Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE - przeprowadzenie usługi pośrednictwa pracy - zajęcia indywidualne, w ramach projektu "Zmiana szansą na sukces"

Data publikacji: 08.01.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 17-01-2020

Numer ogłoszenia

1225994

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Miejsce składania ofert (osobiście lub wysyłkowo) do biura projektu pod adresem:
Biuro Projektu „Zmiana szansą na sukces”, ul. Al. Niepodległości 11, 23-210 Kraśnik
2. Złożenie oferty polega na wypełnieniu „części ofertowej” oraz przesłaniu całego dokumentu (tj. „części opisowej” oraz „części ofertowej”) wraz z wszelkimi wymaganymi załącznikami w formie elektronicznej na adres e-mail: projekt.zmiana10.04@gmail.com lub pisemnie (osobiście lub wysyłkowo) do miejsca składania ofert.
W przypadku oferty pisemnej, ofertę wraz z pozostałymi dokumentami należy złożyć w kopercie, którą należy opisać następująco: „Oferta w postępowaniu na wybór pośrednika pracy w ramach realizacji projektu ,,Zmiana szansą na sukces” RPLU.10.04.00-06-0042/18”. Na kopercie oprócz opisu jw. zaleca się umieścić nazwę i adres Oferenta.
3. W przypadku ofert składanych w wersji elektronicznej:
a) Zamawiający akceptuje wyłącznie pliki z rozszerzeniem .pdf, .doc, .docx,
b) Zaleca się aby każdy załącznik wielostronicowy był zapisany w jednym pliku,
c) Zaleca się aby każdy załączony plik miał nadaną inną nazwę własną.
d) Tytuł e-maila powinien brzmieć: ZAPYTANIE POŚREDNIK PRACY „ZMIANA SZANSĄ NA SUKCES”

W przypadku problemów technicznych związanych z otwarciem lub wydrukiem e-maila, spowodowanych niezastosowaniem się do zaleceń z punktów b), c) konsekwencje powyższego obciążają Wykonawcę, który oświadcza, iż nie będzie z tego tytułu wysuwał roszczeń względem Zamawiającego.


UWAGA: ze względu na ograniczony limit przesyłki do 20 MB, oferty o pojemność większej niż 20 MB należy przesyłać w kilku wiadomościach (e-mail).
Nie należy przesyłać plików skompresowanych.

4. Oferta musi być złożona do dnia 17.01.2020. r. do godziny 16.00 Decyduje godzina wpływu oferty. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. W formie pisemnej (osobiście lub wysyłkowo) oferty można złożyć w godzinach pracy biura w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

projekt.zmiana10.04@gmail.com

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Sylwia Michalczyk

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

882-563-982

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja usługi pośrednictwa pracy - zajęcia indywidualne w ramach projektu "Zmiana szansą na sukces" dla dla 4 grup liczących po maksymalnie 10 Uczestników Projektu (UP), łącznie maksymalnie 40 UP.
Pośrednictwo pracy, zajęcia indywidualne realizowane będzie na terenie Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego, na terenie miasta LUBLIN.
Wsparcie dla UP realizowane będzie w terminie STYCZEŃ 2020 r. – MAJ 2020 r. Zastrzegamy możliwość przesunięcia harmonogramu i okresu realizacji umowy.
Łącznie przewiduje się realizację 240 godzin zegarowych dla czterech grup, liczących łącznie maksymalnie po 10 UP (6 godzin x 40 UP = 240 godz.).
Godzina zegarowa = 60 minut. Wsparcie będzie składało się z 3 sesji po 2 godz. zegarowe dla każdego UP, łącznie 6 godz. zegarowych na Uczestnika Projektu
w ramach sesji. Zajęcia realizowane będą od poniedziałku do niedzieli. Terminy i godziny spotkań będą dostosowane do potrzeb i możliwości Uczestników Projektu. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany powyższego systemu realizacji wsparcia.
W związku z powyższym zamówieniem poszukujemy pośrednika pracy jako podmiotu pos. KRAZ, gotowego do zrealizowania ww. usługi oraz informujemy o możliwości złożenia oferty (kod CPV 80000000-4 - Usługi Edukacyjne i Szkoleniowe ).

