Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty stanowiące odpowiedź na zapytanie należy składać pocztą tradycyjną lub elektronicznie w formie skanu podpisanego przez Oferenta na adresy podane poniżej.
Do kontaktu z Oferentami w sprawach formalno-merytorycznych dotyczących postępowania wyznaczona jest kierownik gospodarczy pani Tatiana Poklikajew kontakt e-mail: przetargi@zs6.pl
Miejsce składania ofert:
a) w formie tradycyjnej - pocztą
Zespół Szkół nr 6 im. Karola Brzostowskiego w Suwałkach
ul. Sikorskiego 21
16-400 Suwałki
b) w formie elektronicznej
e-mail: przetargi@zs6.pl
Ostateczny termin składania ofert upływa dnia: 24.02.2020r.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
przetargi@zs6.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Tatiana Poklikajew
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
875658576
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Kurs jest realizowany w ramach projektu pn. Suwalskie centra kompetencji zawodowej – kompleksowy model modernizacji systemu kształcenia zawodowego na terenie miasta Suwałki UDA-RPPD.03.03.01-20-0097/16-00 finansowanego ze środków Unii Europejskiej.
Do przedmiotowego postępowania zastosowanie mają Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Zamawiający zaprasza do składania ofert na organizację i przeprowadzenie kursu na obsługę kas fiskalnych.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
podlaskie
Powiat:
Suwałki
Miejscowość:
Suwałki
Cel zamówienia
Celem kursu będzie organizacja i przeprowadzenie kursu obsługi kas fiskalnych dla 15 osób, po którym uczestnicy przystąpią do egzaminu potwierdzającego umiejętności.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie Kursu obsługi kas fiskalnych wraz z egzaminem dla 15 uczennic/uczniów projektu pn. Suwalskie centra kompetencji zawodowej – kompleksowy model modernizacji systemu kształcenia zawodowego na terenie miasta Suwałki.
Kurs realizowany będzie w terminie od daty podpisania umowy do 30 czerwca 2020 r.
Kursu ma obejmować dwie części - teoretyczną i praktyczną, w wymiarze co najmniej 16 godzin lekcyjnych (1h = 45 min). Część teoretyczna przeprowadzana jest w formie wykładów i ćwiczeń.
Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia kursu, którego program obejmować będzie m.in.: omówienie obowiązujących przepisów prawno-fiskalnych, wystawienie faktury VAT i rachunków, budowa i zasady działania oraz podział urządzeń fiskalnych, obsługa kasy, w tym m.in. przygotowanie kasy do pracy, programowanie kasy, transakcje sprzedaży, współpraca kas z urządzeniami dodatkowymi: czytnikiem kodów, komputerem itp., akceptacja kart płatniczych
Zamawiający wymaga, aby zajęcia teoretyczne i praktyczne organizowane były w dni robocze po godzinie 15.30.
Kod CPV
80530000-8
Nazwa kodu CPV
Usługi szkolenia zawodowego
Dodatkowe przedmioty zamówienia
1.Prowadzenie dokumentacji przebiegu kursu w postaci:
− dziennika zajęć zawierającego listę obecności i wymiar godzin. Listy obecności/ dzienniki zajęć powinny być oznaczone logotypami Unii Europejskiej, Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Podlaskiego. Odpowiedni logotypy zostaną przekazane przez Zamawiającego.
− rejestru wydanych certyfikatów lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu z potwierdzeniem odbioru ich przez uczestników kursu,
2. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi kursu materiały szkoleniowe
3. Przekazanie po zakończeniu kursu:
- faktury/ rachunku za wykonaną usługę,
− imiennego wykazu osób, które ukończyły kurs,
− imiennego wykazu osób, które nie ukończyły kursu,
− kopii wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu,
− oryginału dziennika zajęć w ramach kursu,
− oryginału dziennych list obecności z podpisami uczestników kursu,
− innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia kursu która będzie regulowana umową.
