Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Wypełniony Formularz ofertowy należy przesyłać do dnia 3 lutego 2020 roku do godziny 23:59:59 drogą elektroniczną na adres e-mail (w formie skanów, niedopuszczalne jest załączanie zdjęć): projekty@zhp.pl, w tytule podając numer ogłoszenia oraz nazwę projektu: „Nic o nas bez nas – podnoszenie kompetencji przedstawicieli organizacji pozarządowych w procesie prawa”.
Oferty, które wpłyną po terminie oraz oferty nieczytelne nie będą podlegały ocenie. Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia wersji papierowej oferty najpóźniej w dniu podpisania umowy.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
projekty@zhp.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Aleksandra Klimczak
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
693 932 206
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi noclegu ze śniadaniem (wraz z udostępnieniem sal na warsztaty) oraz wyżywieniem dla uczestników szkoleń w ramach projektu „Nic o nas bez nas – podnoszenie kompetencji przedstawicieli organizacji pozarządowych w procesie prawa”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, działanie 2.16 Usprawnienie procesu stanowienia prawa.
Usługa gastronomiczna dotyczy przygotowania i zaserwowanie posiłków dla grupy 30+/-5 osób
Zakres zamówienia obejmuje zagwarantowanie:
- sal szkoleniowych
- zakwaterowania i wyżywienia
Grupa docelowa: 30+/-5 osób
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi hotelarskie
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
lubelskie
Powiat:
łukowski
Miejscowość:
Łuków
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest zapewnienie usługi noclegu ze śniadaniem, wyżywienia oraz sali na warsztaty dla 30+/-5 osób w terminie 8-9 luty 2020 roku.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zlecenia polegającego na zapewnieniu wyżywienia, noclegu ze śniadaniem oraz sali szkoleniowej dla 30+/- 5 osób w terminie 8-9 lutego 2020 roku w Łukowie.
Preferujemy przeprowadzenie szkolenia oraz zapewnienie noclegu oraz wyżywienia w tym samym obiekcie. Jeśli nie będzie to możliwe, dopuszczamy możliwość przeprowadzenia szkolenia w odrębnej Sali, nie dalej jednak niż 500 metrów od obiektu w którym jest nocleg.
Planowane jest przeprowadzenie łącznie 26 szkoleń do 31 grudnia 2020 roku. Niniejsze ogłoszenie dotyczy jedynie jednego szkolenia w terminie 8-9 luty 2020 roku.
Wyżywienia dla uczestników szkolenia zawiera:
• 2 przerwy kawowe - w ramach serwisu kawowego będzie zapewniona: herbata (różne rodzaje – czarna, zielona, owocowa/ziołowa), kawa, mleko, cytryna, cukier, słodzik, napoje typu woda oraz soki owocowe, ciastka (min. 2 rodzaje). Wykonawca zapewni obsługę, która będzie na bieżąco sprzątać i uzupełniać serwis kawowy. Serwis kawowy podczas spotkania powinien być dostępny dla uczestników co najmniej pół godziny przed rozpoczęciem spotkania.
• dwudaniowego obiadu w sobotę i niedzielę, w skład którego wejdzie zupa oraz drugie danie wraz z deserem i napojami (woda, soki, kawa z ekspresu, herbata).
• Śniadania oraz kolacje zawierająca kawę, herbatę, napoje zimne, pieczywo mieszane, ser, wędlinę, warzywa, masło, dżem/miód.
Nocleg musi spełniać poniższe kryteria:
Zakwaterowanie w dwuosobowych pokojach z łazienką w pokoju; w maksymalnym standardzie 3* z infrastrukturą dostosowaną do wymogów osób z niepełnosprawnością, w tym osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W przypadku, gdy Wynajmujący nie dysponuje wystarczającą ilością pokojów dwuosobowych, dopuszcza się możliwość zakwaterowania w pokojach trzy- lub wieloosobowych z łazienką w pokoju, przy czym w pierwszej kolejności Wynajmujący zapewnia pokoje dwuosobowe.
Sala szkoleniowa musi spełniać poniższe kryteria:
Sala szkoleniowa z dostępem do światła dziennego. Miejsce szkolenia w Łukowie m z wygodnym dojazdem, z infrastrukturą dostosowaną do wymogów osób z niepełnosprawnością, w tym osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Kod CPV
55000000-0
Nazwa kodu CPV
Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Kody CPV:
55 10 00 00 - 1 Usługi hotelarskie
55 30 00 00 - 3 Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55 12 00 00 - 7 Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
Harmonogram realizacji zamówienia
Zgodnie z terminem wskazanym w ofercie, nie później niż 31 marca 2020 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Warunki zmiany umowy
Dopuszcza się możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w zakresie terminu oraz miejsca szkolenia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia, bądź unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, bez wyboru którejkolwiek ze złożonych Ofert.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
• Formularz ofertowy
• Oświadczenia dotyczące wykluczeń
• Klauzula informacyjna
Oferty złożone po terminie, na innym druku, niekompletne lub nie spełniające stawianych wymagań nie będą rozpatrywane.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Sposób obliczania liczby punktów :
Wybór oferty dokonany zostanie w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Cena brutto 100% = 100 pkt.
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów może uzyskać maksimum 100 pkt.
Punkty przyznawane za kryteria będą liczone wg następujących wzorów:
Cena brutto
Liczba punktów = Cn/Cb x 100
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 100 wskaźnik stały 100 % = 100 pkt.
Zamawiający może udzielić zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
Sposób obliczenia ceny oferty:
Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku.
Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą regulowane w złotych polskich.
Wykluczenia
Z udziału w konkursie wyłączone są podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym i Wykonawcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w ich imieniu lub osobami wykonującymi w ich imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
ZWIĄZEK HARCERSTWA POLSKIEGO
Adres
00-491 Warszawa
mazowieckie
, Warszawa
Numer telefonu
223390645
Fax
48223390606
NIP
5260251440
Tytuł projektu
Nic o nas, bez nas - podnoszenie kompetencji przedstawicieli organizacji pozarządowych w procesie stanowienia prawa
Numer projektu
POWR.02.16.00-00-0027/16-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Raj-Park Paweł Sych, 3 luty 2020, 6650 zł brutto/ usługę