Strona główna
Logo unii europejskiej

Zorganizowanie i przeprowadzenie Kursu II WJO – jezdniowe podnośnikowe za wyjątkiem specjalizowanych

Data publikacji: 12.02.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 24-02-2020

Numer ogłoszenia

1231205

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oferty stanowiące odpowiedź na zapytanie należy składać pocztą tradycyjną lub elektronicznie w formie skanu podpisanego przez Oferenta na adresy podane poniżej.
Do kontaktu z Oferentami w sprawach formalno-merytorycznych dotyczących postępowania wyznaczona jest kierownik gospodarczy pani Tatiana Poklikajew kontakt e-mail: przetargi@zs6.pl

Miejsce składania ofert:
a) w formie tradycyjnej - pocztą
Zespół Szkół nr 6 im. Karola Brzostowskiego w Suwałkach
ul. Sikorskiego 21
16-400 Suwałki
b) w formie elektronicznej
e-mail: przetargi@zs6.pl

Ostateczny termin składania ofert upływa dnia: 24.02.2020r.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

przetargi@zs6.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Tatiana Poklikajew

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

87 565 8576

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie Kursu II WJO – jezdniowe podnośnikowe za wyjątkiem specjalizowanych, dla 15 uczennic/uczniów projektu pn. "Suwalskie centra kompetencji zawodowej – kompleksowy model modernizacji systemu kształcenia zawodowego na terenie miasta Suwałki".
Kurs realizowany będzie w terminie, od marca do czerwca 2020 r.
Program i ilość godzin wynika Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2012 r. w sprawie rodzajów urządzeń technicznych podlegających dozorowi technicznemu, wydane na podstawie art. 5 ust. 2 ustawy o dozorze technicznym ora Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego.
Kurs ma obejmować dwie części, teoretyczną i praktyczną.

Część teoretyczna:

Szkolenie teoretyczne ma obejmować co najmniej 36 godzin lekcyjnych. (1h = 45 min). Część teoretyczna przeprowadzana jest w formie wykładów i ćwiczeń.
Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia kursu, którego program obejmować będzie m.in.: rodzaje i budowa urządzeń, czynności operatora przed i po zakończeniu pracy, czynności operatora podczas pracy, wiadomości dotyczące przewożenia ładunków, dozór techniczny, zasady wymiany butli gazowych, ćwiczenia praktyczne.

Część praktyczna:

Szkolenie ma obejmować 4 godziny zegarowe, przeprowadzone na specjalnie do tego przystosowanych wózkach. Nauka jazdy może się rozpocząć dopiero po przeprowadzeniu zajęć teoretycznych.

Część teoretyczna realizowana będzie w pracowni szkolnej. Część praktyczna realizowana będzie w wyznaczonym przez szkołę miejscu przy ul. Sikorskiego 21.

Zamawiający wymaga, aby zajęcia teoretyczne i praktyczne organizowane w trybie weekendowym.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podlaskie Powiat: Suwałki Miejscowość: Suwałki

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem kursu będzie organizacja Kursu II WJO – jezdniowe podnośnikowe za wyjątkiem specjalizowanych, dla 15 uczennic/uczniów projektu pn. "Suwalskie centra kompetencji zawodowej – kompleksowy model modernizacji systemu kształcenia zawodowego na terenie miasta Suwałki", po którym uczestnicy przystąpią do egzaminu państwowego.

Przedmiot zamówienia

W związku z realizacją projektu pn.: „Suwalskie centra kompetencji zawodowej – kompleksowy model modernizacji systemu kształcenia zawodowego na terenie miasta Suwałki UDA-RPPD.03.03.01-20-0097/16-00” finansowanego ze środków Unii Europejskiej.

Do przedmiotowego postępowania zastosowanie mają Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. Zamawiający zaprasza do składania ofert na organizację i przeprowadzenie kursu na WÓZKI WIDŁOWE

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie Kursu II WJO – jezdniowe podnośnikowe za wyjątkiem specjalizowanych, dla 15 uczennic/uczniów projektu pn. "Suwalskie centra kompetencji zawodowej – kompleksowy model modernizacji systemu kształcenia zawodowego na terenie miasta Suwałki".
Kurs realizowany będzie w terminie, od marca do czerwca 2020 r.
Program i ilość godzin wynika Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2012 r. w sprawie rodzajów urządzeń technicznych podlegających dozorowi technicznemu, wydane na podstawie art. 5 ust. 2 ustawy o dozorze technicznym ora Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego.
Kurs ma obejmować dwie części, teoretyczną i praktyczną. Uczeń podchodzi do egzaminu UDT.

Część teoretyczna:

Szkolenie teoretyczne ma obejmować co najmniej 36 godzin lekcyjnych. (1h = 45 min). Część teoretyczna przeprowadzana jest w formie wykładów i ćwiczeń.
Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia kursu, którego program obejmować będzie m.in.: rodzaje i budowa urządzeń, czynności operatora przed i po zakończeniu pracy, czynności operatora podczas pracy, wiadomości dotyczące przewożenia ładunków, dozór techniczny, zasady wymiany butli gazowych, ćwiczenia praktyczne.

