Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy przesłać listownie, mailowo lub złożyć osobiście do dnia 24.01.2020 do godziny 15.00 na adres:
Zdzisław Rawski – Zakład Usług Stolarskich
ul. Daszyńskiego 3A
14-310 Miłakowo
Email: hubertrawski@gmail.com
z dopiskiem: „Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy do 40 kW przez Zakład Usług Stolarskich – Zdzisław Rawski”
Liczy się data wpływu dokumentów.
SPOSÓB SKŁADANIA OFERTY
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych lub wariantowych.
2. Ofertę składa się w formie pisemnej, w języku polskim wraz z oświadczeniami Oferenta. Wzór oferty oraz oświadczenia są dołączone do niniejszego zapytania.
3. Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową
- posiadać datę sporządzenia
- zawierać adres lub siedzibę Oferenta, numer telefonu, NIP, adres e-mail
- zawierać specyfikację zamówienia
- zawierać wymagane załączniki
- podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy – w przypadku ofert składanych elektronicznie należy wysłać skan podpisanej oferty.
4. Oferta powinna zawierać cenę podaną w walucie PLN.
5. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert.
6. W przypadku wątpliwości związanych z zawartością złożonych ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Oferenta do złożenia wyjaśnień lub uzupełnień.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
hubertrawski@gmail.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Hubert Rawski
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
606442574
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż 1 instalacji fotowoltaicznej o mocy do 40 kW przez Zakład Usług Stolarskich – Zdzisław Rawski na działce nr 21/5 w miejscowości Miłakowo przy ulicy Dworcowa 9.
Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów o jakości porównywalnej do tych, określonych w załączonej dokumentacji.
Przedmiot zamówienia zawiera szacowane na podstawie dokumentacji technicznej ilości materiałów. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia urządzeń i materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia nawet jeśli nie są one wyspecyfikowane w powyższym zestawieniu lub ich szacunkowe ilości nie będą się pokrywały z dokumentacją wykonawczą. Zamawiający dołącza do zapytania dokumentację techniczną związaną z realizacją niniejszego projektu. Wszelkiego rodzaju nazwy własne, które się w niej znajdują mają charakter przykładowy. Minimalne parametry zostały określone w dokumentacji technicznej. Każde rozwiązanie spełniające w/w określone wymagania będzie uznane za równoważne. Zamawiający dopuszcza zmianę parametrów w/w urządzeń w związku z zaistnieniem postępu technologicznego lub konieczności technicznej.
Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w przedmiocie zamówienia, ale muszą gwarantować spełnienie zdefiniowanych tam wymagań Zamawiającego.
Przez – równoważne - rozumie się materiały o parametrach technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych (nie niższych) od założonych w dokumentacji / wskazanych przez Zamawiającego w szczególności w odniesieniu do:
• charakteru użytkowego (tożsamości funkcji)
• parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość)
• parametrów bezpieczeństwa użytkowania
Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
Dokumentacja techniczna
Do przeprowadzenia odbioru konieczne jest:
• Przygotowanie zaktualizowanej dokumentacji technicznej, w przypadku zaproponowania innych rozwiązań niż wskazanych w niniejszym postępowaniu.
• Karty katalogowe zamontowanych urządzeń.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani wariantowych.
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
warmińsko-mazurskie
Powiat:
ostródzki
Miejscowość:
Miłakowo
Cel zamówienia
Wyłonienie wykonawcy na roboty budowlane polegające na zakupie i montażu instalacji fotowoltaicznej o mocy do 40 kW.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej, składającej się:
a) 133 paneli fotowoltaicznej o mocy 300W.
b) 6 szt. Inwertera 1-faz o mocy znamionowej 6 kW.
c) układu pomiarowego po stronie 0,4kV.
d) instalacji odgromowej – maszty odgromowe h-3m.
e) połączenia wyrównawczego.
f) instalacji przeciwprzepięciowej – ochronniki typu B+C w głównej rozdzielnicy RC, w pozostałych tablicach ochronniki typu C.
g) ochrony od porażeń – według normy PN-HD 60364-4-41.
Uzasadnienie: wszystkie powyższe elementy są niezbędne celem realizacji wydatku: zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej.
Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do niniejszego zapytania.
Kod CPV
45000000-7
Nazwa kodu CPV
Roboty budowlane
Dodatkowe przedmioty zamówienia
09331200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin zakończenia robót do 31.10.2020r.
Termin zakończenia finansowego zamówienia do 31.10.2020r.
