Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Oferty należy składać :
a) osobiście lub przesłana pocztą na adres siedziby firmy:
ZUPBADURA sp. z o.o. sp. k., ul. Kliczkowska 48, 58-100 Świdnica
w zamkniętej kopercie opisanej nazwą oferenta z dopiskiem „Oferta nr DIP. 2/2020”.
b) za pośrednictwem adresu e-mail: m.oszczeda @zupbadura.eu
2. W przypadku ofert przesłanych pocztą elektroniczną w tytule maila należy wpisać - „Oferta nr DIP.2/2020”, a oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być przesłana w formie skanu podpisanej oferty (pdf).
3. Oferent może przed upływem terminu składnia ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
m.oszczeda@zupbadura.eu
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Marta Oszczęda
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
785473500
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa trackera laserowego – urządzenie pomiarowe 3D do detali wielkogabarytowych.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
dolnośląskie
Powiat:
świdnicki
Miejscowość:
Świdnica
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy dostawy trackera laserowego – urządzenia pomiarowego 3D do detali wielkogabarytowych.
Przedmiot zamówienia
Wymagania i parametry obowiązkowe:
Parametry (Wymagania J.m./wartość)
Maszyna nowa
Zakres obrotu w poziomie: 360°nieograniczony
w pionie: 130° (+77,9° do -52,1°) nieograniczony
Wydajność min 1000 punktów pomiarowych na sekundę
Wydajność pomiarów odległości:
rozdzielczość 0,5 µm
dokładność MPE 16 µm + 0,8 µm/m
maks. przyspieszenie pomiarowe 30 m/s2
maks. prędkość pomiarowa > 25 m/s
Wydajność pomiarów kątowych:
Dokładność kątowa (MPE) 20 µm + 5 µm/m
Dokładność precyzyjnej poziomnicy: ± 2 sekundy kątowe
Wydajność śledzenia:
Maks. przyspieszenie kątowe: 860°/s2
Maks. prędkość kątowa: 180°/s2)
Wyposażony w stereoskopowe kamery kolorowe tak
Pole widzenia: min 50°
Rozdzielczość: 1920 x 1080p przy 15 kl./s
Zapewnienie emisji laserowej Laser 630-640 nm, 0,35 mW maks./fali ciągłej
Wymiary głowicy min. 240 (szer.) x min. 416 (wys.) mm
Mobilność urządzenia - masa (tracker oraz baterie) Max. 13,4 kg
Zasilanie – co najmniej 2 szybkozmienne baterie tak
Czas pracy baterii min 8 h ciągłej pracy
Napięcie zasilania 24 V
Pobór mocy Maks. 75 W
Wysokość Od -700 do 9000 m n.p.m.d.
Zapewniający wilgotność 0-95% bez kondensacji
Temperatura środowiska pracy Od min. -15 °C do min. 50°C
Walizka transportowa
Certyfikat producenta potwierdzający dokładność urządzenia
Szkolenie z obsługi trackera (bezpłatne) Min. 1 dzień
Serwis gwarancyjny
Serwis pogwarancyjny
Dostawa w cenie
Kod CPV
38410000-2
Nazwa kodu CPV
Przyrządy pomiarowe
Dodatkowe przedmioty zamówienia
parametry dodatkowe, które powinny być ujęte w cenie urządzenia:
Akcesoria:
Pilot zdalnego sterowania
Statyw
SMR 1,5’’
Stopa Magnetyczna
Zestaw adapterów metrycznych do SMR 1,5"
Oprogramowanie metrologiczne z możliwością obsługi obu urządzeń równocześnie.
Ramię
Zakres pomiarowy ramienia min. Ø3000 mm
Ramię kalibrowane wg. ISO 10360-12
Wartości maksymalnego dopuszczalnego błędu ramienia pomiarowego: SPAT = 0,055 mm / Euni = 0,66mm / Psize = 0,028 mm / Pform=0,051 mm / Ldia = 0,088 mm
Zakres temperatury pracy ramienia: 10-40°C lub szerszym
Współczynnik temperaturowy ramienia nie niższy niż 3°C/5 min
Czujniki temperatury przy każdym enkoderze oraz sondzie - wraz z kompensacją temperatury
Wbudowany system przeciwwag poszczególnych przegubów ramienia
Możliwość rozszerzenia systemu o dodatkową oś
Zestaw do połączenia jednostki bazowej (Laser Trackera) z ramieniem pomiarowym w jednym układzie współrzędnych bez konieczności użycia punktów referencyjnych
Harmonogram realizacji zamówienia
Przewidywany termin realizacji zamówienia: luty 2020 r. (nie później niż do dnia 12.02.2020 r.).
