Strona główna
Logo unii europejskiej

Sprężyny tradycyjne (naciskowe) do zaworów bezpieczeństwa

Data publikacji: 10.02.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 19-03-2020

Numer ogłoszenia

1232095

Status ogłoszenia

Anulowane

Treść ogłoszenia została zmieniona

W dniu 14.02.2020 zmieniono treść ogłoszenia w następujący sposób:
W związku z koniecznością doprecyzowania zapisów z załączniku nr. 5 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA, zmienia się (wydłuża) termin składania ofert – nowy termin: do dnia 19.03.2020

W związku z ww. zmianą:
1) zmieniono treść załącznika nr. 1 - ZAPYTANIE SZCZEGÓŁOWE i dodano zaktualizowany plik do repozytorium (wydłużono termin składania ofert)
2) zmieniono treść załącznika nr. 5 - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA i dodano zaktualizowany plik do repozytorium
3) W informacji o ogłoszeniu w bazie konkurencyjności -zmodyfikowano (wydłużono) termin składania ofert.
4) pozostałe zapisy nie ulegają zmianie.
5) na dzień dokonania zmiany treści ogłoszenia nie wpłynęły żadne oferty - nie powiadamia się indywidualnie żadnego oferenta o zmianie.

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy w co najmniej jeden z poniższych sposobów:
a) przesłać w wersji elektronicznej (pdf) na adres:
r.wojtynek@zetkama.com.pl

b) złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego:
Pan Robert Wojtynek
Dyrektor ds Badań i Rozwoju
Zetkama Sp. z o. o.
ul. Swobodna 9
41-200 Sosnowiec

c) przesłać pocztą na adres:
Zetkama Sp. z o. o.
ul. Swobodna 9
41-200 Sosnowiec
z dopiskiem: „Oferta - Materiały do budowy modeli laboratoryjnych zaworów – pozostałe materiały: Sprężyny tradycyjne do Zapytania Nr POIR.01.01.01-00-0199/19/3/2020”

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

r.wojtynek@zetkama.com.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Robert Wojtynek

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Tel. Stacjonarny +48 32 368 00 36 Tel. komórkowy +48 604 451 533

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie w ramach pozostałych kosztów bezpośrednich: Materiały do budowy modeli laboratoryjnych zaworów – pozostałe materiały: Sprężyny tradycyjne (naciskowe) do zaworów bezpieczeństwa w ramach projektu pt. „Opracowanie innowacyjnych zaworów bezpieczeństwa o unikalnej charakterystyce pracy do zastosowania w instalacjach przemysłowych” współfinansowanego ze środków europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa: Wsparcie prowadzenia prac B+R przez przedsiębiorstwa, Działanie: Projekty B+R przedsiębiorstw, Poddziałanie: Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa.

Zapytanie ofertowe i pozostałe załączniki sporządzono w wersji polskiej
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączonym i podpisanym zapytaniu ofertowym (załącznik nr. 1). Wykaz elementów do wykonania określa załącznik nr. 5.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: śląskie Powiat: Sosnowiec Miejscowość: Sosnowiec