W uzasadnionych przypadkach, pod warunkiem uzyskania zgody Instytucji Pośredniczącej będącej stroną umowy o dofinansowanie na wydłużenie terminu realizacji projektu, będzie istniała możliwość zmiany terminu realizacji umowy.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
Warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli:
W ciągu ostatnich 12 miesięcy wykażą się doświadczeniem w postaci wykonanych 5 instalacji fotowoltaicznych o mocy ok. 40 kW. Doświadczenie w realizacji instalacji fotowoltaicznych należy udokumentować w postaci przedłożonych protokołów zdawczo – odbiorczych lub referencji oraz załącznika nr 3 do zapytania ofertowego - Wykaz wykonanych instalacji. Brane pod uwagę będą protokoły/referencje, w których moc pojedynczej instalacji fotowoltaicznej wynosiła ok. 40 kW. Protokoły odbioru/referencje, z których nie wynikać będzie ilość oraz moc wykonanych instalacji nie będą oceniane.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca:
Przedłożą polisę ubezpieczeniową na kwotę minimum 500 000 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności. Weryfikowane na podstawie załączonego dokumentu.
Dodatkowe warunki
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
a) Akceptują treść zapytania bez zastrzeżeń – złożenie oferty oznacza akceptację treści zapytania bez zastrzeżeń.
b) Zapoznali się z projektem umowy i akceptują jej treść – złożenie oferty oznacza akceptację treści umowy bez zastrzeżeń.
c) Wpłacą wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) w formie pieniężnej na rachunek Warmiński Bank Spółdzielczy 21 8857 1038 3003 0300 1922 0002 tytułem: „Wadium”. Wadium musi być wniesione najpóźniej w dniu otwarcia ofert przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganej wysokości zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Weryfikowane na podstawie załączonego do formularza oferty potwierdzenia wpłaty.
Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zaliczy wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wnioskodawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku, gdy Wykonawca którego oferta zostanie wybrana:
a. Odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
d) Zaproponowane instalacje fotowoltaiczne posiadać będą konstrukcję samonośną, nie montowaną na stałe. Weryfikowane na podstawie przedłożonej specyfikacji technicznej urządzeń (karty katalogowe).
OGŁOSZENIE WYNIKÓW POSTĘPOWANIA I PODPISANIE UMOWY
a) Informacja o wynikach postępowania zostanie zamieszona na stronie www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl.
b) Po wyborze najkorzystniejszej oferty organizator wezwie niezwłocznie oferenta, którego oferta będzie uznana za najkorzystniejszą do zawarcia umowy.
c) W przypadku gdy wybrany wykonawca odstąpi od podpisania umowy z zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERTY
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) Jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego
b) Zostanie złożona po terminie składania ofert
c) Oferta nie będzie posiadała wszystkich wymaganych załączników
d) Nie będzie się odnosiła do kryteriów oceny ofert
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od procedury wyboru oferenta, unieważnienia zapytania, uznania, że postępowanie nie przyniosło oczekiwanego rezultatu bez podania przyczyny i konsekwencji prawnych i finansowych z tego wynikających, na każdym etapie.
Ponadto zamawiający unieważni postępowanie, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia lub postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
INFORMACJE DODATKOWE
Oferenci mogą zadawać pytania do przedmiotu zamówienia najpóźniej 3 dni robocze przed zakończeniem terminu składania ofert. Pytania należy składać wyłącznie drogą mailową na adres: hubertrawski@gmail.com. Odpowiedzi będą udzielane w ciągu 2 dni roboczych za pośrednictwem portalu www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zadawania pytań do złożonych ofert. Pytania będą zadawane drogą mailową na wskazany w ofercie adres.
Zamawiający przewiduje możliwość negocjowania ceny ze wszystkimi oferentami.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień podpisanej umowy, w formie aneksu do umowy, pod warunkiem zgody obu stron.
1. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust.2.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zamówienia lub wprowadzenia zmian w umowie na etapie podpisywania i w podpisanej umowie, w tym w szczególności przeprowadzenia negocjacji w celu zmniejszenia ceny, zmiany warunków płatności oraz zmiany terminów realizacji zamówienia, z Wykonawcą wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia, a także wprowadzenia zmian w umowie z następujących powodów:
a) zmiana uwarunkowań prawno-administracyjnych.
b) zmiana Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 lub zmian w innych Wytycznych, obowiązujących dla zawartej umowy i wymagających zmiany umowy zawartej z Wykonawcą.
c) zmiana w interpretacjach Wytycznych.
d) zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w tym w szczególności zmiany albo wprowadzenie nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.
e) zmiana wynikająca z rozbieżności i niejasności w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób niż poprzez zmianę postanowień umowy, a zmiana postanowień umowy spowoduje jednoznaczną interpretację postanowień umowy przez obie jej Strony.
f) zmiana związana z koniecznością likwidacji pomyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
g) zmiana okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, a zmiana postanowień w umowie nie prowadzi do zmiany charakteru umowy lub w lepszy sposób zabezpieczy cele projektu.
