Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę Systemu Teleopieki oraz usługę Teleopieki dla 40 uczestników w ramach projektu pn.: „Deinstytucjonalizacja wykluczonych, bądź zagrożonych wykluczeniem społecznym mieszkańców Gminy Janowiec, poprzez wprowadzenie środowiskowych usług społecznych”.

Data publikacji: 23.01.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 30-01-2020

Numer ogłoszenia

1228870

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć w formie papierowej, osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:
2BIZNES SP. Z O. O.
Ul. gen. Fieldorfa "Nila" 18/15, 24-100 Puławy
Do dnia 30.01.2020 r. do godziny 09:00
Za termin przyjęcia oferty w wersji papierowej uznaje się wpływ oferty do siedziby Zamawiającego.
Oferta musi być wypełniona w sposób czytelny w języku polskim na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1. Formularz ten ma charakter pomocniczy; w przypadku gdy formularz nie zawiera wszystkich ww. elementów oferty – Oferent powinien dołączyć do formularza pismo z wymaganymi elementami oferty. Oferta wraz załącznikami powinna być złożona w zamkniętej kopercie. Koperta winna być oznakowana widocznym dopiskiem: Oferta na zakup i dostawę Systemu Teleopieki oraz usługę Teleopieki dla 40 uczestników w ramach projektu pn.: „Deinstytucjonalizacja wykluczonych, bądź zagrożonych wykluczeniem społecznym mieszkańców Gminy Janowiec, poprzez wprowadzenie środowiskowych usług społecznych”.
Oferta powinna być kompletna, zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia oraz informacje określone w sposób jednoznaczny.
Oferta powinna być zgodna z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami dotyczącymi ochrony uczciwej konkurencji oraz przepisami Kodeksu cywilnego dotyczącymi oferty oraz spełniać wymogi opisane w niniejszym zapytaniu.
Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Zaleca się, aby każda zapisana strona oferty była ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta wraz z załącznikami była w trwały sposób ze sobą połączona (np. zbindowana, zszyta uniemożliwiając jej samoistną dekompletację), oraz zawierała spis treści.
Poprawki lub zmiany w ofercie, powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
Oferent gwarantuje wyznaczenie osoby odpowiedzialnej za kontakt i współpracę ze Zleceniodawcą.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Eliza Czerwińska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

512 287 072

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa Systemu Teleopieki oraz usługa Teleopieki dla 40 uczestników w ramach projektu pn. .: „Deinstytucjonalizacja wykluczonych, bądź zagrożonych wykluczeniem społecznym mieszkańców Gminy Janowiec, poprzez wprowadzenie środowiskowych usług społecznych”

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubelskie Powiat: puławski

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Realizacja projekt pn.: „Deinstytucjonalizacja wykluczonych, bądź zagrożonych wykluczeniem społecznym mieszkańców Gminy Janowiec, poprzez wprowadzenie środowiskowych usług społecznych” numer RPLU.11.02.00-06-0176/18 realizowany przez 2BIZNES sp. z o. o. ul. Gen. Fieldorfa „Nila” 18/15 Puławy w partnerstwie z Gminą Janowiec, ul. Radomska 2, 24-123 Janowiec oraz Specjalistycznymi Gabinetami Lekarskimi „Zdrowie” H. Kłaczyńska i E. Czerwińska s.c. ul. Okólna 18 Dęblin, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014 -2020, Oś priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Priorytet inwestycyjny 9iv Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym, Działanie11.2 Usługi społeczne i zdrowotne.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa Systemu Teleopieki oraz usługa Teleopieki dla 40 uczestników w ramach projektu pn. .: „Deinstytucjonalizacja wykluczonych, bądź zagrożonych wykluczeniem społecznym mieszkańców Gminy Janowiec, poprzez wprowadzenie środowiskowych usług społecznych”

Kod CPV

48000000-8

Nazwa kodu CPV

Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Dodatkowe przedmioty zamówienia

CPV 33195000-3 -Systemy monitorowania pacjentów
CPV 33195200-5 -Centralna jednostka monitorująca
CPV 48000000-3 -Pakiety oprogramowania i systemy informacyjne
CPV 85312400-2 -Usługi społeczne dozoru i doradztwa

