Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
Zmiana dotyczy pkt. ,, Przedmiot zamówienia " pkt 1. ppkt b parametry funkcjonalne - maksymalna moc silnika 315 kW.
( W załączniku pn ,,Zapytanie ofertowe nr 03/KT/2020 z dnia 07.02.2020r." Rozdział III pkt 1 ppkt. b. parametry funkcjonalne - maksymalna moc silnika 315 kW)
Prawidłowy zapis: minimalna moc silnika 315 kW.
Z uwagi na istotną zmianę dotyczącą parametrów funkcjonalnych w sekcji ,,Załączniki" został dodany załącznik pn ,,Załącznik nr 1 -Formularz ofertowy AKTUALNY" z uwzględnioną zmianą, na którym należy składać oferty .
Termin składania ofert zostaje wydłużony do dnia 02.03.2020r.
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty należy składać w formie pisemnej (papierowej) na adres (osobiście/kurier/poczta):
ZŁOMEX SUROWCE Spółka z o.o.
ul. Igołomska 27, 31-983 Kraków
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Mirosława Wiązania
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48 504 251 162
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie dotyczy zakupu urządzenia załadunkowo-transportowego wraz z osprzętem technicznym.
2. Składowe elementy przedmiotu zamówienia :
a) pojazd ciężarowy napędzany silnikiem wysokoprężnym
b) chwytak hydrauliczny ( przystosowany do systemu HDS )
c) system hakowy do obsługi kontenerów o pojemności 34 m ³
d) hydrauliczny żuraw ( samochodowy ) określany jako tzw. HDS
3. Oferty Częściowe :
a) przedmiot zamówienia zgodnie z punktem 2 , składa się z 4 elementów, których specyfikacja została opisana w rozdziale III Zapytania ofertowego nr 03/KT/2020 z dnia 07.02.2020r.
b)Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta częściowa obejmować będzie minimum jeden element przedmiotu zamówienia wyszczególniony w punkcie 2.
4. Przeznaczenie i warunki pracy urządzenia załadunkowo - transportowego:
a) urządzenie załadunkowo-transportowe prowadzić będzie obsługę procesów załadowczych i transportowych materiału przerobowego na potrzeby mechanicznego, zautomatyzowanego przerobu złomu wielkogabarytowego,
b) integracja procesowa: realizacja procesu załadunkowo - transportowego pomiędzy wydzielonymi miejscami czasowego magazynowania materiału przerobowego a buforem technologicznym bezpośrednio przyległym do układu technologicznego przerobu złomu wielkogabarytowego
c) urządzenie pracować będzie w bezpośredniej ekspozycji na warunki atmosferyczne
d) urządzenie pracować będzie na podłożu utwardzonym wykonanym w technologii betonowej
e) cykl pracy – całoroczny, jedno/dwu zmianowy
5. Zakres przedmiotowy zamówienia:
a) elementy wskazane w pkt. 2 lub kompletne urządzenie załadowczo- transportowe, zgodnie ze specyfikacją zawartą w rozdziale III Zapytania ofertowego nr 03/KT/2020 z dnia 07.02.2020r.
