Strona główna
Logo unii europejskiej

Wykonanie kompleksowych usług obróbki mechanicznej - frezowanie, spawanie, piaskowanie, szlifowanie, malowanie elementów głowic i osprzętu do głowic.

Data publikacji: 16.02.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 24-02-2020

Numer ogłoszenia

1233283

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Termin i miejsce składania ofert:
1. Ofertę należy dostarczyć mailowo w formie skanów wypełnionych i podpisanych dokumentów w tytule maila „Oferta na usługi obróbki mechanicznej elementów głowic i osprzętu do głowic”, osobiście lub pocztą/kurierem do siedziby Zamawiającego do dnia 24.02.2020 do godz.15.00. Decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego.
2. Ofertę składaną drogą pocztową lub kurierem zawierającą wszystkie wymagane niniejszym zapytaniem dokumenty należy złożyć w nieprzejrzystej, zaklejonej kopercie. Na kopercie należy podać nazwę i adres wykonawcy oraz dopisać „Oferta na usługi obróbki mechanicznej elementów głowic i osprzętu do głowic”
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób przygotowania ofert :
1. Każdy z Dostawców składa tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty przez jednego Dostawcę spowoduje odrzucenie wszystkich jego ofert.
2. Oferty należy składać w formie pisemnej w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Dostawcę. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.
3. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Dostawcy. Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Jeżeli z dokumentu określającego status prawny Dostawcy lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania Dostawcy upoważnionych jest łącznie dwie lub więcej osób, dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.
4. Oferta musi zawierać wszystkie wymagane przez zapytanie ofertowe dokumenty, oświadczenia i załączniki.
5. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
8. Dostawcy ponoszą wszelkie koszty związane ze złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Dostawcę w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

janusz.wojcik@3dartech.com

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Janusz Wójcik

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

0048 793 070 053

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie kompleksowych usług obróbki mechanicznej: frezowanie, spawanie, piaskowanie, szlifowanie, malowanie elementów głowic i osprzętu do głowic

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: świętokrzyskie Powiat: Kielce Miejscowość: Kielce

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie dostawcy kompleksowych usług obróbki mechanicznej - frezowanie, spawanie, piaskowanie, szlifowanie, malowanie elementów głowic i osprzętu do głowic niezbędnych do realizacji projektu pt. „Opracowanie i wdrożenie innowacyjnej technologii druku 3D do wykonywania przestrzennych struktur ognioodpornych, akustycznych oraz estetycznych” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach Osi Priorytetowej 1. Wsparcie prowadzenia prac B+R przez przedsiębiorstwa, Działanie 1.1 Projekty B+R przedsiębiorstw, Poddziałanie 1.1.1 Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa, Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie kompleksowych usług obróbki mechanicznej - frezowanie, spawanie, piaskowanie, szlifowanie, malowanie elementów głowic i osprzętu do głowic - niezbędnych do realizacji badań przemysłowych i prac rozwojowych w ramach projektu. Usługi wykonywane będą w oparciu o materiał powierzony przez Zamawiającego. Usługi każdorazowo, dla wszystkich komponentów, będą prowadzone wg wymaganej kolejności prac:
- wstępne przygotowanie półfabrykatów,
- uzgodnienie z Zamawiającym technologii wykonania na postawie rysunków dostarczonych przez Zamawiającego
- obróbka w zależności od elementu poddana frezowaniu, spawaniu, szlifowaniu, piaskowaniu i malowaniu
- kontrola jakości
- transport
Według powyższego schematu zostanie wytworzone ok. 150 sztuk elementów konstrukcyjnych o różnej czasochłonności. Zamawiający, bazując na własnym doświadczeniu i wyliczeniach, określa liczbę roboczogodzin na wykonanie zamówienia na poziomie ok. 190. Liczba ta zawiera godziny przeznaczone na obróbkę, przygotowanie materiału, uzgodnienia, kontrolę jakości.