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin dostawy 40 zestawów do Teleopieki : terminal + opaska upadkowo-alarmowa: 14.02.2020r.
Termin usług Teleopieki: 21.02.2020-31.08.2021r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Warunki zmiany umowy

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w umowie w odniesieniu do niniejszego zapytania po podpisaniu umowy:
- z uzasadnionych przyczyn technicznych, funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy;
- z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego;
- zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy;
- pojawienia się na rynku nowych materiałów, technologii pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości;
- poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą technologii na korzystniejszą, nowocześniejszą, niż określona w zamówieniu;
- jeśli wystąpi konieczność rezygnacji z realizacji części lub całości zamówienia podyktowana zaistnieniem siły wyższej lub okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia Umowy;
- zmiany warunków i terminów płatności w przypadku gdy zmiany te wynikać będą z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
- otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany,

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Zamawiający wymaga złożenia w Ofercie następujących oświadczeń i dokumentów, a mianowicie:
• wypełniony formularz ofertowy wraz z ofertą cenową i oświadczeniami, zgodnymi ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 (A, B, C) do zapytania ofertowego;
• kserokopie dokumentów potwierdzających posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania oraz dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
• specyfikacja techniczna Zestawu do Teleopieki : terminal + opaska upadkowo-alarmowa
• parafowany wzór umowy - zgodne z Załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego;
• parafowana klauzula informacyjna - zgodne z Załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego;
• wypełniona zgoda na przetwarzanie danych osobowych - zgodne z Załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego;
• wydruk parafowanego (na każdej stronie) niniejszego zapytania ofertowego.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych w kryteriach:
• cena (waga kryterium 60%),
• okres gwarancji (waga kryterium 40%)

Sposób przyznawania punktów:
Cena
Oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 60 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:
C= C min / C ofer. x 60% x 100
(gdzie C min –oferta z najniższą ceną, C ofer. – badana oferta).
Okres gwarancji na dostarczony sprzęt
Gwarancja 24 miesiące – 20 punktów,
Gwarancja 36 miesięcy – 40 punktów,

Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę tj. ofertę, która otrzyma największą łączną liczbę punktów w kryteriach: cena, okres gwarancji.

W sytuacji, gdy dwóch lub więcej Wykonawców otrzyma tą samą liczbę punktów w oparciu o powyższe kryterium, Zamawiający wybierze Wykonawcę, który jako pierwszy złożył komplet poprawnie wypełnionych dokumentów.

W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta wybrana zostanie jako najkorzystniejsza, odstąpi od podpisania umowy, Zamawiający może podpisać umowę z następnym Wykonawcą, który uzyskał w postępowaniu kolejną najwyższą liczbę punktów.

Informacja o wyłonionym oferencie zostanie upubliczniona w bazie konkurencyjności.

Wykluczenia

Z możliwości składania ofert wyklucza się Oferentów, którzy:
1. Nie posiadają pełnej zdolności do czynności prawnych, byli skazani prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne.
2. Są podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
e. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, tj. nie posiadają uprawnień do wykonywania określonej działalności.

Wykonawcą nie może być osoba zatrudniona w instytucji uczestniczącej w realizacji PO (rozumie się IZ PO lub instytucję, do której IZ PO delegowała zadania związane z zarządzaniem PO) na podstawie stosunku pracy chyba, że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie (zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020).

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

2BIZNES SP. Z O. O.

Adres

gen. Fieldorfa "Nila" 18/15

24-100 Puławy

lubelskie , puławski

Numer telefonu

889937627

NIP

7162821877

Tytuł projektu

Deinstytucjonalizacja wykluczonych, bądź zagrożonych wykluczeniem społecznym mieszkańców Gminy Janowiec, poprzez wprowadzenie środowiskowych usług społecznych.

Numer projektu

RPLU.11.02.00-06-0176/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

MDT Medical Sp. z o.o. , 00-199 Warszawa, ul. Pokorna 2/U2, 28.01.2020, 144.400,00 zł
Liczba wyświetleń: 718