4.Wykonawca będzie każdorazowo niezwłocznie i pisemnie informował Zamawiającego o nieobecnościach na zajęciach uczestników szkolenia oraz prowadził stosowny rejestr.
5.Zamawiający zastrzega sobie oraz organom nadzoru i kontroli Zamawiającego możliwość kontroli realizacji szkolenia w każdym czasie, a także prawo wglądu do dokumentacji związanej z realizacją szkolenia.
6.Po zakończeniu kursu Wykonawca zorganizuje uczestnikom/uczestniczkom egzamin wewnętrzny, potwierdzający nabyte kompetencje/ umiejętności. Wykonawca wystawi uczestnikom/uczestniczkom odpowiednie dokumenty stwierdzające ukończenie kursu, zgodnie z wymogami obowiązującego prawa polskiego.
7.Wykonawca do zrealizowania przedmiotu zamówienia powinien zapewnić wykwalifikowaną kadrę wykładowców.
8.Szczegółowy harmonogram realizacji kursu będzie ustalany na bieżąco w trakcie realizacji umowy, z wyprzedzeniem pozwalającym na właściwe wykonanie umowy oraz dostosowany do harmonogramu realizacji pozostałych zadań projektu, w których uczestnicy będą brali udział, w sposób umożliwiającym uczestnikom/uczestniczkom udział we wszystkich zadaniach projektowych.
Harmonogram realizacji zamówienia
Od daty podpisania umowy z Zamawiającym do 30.06.2020r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
1.Oferta winna być sporządzona w jednym egzemplarzu na formularzu, który jest załączony do niniejszego zapytania ofertowego jako Załącznik nr 1 wraz z dodatkowymi Załącznikami.
2.Oferta winna być zgodna z opisem przedmiotu zamówienia.
3.Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Oferenta albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną, przy czym pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
4.Wykonawca sporządza wycenę w formularzu oferty na podstawie specyfikacji technicznej i ilościowej opisanej w przedmiocie zamówienia.
5.W razie potrzeby Wnioskodawca zastrzega sobie prawo do wezwania oferenta do osobistego stawienia się u Wnioskodawcy w celu uzupełnienia lub wyjaśnienia oferty.
6.Oferta powinna zawierać:
−pełną nazwę Oferenta, adres lub siedzibę, numer telefonu;
−posiadać datę wystawienia;
−wartość zamówienia brutto (w PLN);
−termin oraz sposób płatności za fakturę/y (liczba pełnych dni kalendarzowych);
−powoływać się na numer zapytania ofertowego: 3/2020,
−załączniki.
7.Niekompletne oferty i oferty, które wpłyną po upływie terminu wyznaczonego w niniejszym zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane.
8.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
9.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
10.Zamawiający poprawia w ofercie:
a)oczywiste omyłki pisarskie,
b)oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c)inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty – niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Wiedza i doświadczenie
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.Wykonawca wykaże, że dysponuje wiedzą, kwalifikacjami i odpowiednimi uprawnieniami zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa umożliwiającymi realizację przedmiotu zamówienia – w celu spełnienia tego warunku należy dołączyć do oferty kopię uprawnień wykładowcy
2.Wykonawca wykaże, że zrealizował co najmniej 3 usługi zbieżne z przedmiotem zamówienia – w celu spełnienia tego warunku, należy dołączyć do oferty 3 kopie referencji lub/i faktur świadczących o prawidłowo wykonanych zleceniach.
Dodatkowe warunki
ODRZUCENIE OFERTY:
1.Zamawiający odrzuca oferty jeżeli:
a)treść jest niezgodna z przedmiotem zamówienia;
b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
c)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
d)została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
e)oferta podpisana została przez osobę, która nie jest upoważniona do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Oferenta albo przez osobę, która nie jest umocowana przez osobę uprawnioną, przy czym pełnomocnictwo musi być załączone do oferty,
f)zawiera błędy w obliczeniu ceny,
g)wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawa zamówień publicznych,
h)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
W celu potwierdzenia spełnienia wszystkich powyższych warunków udziału w postępowaniu prosimy o wypełnienie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego, wraz z niezbędnymi załącznikami.
