Strona główna
Logo unii europejskiej

Zakup i dostawa sprzętu wodnego i szkoleniowego

Data publikacji: 25.02.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 04-03-2020

Numer ogłoszenia

1235090

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Polsko-Niemieckie Centrum Młodzieży Europejskiej w Olsztynie ul. Okopowa 25, 10-075 Olsztyn

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

modernizacja.przystani@perkoz.zhp.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Norbert Kardahs

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

665555288

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa sprzętu wodnego i szkoleniowego:
1) dwuosobowy regatowy jacht mieczowy - szt. 10
2) jacht regatowy do żeglugi śródlądowej - szt. 4

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: warmińsko-mazurskie Powiat: olsztyński Miejscowość: Waszeta

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest realizacja projektu pn.: „Modernizacja infrastruktury Ośrodka Szkoleniowo-
Wypoczynkowego ZHP „Perkoz” na rzecz pozaszkolnych form szkoleń żeglarskich i wychowania
wodnego” dofinansowanego w ramach działania 6.2.3 Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.

Przedmiot zamówienia

Zakup i dostawa sprzętu wodnego i szkoleniowego:
1) dwuosobowy regatowy jacht mieczowy - szt. 10
2) jacht regatowy do żeglugi śródlądowej - szt. 4

Kod CPV

34500000-2

Nazwa kodu CPV

Statki i łodzie

Dodatkowe przedmioty zamówienia

nie dotyczy

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji umowy:
a) Data rozpoczęcia: Z dniem podpisania umowy
b) Data zakończenia: 31.05.2020 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy spełnią następujące warunki:
1.1. Zaoferują przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszym dokumencie i załącznikach do niego.
1.2. Znajdują się w sytuacji organizacyjnej, prawnej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia.
1.3. Spełniają warunki bezstronności i niezależności w stosunku do Zamawiającego - nie są powiązani
z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane
z przeprowadzeniem procedury wyboru Dostawcy a Dostawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykonawca znajduje się w sytuacji organizacyjnej, prawnej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku, gdy:
a. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
b. zaistnieje siła wyższa,
c. zostaną wydane przez Instytucję Zarządzającą, Instytucję Pośredniczącą lub Instytucję Pośredniczącą II Stopnia zalecenia lub wytyczne, których wykonanie będzie możliwe jedynie po dokonaniu zmian w niniejszej umowie,
d. zmieni się projekt w zakresie mającym wpływ na przedmiot umowy (w szczególności termin realizacji umowy może ulec wydłużeniu, gdy w pierwotnym terminie nie zostaną osiągnięte wskaźniki lub ulegnie zmianie harmonogram projektu oraz IZ/IP lub inny uprawniony organ wyrazi zgodę na stosowne zmiany w projekcie w tym zakresie)
e. wystąpią inne okoliczności uniemożliwiające lub utrudniające wykonanie umowy,
f. będzie ona prowadziła do usprawnienia współpracy stron i wykonania umowy bądź zwiększenia efektywności lub jakości przedmiotu umowy
2) Zamawiający przewiduje, że zmiany umowy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia mogą dotyczyć w szczególności:
a. terminu obowiązywania umowy,
b. zasad dokumentowania rozliczeń,
c. wysokości wynagrodzenia i przedmiotu zamówienia,
d. zasad naliczenia kar umownych,
e. oczywistych omyłek pisarskich i błędów rachunkowych w umowie.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „FORMULARZ OFERTOWY” (Załącznik nr 1),
w języku polskim, w formie pisemnej. Wraz z formularzem należy dostarczyć wypełnione Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2), podpisany załącznik Klauzula informacyjna – ochrona danych osobowych (Załącznik nr 3). Ofertę należy dostarczyć do Zamawiającego osobiście lub wysłać listownie lub drogą elektroniczną w formie skanu lub fotokopii (przy czym maksymalny rozmiar przesłanych plików nie może być większy niż 20 MB).

Zamówienia uzupełniające

Nie przewiduje się.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

2. Kryteria oceny oferty:
Kryterium:
Kryterium nr 1 -Cena brutto oferty (łączna cena zamówienia) max - 75pkt.
Kryterium nr 2 -Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady max - 25pkt.

Opis sposobu przyznawania punktacji
Maksymalna liczba punktów jaką zdobyć może Dostawca wynosi 100 punktów, w podziale na poszczególne kryteria (według ich wagi):
Kryterium nr 1 - Cena brutto oferty (łączna cena zamówienia) max - 75pkt.
Kryterium nr 2 - Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady max – 25pkt.

- na podstawie wzoru:

Kryterium nr 1: Cena brutto oferty max – 75pkt.
a) Oferty w tym kryterium będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny przedstawionej przez Dostawców,
b) Ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:

wartość najniższa spośród nieodrzuconych ofert
wartość punktowa oferty = ---------------------------------------------------------------- x 75 pkt
wartość oferty badanej nieodrzuconej

Punkty przyznane zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zastosowaniem reguł matematycznych.

Kryterium nr 2: Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - 25 pkt.
a) Kryterium „Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady” – rozpatrywane będzie na podstawie deklaracji Dostawcy zawartej w Formularzu Oferty, gdzie Dostawca powinien wskazać okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na dostawy objęte przedmiotem zamówienia, wyrażony w postaci liczby lat/lat i miesięcy. Zamawiający ustala wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres min. 2 lat licząc od daty odbioru końcowego dostaw. Punkty w kryterium „Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady” zostaną przyznane tylko za wydłużenie gwarancji jakości i rękojmi za wady, której okres będzie biegł od daty odbioru końcowego dostaw w następujący sposób:
a) powyżej 5 lat i więcej – 25 pkt.
b) powyżej 4 lat – do 5 lat włącznie– 15 pkt.
c) 2 lata i więcej do 4 lat włącznie – 10 pkt.
d) gwarancja i rękojmia do 2 lat – oferty podlegają wykluczeniu na etapie oceny formalnej.

Ocenie będzie podlegać łączna wartość oferty (Kryterium 1 + Kryterium 2). Każda z ofert, która nie zostanie odrzucona, otrzyma łączną liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:

O = C + G

O – ocena punktowa ofert
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Gwarancja”

Zamawiający wybierze oferty z największą liczbą punktów.
W przypadku, gdy oferty z taką samą liczą punktów za oba kryteria będą zawierały różne ceny – Zamawiający wybierze ofertę z niższą ceną.

Wykluczenia

Wyklucza się podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK HARCERSTWA POLSKIEGO

Adres

00-491 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

Numer telefonu

223390645

Fax

223390606

NIP

5260251440

Tytuł projektu

Modernizacja infrastruktury Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego ZHP "Perkoz" na rzecz pozaszkolnych form szkoleń żeglarskich i wychowania wodnego

Numer projektu

RPWM.06.02.03-28-0012/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

S-KONCEPT Marcin Sanetra
ul.Rózana 444
43-376 Godziszka
04-03-2020
402 456,00 PLN Brutto
Liczba wyświetleń: 388