Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Ofertę należy złożyć do dnia 10 stycznia 2020 r.:
a. w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego: Związek Harcerstwa Polskiego Chorągiew Gdańska, ul Za Murami 2-10, 80-823 Gdańsk, na kopercie należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy, oraz napis: Zapytanie ofertowe na zapewnienie wyżywienia i zakwaterowania podczas wypoczynku zimowego nr projektu RPPM.06.02.02-22-0055/17.
b. lub przesłać na adres mailem na adres beata.matyjaszczyk@zhp.net.pl z tytułem w mailu Zapytanie ofertowe na zapewnienie wyżywienia i zakwaterowania podczas wypoczynku zimowego nr projektu RPPM.06.02.02-22-0055/17
2. Złożenie oferty polega na wypełnieniu załącznika nr 1- część ofertowa, załącznika nr 2- wykaz zrealizowanych usług oraz załącznika nr 3- klauzula informacyjna - RODO oraz przesłanie dokumentów na adres Zamawiającego.
3. Oferty otrzymane po wyznaczonym terminie lub w inny niż wskazany w zapytaniu sposób przygotowane nie będą rozpatrywane. Oferty wysłane pocztą muszą wpłynąć do siedziby Zamawiającego we wskazanym terminie.
4. Załącznik nr 1- część ofertowa wraz ze załącznikiem nr 2,3 musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów.
5. W przypadku braku pieczęci imiennej osoby podpisującej ofertę, podpisy złożone przez Wykonawcę w części ofertowej oferty oraz innych załączonych do niej dokumentach powinny być czytelne.
6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
7. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. Zamawiający zabrania jakichkolwiek modyfikacji treści dokumentów, za wyjątkiem miejsc służących do wypełnienia oferty.
9. Jakiekolwiek odstępstwo od wyżej opisanego sposobu przygotowania oferty jest równoznaczne z jej odrzuceniem, ze względu na niespełnienie kryteriów formalnych.
10. Wszystkie załączane w kopiach dokumenty muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez upoważnione osoby.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
beata.matyjaszczyk@zhp.net.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Beata Matyjaszczyk
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
501209717
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zapytania ofertowego jest zapewnienie wyżywienia oraz zakwaterowania podczas wypoczynku zimowego trwającego 16 stycznia do 20 stycznia 2020 dla 30 uczestników i uczestniczek projektu oraz 3 osób kadry merytorycznej.
kod CPV, 55270000-3 usługi świadczone przez placówki oferujące zakwaterowanie i wyżywienie
W ramach usługi przewidujemy następujące zadania:
1. Zapewnienie zakwaterowania podczas wypoczynku zimowego w miejscowości Puck, w województwie pomorskim. W budynku spełniającym obowiązujące normy sanitarne i przeciwpożarowe obowiązujące przy organizacji wypoczynku dla dzieci i młodzieży, w pokojach nie większych niż 6 osobowe z węzłem sanitarnym.
2. Zapewnienie bezpłatnego pobytu na każde 10 uczestników wypoczynku bezpłatnie 1 osoby kadry merytorycznej.
3. Zapewnienie węzła sanitarnego tj. prysznicami, umywalkami, toaletami – ilość zgodna z wymaganiami sanitarnymi dla danego typu obiektu wypoczynkowego.
4. Zapewnienie w razie konieczności dowiezienie i odwiezienie uczestnika wraz z opiekunem do punktu opieki medycznej tj. przychodni lub szpitala, zapewnienie apteczki wyposażonej w podstawowe lekarstwa przeciwbólowe, przeciwgorączkowe potrzebne do udzielenia pierwszej pomocy przedlekarskiej oraz lekarstw przepisanych przez lekarza.
5. Na każde 25 uczestników i uczestniczek zapewnienie świetlicy do prowadzenia zajęć programowych w przypadku braku pogody.
6. Zapewnienie zaplecza kuchennego i obsługi kuchni umożliwiającej przygotowanie i jednoczesne wydanie posiłków dla wszystkich uczestników wypoczynku. Posiłki muszą być przygotowane zgodnie z wytycznymi przepisami prawa i muszą spełniać warunki dotyczące wyżywienia grupowego dla dzieci i młodzieży.
7. Zapewnienie 3 posiłków dziennie zgodnie z obowiązującymi normami (śniadanie, dwudaniowy obiad, kolacja). Posiłki dostępne w opcjach: wegetariańska, bezglutenowa, normalna. Pierwszym posiłkiem w dniu przyjazdu będzie obiad, ostatnim w dniu wyjazdu śniadanie. Zapewnienie prowiantu na drogę w dniu wyjazdu.
8. Zapewnienie minimum raz podczas trwania wypoczynku wyżywienia dla wszystkich uczestników w postaci – kiełbaski, pieczywo, sosy (na ognisko).
