Strona główna
Logo unii europejskiej

Usługa najmu sali warsztatowej, wyżywienia i noclegów dla uczestników warsztatów - okolice Wieliczki

Data publikacji: 17.01.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 27-01-2020

Numer ogłoszenia

1227779

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę można złożyć:
• osobiście w siedzibie Zamawiającego: Związek Centralny Dzieła Kolpinga w Polsce, ul. Żułowska 51, 31-436 Kraków do 27.01.2020 r. do godz. 16:00 (wiążąca jest data wpływu oferty do biura) lub
• przesłać pocztą tradycyjną (wiążąca jest data wpływu oferty do biura) lub
• elektronicznie na adres e-mail: oferta@kolping.pl do dnia 27.01.2020 r. do godz. 23:59 (wiążąca jest data wpływu oferty na wskazany adres mailowy) z dopiskiem w tytule maila: Ogłoszenie nr 1227779.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

oferta@kolping.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Beata Harasimowicz

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

12 418 77 72 lub 12 418 77 61

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi najmu sali szkoleniowej, wyżywienia i noclegów w terminie 13-15.02.2020 r. (w ramach realizacji warsztatów), w szczególności:
• zapewnienie sali warsztatowej (20 godz. dydaktycznych + przerwy),
• zapewnienie wyżywienia, tj.: 2 przerwy kawowe, 3 obiady i 2 kolacje,
• 2 noclegi ze śniadaniem.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi hotelarskie

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: małopolskie Powiat: Miejscowość: Miejsce realizacji: okolice Wieliczki (do 40 km od centrum Wieliczki – liczone po drogach publicznych, z wykluczeniem miasta Wieliczki).

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy usługi najmu sali warsztatowej, zapewnienia wyżywienia i noclegów w terminie 13-15.02.2020 r. w obiekcie hotelarskim, dla uczestników warsztatów: 12 osób młodych w wieku 15-29 lat oraz 2 opiekunów i 1 trenera.

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi najmu sali warsztatowej, wyżywienia i noclegów w terminie 13-15.02.2020 r. w obiekcie hotelarskim, co oznacza:
• zapewnienie sali warsztatowej (20 godz. dydaktycznych + przerwy),
• zapewnienie wyżywienia: tj.: 2 przerwy kawowe, 3 obiady i 2 kolacje oraz 2 noclegi ze śniadaniem.
2. Liczba uczestników: 15 osób, tj. 12 uczestniczek i uczestników oraz 2 opiekunów i 1 trener.
3. Opis obiektu: obiekt hotelarski wyposażony w salę warsztatową w miejscu dogodnym komunikacyjnie i z możliwością bezpłatnego parkowania.
4. Wymagania wobec wykonawcy (kwoty brutto):
• Zapewnienie sali warsztatowej – cena za jedną godzinę nie może przekroczyć 30 zł.
Sala warsztatowa powinna być przestronna i jasna. Odpowiednie oświetlenie: dostęp światła dziennego oraz całodobowego oświetlenia umożliwiającego swobodne i bezpieczne dla wzroku czytanie, a zarazem możliwość zaciemnienia sali podczas prezentacji multimedialnej. Dodatkowe wyposażenie to flipchart z papierem i flamastrami, ekran, rzutnik multimedialny, dostęp do internetu. Sala powinna spełniać warunki BHP i PPOŻ oraz dawać możliwość organizacji zajęć w podgrupach.
• Zapewnienie wyżywienia:
Należy mieć na uwadze ewentualne specjalne wymagania żywieniowe (dieta mięsna, wegetariańska, bez laktozy/glutenu). Zamawiający poda wymagania w zakresie diet najpóźniej 3 dni przed rozpoczęciem spotkania.

Harmonogram:
czwartek 13.02.2020 r.: obiad, 1 przerwa kawowa, kolacja
piątek 14.02.2020 r.: śniadanie, 1 przerwa kawowa, obiad, kolacja;
sobota 15.02.2020 r.: śniadanie, obiad.

