Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Termin składania ofert upływa w dniu 28.02.2020 r. o godzinie 24:00.
2. Ofertę należy:
- złożyć osobiście (dni robocze 08:00-16:00) lub przesłać listem poleconym pocztą/kurierem na adres Zamawiającego ul. Władysława Sikorskiego 34, 82-300 Elbląg lub
- przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres naglosnienie.studio@gmail.com w formie pliku PDF, zawierającego skan (kopię cyfrową) podpisanej oferty.
W każdym z przypadków doręczenie oferty musi być dokonane przed upływem terminu na składanie ofert, pod rygorem nieważności. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Oferent może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub ją wycofać, bez podania przyczyny, pod warunkiem doręczenia Zamawiającemu informacji o zmianie w ofercie lub jej wycofaniu pod rygorem nieważności przed upływem terminu na składanie ofert.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
naglosnienie.studio@gmail.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Michał Pisarkiewicz
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48 724 861 333
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Zapytanie ofertowe dotyczy dostawy sprzętu oświetleniowego i nagłośnieniowego oraz sprzętu stanowiącego element wdrażanej technologii Virtual Reality.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
warmińsko-mazurskie
Powiat:
Elbląg
Miejscowość:
Elbląg
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie dostawcy sprzętu oświetleniowego i nagłośnieniowego oraz sprzętu stanowiącego element wdrażanej technologii Virtual Reality, w związku z realizacją przez ZMP GROUP Michał Pisarkiewicz, Zbigniew Pisarkiewicz s.c. projektu pt. „Wdrożenie innowacji procesowej i produktowej w firmie ZMP GROUPS s.c.” realizowanego w ramach Poddziałania 1.3.2 – Firmy w początkowej fazie rozwoju,Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzęt oświetleniowy i nagłośnieniowy oraz sprzęt stanowiący element wdrażanej technologii Virtual Reality, w skład którego wchodzą:
1) Konsoleta cyfrowa
2) Zestaw głowic ruchomych 3w1
3) Zestaw głowic wash
4) Zestaw listew LED ze skrzyniami transportowymi
5) Zestaw par LED
6) Zestaw maszyn do zimnych iskier
7) Zestaw wytwornic ciężkiego dymu
8) Zestaw wytwornic mgły
9) Zestaw sterowników ART-NET
10) Wytwornica baniek
11) Zestaw kratownic aluminiowych
12) Kontroler do systemu oświetleniowego
13) Zestaw przewodów elektrycznych z wtyczkami oraz listwami
14) Zestaw rozdzielni elektrycznych
2. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia – elementy składowe oraz minimalne wymagane parametry techniczno-użytkowe, jakie mają spełniać poszczególne z nich, zostały określone w Załączniku nr 2 do zapytania ofertowego. Wykonawca jest uprawniony do stosowania rozwiązań równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w przedmiocie zamówienia. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wykazania „równoważności”.
3. Na potwierdzenie, że oferowane przez Wykonawcę dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest załączyć do oferty dokumentację techniczną (foldery lub certyfikaty lub deklaracje zgodności), aby Zamawiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w zapytaniu ofertowym.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące. Niezależnie od gwarancji Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi. Okres rękojmi ustala się na okres tożsamy okresowi gwarancji. Zamawiający wymaga podania okresu gwarancji jednolitego na całość sprzętu objętego zapytaniem - nie dopuszcza różnicowania okresu gwarancji w ramach poszczególnych części zamówienia.
5. W ramach realizacji umowy Wykonawca dostarczy sprzęt fabrycznie nowy, nieużywany, w pełni sprawny technicznie, wolny od wad, nie powystawowy, gotowy do użycia, spełniający wymogi bezpieczeństwa wynikające z obowiązujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przepisów w tym zakresie oraz posiadający wymagane prawem atesty, deklaracje zgodności i certyfikaty CE, świadectwa jakości i spełniający wszystkie wymogi norm określone obowiązującym prawem.
