Strona główna
Logo unii europejskiej

Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci uczęszczających do żłobka "Przystanek Bobaska"

Data publikacji: 23.01.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 31-01-2020

Numer ogłoszenia

1228868

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

W związku z oczywistą omyłką pisarską w kryterium oceny ofert dokonano korekty
Było:
II Sposób obliczenia punktów:
Dla kryterium C:
Liczba punktów dla kryterium C obliczona zostanie przez podzielenie najtańszej złożonej oferty (Cnajtańsze) przez cenę oferty badanej (Coferty badanej) oraz przez przemnożenie tak otrzymanej liczby przez wagę kryterium, która wynosi 90.
Przeliczenie wg wzoru:
PC (liczba punktów) = Cnajtańsze/Coferty badanej * 90

Dla kryterium P:
Liczba punktów dla kryterium P przyznawana zostanie na podstawie oświadczenia i załączonego do oferty dokumentu potwierdzającego przynależność do Podmiotów Ekonomii Społecznej.

Liczba punktów dla kryterium P obliczona w następujący sposób:
0 pkt – Oferent posiada status Podmiotu Ekonomii Społecznej
10 pkt – Oferent nie posiada statusu Podmiotu Ekonomii Społecznej

Jest:

II Sposób obliczenia punktów:
Dla kryterium C:
Liczba punktów dla kryterium C obliczona zostanie przez podzielenie najtańszej złożonej oferty (Cnajtańsze) przez cenę oferty badanej (Coferty badanej) oraz przez przemnożenie tak otrzymanej liczby przez wagę kryterium, która wynosi 85.
Przeliczenie wg wzoru:
PC (liczba punktów) = Cnajtańsze/Coferty badanej * 85

Dla kryterium P:
Liczba punktów dla kryterium P przyznawana zostanie na podstawie oświadczenia i załączonego do oferty dokumentu potwierdzającego przynależność do Podmiotów Ekonomii Społecznej.

Liczba punktów dla kryterium P obliczona w następujący sposób:
10 pkt – Oferent posiada status Podmiotu Ekonomii Społecznej
0 pkt – Oferent nie posiada statusu Podmiotu Ekonomii Społecznej

W związku z powyższym zmieniono również załączany dokument tj. zapytanie ofertowe.

Miejsce i sposób składania ofert

W formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście na adres:
Prosperus Aleksandra Wągrowska
ul. Broniewskiego 4/24
87-100 Toruń
pn – pt w godzinach od 8.00 do 15.30

W formie elektronicznej w postaci skanu podpisanej oferty wraz z wymaganymi załącznikami na adres: jw@prosperus.com.pl
Wiążąca jest data wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

jw@prosperus.com.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Jolanta Wągrowska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48 602 593 661

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi cateringowej dla dzieci uczęszczających do żłobka Przystanek Bobaska mieszczącego się w Toruniu przy ulicy Kochanowskiego 19-21A. Usługa cateringowa świadczona będzie w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2020 roku dla maksimum 30 dzieci. Zamówienie udzielone będzie w związku z realizacją projektu pn. „Przystanek Bobaska – przystanek szczęścia dzieci i rodziców”.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi cateringowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: kujawsko-pomorskie Powiat: Toruń Miejscowość: Toruń

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy świadczącego usługi cateringowe dla dzieci uczęszczających do żłobka Przystanek Bobaska mieszczącego się w Toruniu przy ulicy Kochanowskiego 19-21A. Usługa cateringowa świadczona będzie w okresie pomiędzy dniem zawarcia umowy a 31 grudnia 2020 roku dla maksimum 30 dzieci. Zamówienie udzielone będzie w związku z realizacją projektu pn. „Przystanek Bobaska – przystanek szczęścia dzieci i rodziców”.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi cateringowej dla dzieci uczęszczających do żłobka Przystanek Bobaska mieszczącego się w Toruniu przy ulicy Kochanowskiego 19-21A. Usługa cateringowa świadczona będzie w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2020 roku dla maksimum 30 dzieci. Zamówienie udzielone będzie w związku z realizacją projektu pn. „Przystanek Bobaska – przystanek szczęścia dzieci i rodziców”
Planowane wielkości dziennych dostaw mają charakter szacunkowy, a rozliczenia dotyczyć będą faktycznie dostarczonych ilości posiłków. Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci w żłobku. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić ilość posiłków zgodną z zapotrzebowaniem złożonym na dany dzień przez Dyrektora żłobka. O liczbie wydawanych posiłków w danym dniu Wykonawca informowany będzie dzień przed dostarczeniem posiłków do wspólnie ustalonej godziny z Dyrektorem żłobka. W oparciu o uzyskane informacje Wykonawca dostarczać będzie określoną liczbę posiłków. Wykonawca zobowiązuje się do układania jadłospisu na okres minimum 5 dni, który zostanie zatwierdzony przez Dyrektora żłobka. Jadłospis z opisem poszczególnych składników, uwzględniający zgłoszone alergie będzie dostarczany do Zamawiającego do 3 dni przed okresem jego obowiązywania. Zamawiający ma prawo dokonywania zmian w jadłospisie przedstawionym przez Wykonawcę.
Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji i transportu oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie w jakości i konsystencji potraw odpowiednich dla wieku dzieci. Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów.
Posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe:
- jadłospis powinien być urozmaicony, rodzaj potraw nie może powtarzać się w tym samym tygodniu,
- potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, bez użycia substancji dodatkowych – konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych, typu Vegeta/maggi.
- z jadłospisu należy wykluczyć: wysoko przetworzone wędliny, posiłki na bazie fast food.
Zamawiający zakazuje stosowania: konserw, produktów z glutaminianem sodu, mięsa odkostnionego mechanicznie

