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Kryterium – termin realizacji zamówienia
R=Tn/Tob x[30]
gdzie:
R – liczba punktów przyznanych Oferentowi za termin realizacji zamówienia
TN – najkrótszy termin zaoferowany w postępowaniu (liczony w dniach kalendarzowych)
TOB – termin zaoferowany w ofercie badanej (liczony w dniach kalendarzowych)
Maksymalna łączna liczba punktów do zdobycia wynosi 100. Suma poszczególnych kryteriów (1+2) będzie stanowiła wynik końcowy każdego z oferentów. Wygrywa oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów.
Nazwa
ZIETA PROZESSDESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
Stanisława Moniuszki 29/2
51-610 Wrocław
dolnośląskie
, Wrocław
Numer telefonu
693 969 063
NIP
8982176666
Tytuł projektu
Rozwój elementów konstrukcji ram w technologii FiDU dla mikropojazdów 2-, 3- i 4-kołowych z napędem elektrycznym
Numer projektu
POIR.01.02.00-00-0328/16-00
Nierozstrzygnięte – Brak ofert