Menu:
Śniadanie: zimny i ciepły bufet oraz kawa i herbata (w cenie noclegu).
Przerwa kawowa obejmuje: kawę, herbatę, wodę, soki, mleko, cukier, cytrynę i słodkie przekąski, przy czym cena na jedną osobę nie może przekroczyć 15 zł dla każdej przerwy kawowej.
Obiad: zupa, drugie danie oraz deser (ciasto), woda mineralna gazowana i niegazowana – przy czym cena na jedną osobę nie może przekroczyć 35 zł.
Kolacja: zimny bufet (pieczywo, sery, wędlina, masło, świeże warzywa, sałatki, itp.) oraz herbata i woda – przy czym cena na jedną osobę nie może przekroczyć 25 zł.

Wykonawca zapewni serwis gastronomiczny (przygotowanie i sprzątanie, obsługa kelnerska). Zamawiający wymaga, aby posiłki podawane były w pomieszczeniach zarezerwowanych wyłącznie dla uczestników spotkania lub w pomieszczeniu z wyraźnie wyodrębnionym obszarem dla uczestników spotkania. Na 7 dni przed terminem spotkania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji projekt menu. Zamawiający w terminie 1 dnia dokona akceptacji menu lub zgłosi uwagi, które Wykonawca ma obowiązek uwzględnić.
• Zapewnienie noclegów ze śniadaniem (w pokojach dwuosobowych z pełnym węzłem sanitarnym oraz WI-FI dla uczestników oraz 3 pokoi jednoosobowych dla trenera i 2 opiekunów). Dopuszcza się możliwość zamiany pokoju 2-osobowego na pokój/pokoje trzyosobowe (bez zmiany ceny) w przypadku braku możliwości przydzielenia uczestnikom miejsca w pokoju dwuosobowym (np. ze względu na płeć/niepełno- sprawność/chorobę/nieparzystą liczbę osób itp.).
Cena brutto nie może przekroczyć: 60 zł za 1 osobo/noc ze śniadaniem w pokoju 1-, 2- lub 3-osobowym.
Obiekt nie może być w trakcie prac remontowo-budowlanych w czasie trwania przedsięwzięcia.
Dodatkowo Wykonawca ma obowiązek zapewnić osobę do obsługi na miejscu w ciągu całego przedsięwzięcia.
Składający ofertę wyraża zgodę na proporcjonalne obniżenie ceny usługi w przypadku pobytu mniejszej liczby uczestników spotkania. Jednocześnie akceptuje możliwość realizacji zamówienia i zapłaty przez Zamawiającego za zgłoszoną liczbę osób. Informacja o liczbie uczestników szkolenia zgłoszona będzie z 3-dniowym wyprzedzeniem. Zasada proporcjonalności dotyczyć będzie kosztów noclegów oraz wyżywienia.

Kod CPV

55000000-0

Nazwa kodu CPV

Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

Harmonogram realizacji zamówienia

13-15.02.2020 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Do udziału w postępowaniu zapraszamy Oferentów, którzy:
• Akceptują treść zapytania bez zastrzeżeń – złożenie oferty jest uważane za akceptację treści zapytania.
• Nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Zamawiający nie może udzielić zamówienia Wykonawcom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez Instytucję Zarządzającą,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
e) powiązaniu w sposób inny niż wskazane w lit. a-d wpływającym na wynik postępowania.
Oferent jest obowiązany dołączyć do formularza ofertowego oświadczenie (załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego) o braku ww. powiązań pomiędzy składającym ofertę a Zamawiającym.
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunków:
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych przez Oferenta wraz z ofertą.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Oceny ofert dokona Zamawiający.
2. Oferty oceniane będą w II etapach:
I etap: badanie i ocena w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
W I etapie Zamawiający będzie badał, czy oceniana oferta spełnia/nie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
II etap: ocena merytoryczna według kryteriów określonych poniżej.
W II etapie rozpatrywane będą oferty niepodlegające odrzuceniu.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio wagi procentowe:
Kryterium I – cena oferty brutto – 80%.
Kryterium II – uwzględnienie klauzul społecznych – 10% (Załącznik nr 2 do zapytania)
Kryterium III – rodzaj obiektu hotelarskiego – 10% (ocena punktowa – do 10 pkt).
Kryterium I
W kryterium I „cena oferty brutto” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