Kod CPV

55321000-6

Nazwa kodu CPV

Usługi przygotowywania posiłków

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Kod CPV: 55322000-3; Nazwa kodu CPV: usługi gotowania posiłków
Kod CPV: 55521200-0; Nazwa kodu CPV: usługi dowożenia posiłków
Kod CPV: 55520000-1; Nazwa kodu CPV: usługi dostarczana posiłków

Harmonogram realizacji zamówienia

1. Termin składania ofert – do dnia 31.01.2020 roku (oferty składane w formie papierowej do godziny 15.30).
2. Planowane podpisanie umowy do dnia 04.02.2020 roku.
3. Planowany termin wykonania zamówienia (realizacji umowy): od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2020 roku tj. w okresie trwania projektu

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zamawiający wymaga aby oferenci posiadali uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania tych uprawnień

Warunki zmiany umowy

1. Zmiany umowy mogą dotyczyć: terminu obowiązywania umowy, liczby zamawianych posiłków, rozpoczęcia realizacji usługi i harmonogramu świadczenia usługi, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w sytuacji np. zaistnienia przesłanek, których zmawiający nie był w stanie przewidzieć na etapie ogłaszania zapytania, siły wyżej, przyczyn losowych leżących po stronie uczestników, o ile nie prowadzą do zmiany charakteru umowy.
2. Zamawiający zastrzega, że płatność dokonana zostanie na podstawie rzeczywiście zrealizowanej liczby posiłków. Informacje o zmianie ilości posiłków w poszczególnych dniach będą podawane Wykonawcy w terminie ustalonym pomiędzy stronami.
3. Dopuszcza się możliwość udzielenia wyłonionemu wykonawcy zamówień uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia, co wskazane zostanie w umowie zawartej z wykonawcą, o ile te zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Szczegóły reguluje pkt. 6.5.2 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
4. O zmianach Zamawiający powiadomi Wykonawcę w terminie nie późniejszym niż 7 dni kalendarzowych poprzedzających kolejny miesiąc świadczenia usługi cateringowej.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

I. Oferta powinna zawierać w szczególności następujące w informacje:
1. Imię i nazwisko/nazwa firmy, adres Oferenta,
2. Cenę brutto za wyżywienie dzienne 1 dziecka
3. Oświadczenie, że Oferent zapoznał się z treścią zapytania ofertowego i nie wnosi do niego zastrzeżeń oraz przyjmuje warunki w nim zawarte,
4. Oświadczenie o posiadaniu statusu Podmiotu Ekonomii Społecznej wraz z dokumentami potwierdzającymi ten status
5. Oświadczenie o zatrudnieniu osoby z grupy defaworyzowanej
6. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu określone w punkcie 12 Wykluczenia (załącznik nr 2 )
7. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (załącznik nr 3 )

II. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego wraz z następującymi załącznikami:

1. Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym,
2. Załącznik nr 3 – Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych

III. Wymagane jest złożenie wraz z ofertą wszelkich dokumentów mających znaczenie dla spełnienia niezbędnych warunków w ubieganiu się o zamówienie/zlecenie.

IV. Złożenie oferty po terminie oraz w innej formie skutkować będzie jej odrzuceniem. Oferty niekompletne nie będą podlegały ocenie. Nie dopuszcza się uzupełniania oferty. Jeden wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający dokona oceny, porównania i wyboru ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

1. najniższa cena (kwota wynagrodzenia brutto za wyżywienie dla 1 dziecka na 1 dzień)
2. posiadania statusu Podmiotu Ekonomii Społecznej
3. klauzula społeczna – zatrudnienie 1 osoby z grup defaworyzowanych

Zamawiający uzna za najkorzystniejszą tę ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów (P) spośród złożonych ofert i będzie spełniać warunki opisane w przedmiocie zamówienia. Ostateczna liczba punktów stanowić będzie sumę punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach P = PC + PP + Pz. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
C- cena wynikająca z oferty
P- status Podmiotu Ekonomii Społecznej
Z – zatrudnienie osoby z grupy defaworyzowanej

Waga:
dla C – 85%
dla P – 10%
dla Z – 5%

II Sposób obliczenia punktów:
Dla kryterium C:
Liczba punktów dla kryterium C obliczona zostanie przez podzielenie najtańszej złożonej oferty (Cnajtańsze) przez cenę oferty badanej (Coferty badanej) oraz przez przemnożenie tak otrzymanej liczby przez wagę kryterium, która wynosi 85.
Przeliczenie wg wzoru:
PC (liczba punktów) = Cnajtańsze/Coferty badanej * 85

Dla kryterium P:
Liczba punktów dla kryterium P przyznawana zostanie na podstawie oświadczenia i załączonego do oferty dokumentu potwierdzającego przynależność do Podmiotów Ekonomii Społecznej.