Kod CPV

71333000-1

Nazwa kodu CPV

Mechaniczne usługi inżynieryjne

Dodatkowe przedmioty zamówienia

71337000-9 - Usługi inżynieryjne w zakresie zabezpieczenia przed korozją
45262670-8 - Obróbka metali

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin i miejsce realizacji zamówienia:
1. Zamówienie będzie realizowane od dnia zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą do dnia 30.03.2020.
2. Zamawiający będzie sukcesywnie zlecał wykonanie obróbki poszczególnych elementów głowic, maksymalny czas ich wykonania nie może przekroczyć 7 dni kalendarzowych od dnia dokonania pojedynczego zlecenia przez Zamawiającego.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zamawiający wymaga, aby Dostawca posiadał niezbędne uprawnienia do wykonywania działalności i czynności w zakresie, w jakim ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa oświadczenie o treści zgodnej z pkt. 2 lit. a formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

Wiedza i doświadczenie

Zamawiający wymaga, aby Dostawca posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa oświadczenie o treści zgodnej z pkt. 2 lit. b formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

Potencjał techniczny

Zamawiający wymaga, aby Dostawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa oświadczenie o treści zgodnej z pkt. 2 lit. c formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Zamawiający wymaga, aby Dostawca dysponował odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa oświadczenie o treści zgodnej z pkt. 2 lit. c formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający wymaga, aby Dostawca znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa oświadczenie o treści zgodnej z pkt. 2 lit. d formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

Dodatkowe warunki

Ocena spełnienia warunków dopuszczających do udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie „spełnia/ nie spełnia” – na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach, tj. zgodnie z zasadą, czy dokumenty zostały dołączone do oferty i czy spełniają określone w zapytaniu ofertowym wymagania.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

a. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1,
b. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba upoważniona do reprezentowania Dostawcy na podstawie udzielonego pełnomocnictwa (oryginał lub kopia poświadczona przez Dostawcę)

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Wybór oferty dokonany zostanie w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
cena netto – waga punktowa 100 pkt. (100%) Liczba punktów w kryterium „cena netto” będzie przyznawana według poniższego wzoru:
Najniższa cena oferty netto spośród wszystkich ofert nieodrzuconych,
------------------------------------------------------------------------------------------------------------ x 100
Cena netto wskazana w badanej ofercie

Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najkorzystniejsza oferta może uzyskać maksimum 100 pkt. Zamawiający złoży zamówienie u Dostawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone zostały oferty, które uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Dostawców, którzy złożyli oferty, do złożenia – w terminie określonym przez Zamawiającego – ofert dodatkowych. Dostawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Dostawcy uzupełnień i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie ceny z Dostawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, oraz prawo do odstąpienia od podpisania umowy z Dostawcą w wypadku nieuzyskania porozumienia w toku prowadzonych negocjacji. O konkretnym terminie negocjacji Oferent zostanie powiadomiony. Zamawiający jest uprawniony do wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty w przypadku, gdyby Dostawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą odmówił podpisania umowy.
Opis sposobu obliczania ceny:
1. Dostawca w formularzu ofertowym określi cenę przedmiotu zamówienia netto w złotych polskich (cyfrowo i słownie) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena obejmować będzie wszelkie koszty, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia opisanego w zapytaniu ofertowym
i jego załącznikach.
2. W Formularzu oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego, Wykonawca winien podać cenę 1 roboczogodziny netto, kwotę podatku VAT oraz cenę brutto.

Wykluczenia

Warunki wykluczenia Dostawcy i odrzucenia oferty: 1. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty, które nie spełniają warunków określonych w pkt 2 oraz podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Każdy z Dostawców, odpowiadając na zapytanie ofertowe, powinien złożyć oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych o treści zawartej na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Oferta wykluczonego Dostawcy zostanie uznana za odrzuconą. 2. Odrzuceniu podlegają oferty sporządzone w sposób niezgodny z pkt. 5 zapytania ofertowego i nie zawierające kompletu wymaganych w nim załączników, dokumentów i oświadczeń. 3. Odrzuceniu podlegają także oferty, których zakres jest niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

3DARTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Malików 150D/n/d

25-639 Kielce

świętokrzyskie , Kielce

Numer telefonu

793 070 053

NIP

9591998442

Tytuł projektu

Opracowanie i wdrożenie innowacyjnej technologii druku 3D do wykonywania przestrzennych struktur ognioodpornych, akustycznych oraz estetycznych

Numer projektu

POIR.01.01.01-00-0737/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

MEWAA Ewa Wojciechowska
26-021 Daleszyce, Suków 257D
Data wpłynięcia oferty - 24.02.2020
Cena netto 1 roboczogodziny - 95,00 zł.
Liczba wyświetleń: 596