INFORMACJE DODATKOWE ISTOTNE NA ETAPIE ZAWARCIA UMOWY
1.Rozstrzygnięcie postępowania nastąpi niezwłocznie po upływie terminu zakończenia składania ofert.
2.Termin związania ofertą 30 dni rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3.Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
4.Zamawiający zastrzega, że przez cały okres ważności oferty ma prawo do odstąpienia od zawarcia umowy z wybranym Oferentem.
5.Zamawiający sporządzi pisemny protokół z wyboru oferty.
6.Po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje Oferentów biorących udział w postępowaniu ofertowym o wynikach za pośrednictwem strony internetowej: https://www.zs6.pl/
7.Po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje Oferenta, którego ofertę wybrano o terminie podpisania umowy.
8.Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
9.Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości.
10.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
11.Od prowadzonego postępowania nie przysługują Oferentom środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
12.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników kursu z zastrzeżeniem, że ogólna liczba uczestników nie może przekroczyć 15 osób. Zmiana ta nie prowadzi do zmiany charakteru umowy.
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA:
1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert Zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany zostaną wprowadzone na stronie internetowej. https://www.zs6.pl/
2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
3.Niniejsze Zapytanie ofertowe zostało umieszczone na stronie internetowej: https://www.zs6.pl/
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający dokona oceny i wyboru ofert w oparciu o następujące kryterium:
1. Cena brutto brutto za przeprowadzenie kursu dla 1 uczestnika wraz z narzutami – ze wszystkimi kosztami 100 %
Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione powyżej kryteriumwedług następujących zasad:
1. Oferent może uzyskać maksymalnie 100 punktów w kryterium dotyczącym ceny: cena oferty najniższej x 100 pkt x 100% = Cena cena oferty ocenianej
Maksymalna ilość punktów możliwych do zdobycia – 100 pkt.
Cena brutto = wynik punktowy oferty ocenianej
Oferta zostanie oceniona pod względem merytorycznym pod warunkiem spełniania wszystkich wymagań formalnych niniejszego zapytania ofertowego.
Wykluczenia
Z udziału w postępowaniu są wykluczeni Wykonawcy/Oferenci, którzy:
Posiadają powiązania osobowe lub kapitałowe z Zamawiającym: ZESPOŁEM SZKÓŁ NR 6 IM. KAROLA BRZOSTOWSKIEGO W SUWAŁKACH, ul. Sikorskiego 21, 16-400 Suwałki. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a)uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
c)pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d)pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
1.W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku Wykonawcy przedłożą wypełniony Załącznik nr 3 niniejszej oferty.
2.Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu umieszczonych w zapytaniu ofertowym nr 3/2020 oraz załącznikach, które są integralną częścią zapytania ofertowego bądź też nie dołączyli niezbędnych dokumentów potwierdzających spełnienie ww. warunków.
3.Oferta zawiera istotne błędy w wyliczeniu ceny.
4.Złożą ofertę po wskazanym terminie.
Nazwa
BIAŁOSTOCKA FUNDACJA KSZTAŁCENIA KADR
Adres
15-441 Białystok
podlaskie
, Białystok
Numer telefonu
0856537700
Fax
0857329505
NIP
5422098509
Tytuł projektu
SUWALSKIE CENTRA KOMPETENCJI ZAWODOWEJ - kompleksowy model modernizacji systemu kształcenia zawodowego na terenie Miasta Suwałki
Numer projektu
RPPD.03.03.01-20-0097/16-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Agencja Rozwoju Regionalnego "ARES" w Suwałkach, ul. Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki
Oferta wpłynęła 24 lutego 2020r. z najkorzystniejszą ceną 2235,00zł