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubelskie Powiat: lubelski Miejscowość: LUBLIN

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem wsparcia pośrednika pracy jest znalezienie nowego zatrudnienia bądź utrzymanie dotychczasowego poprzez naukę UP odnajdywania adekwatnych ofert pracy i przygotowania dokumentów aplikacyjnych (list motywacyjny, CV) w razie potrzeby zainicjowanie kontaktu z pracodawcą lub/i skierowanie UP na rozmowę kwalifikacyjną. Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej omawiając strukturę, cel, zasady autoprezentacji. Uzyskanie przez UP samodzielnej aktywności na RP.

Celem pośrednictwa pracy jest zapewnienie min. poz. efektywności zatrudnieniowej wsparcia na co najmniej 55% całkowitej liczby osób, które zakończyły udział w projekcie.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja usługi pośrednictwa pracy - zajęcia indywidualne w ramach projektu "Zmiana szansą na sukces" dla dla 4 grup liczących po maksymalnie 10 Uczestników Projektu (UP), łącznie maksymalnie 40 UP.
Pośrednictwo pracy, zajęcia indywidualne realizowane będzie na terenie Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego, na terenie miasta LUBLIN.
Wsparcie dla UP realizowane będzie w terminie STYCZEŃ 2020 r. – MAJ 2020 r. Zastrzegamy możliwość przesunięcia harmonogramu i okresu realizacji umowy.
Łącznie przewiduje się realizację 240 godzin zegarowych dla czterech grup, liczących łącznie maksymalnie po 10 UP (6 godzin x 40 UP = 240 godz.).
Godzina zegarowa = 60 minut. Wsparcie będzie składało się z 3 sesji po 2 godz. zegarowe dla każdego UP, łącznie 6 godz. zegarowych na Uczestnika Projektu
w ramach sesji. Zajęcia realizowane będą od poniedziałku do niedzieli. Terminy i godziny spotkań będą dostosowane do potrzeb i możliwości Uczestników Projektu. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany powyższego systemu realizacji wsparcia.
W związku z powyższym zamówieniem poszukujemy pośrednika pracy jako podmiotu pos. KRAZ, gotowego do zrealizowania ww. usługi oraz informujemy o możliwości złożenia oferty (kod CPV 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV

80000000-4

Nazwa kodu CPV

Usługi edukacyjne i szkoleniowe

Harmonogram realizacji zamówienia

Wsparcie dla UP realizowane będzie w terminie STYCZEŃ 2020 r. – MAJ 2020 r. Zastrzegamy możliwość przesunięcia harmonogramu i okresu realizacji umowy.
Łącznie przewiduje się realizację 240 godzin zegarowych dla czterech grup, liczących łącznie maksymalnie po 10 UP (6 godzin x 40 UP = 240 godz.).
Godzina zegarowa = 60 minut. Wsparcie będzie składało się z 3 sesji po 2 godz. zegarowe dla każdego UP, łącznie 6 godz. zegarowych na Uczestnika Projektu
w ramach sesji. Zajęcia realizowane będą od poniedziałku do niedzieli. Terminy i godziny spotkań będą dostosowane do potrzeb i możliwości Uczestników Projektu. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany powyższego systemu realizacji wsparcia.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

1. Podmiot posiadający wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia (KRAZ) prowadzonego przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę podmiotu, którego dotyczy wpis.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Oferent przedłoży potwierdzona za zgodność z oryginałem kopię wpisu do KRAZ

Wiedza i doświadczenie

Do składania ofert zapraszamy Wykonawców, którzy spełniają łącznie warunki:
1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.:

a) Posiadają wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i/lub studia podyplomowe dotyczące problematyki rynku pracy i/lub zaświadczenie/certyfikat Trenera Pracy i/lub ukończony kurs/szkolenie z zakresu pośrednictwa pracy, problematyki związanej z rynkiem pracy i/lub licencja pośrednika pracy (wykształcenie umożliwiające prowadzenia danej formy wsparcia).
oraz
b) Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy pośrednika pracy/trenera pracy/ osoby zajmującej się problematyką związanej z rynkiem pracy w okresie trzech lat przed dniem złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Przez „co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe” rozumie się min. 24 miesięczne zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków zawodowych psychologa, w łącznym wymiarze min. 300 godzin
w okresie 3 lat przed dniem złożenia oferty a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie
oraz
c) Posiadają doświadczenie w pracy z osobami bezrobotnymi/biernymi zawodowo
i niepełnosprawnymi – min. 300 godzin w okresie trzech lat przed dniem złożenia oferty, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie.

