Strona główna
Logo unii europejskiej

Projekt, wykonanie i dostawa prototypu modułu elektrycznego sterującego pracą głowic drukujących 3D.

Data publikacji: 17.02.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 27-02-2020

Numer ogłoszenia

1233288

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

1. Został dodany Załącznik nr 3 - Klauzula zachowania poufności informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa
2. W punkcie 1 Zapytania ofertowego dodano informację: "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający pełną dokumentację i określający wymagania minimalne zawiera załącznik nr 4, który zostanie udostępniony Zainteresowanym po uprzednim podpisaniu przez nich Klauzuli zachowania poufności informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa – załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. Oferent dostarczy, wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do jego reprezentacji, załącznik nr 3 w wersji papierowej lub elektronicznej (skan dokumentu) na adres Zamawiającego lub jego adres e-mail. Oryginał podpisanego dokumentu należy złożyć wraz z ofertą.
Dokumentacja, o której mowa powyżej jest również dostępna do wglądu dla Zainteresowanych Wykonawców w siedzibie Zamawiającego w dni robocze w godzinach 9:00 - 15:00 do dnia upływu terminu do składania ofert w ramach niniejszego postępowania, po uprzednim uzgodnieniu terminu wizyty z osobą uprawnioną do kontaktu w zakresie przedmiotowego zamówienia i podpisaniu Klauzuli zachowania poufności informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa.
3. Wydłużono termin składania ofert do 27.02.2020.

Miejsce i sposób składania ofert

Termin i miejsce składania ofert:
1. Ofertę należy dostarczyć mailowo w formie skanów wypełnionych i podpisanych dokumentów w tytule maila wpisać „Projekt, wykonanie i dostawa prototypu modułu elektrycznego”, osobiście lub pocztą/kurierem do siedziby Zamawiającego do dnia 27.02.2020 do godz.15.00. Decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego.
2. Ofertę składaną drogą pocztową lub kurierem zawierającą wszystkie wymagane niniejszym zapytaniem dokumenty należy złożyć w nieprzejrzystej, zaklejonej kopercie. Na kopercie należy podać nazwę i adres wykonawcy oraz dopisać „Projekt, wykonanie i dostawa prototypu modułu elektrycznego”
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób przygotowania ofert :
1. Każdy z Dostawców składa tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty przez jednego Dostawcę spowoduje odrzucenie wszystkich jego ofert.
2. Oferty należy składać w formie pisemnej w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Dostawcę. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.
3. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Dostawcy. Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Jeżeli z dokumentu określającego status prawny Dostawcy lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania Dostawcy upoważnionych jest łącznie dwie lub więcej osób, dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.
4. Oferta musi zawierać wszystkie wymagane przez zapytanie ofertowe dokumenty, oświadczenia i załączniki.
5. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
8. Dostawcy ponoszą wszelkie koszty związane ze złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Dostawcę w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

janusz.wojcik@3dartech.com

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Janusz Wójcik

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

0048 793 070 053

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest projekt, wykonanie i dostawa prototypu modułu elektrycznego zawierającego elektroniczne sterowniki kontroli pracy głowic drukujących przeznaczonych do wykonywania paneli w technice druku 3D niezbędnego do realizacji badań przemysłowych i prac rozwojowych w ramach projektu.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: świętokrzyskie Powiat: Kielce Miejscowość: Kielce

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie dostawcy prototypu modułu elektrycznego zawierającego elektroniczne sterowniki kontroli pracy głowic drukujących przeznaczonych do wykonywania paneli w technice druku 3D niezbędnych do realizacji projektu pt. „Opracowanie i wdrożenie innowacyjnej technologii druku 3D do wykonywania przestrzennych struktur ognioodpornych, akustycznych oraz estetycznych” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach Osi Priorytetowej 1. Wsparcie prowadzenia prac B+R przez przedsiębiorstwa, Działanie 1.1 Projekty B+R przedsiębiorstw, Poddziałanie 1.1.1 Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa, Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest projekt, wykonanie i dostawa prototypu modułu elektrycznego zawierającego elektroniczne sterowniki kontroli pracy głowic drukujących przeznaczonych do wykonywania paneli w technice druku 3D niezbędnego do realizacji badań przemysłowych i prac rozwojowych w ramach projektu.
Zakres prac będących przedmiotem zamówienia obejmuje:
- opracowanie całościowego projektu elementów elektronicznych umieszczonych w module wraz z oprogramowaniem,
- integrację i synchronizację 14 sterowników
- zaprojektowanie niezależnego programowania i kontroli pracy silnika krokowego, serwa i zaworu on/off synchronicznie do ruchu głowicy w osiach XYZ dla każdej sztuki sterownika niezależnie
- programowanie i kontrola pracy każdego sterownika będzie odbywać się za pośrednictwem złącza Ethernet.
- dobór odpowiednich komponentów,
- stworzenie prototypu,
- przeprowadzenie testów użytkowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający pełną dokumentację i określający wymagania minimalne zawiera załącznik nr 4, który zostanie udostępniony Zainteresowanym po uprzednim podpisaniu przez nich Klauzuli zachowania poufności informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa – załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.