b) dokumentacja potwierdzająca zgodność przedmiotu zamówienia z obowiązującymi przepisami prawa, w tym deklaracja CE oraz odbiór techniczny UDT
c) kompletna dokumentacja techniczno-ruchowa dla poszczególnych elementów urządzenia załadunkowo-transportowego, w tym w szczególności instrukcja obsługi w języku polskim
d) dostawa przedmiotu zamówienia do miejsca realizacji projektu, wskazanego w niniejszym zapytaniu,
e) rozruch techniczny maszyny i przeprowadzenie sprawdzenia parametrów funkcjonalnych,
f) przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Zamawiającego.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
małopolskie
Powiat:
Kraków
Miejscowość:
Kraków
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wybór Dostawcy Urządzenia załadunkowo – transportowego wraz z osprzętem technicznym. Urządzenie załadunkowo-transportowe prowadzić będzie obsługę procesów załadowczych i transportowych materiału przerobowego na potrzeby mechanicznego, zautomatyzowanego przerobu złomu wielkogabarytowego.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest urządzenie załadunkowo – transportowe wraz z osprzętem technicznym. Specyfikacja poszczególnych elementów urządzenia załadowczo-transportowego :
1. Pojazd ciężarowy napędzany silnikiem wysokoprężnym
a) podstawowe dane :
• silnik wysokoprężny norma Euro 6
• układ jezdny i napęd (6x2) osie wzmocnione
• rama przystosowana do montażu systemu hakowego obsługującego kontenery o pojemności 34 m³ oraz samochodowego hydraulicznego żurawia tzw. systemu HDS
• kabina dzienna
b) parametry funkcjonalne *
• maksymalna moc silnika 315 kW
• minimalna DMC 25 Mg
2. Chwytak hydrauliczny
a) podstawowe dane
• przystosowany do systemu HDS , max zasięg 9,6 m
• typ : sześcio- palczasty
• rozwiązanie zapewniające ruch wahadłowy oraz obrotowy
• część robocza wykonany ze stali odpornej na ścieranie
b) parametr funkcjonalny *
• pojemność 350 litrów
3.System hakowy:
a)podstawowe dane :
• montaż przystosowany do ramy samochodu
• system hakowy umożliwiający obsługuję kontenerów o pojemności 34 m³
• napęd części roboczych – hydrauliczny
• wykonany ze stali zabezpieczonej antykorozyjnie
• obsługa z kabiny
• łożyskowane rolki do wciągania kontenera
• smarowanie części roboczych (automat )
• sterowanie z pozycji kierowcy z widocznością w lusterku kierowcy
b) parametry funkcjonalne *
• minimalna nośność 18Mg
• wysokość zaczepu do haka ( w kontenerze ) 1570 mm
4.Hydrauliczny żuraw ( samochodowy ) określany jako tzw. HDS
a) podstawowe dane :
• montaż przystosowany do ramy samochodu
• system przystosowany do pracy chwytaka opisanego w pkt. 2
• napęd części roboczych – hydrauliczny
• wykonany ze stali zabezpieczonej antykorozyjnie
• obsługa obustronna (przynajmniej wyłącznik STOP obustronny )
• ramię dwuczłonowe plus dwa wysuwy hydrauliczne
• podpory obustronne, opuszczane (góra-dół) hydraulicznie z bez zabezpieczeń
• żuraw wyposażony w system zabezpieczający przed przeciążeniem
b) parametry funkcjonalne *
• min. wysięg 9,0 m
• min. nośność 4,5 Mg
• minimalna nośność na maksymalnym wysięgu 1,67 Mg
• wysokość zaczepu do haka ( w kontenerze ) 1570 mm
• minimalny roboczy kąt obrotu 180 °
*Wskazane parametry funkcjonalne będą musiały zostać potwierdzone na etapie rozruchu technicznego , ich pozytywny wynik będzie podstawą przeprowadzenia odbioru kompletnego urządzenia lub poszczególnych elementów.
Wymagania podstawowe:
Wymagania podstawowe określone w stosunku do przedmiotu zamówienia i Dostawcy, których brak możliwości spełnienia przez Dostawcę powoduje negatywną ocenę i odrzucenie oferty:
1. Minimalny okres gwarancji – 24 miesięcy :
a) pojazd ciężarowy
b) chwytak hydrauliczny ( przystosowany do systemu HDS )
c) system hakowy do obsługi kontenerów
d) hydrauliczny żuraw
2. Minimalne wymagania dotyczące serwisu:
a) gwarancyjnego:
• obsługa zgłoszenia w języku polskim
• podjęcie działań serwisowych – bezpośrednio po zgłoszeniu
• maksymalny termin przyjazdu serwisu w przypadku braku możliwości zdalnego usunięcia awarii – 48 godzin
• raporty poserwisowe
b) pogwarancyjnego:
• zapewnienie serwisu pogwarancyjnego lub wskazanie alternatywnych możliwości świadczenia takiego serwisu
3. Maksymalny okres realizacji umowy – 40 tygodni od daty zawarcia umowy
4. Elementy przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i wolne od wad
5. Oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, musi spełniać wymogi określone w rozdziale II i IV Zapytania ofertowego nr 03/KT/2020 z dnia 07.02.2020r., a także przedmiot zamówienia musi być zgodny ze specyfikacją określoną w rozdziale III Zapytania ofertowego nr 03/KT/2020 z dnia 07.02.2020r.