Liczba punktów dla kryterium P obliczona w następujący sposób:
10 pkt – Oferent posiada status Podmiotu Ekonomii Społecznej
0 pkt – Oferent nie posiada statusu Podmiotu Ekonomii Społecznej

Dla kryterium Z:
Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia przy realizacji zamówienia co najmniej 1 osoby bezrobotnej skierowanej do pracy na podstawie skierowania z urzędu pracy lub na podstawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma miejsce zamieszkania albo siedzibę. Za spełnienie powyższego kryterium wnioskodawca może otrzymać 5 pkt. W przypadku braku podjęcia zobowiązania kryterium wówczas Zamawiający przyzna 0 pkt. w przedmiotowym kryterium.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli spełniania przez Wykonawcę w/w warunku przez cały okres realizacji zamówienia. Stwierdzenie przez Zamawiającego braku zatrudnienia przy realizacji zamówienia co najmniej 1 osoby bezrobotnej skierowanej do pracy może zostać uznane za naruszenie zapisów umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz skutkować odpowiedzialnością Wykonawcy za w/w naruszenia postanowień zawartej umowy na podstawie odpowiednich zastrzeżeń umownych.

Maksymalna liczba punktów do uzyskania w kryterium C to 85 (PC), dla kryterium P to 10 (PP), a dla kryterium Z to 5 (Pz).

Cenę za przedmiot zamówienia oraz oświadczenie o statusie Podmiotu Ekonomii Społecznej oraz zatrudnieniu osoby z grup defaworyzowanych, Wykonawca przedstawi w formularzu oferty (załącznik nr 1 do niniejszego zapytania). Wszystkie ceny jednostkowe i wartości należy podawać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Oferta zostanie oceniona pod względem merytorycznym pod warunkiem spełniania wszystkich wymagań formalnych zawartych w niniejszym zapytaniu ofertowym.

Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w treści niniejszego zapytania. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu.

W przypadku złożenia dwóch ofert, które w wyniku oceny otrzymają tę samą liczbę punktów, umowa zostanie zawarta z Oferentem, który zaoferował niższą cenę, a jeżeli ceny będą równe wówczas Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Oferentami.

Zgodnie z kryterium posiadanie statusu Podmiotu Ekonomii Społecznej posiadają:
1. przedsiębiorstwo społeczne, w tym spółdzielnia socjalna, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (Dz. U. poz. 651, z późn. zm.);
2. podmiot reintegracyjny, realizujący usługi reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym:
a. CIS i KIS;
b. ZAZ i WTZ, o których mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych;
3. organizacja pozarządowa lub podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2016 r. poz. 239, z późn. zm.);
4. podmiot sfery gospodarczej utworzony w związku z realizacją celu społecznego bądź dla którego leżący we wspólnym interesie cel społeczny jest racją bytu działalności komercyjnej. W tym:
a. organizacje pozarządowe, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące działalność gospodarczą, z której zyski wspierają realizację celów statutowych;
b. spółdzielnie, których celem jest zatrudnienie tj. spółdzielnie pracy, inwalidów i niewidomych, działające w oparciu o ustawę z dnia 16 września 1982 r. - Prawo spółdzielcze (Dz. U. z 2016 r. poz. 21, z późn. zm.);
c. spółki non-profit, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o ile udział sektora publicznego w spółce wynosi nie więcej niż 50%.

Wykluczenia

Z udziału w postępowaniu wyłączeni są Wykonawcy, którzy powiązani są z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegających w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
e) pozostawaniu z wykonawcą w stosunku prawnym lub faktycznym mogącym budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności stron tego stosunku.

W związku z powyższym oferent jest zobowiązany do wypełnienia i podpisania stosownych oświadczeń, stanowiących załączniki do formularza ofertowego. Oferenci, którzy nie podpiszą ww. oświadczenia zostaną odrzuceni.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ŻŁOBEK "PRZYSTANEK BOBASKA" MONIKA WALCZAK

Adres

Jana Kochanowskiego 19-21A

87-100 Toruń

kujawsko-pomorskie , Toruń

Numer telefonu

731731233

NIP

9561195827

Tytuł projektu

Przystanek Bobaska - przystanek szczęścia dzieci i rodziców

Numer projektu

RPKP.08.04.01-04-0008/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Damian Domachowski Golden Diet, ul. Św. Józefa 14, 87-100 Toruń – data wpływu oferty 31 stycznia 2020 roku, cena oferty 13 złotych brutto
Liczba wyświetleń: 408