Cena oferty najtańszej
---------------------------------- x 80 = liczba punktów
Cena oferty ocenianej

Oferta najkorzystniejsza otrzyma w tym kryterium 80 pkt.
Kryterium II
Klauzula społeczna/aspekt społeczny tj. społeczne warunki realizacji zamówienia publicznego – spełnienie klauzuli społecznej oznacza uwzględnienie aspektów społecznych przy realizacji zamówienia:
Zamawiający przyjmuje następującą wagę punktową dla kryterium „Aspekty Społeczne”:

Kryterium „AS” Liczba punktów
Wykonawca otrzyma 10 pkt w przypadku złożenia oświadczenia o zatrudnieniu do realizacji zamówienia co najmniej dwóch osób z poniższych grup w pełnym wymiarze czasu pracy:
a) osób z niepełnosprawnością;
b) osób do 30 roku życia lub po ukończeniu 50 roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, pozostającej bez zatrudnienia;
c) osób bezrobotnych.
Wykonawca otrzyma 5 pkt w przypadku złożenia oświadczenia o zatrudnieniu w pełnym wymiarze czasu pracy do realizacji zamówienia co najmniej:
a) jednej osoby z niepełnosprawnością albo
b) jednej osoby do 30 roku życia lub po ukończeniu 50 roku życia, posiadającej status osoby poszukującej pracy, pozostającej bez zatrudnienia albo
c) jednej osoby bezrobotnej.
Wykonawca otrzyma 0 pkt w przypadku, gdy nie zadeklaruje zatrudnienia do realizacji zamówienia w pełnym wymiarze czasu pracy:
a) osoby/osób z niepełnosprawnością lub
b) osoby/osób do 30 roku życia lub po ukończeniu 50 roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, pozostającej bez zatrudnienia lub
c) osoby/osób bezrobotnych.

Zamawiający rozumie przez osobę bezrobotną oraz osobę poszukującą pracy osobę spełniającą warunki określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. 33 o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. 2018 poz. 1265) lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państw, z którymi UE zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców w dostępie do zamówień publicznych. Dodatkowo, w przypadku osoby poszukującej pracy konieczne jest spełnienie warunku w zakresie wieku (do 30 roku życia lub po ukończeniu 50 roku życia) oraz pozostawanie bez zatrudnienia.
Zamawiający rozumie przez osobę niepełnosprawną – osobę spełniającą zapisy określone w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. 2018 poz. 511) lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państw, z którymi UE zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców w dostępie do zamówień publicznych.
Kryterium III
Obiekt hotelarski typu (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie):
Hotel o standardzie równym bądź wyższym 3* = 10 pkt,
Hotel o standardzie niższym niż 3* = 6 pkt,
Motel/Pensjonat o standardzie równym bądź wyższym 3* = 5pkt,
Motel/Pensjonat o standardzie niższym niż 3* = 3 pkt.
Ważna oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (suma kryteriów I+II+III) uznana zostanie za najkorzystniejszą.
Z Wykonawcą wybranym do realizacji przedmiotu zamówienia zostanie podpisana umowa cywilnoprawna.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK CENTRALNY DZIEŁA KOLPINGA W POLSCE

Adres

Żułowska 51

31-436 Kraków

małopolskie , Kraków

Numer telefonu

124187771

Fax

124187776

NIP

6761051184

Tytuł projektu

Aktywni Młodzi - program rozwoju kompetencji społecznych

Numer projektu

POWR.01.04.00-00-0061/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Hotel LECH Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Renata Lech, Jan Lech Spółka Jawna
32-744 Łapczyca
Siedlec 151
data wpłynięcia: 22.01.2020 r. godz.: 11:20
cena oferty: 5175,00 zł
Liczba wyświetleń: 419