Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
I. Ofertę należy złożyć do dnia 18.02.2020r. do godziny 9:00.
II. Miejsce składania ofert:
1. Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego - sekretariat.
2. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
3. Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie składania ofert zostanie niezwłocznie zwrócona wykonawcy.
III. Opis sposobu składania i przygotowania oferty:
1. Sposób składania ofert:
- drogą elektroniczną: md@parseta.org.pl,
- w formie pisemnej na adres: Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty, ul. Szymanowskiego 17, 78-230 Karlino - sekretariat.
2. Złożenie oferty wyraża stanowczą wolę wykonawcy do zawarcia umowy na warunkach określonych w ogłoszeniu oraz w projekcie umowy, który stanowi załącznik do ogłoszenia.
3. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymogami ustawowymi, bądź przez osobę upoważnioną.
4. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to z jego treści musi jednoznacznie wynikać uprawnienie do podpisania oferty.
5. Zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą dokumentu pełnomocnictwa.
6. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
7. Oferta musi być wypełniona w sposób czytelny, niezmywalnym tuszem, atramentem, wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez wykonawcę.
8. W przypadku sporządzania oferty i załączników na innych drukach niż formularze załączone do niniejszego ogłoszenia, należy zachować zakres danych zgodny z wymaganiami zamawiającego.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
10. Godziny pracy zamawiającego: od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:30.
IV. Wyjaśnianie treści ogłoszenia:
1. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści ogłoszenia.
2. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści ogłoszenia wpłynął do zamawiającego później niż na 3 dni przed upływem wyznaczonego pierwotnie terminu składania ofert, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
md@parseta.org.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Monika Drabowicz.
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
(+48) 943-117-247
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, wykonanie usług w zakresie obsługi zamówień publicznych w ramach projektu „Budowa Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie Związku Miast i Gmin Dorzecza Parsęty” t.j. w szczególności:
1) przygotowanie propozycji uzasadnienia do zastosowania odpowiednich trybów określonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”;
2) przygotowanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego podlegających przepisom ustawy, w szczególności specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszeń we współpracy z Kierownikiem Projektu;
3) pobyt w siedzibie zamawiającego w odstępach czasu zapewniających właściwą
i skuteczną kontrolę nadzorowanych postępowań, jednak nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu;
4) udział w ocenie i badaniu ofert;
5) przygotowanie propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty, propozycji uzasadnienia odrzucenia ofert, wykluczenia wykonawcy;
6) sporządzanie i kompletowanie dokumentacji dotyczącej postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
7) przygotowanie dokumentacji dotyczącej postępowań, do których nie stosuje się ustawy - we współpracy z Kierownikiem Projektu;
8) weryfikacja merytoryczna dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego przygotowanej przez Partnerów Projektu.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
zachodniopomorskie
Powiat:
białogardzki
Miejscowość:
Karlino
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wybór wykonawcy na wykonanie usług w zakresie obsługi zamówień publicznych w ramach projektu „Budowa Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie Związku Miast i Gmin Dorzecza Parsęty”.
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie obsługi zamówień publicznych w ramach projektu „Budowa Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie Związku Miast i Gmin Dorzecza Parsęty”.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projekcie umowy, który stanowi załącznik do ogłoszenia o zamówieniu zwanego dalej „ogłoszeniem”.
3. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn. Budowa Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie Związku Miast i Gmin Dorzecza Parsęty.
4. Postępowanie zarejestrowano pod nr ZDPII.271.2.4.2020.
Kod CPV
85312320-8
Nazwa kodu CPV
Usługi doradztwa
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin wykonania zamówienia: od dnia 1.03.2020r. do dnia 30.09.2021r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności zawodowej. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobą, wyznaczoną do realizacji zamówienia, posiadającą doświadczenie w przygotowaniu dokumentacji dotyczącej postępowań o udzielenie zamówienia publicznego lub w wykonywaniu weryfikacji dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w ilości co najmniej 40 przygotowanych dokumentacji lub weryfikacji takiej dokumentacji, w tym co najmniej 5 przygotowanych dokumentacji lub weryfikacji takiej dokumentacji, która była upubliczniona w „Bazie Konkurencyjności” na stronie internetowej: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/
Dodatkowe warunki
I. Wymagania dotyczące wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
II. Opis sposobu obliczenia ceny:
Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie ryczałtową cenę brutto za 1 miesiąc wykonywania przedmiotu zamówienia (podając ją w zapisie liczbowym), uwzględniającą podatek od towarów i usług w stawce właściwej na dzień złożenia oferty.
III. Przesłanki unieważnienia postępowania:
1. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie zamawiającego;
4) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
3. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
IV. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty, w celu zawarcia umowy:
1. Wykonawca w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego zobowiązany jest zgłosić się w celu zawarcia umowy.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli ich oferta zostanie wybrana, zamawiający żąda dostarczenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców przed zawarciem umowy.