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w następujący sposób:
Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą przedłożyć Zamawiającemu
d) Kopia dyplomu / świadectwa lub innego dokumentu potwierdzającego spełnienie kryterium dotyczące wykształcenia tj. wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i/lub studia podyplomowe dotyczące problematyki rynku pracy i/lub zaświadczenie/certyfikat Trenera Pracy i/lub ukończony kurs/szkolenie z zakresu pośrednictwa pracy, problematyki związanej z rynkiem pracy i/lub licencja pośrednika pracy.
oraz
e) Załącznik nr 1 – tabela usług - wypełniony w sposób jednoznacznie umożliwiający potwierdzenie spełnienia ww. warunku oraz stosowne dokumenty: referencje i/lub kopia umowy o pracę i/lub kopia umowy cywilnoprawnej potwierdzające spełnienie kryterium co najmniej 2-letniego doświadczenia zawodowego w zakresie trenera pracy/pośrednika pracy w łącznym wymiarze min. 300 godzin w okresie 3 lat przed dniem złożenia oferty a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
oraz
f) Załącznik nr 2 – tabela usług - wypełniony w sposób jednoznacznie umożliwiający potwierdzenie spełnienia ww. warunków oraz stosowne dokumenty: referencje i/lub kopia umowy o pracę i/lub kopia umowy cywilnoprawnej potwierdzające spełnienie kryterium doświadczenia w zakresie doświadczenia
w pracy z osobami bezrobotnymi / biernymi zawodowo i niepełnosprawnymi, w łącznym wymiarze min. 300 godzin w okresie trzech lat przed dniem złożenia oferty, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie.

Potencjał techniczny

1. Wykonawcy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Weryfikacja spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w formularzu ofertowym.

2. Dysponują odpowiednim potencjałem kadrowym

Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże iż dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia, odpowiednim potencjałem kadrowym )co najmniej 1 osobą która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającym wykształcenie jak opisano w punkcie „A”
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Weryfikacja spełnienia warunku na podstawie dołączonego do ofert oświadczenia wykonawcy (wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia – CV zgodnego ze wzorem - załącznik nr 5 do zapytania ofertowego wraz z dokumentami potwierdzającymi zdobyte wykształcenie oraz doświadczenie.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia

Weryfikacja spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w formularzu ofertowym.

Dodatkowe warunki

1. Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji usługi do bezwzględnego stosowania wytycznych horyzontalnych, wytycznych programowych oraz Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego oraz Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014–2020.

2. Nie są powiązani z Zamawiającym kapitałowo lub osobowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy , a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający wypełnia oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych stanowiące załącznik nr 3. Wykonawca podpisując załącznik jednocześnie oświadcza spełnienie tego warunku.

Warunki zmiany umowy

1. Zamawiający informuje, iż w umowie na świadczenie usług zastrzeżony zostanie zapis o przeniesieniu pełni autorskich praw majątkowych do wszelkich materiałów wytworzonych
i wykorzystanych podczas realizacji usługi (jeśli dotyczy). Wykonawcy nie będzie przysługiwać dodatkowe wynagrodzenie z tego tytułu.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy
w zakresie:
a) Terminu realizacji umowy;
b) Harmonogramu realizacji umowy;
c) Ostatecznej liczby UP w ramach umowy;
d) Zasad płatności (Zamawiający informuje, że termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy uzależniony jest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył w nim Wykonawca i może ulegać opóźnieniom);
Wskazane powyżej istotne zmiany postanowień umowy zostaną wprowadzone do umowy pod warunkiem wystąpienia w toku realizacji Projektu okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmian w celu należytej realizacji Projektu. Zmiany zostaną wprowadzone w drodze aneksu do umowy bądź zmiany załączników do umowy.
3. Zamawiający przewiduje możliwość powtórzenia usług podobnych do opisanych w niniejszym postępowaniu. Usługi te będą realizowane na podstawie aneksu lub nowej umowy.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. wypełniona część ofertowa
2. tabela usług nr 1 - zał nr 1
3. tabela usług nr 2 - zał nr 2
4. oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych zał nr 3
5. podstawowe informacje dotyczące uzyskiwania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego - zał nr 4
6. wykaz osób - zał nr 5
7. wpis do KRAZ
8. oświadczenie wykonawcy dot. potencjału technicznego i kadrowego
9. oświadczenie wykonawcy dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej
10. zaświadczenie lub informacja Krajowego Rejestru Sądowego
11. wpis do KRS lub CEIDG
12. dokumenty poświadczające doświadczenie i referencje