h) zmiana terminu wykonania zamówienia, w przypadku gdy z powodów niezależnych od Wykonawcy nie będzie możliwe wykonanie zamówienia w zakładanym terminie.
i) zmiana terminu wykonania zamówienia, w przypadku gdy konieczność zmiany wynikać będzie z przebiegu prac w ramach projektu.
j) otrzymania decyzji z Departamentu Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - IZ zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany.
k) zmiana w rozliczeniu umowy ustalonym przez Strony.
l) zmiana rozwiązań technologicznych.
m) siły wyższej.
n) niezależnych od Stron lub w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy – na zasadach uzgodnionych odrębnie pomiędzy Stronami umowy.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. LISTA DOKUMENTÓW/OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD WYKONAWCY
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych
3. Wykaz wykonanych instalacji
4. Protokoły zdawczo – odbiorcze lub referencje potwierdzające doświadczenie
5. Polisa ubezpieczeniowa
6. Potwierdzenie wniesienia wadium
7. Karty katalogowe proponowanych urządzeń
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
KRYTERIUM OCENY OFERTY I WAGI PUNKTOWE PRZYPISANE DO POSZCZEGÓLNYCH KRYTERIÓW
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium nr 1 - Czas usunięcia awarii (wad) od momentu zgłoszenia usterki (w godzinach) – waga kryterium 30%
Kryterium nr 2 - Łączna cena netto oferty – waga kryterium 30%
Kryterium nr 3 - Gwarancja na instalację i jej elementy (całość instalacji) – waga kryterium 30%
Kryterium nr 4 – Gwarantowana ilość rocznej produkcji energii. Gwarancja udzielana na okres 3 lat. Minimalna ilość wyprodukowanej energii rocznie – nie mniej niż 36 000 kWh – waga kryterium 10%
Sposób przyznawania punktacji
Maksymalna liczba punktów jaką zdobyć może Oferent wynosi 100 punktów, w podziale na poszczególne kryteria (według ich wagi):
Kryterium nr 1 – 30 punktów
Kryterium nr 2 – 30 punktów
Kryterium nr 3 – 30 punktów
Kryterium nr 4 – 10 punktów
Oceniana oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikających z kryteriów oceny oferty, które będą wyliczane następująco:
Kryterium nr 1 - Czas usunięcia awarii (wad) od momentu zgłoszenia usterki (w godzinach)
Najkrótszy czas usunięcia
awarii
Punkty = ---------------------------- x 30 pkt. (max. 30 pkt.)
Czas usunięcia awarii
badanej oferty
Kryterium nr 2 - Łączna cena netto oferty
Wartość oferty
najtańszej (w PLN)
Punkty = ---------------------------- x 30 pkt. (max. 30 pkt.)
Wartość oferty
badanej (w PLN)
Kryterium nr 3 - Gwarancja na instalację i jej elementy (całość instalacji)
Długość okresu gwarancji w
badanej ofercie w miesiącach
Punkty = -------------------------------------------------------- x 30 pkt. (max. 30 pkt.)
Najdłuższy gwarantowany okres gwarancji
wskazany w ofercie w miesiącach
W przypadku wskazania różnych lat usług gwarancyjnych dla poszczególnych urządzeń, punkty przyznane zostaną za najniższy wskazany okres usług gwarancyjnych.
Kryterium nr 4 – Gwarantowana ilość rocznej produkcji energii. Gwarancja udzielana na okres 3 lat. Minimalna ilość wyprodukowanej energii rocznie – nie mniej niż 36 MWhe– waga kryterium 10%
Gwarantowana ilość rocznej produkcji
energii z instalacji badanej oferty
Punkty = ----------------------------------------------- x 10 pkt. (max. 10 pkt.)
Największa gwarantowana ilość rocznej
produkcji energii z instalacji
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej, ze względu na to, że dwóch lub więcej oferentów uzyskało tyle samo punktów, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować warunków gorszych, niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Wykluczenia
Oferenci niespełniający Warunków Udziału w Postępowaniu podlegają wykluczeniu z postępowania.
Oferenci, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym (zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 22.08.2019r.). Weryfikacja na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym (Beneficjentem) lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego (Beneficjenta) czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
• posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
ZDZISŁAW RAWSKI – ZAKŁAD USŁUG STOLARSKICH
Adres
14-310 Miłakowo
warmińsko-mazurskie
, ostródzki
Numer telefonu
897587247
Fax
897587247
NIP
7411067771
Tytuł projektu
Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy do 40 kW przez Zakład Usług Stolarskich – Zdzisław Rawski
Numer projektu
RPWM.04.01.00-28-0229/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
BOB ENERGETYK Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 94
02-230 Warszawa
Data wpłynięcia: 22.01.2020r.
Cena netto oferty: 239 000,00 zł