Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Miejsce składania ofert:
- Odpowiedź na zapytanie ofertowe należy złożyć na adres e-mail: oferta@tacongroup.eu
- O terminie złożenia oferty decyduje data wpływu na wskazany adres e-mail
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
2. Sposób składania ofert:
- Odpowiedź na zapytanie ofertowe należy przygotować w języku polskim, na Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2)
- Odpowiedź na zapytanie ofertowe należy złożyć drogą elektroniczną, w formie skanu podpisanych dokumentów, na adres e-mail: oferta@tacongroup.eu
- Skan należy umieścić w pojedynczym folderze i spakować za pomocą programu umożliwiającego nadanie hasła dostępowego do odczytu (Zamawiający zaleca posłużenie się programem 7-Zip). Niezachowanie zalecanego trybu złożenia oferty w odniesieniu do zabezpieczenia hasłem, nie będzie stanowiło okoliczności uzasadniającej odrzucenie oferty, jednakże jest preferowane.
- W pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym upłynął termin składania ofert, tj. w dniu 13.02.2019 roku, do godziny 10:00 czasu polskiego, należy na adres e-mail: oferta@tacongroup.eu przesłać hasło dostępu do folderu z ofertą
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- Oferty, dla których nie przesłano haseł dostępowych do godziny, o której mowa w tiret 4 nie będą rozpatrywane
3. Sposób podpisywania składanych dokumentów:
- Formularz ofertowy należy parafować na każdej ze stron oraz opatrzyć podpisem i pieczęcią firmową bądź imienną w miejscu do tego wyznaczonym przez osobę upoważnioną
- W przypadku nie posiadania pieczęci firmowej bądź imiennej, Formularz należy podpisać w sposób czytelny.
4. Sposób oznaczania składanych dokumentów:
- W tytule wiadomości e-mail należy wpisać: „Formularz ofertowy – ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/KONK/0798/2020 – ZAKUP ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I HIGIENICZNYCH – CZĘŚĆ I"
- Wykonawca może, przed upływem terminu przesyłania odpowiedzi na zapytanie ofertowe, zmienić lub wycofać złożoną ofertę poprzez przesłanie wiadomości mailowej o tytule odpowiednio: "Formularz ofertowy – ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/KONK/0798/2020 – ZAKUP ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I HIGIENICZNYCH – CZĘŚĆ I – zmiana" lub "Formularz ofertowy – ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/KONK/0798/2020 – ZAKUP ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I HIGIENICZNYCH – CZĘŚĆ I – wycofanie" z odpowiednim wyjaśnieniem w treści wiadomości
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
oferta@tacongroup.eu
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Natalia Strzelecka
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48 792 029 470
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie środków czystości i higienicznych na potrzeby placówki żłobkowej w Jaworznie, przy ul. Inwalidów Wojennych 4, odpowiadających parametrom opisowym zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
śląskie
Powiat:
Jaworzno
Miejscowość:
Jaworzno
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie Dostawcy lub Dostawców środków czystości i higienicznych dla placówki żłobkowej w Jaworznie, przy ul. Inwalidów Wojennych 4, odpowiadających parametrom opisowym zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania.
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie środków czystości i higienicznych w stanie fabrycznie nowym do lokalu żłobka w Jaworznie, przy ul. Inwalidów Wojennych 4.
2. Rodzaj oraz liczba/ilość środków czystości i higienicznych będących przedmiotem zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. Oferta Dostawcy obligatoryjnie składana jest na Załączniku nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego. Oferty złożone na innych wzorach zostaną odrzucone i nie będą rozpatrywane.
6. Załączone do ofert złożonych na Załączniku nr 2 dodatkowe załączniki/dokumenty/informacje niewymagane niniejszym zapytaniem nie będą brane pod uwagę. Składając ofertę na Załączniku nr 2 oferent oświadcza, że złożenie przez niego oferty oznacza, że jest w stanie dokonać w wymaganym terminie, po zadeklarowanej cenie, dostawy środków czystości i higienicznych w stanie fabrycznie nowym, spełniających kryteria opisowe przedstawione w Zapytaniu ofertowym.
7. Wszelkie dostarczane środki czystości i higieniczne muszą posiadać aktualne atesty i/lub certyfikaty oraz muszą spełniać normy polskie/unijne (jeżeli dotyczy).
8. Wszelkie dostarczane elementy wyposażenia muszą być odpowiednie do wykorzystania w żłobku.
9. Dostarczany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone przepisami prawa, jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek.
10. Jeżeli zaoferowana cena wydawać się będzie rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i będzie budzić wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny, w szczególności w zakresie wynikającym z przepisów prawa pracy i przepisów o zabezpieczeniu społecznym, obowiązujących w miejscu, w którym realizowane jest zamówienie.