6. Oferent w odniesieniu do przedmiotu zamówienia jest zobowiązany przedłożyć referencję w ilości min. 3 szt. odnoszące się do marki/typu (o zbliżonych parametrach wielkości i wydajności) oferowanych w ramach elementów .
Kod CPV
42418900-8
Nazwa kodu CPV
Maszyny do załadunku lub przeładunku
Dodatkowe przedmioty zamówienia
nie dotyczy
Harmonogram realizacji zamówienia
Oferta musi być ważna przynajmniej prze okres 90 dni, przy czym bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Oferent/Dostawca spełniający łącznie następujące warunki:
a) Dysponuje potencjałem osobowym, technicznym i finansowym, a w szczególności doświadczeniem i uprawnieniami dającym zdolność do wykonania zamówienia.
Dla weryfikacji oferent jest obowiązany przedłożyć :
Referencje z wykonania tj. dostawy min. 3 realizacji obejmujących zbliżony zakres (wartościowo i jakościowo) do oferowanego przedmiotu zamówienia
b) Niezalegający z zapłatą podatków i składek ubezpieczenia społecznego, lub innych danin publiczno-prawnych wymaganych w kraju Oferenta. Dla weryfikacji zobowiązany jest złożyć oświadczenie o niezaleganiu w podatkach i składkach ZUS, lub innych danin publiczno-prawnych wymaganych w kraju Oferenta.
Wiedza i doświadczenie
Wykonawca powinien posiadać wiedzę i doświadczenie w realizacji dostaw zbliżonych do przedmiotu zamówienia.
Potencjał techniczny
Wykonawca powinien posiadać potencjał techniczny i finansowy do realizacji zamówienia zgodnie z jego opisem.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Do postępowania zostaną dopuszczeni Oferenci spełniający następujące warunki:
Posiadanie niezbędnej wiedzy dotyczącej przedmiotu zamówienia i dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na prawidłowe wykonanie zadania.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w umowie zawartej z Wykonawcą, który zostanie wybrany w wyniku przeprowadzonego postępowania. Ewentualne zmiany zapisów umowy będą zawierane w wyniku przeprowadzonego postępowania. Ewentualne zmiany zapisów umowy będą zawierane w formie pisemnego aneksu, po ewentualnej wcześniejszej akceptacji Instytucji Pośredniczącej (jeśli zakres zmiany będzie tego wymagał), a ponadto zmiany będą mogły być wprowadzone z powodu:
a) wystąpienia obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy
b) wystąpienia okoliczności będących wynikiem działania siły wyższej
c) zamiany istotnych regulacji prawnych
d) zmian umowy o dofinansowanie, jakie Zamawiający zawrze z Instytucją Pośredniczącą
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany poza ww. uwzględnionej w zawartej (przyszłej) umowie w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie nieznacznej modyfikacji odnoszącej się do elementów przedmiotu zapytania, jednakże modyfikacja ta nie może wpłynąć negatywnie na przedmiot niniejszego zapytania i jego funkcjonowanie.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany poza ww. uwzględnionej w zawartej (przyszłej) umowie w stosunku do terminu wykonania jeżeli zmiana ta będzie wynikała z winy Zamawiającego, w tym także w wyniku nieznacznych modyfikacji zakresu przedmiotu zamówienia.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Formularz ofertowy wraz z oświadczeniami.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Ocena ofert przeprowadzana będzie trzystopniowo, w pierwszej kolejności tj. Etap 1 zostanie sprawdzona poprawność oferty pod względem formalnym tj. termin wpływu, kompletność oferty . W przypadku negatywnej oceny oferta zostanie odrzucona.
