Strona główna
Logo unii europejskiej

WYKONANIE ZAGOSPODAROWANIA TERENU PRZY STAROSTWIE POWIATOWYM W SZCZECINKU W RAMACH ZADANIA PN.: „POPRAWA JAKOŚCI ŚRODOWISKA W MIASTACH NA TERENIE ZWIĄZKU MIAST I GMIN DORZECZA PARSĘTY – STWORZENIE PRZESTRZENI ZURBANIZOWANYCH TERENÓW ZIELONYCH ORAZ KURTYN ZIELENI PRZY ULICACH POWIATOWYCH I OBIEKTACH SPORTOWYCH NA TERENIE MIASTA SZCZECINEK”

Data publikacji: 17.02.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 03-03-2020

Numer ogłoszenia

1233366

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

W dniu 25.02.2020 r. dodano załącznik - Pytania i odpowiedzi

Miejsce i sposób składania ofert

1) Ofertę należy przygotować na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszego ogłoszenia;
2) Oferty należy dostarczyć do Starostwa Powiatowego w Szczecinku, ul. Warcisława IV 16, 78-400 Szczecinek w terminie do dnia 03.03.2020 r. do godz. 12:00, w kopercie opisanej jako „OFERTA NA ZAGOSPODAROWANIE TERENU PRZY STAROSTWIE POWIATOWYM W SZCZECINKU”.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Anna Salamon

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48 943729280

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu z elementami małej architektury na działce nr 185 obr. 20 Szczecinek, przed budynkiem Starostwa Powiatowego w Szczecinku (od ul. Warcisława IV) w ramach projektu pn.: „Poprawa jakości środowiska w miastach na terenie Związku Miast i Gmin Dorzecza Parsęty – stworzenie przestrzeni zurbanizowanych terenów zielonych oraz kurtyn zieleni przy ulicach powiatowych i obiektach sportowych na terenie Miasta Szczecinek”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
a) Koncepcja architektoniczna – załącznik nr 1,
b) Projekt budowlany – załącznik nr 2 (zarówno koncepcja jak i projekt, oprócz robót objętych niniejszym zamówieniem, uwzględniają inne roboty wokół budynku starostwa – nie należy ich wyceniać),
c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – załącznik nr 3,
d) Przedmiar robót – załącznik nr 4 - przedmiar robót jest materiałem pomocniczym, tzn. ilości przedstawione w przedmiarze należy rozumieć, jako przybliżone, natomiast w ramach zamówienia należy wykonać wszelkie roboty, usługi i dostawy wymienione w przedmiarze oraz niewymienione, a występujące w STWiOR. Roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a występujące w STWiOR nie są robotami dodatkowymi.
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu partnerskiego, Zamawiającym jest:
Powiat Szczecinecki
ul. Warcisława IV 16
78-400 Szczecinek
Tel. 94 37 29 280
NIP: 673-163-00-32

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: zachodniopomorskie Powiat: szczecinecki Miejscowość: Szczecinek

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Poprawa jakości środowiska w miastach na terenie Związku Miast i Gmin Dorzecza Parsęty – stworzenie przestrzeni zurbanizowanych terenów zielonych oraz kurtyn zieleni przy ulicach powiatowych i obiektach sportowych na terenie Miasta Szczecinek.

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu z elementami małej architektury na działce nr 185 obr. 20 Szczecinek, przed budynkiem Starostwa Powiatowego w Szczecinku (od ul. Warcisława IV) w ramach projektu pn.: „Poprawa jakości środowiska w miastach na terenie Związku Miast i Gmin Dorzecza Parsęty – stworzenie przestrzeni zurbanizowanych terenów zielonych oraz kurtyn zieleni przy ulicach powiatowych i obiektach sportowych na terenie Miasta Szczecinek”.
2. Zakres zagospodarowania obejmuje:
a) zmianę zagospodarowania klombu przed budynkiem starostwa poprzez rozbiórkę części nawierzchni z kostki kamiennej i wykonanie nowego zagospodarowania z płyt betonowych, kostki kamiennej wg koncepcji architektonicznej, demontażem masztów flagowych i ich ustawieniem na nowych fundamentach oraz dostawę i montaż donic ozdobnych (3 szt.) i ławek parkowych (8 szt.) mocowanych trwale do podłoża. Ponadto w ramach ww. robót należy tymczasowo przesadzić 3 drzewka i po wykonaniu zagospodarowania ponownie nasadzić w miejscach wskazanych w koncepcji architektonicznej. Donice oraz ławki powinny odpowiadać przykładowym przedstawionym w koncepcji architektonicznej. Przed zakupem ww. elementów należy uzyskać zgodę zamawiającego,
b) wykonanie schodów żelbetowych poprzedzone rozbiórką murka oporowego z betonu (na odcinku około 7,5 mb) od strony spółdzielni mieszkaniowej oraz dostawą i montażem 2 donic ozdobnych, zgodnie z koncepcją oraz obrobienie elementów murka oporowego przy schodach.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
a) Koncepcja architektoniczna – załącznik nr 1,
b) Projekt budowlany – załącznik nr 2 (zarówno koncepcja jak i projekt, oprócz robót objętych niniejszym zamówieniem, uwzględniają inne roboty wokół budynku starostwa – nie należy ich wyceniać),
c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – załącznik nr 3,
d) Przedmiar robót – załącznik nr 4 - przedmiar robót jest materiałem pomocniczym, tzn. ilości przedstawione w przedmiarze należy rozumieć, jako przybliżone, natomiast w ramach zamówienia należy wykonać wszelkie roboty, usługi i dostawy wymienione w przedmiarze oraz niewymienione, a występujące w STWiOR. Roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a występujące w STWiOR nie są robotami dodatkowymi.

