Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE nr DIP.3/2020 na dostawę multiprocesowych urządzeń spawalniczych

Data publikacji: 05.02.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 13-02-2020

Numer ogłoszenia

1231217

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Oferty należy składać :
a) osobiście lub przesłana pocztą na adres siedziby firmy:
ZUPBADURA sp. z o.o. sp. k., ul. Kliczkowska 48, 58-100 Świdnica
w zamkniętej kopercie opisanej nazwą oferenta z dopiskiem „Oferta nr DIP. 3/2020 Spawarki”.
b) za pośrednictwem adresu e-mail: m.oszczeda @zupbadura.eu
2. W przypadku ofert przesłanych pocztą elektroniczną w tytule maila należy wpisać - „Oferta nr DIP.3/2020 Spawarki”, a oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być przesłana w formie skanu podpisanej oferty (pdf).
3. Oferent może przed upływem terminu składnia ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. Każdy z oferentów może złożyć tylko jedną ofertę na druku „Formularz ofertowy” zawierającym następujące elementy (stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania):
 Nazwę oferenta
 Datę sporządzenia
 Adres i NIP oferenta
 Dane osoby wyznaczonej do kontaktu ze strony Oferenta
 Markę i typ urządzeń spawalniczych,
 Cenę ryczałtową netto (koszt wszystkich 4 urządzeń),
 Cenę ryczałtową brutto, tj. z uwzględnieniem podatku VAT, zawierającą wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia,
 Specyfikację przedmiotu zamówienia (parametry techniczne),
 Termin realizacji zamówienia – proszę wskazać czas dostawy od podpisania umowy do czasu podpisania protokołu odbioru,
 Okres gwarancji
 Termin ważności oferty (minimum 60 dniod dnia złożenia oferty)
 Podpisy osób upoważnionych do reprezentacji
5. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
6. Podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
7. Cena zakupu obejmuje transport, uruchomienie i udzielenie instruktażu obsługi urządzeń spawalniczych. Wynagrodzenie ryczałtowe będzie niezmienne przez cały czas realizacji przedmiotu zamówienia .
8. Cena musi być podana i wyliczona w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę).
9. Oferta musi być podpisana przez osobę do tego upoważnioną, która widnieje w Krajowym Rejestrze Sądowym, wypisie z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innym dokumencie zaświadczającym o jej umocowaniu prawnym (wówczas wymagane jest przedłożenie dokumentu pełnomocnictwa).
10. Koszt przygotowania i złożenia oferty ponosi Oferent.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

m.oszczeda@zupbadura.eu

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Marta Oszczęda

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

785473500

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest dostawa, uruchomienie i udzielenia bezpłatnego instruktażu z obsługi 4 szt. fabrycznie nowych multiprocesowych urządzeń spawalniczych.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: dolnośląskie Powiat: świdnicki Miejscowość: Świdnica

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie dostawcy 4 szt. fabrycznie nowych multiprocesowych urządzeń spawalniczych.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowegojestdostawa, uruchomienie i udzielenia bezpłatnego instruktażu z obsługi 4 szt. fabrycznie nowych multiprocesowych urządzeń spawalniczych o następujących parametrach technicznych:
− inwertorowe źródło prądu spawania w metodzie MIG/MAG: standard, synergic, pulse, synchropiuse, która umożliwi możliwość spawania MMA, TIG DC,
− zakres prądu spawania MIG/MAG 3–500 A
− napięcie sieciowe 3 x 400 V
− tolerancja napięcia sieciowego +/- 15%
− prąd spawania max. 500A, min 40% 500 A / 60% 430 A / 100% 360 A
− napięcie wyjściowe MIG/MAG 14,2–39,0 V
− klasa emisji zakłóceń elektromagnetycznych (EMC) A
− dokumentacja parametrów spawania dostępna w źródle,
− dotykowy panel obsługi który powinien działać również w rękawicy spawalniczej,
− wyświetlacz pełnotekstowy z interfejsem użytkownika,
− charakterystyka linii synergicznej w rozbiciu na 3 opcje: root, dynamic, universal,
− chłodnica,
− czujniki przepływu cieczy i jej temperatury oraz czujnik poziomu płynu chłodzącego zainstalowane w chłodnicach
− podajnik drutu,
− możliwość dostosowania energii zajarzenia do procesu spawania w zależności od temperatury drutu
− aktywna regulacja drutu podczas spawania tzn stabilizacja wtopienia
− wózek klasy min. typu Pickup,
− wiązka przewodów podłączeniowych min. 1,2 m,
− uchwyt,
− sterowanie parametrami i kanałami pamięci z rękojeści uchwytu spawalniczego,
− chłodzenie uchwytu, aż po dyszę gazową palnika spawalniczego,
− palnik,
− możliwość regulacji (obrotu) końcówki palnika w różnym zakresie
− dostęp do bezpłatnych aktualizacji oprogramowania, wprowadzających nowe funkcje urządzenia/nowe linie synergiczne,
− bezpłatna możliwość czasowego (np.50 godzin) wykorzystania dodatkowych płatnych procesów które są dostępne dla źródła,
− urządzenia mają być dostarczone ze wszystkimi dodatkowymi płatnymi procesami dla przetestowania tych procesów w czasie około 40 godzin (bezpłatnie)
− odporność na ekstremalne warunki pracy urządzenia
− minimum 24 miesiące gwarancji na urządzenie z możliwością jej wydłużenia
Przedmiot zamówienia musi być kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację przedmiotu zamówienia, z której w sposób niebudzący wątpliwości winno wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia.

Kod CPV

42662000-4

Nazwa kodu CPV

Sprzęt spawalniczy

Harmonogram realizacji zamówienia

Przewidywany termin realizacji zamówienia: maksymalnie do 2 tygodni od otrzymania zamówienia, nie później niż do 27.02.2020 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Warunki zmiany umowy

1. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może od umowy odstąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.

2. Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.Zmiany te mogą dotyczyć zmiany terminu wykonania zamówienia:
a) zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT),
b) zmiana sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy,
c) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia,
d) wystąpienia siły wyższej .
3. Każdorazowo, zmiana terminu wykonania zamówienia uzależniona jest od jej akceptacji przez Zamawiającego oraz ewentualnie Instytucję Pośredniczącą w finansowaniu projektu (zgodnie z postanowieniami umowy o dofinansowanie).

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1;
2. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Oferentem/ Wykonawcą a Zamawiającym - załącznik nr 2;
3. Oświadczenie od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - załącznik nr 4

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych ani częściowych.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Oferty spełniające wszystkie wymagania i parametry obowiązkowe podlegają dalszej ocenie. Pozostałe oferty zostaną odrzucone.
2. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie kryterium ceny netto
Cena oferty netto – 100%
Punkty w przedmiotowym kryterium oceny ofert zostaną przyznane na podstawie podanej przez Oferenta w ofercie ceny netto za realizację przedmiotu zamówienia.
Oferta może otrzymać maksymalnie 100pkt.
Kryterium cena zamówienia obliczone będzie według następującego wzoru:

Najniższa wartość oferty netto wśród otrzymanych ofert
--------------------------------------------------------------------- x 100 = Liczba punktów
Wartość netto wskazana w badanej ofercie
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta wykonawcy, która zdobędzie łącznie najwięcej punktów zgodnie z punktacją wskazaną powyżej. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, stosując powszechne zasady zaokrąglania.
4. Oferty wystawione w walutach obcych zostaną przeliczone według kursu średniego Narodowy Bank Polski danej waluty z dnia wszczęcia postępowania.
5. W trakcie oceny i badania ofert Zamawiający może wzywać oferentów do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych przez nich ofert. Termin na dokonanie wyjaśnień wynosi do 3 dni roboczych od daty wezwania (liczy się data wpływu wyjaśnień do siedziby Zamawiającego).Jeżeli oferent nie dokona wyjaśnień w wyznaczonym terminie, zwłaszcza jeśli przedłożona oferta była rażąco niska w stosunku do cen rynkowych, Zamawiający zmuszony będzie odrzucić ofertę.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dokumentów i dodatkowych informacji, potwierdzających dane zawarte w ofercie oraz odrzucenia oferty, w przypadku ich nieotrzymania w wyznaczonym terminie.
7. Ocena ofert nastąpi w terminie do 14 dni od zakończenia postępowania ofertowego. W przypadku otrzymania ofert podobnych lub wątpliwości technicznych, zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z oferentami.
8. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony na stronie internetowej Zamawiającego, pod adresem http://www.zupbadura.eu/zapytania-ofertowe/oraz zamieszczony w Bazie Konkurencyjności pod adresem www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl. Informacja o wyniku postępowania zawiera nazwę wybranego wykonawcy, jego siedzibę oraz cenę zamówienia.
9. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, jest zobowiązany do podpisania umowy z Zamawiającym stanowiącej Załącznik nr 3. Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne z akceptacją treści umowy. Wykonawca zobowiązuje się do podpisania umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
10. Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty lub unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn. W takim przypadku Oferentom nie przysługują żadne roszczenia względem Zamawiającego w przypadku skorzystania przez niego z któregokolwiek z powyższych uprawnień. W tym zakresie Wykonawcy zrzekają się wszelkich ewentualnych przysługujących im roszczeń.
11. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych ani częściowych.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania przed upływem terminu do składania ofert. Informacja o wprowadzeniu zmian lub uzupełnieniu treści zostanie niezwłocznie przekazana Oferentom w formie pisemnej (e-mail), na stronie Zamawiającego, jak również zostanie opublikowana w Bazie Konkurencyjności pod adresem www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl.
13. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 60 dni kalendarzowych od dnia upływu terminu składania ofert. Złożenie oferty oznacza pełną i bezwarunkową akceptację wszystkich postanowień zawartych w nin. Zapytaniu ofertowym.
14. Złożenie oferty jest równoznaczne z zaakceptowaniem powyższych zasad.
15. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji handlowych w zakresie kryteriów oceny oferty, które będą prowadzone w formie osobistych spotkań lub telekonferencji (dokumentowane protokołem) lub drogą elektroniczną. Zamawiający zastrzega brak możliwości uzgodnienia w trakcie negocjacji gorszych warunków w stosunku do pierwotnie zawartych w otrzymanej ofercie.
16. Ocena ofert dokonana przez powołaną do tego celu komisję jest ostateczna.

Wykluczenia

Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami uprawnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi dla Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
− uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
− posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji;
− pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządczego, prokurenta, pełnomocnika;
− pozostawaniu w związku małżeńskim albo we wspólnym pożyciu, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZUPBADURA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Adres

Kliczkowska 48

58-100 Świdnica

dolnośląskie , świdnicki

Numer telefonu

0048746379400

Fax

0048746379400

NIP

8842745288

Tytuł projektu

Unowocześnienie procesu produkcji urządzeń dla branży naftowej poprzez wdrożenie udoskonalonej technologii cięcia, badań i zarządzania procesami CNC w przedsiębiorstwie ZUPBADURA sp. z o.o. sp. k.

Numer projektu

RPDS.01.05.01-02-0007/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Fronius Polska Sp. z o.o.
ul. Gustawa Eiffel’a 8, 44-109 Gliwice
13.02.2020 r.
Cena : 159.971,20 zł netto ( 196.764,58 zł brutto)
Liczba wyświetleń: 446