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Warunki zmiany umowy
1. Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany te mogą dotyczyć zmiany terminu wykonania zamówienia:
a) zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT),
b) zmiana sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy,
c) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia,
d) wystąpienia siły wyższej .
2. Każdorazowo, zmiana terminu wykonania zamówienia uzależniona jest od jej akceptacji przez Zamawiającego oraz ewentualnie Instytucję Pośredniczącą w finansowaniu projektu (zgodnie z postanowieniami umowy o dofinansowanie).
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Wzór formularza ofertowego – załącznik nr 1;
2. Wzór oświadczenia o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Oferentem/ Wykonawcą a Zamawiającym - załącznik nr 2;
3. Treść umowy – załącznik nr 3;
4. Oświadczenie od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - załącznik nr 4
Zamówienia uzupełniające
nie przewiduje się
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Oferty spełniające wszystkie wymagania i parametry obowiązkowe wskazane w tabeli podlegają dalszej ocenie. Pozostałe oferty zostaną odrzucone.
2. Wszystkie oferty nie podlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
a) Cena netto 80 pkt
b) Termin realizacji 20 pkt
3. W kryterium a) „Cena netto” najwyższą liczbę punktów (80 pkt) otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę netto, a każda następna odpowiednio zgodnie ze wzorem:
Liczba punktów oferty = (cena oferty najniżej skalkulowanej x 80 pkt) / cena oferty ocenianej
4. W kryterium b) „Termin realizacji” najwyższą liczbę punktów (20 pkt) otrzyma oferta zawierająca najkrótszy czas realizacji, a każda następna odpowiednio ze wzorem:
Liczba punktów oferty = (najkrótszy termin realizacji x 20 pkt) / termin realizacji oferty ocenianej
Termin realizacji jest liczony od czasu podpisania umowy do czasu podpisania protokołu odbioru.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta wykonawcy, która zdobędzie łącznie najwięcej punktów zgodnie z punktacją wskazaną powyżej. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, stosując powszechne zasady zaokrąglania.
6. Oferty wystawione w walutach obcych zostaną przeliczone według kursu średniego NBP danej waluty z dnia sporządzenia protokołu wyboru.
7. W trakcie oceny i badania ofert Zamawiający może wzywać oferentów do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych przez nich ofert. Termin na dokonanie wyjaśnień wynosi do 3 dni roboczych od daty wezwania (liczy się data wpływu wyjaśnień do siedziby Zamawiającego).Jeżeli oferent nie dokona wyjaśnień w wyznaczonym terminie, zwłaszcza jeśli przedłożona oferta byłą rażąco niska w stosunku do cen rynkowych, Zamawiający zmuszony będzie odrzucić ofertę.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dokumentów i dodatkowych informacji, potwierdzających dane zawarte w ofercie oraz odrzucenia oferty, w przypadku ich nieotrzymania w wyznaczonym terminie.
9. Ocena ofert nastąpi w terminie do 14 dni od zakończenia postępowania ofertowego. W przypadku otrzymania ofert podobnych lub wątpliwości technicznych, zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z oferentami.
10. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony na stronie internetowej Zamawiającego, pod adresem http://www.zupbadura.eu/zapytania-ofertowe/oraz zamieszczony w Bazie Konkurencyjności pod adresem www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl. Informacja o wyniku postępowania zawiera nazwę wybranego wykonawcy, jego siedzibę oraz cenę zamówienia.
11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, jest zobowiązany do podpisania umowy z Zamawiającym stanowiącej Załącznik nr 3. Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne z akceptacją treści umowy. Wykonawca zobowiązuje się do podpisania umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Wykluczenia
Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami uprawnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi dla Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
− uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
− posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji;
− pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządczego, prokurenta, pełnomocnika;
− pozostawaniu w związku małżeńskim albo we wspólnym pożyciu, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
ZUPBADURA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Adres
58-100 Świdnica
dolnośląskie
, świdnicki
Numer telefonu
0048746379400
Fax
0048746379400
NIP
8842745288
Tytuł projektu
Unowocześnienie procesu produkcji urządzeń dla branży naftowej poprzez
wdrożenie udoskonalonej technologii cięcia, badań i zarządzania procesami
CNC w przedsiębiorstwie ZUPBADURA sp. z o.o. sp. k.
Numer projektu
RPDS.01.05.01-02-0007/18-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Pa-Tech
Hurtownia Techniczna Paweł Mrugalski
ul.Ceglana 2 Wielowieś
63-405 Sieroszewice
Oferta z dnia 15 stycznia 2020 r.
Cena: 435.950,00 zł netto (536 218,50 zł brutto)