Kod CPV
31000000-6
Nazwa kodu CPV
Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Pozostałe kody CPV:
32000000-3 Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
31000000-6 Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
32342400-6 Sprzęt nagłaśniający
32321200-1 Urządzenia audiowizualne
32322000-6 Urządzenia multimedialne
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia (dostawy): Proces odbioru przedmiotu zamówienia musi zakończyć się do dnia wskazanego przez Wykonawcę w ofercie, ale nie później niż do 20.04.2020 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy posiadają doświadczenie w realizowanych dostawach związanych z przedmiotem zamówienia tj. w okresie ostatnich 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert mogą wykazać się realizacją zamówień polegających na dostawie sprzętu oświetleniowego i/lub sprzętu nagłośnieniowego i/lub sprzętu stanowiącego element wdrażanej technologii Virtual Reality o łącznej wartości netto minimum 50.000,00 PLN.
2. Zamawiający oceni spełnienie warunku poprzez weryfikację poprawności złożonych oświadczeń, które są integralną częścią Formularza oferty (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego). Podpis Oferenta pod oświadczeniami oznacza spełnienie warunku.
3. Oferent na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do przedstawienia dowodów na spełnienie warunku wskazanego w pkt. 1 powyżej, przy czym nadmienia się że w przypadku wezwania, posiadanie doświadczenia w realizowanych dostawach związanych z przedmiotem zamówienia ocenione zostanie na podstawie referencji lub protokołów odbioru opatrzonych klauzulą ,,bez zastrzeżeń’’ lub pokrewną.
Potencjał techniczny
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy posiadają zdolność techniczną do realizacji zamówienia w określonym w ofercie czasie i jakości.
2. Zamawiający oceni spełnienie warunku poprzez weryfikację poprawności złożonych oświadczeń, które są integralną częścią Formularza oferty (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego). Podpis Oferenta pod oświadczeniami oznacza spełnienie warunku.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą.
2. Zamawiający oceni spełnienie warunku poprzez weryfikację poprawności złożonych oświadczeń, które są integralną częścią Formularza oferty (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego). Podpis Oferenta pod oświadczeniami oznacza spełnienie warunku.
Dodatkowe warunki
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy akceptują warunki realizacji zamówienia określone w zapytaniu ofertowym.
2. Zamawiający oceni spełnienie warunku poprzez weryfikację poprawności złożonych oświadczeń, które są integralną częścią Formularza oferty (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego). Podpis Oferenta pod oświadczeniami oznacza spełnienie warunku.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy zawartej z Wykonawcą, w tym zmiany w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
a) z powodu zaistnienia oczywistej omyłki pisarskiej lub rachunkowej,
b) w zakresie aktualizacji danych Zamawiającego i Wykonawcy,
c) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do umowy,
d) w przypadku wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu. W takiej sytuacji Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę sprzętu będącego przedmiotem umowy na inny równoważny tzn. o nie gorszych cechach, parametrach czy funkcjonalności. Zmiana sprzętu nie może spowodować zmiany ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji umowy,
e) zmiana terminu dostawy w przypadku:
- wystąpienia siły wyższej tzn. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. Termin realizacji umowy może być wówczas wydłużony o czas wystąpienia przypadku siły wyższej,
- wystąpienia innej niż siła wyższa zewnętrznej okoliczności, niezależnej od Zamawiającego lub Wykonawcy, której nie mogli przewidzieć i jej zapobiec, a która to okoliczność uniemożliwia wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami. Termin realizacji umowy może być wówczas wydłużony o czas niezbędny do wyeliminowania zaistniałych okoliczności,
- konieczności wprowadzenia zmian w projekcie Zamawiającego wymagających akceptacji Instytucji Pośredniczącej. Termin realizacji umowy (dostawy) może być wówczas wydłużony o czas odpowiadający okresowi od złożenia wniosku o zmianę projektu przez Zamawiającego do czasu akceptacji zmian przez Instytucję Pośredniczącą,
f) zmiana sposobu rozliczania umowy, terminu dostawy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu,
g) w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia.
2. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności, podpisanego przez obie strony umowy.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Oferta musi być przedstawiona w postaci wypełnionych zgodnie z zapytaniem ofertowym: Załącznika nr 1 - Formularza ofertowego oraz Załącznika nr 2 – Danych szczegółowych dotyczących przedmiotu zamówienia, wraz z pełnomocnictwem do działania w imieniu Oferenta o ile zostało udzielone.
Zamówienia uzupełniające
Nie zostały przewidziane.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Informacje o kryteriach oceny oraz wagach punktowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny:
KRYTERIUM Łączna cena netto - WAGA (pkt.) 80
KRYTERIUM Termin realizacji umowy - WAGA (pkt.) 20
Punktacja za łączną cenę netto przedmiotu zamówienia – P1
Punktacja będzie obliczana na podstawie wzoru:
P1 = (CN x 80) / CR
P1 – otrzymane punkty w ramach kryterium łączna cena netto
CN – łączna cena netto oferty najtańszej
CR – łączna cena netto oferty rozpatrywanej
W ramach kryterium łączna cena netto oferta może otrzymać maksymalnie 80 pkt.
Punktacja za termin realizacji umowy – P2
- realizacja do dnia 20.04.2020 r. – 0 pkt.
- realizacja do dnia 10.04.2020 r. – 20 pkt.
W ramach kryterium termin realizacji umowy oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt.
Opis sposobu przyznawania punktacji:
1. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie liczby punktów wyliczonej dla każdej oferty w oparciu o kryteria wskazane powyżej.
2. Maksymalna liczba punktów do uzyskania to 100 pkt.
3. Obliczenia będą dokonywane przez Zamawiającego z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Najkorzystniejsza oferta to ta, która uzyska największą ilość punktów w wyniku zsumowania punktów za poszczególne kryteria oceny ofert. Punkty będą sumowane według wzoru:
P = P1 + P2, gdzie P to łączna liczba punktów.
5. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na uzyskanie przez dwie lub więcej oferty tego samego wyniku punktowego, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.
6. Wybór oferty udokumentowany zostanie Protokołem z postępowania.
7. Jeśli Zamawiający podejmie decyzję o zawarciu umowy na realizację zamówienia uczyni to z Oferentem, którego oferta zostanie uznana za ofertę najkorzystniejszą.
8. Jeśli Oferent, którego oferta zostanie wybrana przez Zamawiającego uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych podlegających ocenie według kryteriów oceny ofert.
9. Wybór oferty nie jest jednoznaczny z powstaniem obowiązku zawarcia umowy po stronie Zamawiającego, w szczególności w przypadku, kiedy cena najkorzystniejszej oferty przekracza środki przewidziane i dostępne na realizację zamówienia. Każde ewentualne unieważnienie postępowania, po wyborze najkorzystniejszej oferty, zostanie uzasadnione w Protokole z postępowania.
Wykluczenia
1. Wykluczeniu z postępowania podlegają Oferenci powiązaniu osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem (Zamawiającym) lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta (Zamawiającego) lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta (Zamawiającego) czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą (Oferentem), polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Warunek braku powiązań osobowych lub kapitałowych zostanie spełniony, jeżeli Oferent dostarczy Zamawiającemu podpisane oświadczenie, które stanowi integralną część Formularza oferty (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego). Zamawiający oceni spełnienie warunku poprzez weryfikację poprawności złożonego oświadczenia. Pozytywna weryfikacja podpisu pod oświadczeniem oznacza spełnienie warunku.
3. Brak dołączonego do oferty podpisanego przez Oferenta oświadczenia, o którym mowa powyżej, skutkuje uznaniem oferty za nieważną.
Nazwa
ZMP GROUP MICHAŁ PISARKIEWICZ, ZBIGNIEW PISARKIEWICZ S.C.
Adres
Władysława Sikorskiego 34
82-300 Elbląg
warmińsko-mazurskie
, Elbląg
Numer telefonu
48724861333
NIP
5783130683
Tytuł projektu
Wdrożenie innowacji procesowej i produktowej w firmie ZMP GROUPS s.c.
Numer projektu
RPWM.01.03.02-28-0108/18-00
Nierozstrzygnięte – Brak ofert spełniających kryteria