Kod CPV

31700000-3

Nazwa kodu CPV

Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Dodatkowe przedmioty zamówienia

31731100-0 - Moduły
31712110-4 - Elektroniczne układy scalone i mikromoduły
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
31670000-3 - Elektryczne części maszyn i aparatury

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin i miejsce realizacji zamówienia:
1. Termin dostawy przedmiotu zamówienia do Zamawiającego: do 14 dni od podpisania umowy.
2. Miejsce dostawy zamówienia: Laboratorium Badawcze, 25 – 415 Kielce, ul. Górna 20.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zamawiający wymaga, aby Dostawca posiadał niezbędne uprawnienia do wykonywania działalności i czynności w zakresie, w jakim ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa oświadczenie o treści zgodnej z pkt. 2 lit. a formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

Wiedza i doświadczenie

Zamawiający wymaga, aby Dostawca posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa oświadczenie o treści zgodnej z pkt. 2 lit. b formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

Potencjał techniczny

Zamawiający wymaga, aby Dostawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa oświadczenie o treści zgodnej z pkt. 2 lit. c formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Zamawiający wymaga, aby Dostawca dysponował odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa oświadczenie o treści zgodnej z pkt. 2 lit. c formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający wymaga, aby Dostawca znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa oświadczenie o treści zgodnej z pkt. 2 lit. d formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

Dodatkowe warunki

Ocena spełnienia warunków dopuszczających do udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie „spełnia/ nie spełnia” – na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach, tj. zgodnie z zasadą, czy dokumenty zostały dołączone do oferty i czy spełniają określone w zapytaniu ofertowym wymagania.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

a. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1,
b. klauzuli zachowania poufności informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa – załącznik nr 3,
b. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba upoważniona do reprezentowania Dostawcy na podstawie udzielonego pełnomocnictwa (oryginał lub kopia poświadczona przez Dostawcę)

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Wybór oferty dokonany zostanie w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
cena netto – waga punktowa 100 pkt. (100%)
Liczba punktów w kryterium „cena netto” będzie przyznawana według poniższego wzoru:

Najniższa cena oferty netto spośród wszystkich ofert nieodrzuconych,
------------------------------------------------------------------------------------------------ x 100
Cena netto wskazana w badanej ofercie

Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Najkorzystniejsza oferta może uzyskać maksimum 100 pkt.
Zamawiający złoży zamówienie u Dostawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone zostały oferty, które uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Dostawców, którzy złożyli oferty,
do złożenia – w terminie określonym przez Zamawiającego – ofert dodatkowych. Dostawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Dostawcy uzupełnień i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie ceny z Dostawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, oraz prawo do odstąpienia od podpisania umowy z Dostawcą w wypadku nieuzyskania porozumienia w toku prowadzonych negocjacji. O konkretnym terminie negocjacji Oferent zostanie powiadomiony.
Zamawiający jest uprawniony do wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty w przypadku, gdyby Dostawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą odmówił podpisania umowy.
Opis sposobu obliczania ceny:
1. Dostawca w formularzu ofertowym określi cenę przedmiotu zamówienia netto w złotych polskich (cyfrowo i słownie) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena obejmować będzie wszelkie koszty, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia opisanego w zapytaniu ofertowym
i jego załącznikach.
2. W Formularzu oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego, Wykonawca winien podać cenę całkowitą netto, kwotę podatku VAT oraz cenę brutto.

Wykluczenia

Warunki wykluczenia Dostawcy i odrzucenia oferty:
1. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty, które nie spełniają warunków określonych
w pkt 2 oraz podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Każdy z Dostawców, odpowiadając na zapytanie ofertowe, powinien złożyć oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych o treści zawartej na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Oferta wykluczonego Dostawcy zostanie uznana za odrzuconą.
2. Odrzuceniu podlegają oferty sporządzone w sposób niezgodny z pkt. 5 zapytania ofertowego i nie zawierające kompletu wymaganych w nim załączników, dokumentów i oświadczeń.
3. Odrzuceniu podlegają także oferty, których zakres jest niezgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, opisanym w pkt.1 zapytania ofertowego.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

3DARTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Malików 150D/n/d

25-639 Kielce

świętokrzyskie , Kielce

Numer telefonu

793 070 053

NIP

9591998442

Tytuł projektu

Opracowanie i wdrożenie innowacyjnej technologii druku 3D do wykonywania przestrzennych struktur ognioodpornych, akustycznych oraz estetycznych

Numer projektu

POIR.01.01.01-00-0737/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Infinum 3d Sp. z o.o.
20-311 Lublin, ul. Mieszczańska 8
Data wpłynięcia oferty - 27.02.2020
Cena netto - 19 800,00 zł
Liczba wyświetleń: 620