Część praktyczna:

Szkolenie ma obejmować 4 godziny zegarowe, przeprowadzone na specjalnie do tego przystosowanych wózkach. Nauka jazdy może się rozpocząć dopiero po przeprowadzeniu zajęć teoretycznych.

Część teoretyczna realizowana będzie w pracowni szkolnej. Część praktyczna realizowana będzie w wyznaczonym przez szkołę miejscu przy ul. Sikorskiego 21.

Zamawiający wymaga, aby zajęcia teoretyczne i praktyczne organizowane w trybie weekendowym.

Kod CPV

80530000-8

Nazwa kodu CPV

Usługi szkolenia zawodowego

Dodatkowe przedmioty zamówienia

1.Prowadzenie dokumentacji przebiegu kursu w postaci:
−dziennika zajęć zawierającego listę obecności i wymiar godzin. Listy obecności/ dzienniki zajęć powinny być oznaczone logotypami Unii Europejskiej, Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Podlaskiego. Odpowiedni logotypy zostaną przekazane przez Zamawiającego.
−rejestru wydanych certyfikatów lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu z potwierdzeniem odbioru ich przez uczestników kursu,
2.Wykonawca zapewni (w razie potrzeby) każdemu uczestnikowi kursu materiały szkoleniowe
3.Przekazanie po zakończeniu kursu:
- faktury/ rachunku za wykonaną usługę,
−imiennego wykazu osób, które ukończyły kurs,
−imiennego wykazu osób, które nie ukończyły kursu,
−kopii wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu,
−oryginału dziennika zajęć w ramach kursu,
−oryginału dziennych list obecności z podpisami uczestników kursu,
−innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia kursu która będzie regulowana umową.
4.Wykonawca będzie każdorazowo niezwłocznie i pisemnie informował Zamawiającego o nieobecnościach na zajęciach uczestników szkolenia oraz prowadził stosowny rejestr.
5.Zamawiający zastrzega sobie oraz organom nadzoru i kontroli Zamawiającego możliwość kontroli realizacji szkolenia w każdym czasie, a także prawo wglądu do dokumentacji związanej z realizacją szkolenia.
6.Wykonawca, w celu realizacji części praktycznej kursu powinien zapewnić możliwość odbioru kursantów z placu znajdującego się przy ZESPOLE SZKÓŁ NR 6 IM. KAROLA BRZOSTOWSKIEGO W SUWAŁKACH, ul. Sikorskiego 21, 16-400 Suwałki (rozpoczęcie i zakończenie jazdy w ramach części praktycznej).
7. Wykonawca do zrealizowania przedmiotu zamówienia powinien zapewnić wykwalifikowaną kadrę wykładowców/trenerów.
8.Szczegółowy harmonogram realizacji kursu będzie ustalany na bieżąco w trakcie realizacji umowy, z wyprzedzeniem pozwalającym na właściwe wykonanie umowy oraz dostosowany do harmonogramu realizacji pozostałych zadań projektu, w których uczestnicy będą brali udział, w sposób umożliwiającym uczestnikom/uczestniczkom udział we wszystkich zadaniach projektowych.

Harmonogram realizacji zamówienia

Od daty podpisania umowy z Zamawiającym do 30.06.2020r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

1.Oferta winna być sporządzona w jednym egzemplarzu na formularzu, który jest załączony do niniejszego zapytania ofertowego jako Załącznik nr 1 wraz z dodatkowymi Załącznikami.
2.Oferta winna być zgodna z opisem przedmiotu zamówienia.
3.Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Oferenta albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną, przy czym pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
4.Wykonawca sporządza wycenę w formularzu oferty na podstawie specyfikacji technicznej i ilościowej opisanej w przedmiocie zamówienia.
5.W razie potrzeby Wnioskodawca zastrzega sobie prawo do wezwania oferenta do osobistego stawienia się u Wnioskodawcy w celu uzupełnienia lub wyjaśnienia oferty.
6.Oferta powinna zawierać:
−pełną nazwę Oferenta, adres lub siedzibę, numer telefonu;
−posiadać datę wystawienia;
−wartość zamówienia brutto (w PLN);
−termin oraz sposób płatności za fakturę/y (liczba pełnych dni kalendarzowych);
−powoływać się na numer zapytania ofertowego: 2/2020,
- dokumenty potwierdzające doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursów z tematyki kursu
−załączniki.
7.Niekompletne oferty i oferty, które wpłyną po upływie terminu wyznaczonego w niniejszym zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane.
8.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
9.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
10.Zamawiający poprawia w ofercie:
a)oczywiste omyłki pisarskie,
b)oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c)inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty – niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

Wiedza i doświadczenie

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.Wykonawca wykaże, że dysponuje wiedzą, kwalifikacjami i odpowiednimi uprawnieniami zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa umożliwiającymi realizację przedmiotu zamówienia – w celu spełnienia tego warunku należy dołączyć do oferty kopię uprawnień wykładowcy/trenera.
2.Wykonawca wykaże, że zrealizował co najmniej 3 usługi zbieżne z przedmiotem zamówienia, (przeprowadzenia kursu na wózki widłowe = jeden kurs/). – w celu spełnienia tego warunku, należy dołączyć do oferty 3 kopie referencji lub/i faktur świadczących o prawidłowo wykonanych zleceniach.