9. Zapewnienie atrakcji programowych (bilety wstępu, usługi przewodnickie itp.) w kwocie nie mniejszej niż 100 zł/osoba brutto.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
pomorskie
Powiat:
pucki
Miejscowość:
Puck
Cel zamówienia
CELEM ZAMÓWIENIE JEST ZAKUP USŁUGI ZAKWATEROWANIE, WYŻYWIENIE I PROGRAMU DLA 30 OSÓB, W TYM 3 OSÓB KADRY MERYTORYCZNEJ.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zapytania ofertowego jest zapewnienie wyżywienia oraz zakwaterowania podczas wypoczynku zimowego trwającego 16 stycznia do 20 stycznia 2020 dla 30 uczestników i uczestniczek projektu oraz 3 osób kadry merytorycznej.
kod CPV, 55270000-3 usługi świadczone przez placówki oferujące zakwaterowanie i wyżywienie
W ramach usługi przewidujemy następujące zadania:
1. Zapewnienie zakwaterowania podczas wypoczynku zimowego w miejscowości Puck, w województwie pomorskim. W budynku spełniającym obowiązujące normy sanitarne i przeciwpożarowe obowiązujące przy organizacji wypoczynku dla dzieci i młodzieży, w pokojach nie większych niż 6 osobowe z węzłem sanitarnym.
2. Zapewnienie bezpłatnego pobytu na każde 10 uczestników wypoczynku bezpłatnie 1 osoby kadry merytorycznej.
3. Zapewnienie węzła sanitarnego tj. prysznicami, umywalkami, toaletami – ilość zgodna z wymaganiami sanitarnymi dla danego typu obiektu wypoczynkowego.
4. Zapewnienie w razie konieczności dowiezienie i odwiezienie uczestnika wraz z opiekunem do punktu opieki medycznej tj. przychodni lub szpitala, zapewnienie apteczki wyposażonej w podstawowe lekarstwa przeciwbólowe, przeciwgorączkowe potrzebne do udzielenia pierwszej pomocy przedlekarskiej oraz lekarstw przepisanych przez lekarza.
5. Na każde 25 uczestników i uczestniczek zapewnienie świetlicy do prowadzenia zajęć programowych w przypadku braku pogody.
6. Zapewnienie zaplecza kuchennego i obsługi kuchni umożliwiającej przygotowanie i jednoczesne wydanie posiłków dla wszystkich uczestników wypoczynku. Posiłki muszą być przygotowane zgodnie z wytycznymi przepisami prawa i muszą spełniać warunki dotyczące wyżywienia grupowego dla dzieci i młodzieży.
7. Zapewnienie 3 posiłków dziennie zgodnie z obowiązującymi normami (śniadanie, dwudaniowy obiad, kolacja). Posiłki dostępne w opcjach: wegetariańska, bezglutenowa, normalna. Pierwszym posiłkiem w dniu przyjazdu będzie obiad, ostatnim w dniu wyjazdu śniadanie. Zapewnienie prowiantu na drogę w dniu wyjazdu.
8. Zapewnienie minimum raz podczas trwania wypoczynku wyżywienia dla wszystkich uczestników w postaci – kiełbaski, pieczywo, sosy (na ognisko).
9. Zapewnienie atrakcji programowych (bilety wstępu, usługi przewodnickie itp.) w kwocie nie mniejszej niż 100 zł/osoba brutto.
Kod CPV
55270000-3
Nazwa kodu CPV
Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
Harmonogram realizacji zamówienia
Do 10 stycznia 2020 złożenie ofert, do 14 stycznia 2020 podpisanie umowy
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
A. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności zawodowej, tj.:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności zawodowej, tj.:
Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie tj. wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności, jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi, to jest: zapewnił noclegi i wyżywienie dla grupy zorganizowanej 50 osób w wieku 9-17 lat.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Na etapie składania oferty Wykonawca wypełnia załącznik nr 2 do zapytania, który dołącza do oferty. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie wezwany do przedłożenia Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są:
a. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane,
b. oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt a). Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Załącznik nr 1 - Część ofertowa
Załącznik nr 2 – wykaz wykonanych usług
Załącznik nr 2 – klauzula informacyjna RODO
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający przy wyborze ofert będzie się kierować kryterium 100 % cena. Oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.
A. Opis sposobu obliczania kryterium cena.
Punkty przyznawane za kryterium cena będą naliczone według następującego wzoru:
C= (Cmin / C0 ) x 100
C – ilość punktów przyznana danej ofercie
Cmin – najniższa cena spośród ważnych ofert
C0 – cena oferty rozpatrywanej
Wykonawca wypełnia załącznik nr 1.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium cena wynosi 100.
Wszystkie obliczenia dla kryterium cena będą wykonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
Wykluczenia
B. Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków lit. B:
Zamawiający nie dokonuje oceny sposobu spełnienia tego warunku. Wykonawca podpisując wycenę jednocześnie oświadcza spełnienie tych warunków.
Nazwa
MIASTO MALBORK
Adres
82-200 Malbork
pomorskie
, malborski
Numer telefonu
556290400
Fax
556473324
NIP
5792230763
Tytuł projektu
Malbork na "+" - działania społeczne
Numer projektu
RPPM.06.02.02-22-0008/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Centralna Składnica Harcerska 4 Żywioły Sp. z o.o. NIP 526-23-45-458, ul. Marii Konopnickiej 6 00-491 Warszawa
data wpływu oferty 10 stycznia 2020
cena 9 700 zł