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy usługi polegającej na wykonaniu i dostarczeniu w ramach pozostałych kosztów bezpośrednich: Materiały do budowy modeli laboratoryjnych zaworów – pozostałe materiały: sprężyn tradycyjnych (naciskowych) do zaworów bezpieczeństwa w ramach projektu „Opracowanie innowacyjnych zaworów bezpieczeństwa o unikalnej charakterystyce pracy do zastosowania w instalacjach przemysłowych”.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie w ramach pozostałych kosztów bezpośrednich: Materiały do budowy modeli laboratoryjnych zaworów – pozostałe materiały:
Sprężyny tradycyjne (naciskowe) do zaworów bezpieczeństwa do fazy projektowej z zastrzeżeniem ich późniejszego dostarczania w ramach komercjalizacji projektu po jego zakończeniu.
5.1. Na poczet projektu wymagane będzie dostarczenie sprężyn w następującym gatunku materiału:
• 51CrV4 (1.8159) według PN-EN 10089 lub FDSiCr według PN-EN 10270-2
• NiCr15Fe7TiAl (Inconel X 750) (2.4669) według DIN 17752 lub NiCr20Co18Ti (Nimonic 90) (2.4632) według DIN 17754
• X10CrNi18-8 (1.4310) według PN-EN 10270-3
5.2. Warunkiem koniecznym do złożenia oferty jest możliwość dostarczania przedmiotowych sprężyn po zakończeniu etapu projektu w gatunkach materiałów wymienionych powyżej.
5.3. Wykaz sprężyn do wykonania zawiera załącznik nr 5 do zapytania.
5.4. Dokumentacja konstrukcyjna wszystkich sprężyn będzie do wglądu w siedzibie zamawiającego lub wysłana na wskazany adres e-mail po podpisaniu, w imieniu Oferenta, przez osoby upoważnione umowy o poufności będącej Załącznikiem nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego.
5.5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty, na sprężyny objęte załącznikiem nr 5, uwzględniającej poniższe odchyłki wymiarów objętych dokumentacją techniczną:
- odchyłka stałej sprężyny max ±5%
- odchyłka długości całkowitej sprężyny do max -10%
- odchyłka średnicy druta max ±0,5 mm
Liczba zwojów może zostać zmieniona dowolnie, jednak Zamawiający nie dopuszcza odchylenia dla zakresu pracy sprężyny – większego niż:
 max ±12 mm dla sprężyn o średnicy wewnętrznej Ø30, Ø35
 max ±15 mm dla sprężyn o średnicy wewnętrznej Ø40,
 max ±20 mm dla sprężyn o średnicy wewnętrznej Ø45.
5.6. Dostarczone sprężyny muszą zawierać wszystkie informację wymagane przez Zamawiającego i obejmujące miejsce i sposób oznaczenia poszczególnych znaków zgodnie z rysunkiem oznaczania sprężyn, dostępnym do wglądu w siedzibie zamawiającego lub wysłanym na wskazany adres e-mail po podpisaniu w imieniu Oferenta przez osoby upoważnione umowy o poufności będącej Załącznikiem nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego.
5.7. Wszystkie sprężyny powinny być dostarczone zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, a w szczególności musza posiadać odpowiednie dopuszczenia zgodnie z zapisami punktu 5.8. (Wymagania).
5.8. Wymagania.
5.8.1. Oferent musi posiadać System Zarządzania Jakością (SZJ) ISO 9001.
5.8.2. Sprężyny dostarczane przez oferenta muszą posiadać certyfikat 3.1 lub 3.2 PN-EN 10204.
5.8.3. Wszystkie sprężyny muszą spełniać wymagania dokumentu wewnętrznego ZETKAMA Sp. z o.o. „F-129 Specyfikacja wymagań wyrobu - sprężyny” będącego do wglądu w siedzibie zamawiającego lub wysłana na wskazany adres e-mail po podpisaniu, w imieniu Oferenta, przez osoby upoważnione umowy o poufności będącej Załącznikiem nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego

Kod CPV

44550000-0

Nazwa kodu CPV

Sprężyny

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Brak

Harmonogram realizacji zamówienia

9.1. Miejsce wykonania zamówienia: ul. Swobodna 9, 41-200 Sosnowiec.
9.2. Okres realizacji zamówienia: do 45 dni od daty podpisania umowy z wybranym Wykonawcą lub od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Nie dotyczy

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający, oświadczeniem spełnienie następujących warunków:
12.1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i kadrowym do wykonania zamówienia.
12.2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
12.3. Posiadają udokumentowane doświadczenie w wykonawstwie przedmiotu zamówienia w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert (minimum 2 realizacje).
12.4. Zawartych w punkcie 5.8.

Potencjał techniczny

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający, iż posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i kadrowym do wykonania zamówienia.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający, iż posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i kadrowym do wykonania zamówienia.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający, iż znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, szczególnie gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego i nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy. Dopuszczalne będą zmiany dotyczące:
17.1. Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia na żądanie Zamawiającego z przyczyn niezależnych lub usprawiedliwionych przez Wykonawcę.
17.2. Aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez zmianę nazwy Wykonawcy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.
17.3. Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy
17.4. Udzielenia Wykonawcy zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym.
17.5. Otrzymania od instytucji Finansującej projekt decyzji lub rekomendacji dotyczący zmian w realizowanym projekcie, do których Zamawiający zostanie zobowiązany, a które mogą mieć wpływ na zasadność o rodzaj wydatków ponoszonych w ramach przedmiotowego zmówienia.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Zapytanie ofertowe i pozostałe załączniki sporządzono w wersji polskiej. Dopuszcza się składanie ofert w języku polskim lub angielskim.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy stanowią załączniki do niniejszego postępowania.
Oferta musi zawierać następujące elementy:
• Pełne dane identyfikujące oferenta (nazwa, adres, nr NIP, nr KRS/EDG)
• Informację dotyczące typu podmiotu,
• Datę przygotowania i termin ważności oferty,
• Zakres i szczegółowy opis oferowanych usług w ramach oferty,
• Odniesienie się do każdego z zamieszczonych w zapytaniu ofertowym kryteriów wyboru oferty,
• Cenę całkowitą netto i brutto,
• Cenę netto i brutto w podziale na poszczególne punkty wyszczególnione w Przedmiocie Zamówienia,
• Warunki i termin płatności,
• Datę/okres realizacji przedmiotowej oferty,
• Dane osoby do kontaktu (imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail),
• Podpis osoby upoważnionej do wystawienia oferty.