2. W drugiej kolejności tj. Etap 2 zostaną ocenione „Wymagania podstawowe” wskazane w rozdziale IV Zapytania ofertowego nr 03/KT/2020 z dnia 07.02.2020r., odnoszące się zarówno do przedmiotu zamówienia jak i Dostawcy. W przypadku negatywnej oceny oferta zostanie odrzucona.
3. Po pozytywnej ocenie formalnej i wymagań podstawowych , oferta zostanie poddana ocenie w Etapie 3, według wskazanych poniżej kryterium oceny.
4. Kryterium ocen dotyczy zarówno ofert częściowych, jak i ofert obejmujących wszystkie elementy przedmiotu zamówienia:
a) ocena i tym samym punktacja przeprowadzana będzie indywidualnie do każdego elementu przedmiotu zamówienia wskazane w rozdz. II pkt. 2 ppkt.(a,b,c,d) Zapytania ofertowego nr 03/KT/2020 z dnia 07.02.2020r., bez względu na fakt , czy oferta będzie obejmować wszystkie elementy przedmiotu zamówienia czy będzie to oferta częściowa.
b) W przypadku , jeżeli w ramach oceny w trzecim etapie pozostaną wyłącznie Oferenci przedstawiający na kompletny przedmiot zamówienia ( wszystkie elementy) , ich ocena i tym samym przyznanie punktów odbywać się będzie w odniesieniu do ogólnej wartości oferty
Kryterium ocen:
1. Cena netto oferty:
Znaczenie procentowe kryterium: 73%
Max ilość punktów: 73pkt
Zasady punktacji: Liczymy iloraz wartości netto ceny najniższej oferty do badanej oferty, następnie wynik mnożymy x100, wynik iloczyny mnożymy x waga tj. 0,73.
2. Długość okresu gwarancji:
Znaczenie procentowe kryterium: 12%
Max ilość punktów: 12pkt
Zasady punktacji: Oferty z okresem gwarancji 24 m-cy: 0 pkt. Za każdy okres gwarancji dłuższy o 1 miesiąc Oferent otrzymuje 1 pkt. Max ilość punktów w tym kryterium wynosi 12, za okres gwarancji 36 m-ce i dłuższy.
3. Premia za ofertę obejmującą wszystkie elementy przedmiotu zamówienia wskazane w rozdz. II pkt. 2 ppkt.a,b,c,d. Zapytania ofertowego nr 03/KT/2020 z dnia 07.02.2020r.:
Znaczenie procentowe kryterium: 15%
Max ilość punktów: 15pkt
Zasady punktacji: Oferent przedkładający ofertę obejmującą wszystkie elementy przedmiotu zamówienia wskazane w rozdz. II pkt. 2 ppkt.(a,b,c,d) Zapytania ofertowego nr 03/KT/2020 z dnia 07.02.2020r., otrzymuje premię 15 punktów.
Punkty uzyskane za poszczególne kryteria podlegają sumowaniu. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania to 100 pkt. Uzyskane oceny zostaną zaokrąglone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku podania ceny netto przedmiotu zamówienia w obcej walucie przeliczanie na potrzeby oferty na PLN zostanie dokonane według średniego kursu NBP z dnia otwarcia ofert.
Wykluczenia
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty, w odniesieniu do których wszczęto postępowanie upadłościowe lub których upadłość ogłoszono, a także te powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Dostawcy a Dostawcą, polegające w szczególności na:
1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji
3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika
4. pozostawaniu w związku małżeńskim w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
ZŁOMEX SUROWCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
31-983 Kraków
małopolskie
, Kraków
Numer telefonu
126438459
Fax
126438450
NIP
6783047988
Tytuł projektu
Wdrożenie bezemisyjnego procesu przerobu złomu wielkogabarytowego z wyeliminowaniem procesu ogniowego
Numer projektu
POIR.03.02.02-00-1643/18-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
1. Nazwa i adres Wykonawcy: POLSAD Jacek Korczak ul. Holenderska 14, 99-330 Kutno
2. Data wpływu oferty: 02.03.2020r.
3. Cena netto : 144 000 Euro ( 622 612,80zł netto)