Kod CPV
39831240-0
Nazwa kodu CPV
Preparaty czyszczące
Dodatkowe przedmioty zamówienia
24455000-8 Środki odkażające
39831600-2 Środki do czyszczenia toalet
39832000-3 Produkty do zmywania naczyń
33711900-6 Mydło
39831000-6 Preparaty piorące
18930000-7 Worki i torby
33761000-2 Papier toaletowy
33763000-6 Ręczniki papierowe do rąk
39514300-1 Ręczniki kuchenne
39224320-7 Gąbki
18424300-0 Rękawice jednorazowe
33762000-9 Chusteczki higieniczne papierowe
33771200-7 Pieluszki dla niemowląt
33751000-9 Chusteczki jednorazowe
Harmonogram realizacji zamówienia
Zamawiający określa termin realizacji zamówienia na 5 dni roboczych od daty podpisania umowy pomiędzy Zamawiającym a Dostawcą. Dostawca rozpoczyna realizację zamówienia po podpisaniu umowy z Zamawiającym.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień treści zawartej umowy z Dostawcą w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:
1) zmiana spowodowana siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zapytaniem ofertowym;
2) zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);
3) zmiana unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację przedmiotu umowy;
4) rozwiązanie umowy o dofinansowanie przez Instytucję Zarządzającą.
2. Przewidziane wyżej okoliczności, będące podstawą zmiany zapisów umowy zawartej z Dostawcą, stanowią uprawnienie Zamawiającego.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Odpowiedź na zapytanie ofertowe musi zostać złożona na Formularzu ofertowym – Załącznik nr 2.
2. Dostawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z dniem następującym po dniu, w którym upływa termin składania ofert).
3. Każdy z Dostawców zostanie powiadomiony o wynikach postępowania drogą elektroniczną, na podany w Formularzu ofertowym adres e-mail.
4. W przypadku gdy wybrany Dostawca odstąpi od zawarcia umowy, zamawiający zawiera umowę z kolejnym dostawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Kryterium oceny ofert stanowi:
- Cena – waga 100%
2. Ofertę ocenia się według kryteriów jak w punkcie 1, osobno dla każdej części.
3. Sposób przyznawania punktacji:
- W przypadku ceny:
Liczba punktów w ramach kryterium zostanie obliczona poprzez podzielenie ceny za część z oferty najniższej przez cenę za część z oferty badanej oraz przemnożenie tak otrzymanej liczby przez wagę kryterium – wg wzoru: (cena oferty najniższej / cena oferty badanej) x waga kryterium;
4. Badaniu podlegać będą wyłącznie oferty zawierające łącznie:
- kompletne dane Oferenta,
- co najmniej jeden kompletnie wypełniony wiersz odpowiadający części zamówienia, to jest zawierający: cenę brutto [PLN],
- wypełnioną miejscowość i datę,
- podpis z pieczęcią firmową bądź imienną osoby upoważnionej, a w przypadku nie posiadania pieczęci firmowej bądź imiennej, podpisane w sposób czytelny,
5. Oferty niezawierające elementów, o których mowa w punkcie 4 podlegają odrzuceniu i nie będą rozpatrywane.
6. Oferty złożone po terminie podlegają odrzuceniu i nie będą rozpatrywane.
7. Oferty złożone na innym niż wymagany załącznik podlegają odrzuceniu i nie będą rozpatrywane.
8. Załączone do ofert złożonych na Załączniku nr 2 dodatkowe załączniki/dokumenty/informacje niewymagane niniejszym zapytaniem nie będą brane pod uwagę. Składając ofertę na Załączniku nr 2 oferent oświadcza, że złożenie przez niego oferty oznacza, że jest w stanie dokonać w wymaganym terminie, po zadeklarowanej cenie, dostawy środków czystości i higienicznych w stanie fabrycznie nowym, spełniających kryteria opisowe przedstawione w Zapytaniu ofertowym.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia tych części oferty, które spełniają co najmniej jeden z poniższych warunków:
- cena brutto za część przekracza o co najmniej 10% cenę założoną do przeznaczenia na część w budżecie projektu,
- cena brutto za część przekracza o co najmniej 10% ceny katalogowe.
Wykluczenia
1. W celu uniknięcia konfliktu interesów niniejsze zamówienie nie może być udzielane podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
2. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumieć należy wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
ŻŁOBEK "KLUB MALUSZKA GWIAZDOLANDIA" NATALIA STRZELECKA
Adres
40-750 Katowice
śląskie
, Katowice
Numer telefonu
792029470
NIP
2220749824
Tytuł projektu
Nowy żłobek w Jaworznie - aktywność zawodowa rodziców
Numer projektu
RPSL.08.01.03-24-0798/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
WYKONAWCA 1:
Nazwa i adres: ADAM WASIELEWSKI W & A - ul. Powstańców Wielkopolskich 47 lok. 5, 63-800 Gostyń
Data wpłynięcia oferty: 07.02.2020 r.
Cena oferty:
- Część 9, 16, 22-26 = 1.422,00 zł
WYKONAWCA 2:
Nazwa i adres: FIRMA HANDLOWA "MARPOL" ALEKSANDRA SZLENCKA, MARCIN SZLENCKA SPÓŁKA CYWILNA - ul. Michałkowicka 51, 41-103 Siemianowice Śląskie
Data wpłynięcia oferty: 12.02.2020 r.
Cena oferty:
- Część 1-8, 10-15, 17-21, 27 = 2.950,66 zł