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Po spełnieniu przez oferentów wszystkich wskazanych wyżej kryteriów i warunków udziału w postępowaniu (w tym braku powiązań kapitałowych i osobowych), każda ważna oferta poddana zostanie ocenie punktowej. Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierować kryterium 50% cena , kryterium 20% doświadczenie, kryterium 30% status podmiotu ekonomii społecznej.


1. Opis sposobu obliczania kryterium cena.
Cena powinna być podana w złotych wraz ze wszystkimi należnymi podatkami i obciążeniami.
Punkty przyznawane za kryterium cena będą liczone wg następującego wzoru:
C = (Cmin : C0) x 50
gdzie:
C – liczba punktów przyznana danej ofercie,
Cmin – najniższa cena spośród ważnych ofert,
C0 – cena obliczona badanej oferty.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium cena wynosi 50.
Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

2. Opis sposobu obliczania kryterium doświadczenie .
Przez doświadczenie rozumie się łączną liczbę należycie zrealizowanych przez Wykonawcę godzin usług o tematyce wskazanej w zapytaniu lub równoważnych. Przez usługi równoważne rozumie się usługi psychologiczne
o zbliżonym zakresie przedmiotowym/tematycznym do tematów wskazanych w niniejszej procedurze
w okresie 3 lat przed dniem złożenia oferty a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Wykonawca wykazujący jakość świadczonych usług wypełnia tabelę „Załącznik numer 1”, którą dołącza do oferty. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia załącznika nr 1 w sposób umożliwiający jednoznaczną ocenę spełnienia ww. warunków. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty jednoznacznie poświadczające spełnianie ww. kryterium.

Punkty przyznawane za kryterium doświadczenie będą liczone wg następującego wzoru:
J = (J0 : Jmax) x 20
gdzie:
J – liczba punktów przyznana danej ofercie,
J0 – jakość (liczba godzin) obliczone badanej oferty,
Jmax – maksymalna jakość (liczba godzin) spośród ważnych ofert.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium doświadczenia wynosi 30. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

3. Opis sposobu obliczania kryterium – status ekonomii społecznej.
Przez status podmiotu ekonomii społecznej rozumie się fakt bycia podmiotem ekonomii społecznej

Wykonawca oświadcza status podmiotu ekonomii społecznej poprzez zaznaczenie w części ofertowej: TAK - w przypadku, gdy Wykonawca jest podmiotem ekonomii społecznej, NIE – w przypadku, gdy wykonawca nie jest podmiotem ekonomii społecznej.
Na etapie składania oferty Wykonawca oświadcza spełnienie tego warunku. Na etapie podpisywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty potwierdzające spełnienie powyższego warunku, tj. statut/ akt fundacyjny lub inny dokument potwierdzający spełnienie kryterium.
Liczba punktów do uzyskania za spełnienie kryterium - status podmiotu ekonomii społecznej wynosi 20. S=30. Brak statusu podmiotu ekonomii społecznej lub niezaznaczenie żadnej
z możliwości spowoduje przyznanie Wykonawcy za to kryterium 0 punktów.
Ważna oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (suma kryteriów C + J + S ) uznana zostanie za najkorzystniejszą.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK MŁODZIEŻY WIEJSKIEJ

Adres

Chmielna 6/6

00-020 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

Numer telefonu

228261168

Fax

228264455

NIP

5251916874

Tytuł projektu

Zmiana szansą na sukces

Numer projektu

RPLU.10.04.00-06-0042/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

METIX Sp. z o. o., ul. K. Dunikowskiego 21A/10, 20-425 Lublin
data wpłynięcia oferty: 14.01.2020 r.
Oferowana cena: 36000,00zł
Liczba wyświetleń: 489