Kod CPV

45111291-4

Nazwa kodu CPV

Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin wykonania zamówienia: 90 dni od daty zawarcia umowy.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
• posiadanie ubezpieczenia oc w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 50 tysięcy złotych.

Dodatkowe warunki

I. Wymagania dotyczące wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
II. Przesłanki unieważnienia postępowania:
1. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie zamawiającego;
4) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
3. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
III. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty, w celu zawarcia umowy:
1. Wykonawca w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego zobowiązany jest zgłosić się w celu zawarcia umowy.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli ich oferta zostanie wybrana, zamawiający żąda dostarczenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców przed zawarciem umowy.
IV. Pozostałe informacje:
1. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 2188 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 123 ze zm.).
2. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują dokumenty, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę, zamawiający domniemywa, iż pismo wysłane przez zamawiającego na numer faksu lub adres poczty elektronicznej podany przez wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z treścią pisma.
4. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. Wykonawca może przedłużyć termin związania ofertą.
5. Zamawiający może udzielić zamówienia kolejnemu wykonawcy w sytuacji, kiedy zarówno wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza jak i kolejny wykonawca uchylają się od zawarcia umowy.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym zakresie i na następujących warunkach:
a) jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla zamawiającego – w każdym przypadku,
b) zmiana terminu realizacji zamówienia – w przypadku zmiany przedmiotu zamówienia,
c) inna istotna zmiana umowy w zakresie, której nie można było przewidzieć na etapie sporządzenia niniejszego zapytania - w przypadku wystąpienia nadzwyczajnej okoliczności, której nie można było przewidzieć na etapie sporządzenia zapytania ofertowego, a która spowoduje, że prawidłowe wykonanie zamówienia będzie uzależnione od tej zmiany,
d) zmiana warunków płatności – w przypadku zmiany sposobu dokonywania płatności przez instytucję współfinansującą.
Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody obydwu stron.
Każda zmiana postanowień Umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

• Oferta, przygotowana na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 5 wraz z załącznikiem nr 6 (zestawienie kosztów) do niniejszego ogłoszenia. Uwaga: w zestawieniu kosztów należy przyjąć rzeczywiste ilości i pozycje, nie muszą być takie jak w zamieszczonym przedmiarze. Ze względu na ryczałtową formę wynagrodzenia nie będzie on podlegał sprawdzeniu lecz będzie stanowił pomoc przy rozliczeniu robót z instytucjami współfinansującymi zamówienie.
• Kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem polisy oc w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 50 tysięcy złotych wraz z potwierdzeniem jej opłacenia.
Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Cena - 100%.
Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta z najniższą ceną i otrzyma ona najwyższą ocenę.
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższym kryterium. Cena – całkowity koszt za wykonanie przedmiotu zamówienia – 100 punktów. Najniższa oferta otrzyma 100 punktów natomiast pozostałe oferty proporcjonalnie, na podstawie wzoru: (cena najniższej oferty)/(cena badanej oferty) × 100.
Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę całkowitą i nie może jej zmieniać po złożeniu oferty.
Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym zaleca się bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia.

Wykluczenia

Wyjaśnienia dotyczące złożonych ofert, oświadczeń lub dokumentów; zasady poprawiania ofert; przesłanki odrzucenia oferty; przesłanki wykluczania wykonawców:
1. Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, oświadczeń lub dokumentów, w wyznaczonym przez siebie terminie.
2. Zamawiający poprawia w ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z ogłoszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
- jest niezgodna z obowiązującymi przepisami,
- jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia wraz z załącznikami, z zastrzeżeniem pkt 2 ppkt 3,
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na wykonawcy,
- zawiera błędy w obliczeniu ceny,
- wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w pkt 2 ppkt 3,
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu.
5. Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający dodatkowo wykluczy wykonawcę, który w sposób zawiniony naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
6. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY

Adres

Szymanowskiego 17

78-230 Karlino

zachodniopomorskie , białogardzki

Numer telefonu

94 311 72 73

Fax

94 311 71 16

NIP

6721041877

Tytuł projektu

Poprawa jakości środowiska w miastach na terenie Związku Miast i Gmin Dorzecza Parsęty.

Numer projektu

POIS.02.05.00-00-0125/16-00

Inne źródła finansowania

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu partnerskiego, Zamawiającym jest:
Powiat Szczecinecki
ul. Warcisława IV 16
78-400 Szczecinek
Tel. 94 37 29 280
NIP: 673-163-00-32

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

W postępowaniu dokonano oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta nr 2, złożona przez:
"BUDORAMA" Compleksowa Obsługa Inwestycji Roman Reszeta
Marcelin 29B
78-400 Szczecinek
Data wpłynięcia oferty - 03.03.2020 r.
Cena - 82.398,45 zł brutto
Liczba wyświetleń: 661