Zamówienia uzupełniające

7.1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7.3. Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia Wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności zamówień uzupełniających w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia publicznego określonej w umowie zawartej z Wykonawcą, o ile te zamówienia publiczne są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego podstawowego.
7.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawarcia umowy dostawy w przypadku upadłości oferenta.
7.5. Zamawiający zawrze w umowie dostawy kary umowne za opóźnienie w realizacji zamówienia, jak również za odstąpienie od umowy przez którąkolwiek ze Stron z winy Wykonawcy.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

14. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
14.1. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN lub EURO/USD z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
14.2. Cena całkowita musi być wyrażona w netto oraz brutto w PLN lub netto EURO/USD
14.3. Jeśli ceny w ofercie zostaną wyrażone w EURO/USD, to będą one przeliczone przy zastosowaniu średniego kursu sprzedaży ogłaszanego przez NBP, obowiązującego w dniu wystawienia oferty
14.4. Cena podana w ofercie, musi być ceną ostateczną, kompletną, jednoznaczną, nadto musi uwzględniać wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego w niniejszym zapytaniu, wszelkie zobowiązania Oferenta oraz obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Oferent z tytułu należytej realizacji całości zamówienia.

15. OCENA OFERT
15.1. Oferty Oferentów, którzy wykażą, że nie podlegają wykluczeniu oraz, że spełniają warunki udziału w postępowaniu będą badane pod względem ich zgodności z wymogami Zamawiającego postawionymi w opisie przedmiotu zamówienia.
15.2. W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Oferenta dodatkowych wyjaśnień dotyczących ich treści. Zamawiający zastrzega sobie także możliwość wezwania oferentów, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postepowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw do reprezentowania podmiotu, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy (np. wadliwe pełnomocnictwa), do ich złożenia w wyznaczonym terminie. Wyjaśnienia i poprawy składane przez oferentów, nie mogą dotyczyć rzeczy wpływających na ocenę punktową ich oferty poprzez np. zmianę ceny.
15.3. Oferty, które nie będą odpowiadać wymogom określonym w niniejszym Zapytaniu zostaną odrzucone, pozostałe oferty zostaną dopuszczone do oceny punktowej.
15.4. Zamawiający dokona oceny punktowej złożonych ofert na podstawie następujących kryteriów oceny ofert osobno dla każdej części zamówienia:
- Cena oferty (netto): 60% (waga kryterium)
- Termin dostawy: 40% (waga kryterium)

15.5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w ramach ww. kryteriów obliczonego w poniższy sposób:

Z=0,6∙C+0,4∙TD
Gdzie:
Z – suma uzyskanych punktów
C – punkty z kryterium cena netto
TD – punkty z kryterium termin dostawy

Sposób naliczania punktów z poszczególnych kryteriów:
Cena netto:
Maksymalna ilość punktów: 60
C=Cmin/Cf x100
Gdzie:
C – punkty z kryterium cena netto
Cmin – najniższa cena wśród składanych ofert
Cf – cena danej oferty

Termin dostawy:
Maksymalna ilość punktów: 40
TD= TDmin/ TDf x 100
Gdzie:
TD – punkty z kryterium cena netto
TDmin – najkrótszy termin realizacji
TDf – termin realizacji danej oferty

15.6. W przypadku, gdy Zamawiający będzie musiał rozstrzygnąć wybór z pomiędzy kilku ofert najkorzystniejszych pod względem punktacji, Zamawiający dokona wyboru oferty z niższą ceną.

Wykluczenia

16.1. Z postepowania o udzielenie niniejszego zamówienia wyklucza się:
16.1.1. Podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z zamawiającym (niezbędne jest przedstawienie wypełnionego Załącznika nr 2 do zapytania ofertowego)
16.1.2. Podmioty, wobec których wszczęto postępowanie upadłościowe lub których upadłość ogłoszono.
16.1.3. Podmioty, które pozostawały w sporze sądowym z Zamawiającym.
16.2. Oferta, która spełni którykolwiek warunek określony w punkcie 16.1. zostanie odrzucona.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZETKAMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

3 Maja 12

57-410 Ścinawka Średnia

dolnośląskie , kłodzki

Numer telefonu

604451533

NIP

8851638244

Tytuł projektu

Opracowanie innowacyjnych zaworów bezpieczeństwa o unikalnej charakterystyce pracy do zastosowania w instalacjach przemysłowych

Numer projektu

POIR.01.01.01-00-0199/19-00
Liczba wyświetleń: 511