V. Pozostałe informacje:
1. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 2188 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 123 ze zm.).
2. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują dokumenty, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę, zamawiający domniemywa, iż pismo wysłane przez zamawiającego na numer faksu lub adres poczty elektronicznej podany przez wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z treścią pisma.
4. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. Wykonawca może przedłużyć termin związania ofertą.
5. Zamawiający może udzielić zamówienia kolejnemu wykonawcy w sytuacji, kiedy zarówno wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza jak i kolejny wykonawca uchylają się od zawarcia umowy.
6. Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie wykonywania przedmiotu zamówienia lub jego części podwykonawcom.
Warunki zmiany umowy
Warunki zmiany umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w szczególności:
1) w przypadku zmiany osoby wskazanej w ofercie wykonawcy, skierowanej przez wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego, na inną osobę legitymującą się co najmniej doświadczeniem wymaganym do wykazania spełniania warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu;
2) w przypadku:
a) zmian stawki podatku od towarów i usług - wysokość wynagrodzenia wykonawcy zostanie odpowiednio zmieniona o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy,
b) zmian wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - każda ze stron umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę oraz jeżeli wykonawca wykaże, że osoby wykonujące przedmiot umowy osiągały minimalne wynagrodzenie za pracę, stanowiącą przedmiot umowy,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - każda ze stron umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę,
d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - każda ze stron umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę;
3) zmiany wysokości wynagrodzenia lub zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zwiększenia wartości lub zakresu realizowanego projektu, spowodowanych, w szczególności:
a) zmianą planowanych terminów zakończenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych na wykonanie robót budowlanych, usług lub dostaw realizowanych przez Partnerów Projektu,
b) zmianą terminów wykonania robót budowlanych, usług lub dostaw realizowanych przez Partnerów Projektu. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie ze względu na ewentualne zmiany terminów realizacji prac związanych z realizacją przedmiotowego projektu, przez poszczególnych zamawiających tych prac.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez wykonawcę:
1. Oświadczenia lub dokumenty wymagane od wykonawców w przedmiotowym postępowaniu, na etapie składania ofert:
1) wypełniony formularz oferty z określeniem:
- oferowanej ryczałtowej ceny brutto za 1 miesiąc wykonywania przedmiotu zamówienia,
- imienia i nazwiska osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia, odpowiedzialnej za wykonanie przedmiotu zamówienia,
2) wykaz wykonanych usług przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia, odpowiedzialną za wykonanie przedmiotu zamówienia wraz z informacją o przedmiocie (lub nazwie zamówienia) wykonanych usług oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane.
2. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zamówienia uzupełniające
Warunki udzielenia zamówień podobnych:
1. Zamawiający przewiduje, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, zwanych dalej „zamówieniem podobnym”, stanowiących nie więcej niż 60% wartości zamówienia podstawowego.
2. Zawarcie umowy dotyczącej zamówienia podobnego poprzedzone będzie negocjacjami.
3. Przedmiotem negocjacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia podobnego, będzie oferowana przez wykonawcę cena oraz warunki realizacji zamówienia.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował jedynym kryterium, jakim jest najniższa cena.
Wykluczenia
Wyjaśnienia dotyczące złożonych ofert, oświadczeń lub dokumentów; zasady poprawiania ofert; przesłanki odrzucenia oferty; przesłanki wykluczania wykonawców:
1. Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, oświadczeń lub dokumentów, w wyznaczonym przez siebie terminie.
2. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z ogłoszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jest niezgodna z obowiązującymi przepisami;
2) jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia wraz z załącznikami, z zastrzeżeniem pkt 2 ppkt 3;
3) zawiera błędy w obliczeniu ceny;
4) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w pkt 2 ppkt 3;
5) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu.
5. Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający dodatkowo wykluczy wykonawcę, który w sposób zawiniony naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
6. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Nazwa
ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY
Adres
78-230 Karlino
zachodniopomorskie
, białogardzki
Numer telefonu
94 311 72 73
Fax
94 311 71 16
NIP
6721041877
Tytuł projektu
Budowa Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie Związku Miast i Gmin Dorzecza Parsęty
Numer projektu
POIS.02.02.00-00-0002/16-00
Nierozstrzygnięte – Inne
Opis
Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty z siedzibą w Karlinie, ul. Szymanowskiego 17, jako zamawiający, zawiadamia o unieważnieniu postępowania na wykonanie usług w zakresie obsługi zamówień publicznych w ramach projektu „Budowa Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie Związku Miast i Gmin Dorzecza Parsęty”.
Zamawiający, działając zgodnie z treścią sekcji „Dodatkowe warunki” rozdział III „Przesłanki unieważnienia postępowania” pkt 3 ogłoszenia opublikowanego w „Bazie konkurencyjności”, unieważnił przedmiotowe postępowanie bez podania przyczyn.