Dodatkowe warunki

ODRZUCENIE OFERTY:
1.Zamawiający odrzuca oferty jeżeli:
a)treść jest niezgodna z przedmiotem zamówienia;
b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
c)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
d)została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
e)oferta podpisana została przez osobę, która nie jest upoważniona do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Oferenta albo przez osobę, która nie jest umocowana przez osobę uprawnioną, przy czym pełnomocnictwo musi być załączone do oferty,
f)zawiera błędy w obliczeniu ceny,
g)wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawa zamówień publicznych,
h)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

W celu potwierdzenia spełnienia wszystkich powyższych warunków udziału w postępowaniu prosimy o wypełnienie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego, wraz z niezbędnymi załącznikami.

INFORMACJE DODATKOWE ISTOTNE NA ETAPIE ZAWARCIA UMOWY
1.Rozstrzygnięcie postępowania nastąpi niezwłocznie po upływie terminu zakończenia składania ofert.
2.Termin związania ofertą 30 dni rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3.Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
4.Zamawiający zastrzega, że przez cały okres ważności oferty ma prawo do odstąpienia od zawarcia umowy z wybranym Oferentem.
5.Zamawiający sporządzi pisemny protokół z wyboru oferty.
6.Po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje Oferentów biorących udział w postępowaniu ofertowym o wynikach za pośrednictwem strony internetowej: https://www.zs6.pl/
7.Po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje Oferenta, którego ofertę wybrano o terminie podpisania umowy.
8.Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
9.Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości.
10.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
11.Od prowadzonego postępowania nie przysługują Oferentom środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
12.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników kursu z zastrzeżeniem, że ogólna liczba uczestników nie może przekroczyć 15 osób. Zmiana ta nie prowadzi do zmiany charakteru umowy.

UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA:

1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert Zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany zostaną wprowadzone na stronie internetowej. https://www.zs6.pl/
2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
3.Niniejsze Zapytanie ofertowe zostało umieszczone na stronie internetowej: https://www.zs6.pl/

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający dokona oceny i wyboru ofert w oparciu o następujące kryterium:

1. Cena brutto brutto za przeprowadzenie kursu dla 1 uczestnika, egzamin UDT wraz z narzutami – ze wszystkimi kosztami 100 %

Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione powyżej kryterium według następujących zasad:

1. Oferent może uzyskać maksymalnie 100 punktów w kryterium dotyczącym ceny: cena oferty najniższej x 100 pkt x 100% = Cena cena oferty ocenianej

Maksymalna ilość punktów możliwych do zdobycia – 100 pkt.
Cena brutto = wynik punktowy oferty ocenianej

Oferta zostanie oceniona pod względem merytorycznym pod warunkiem spełniania wszystkich wymagań formalnych niniejszego zapytania ofertowego.

Wykluczenia

Z udziału w postępowaniu są wykluczeni Wykonawcy/Oferenci, którzy:

Posiadają powiązania osobowe lub kapitałowe z Zamawiającym: ZESPOŁEM SZKÓŁ NR 6 IM. KAROLA BRZOSTOWSKIEGO W SUWAŁKACH, ul. Sikorskiego 21, 16-400 Suwałki. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a)uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
c)pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d)pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
1.W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku Wykonawcy przedłożą wypełniony Załącznik nr 3 niniejszej oferty.
2.Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu umieszczonych w zapytaniu ofertowym nr 2/2020 oraz załącznikach, które są integralną częścią zapytania ofertowego bądź też nie dołączyli niezbędnych dokumentów potwierdzających spełnienie ww. warunków.
3.Oferta zawiera istotne błędy w wyliczeniu ceny.
4.Złożą ofertę po wskazanym terminie.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

BIAŁOSTOCKA FUNDACJA KSZTAŁCENIA KADR

Adres

Spółdzielcza 8

15-441 Białystok

podlaskie , Białystok

Numer telefonu

0856537700

Fax

0857329505

NIP

5422098509

Tytuł projektu

SUWALSKIE CENTRA KOMPETENCJI ZAWODOWEJ - kompleksowy model modernizacji systemu kształcenia zawodowego na terenie Miasta Suwałki

Numer projektu

RPPD.03.03.01-20-0097/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

ASPEKT S.C. ul. Van Gogha 11/9, 03-188 Warszawa
Oferta wpłynęła 24 lutego 2020r. z najkorzystniejszą ceną 8100,00zł
Liczba wyświetleń: 432