Strona główna
Logo unii europejskiej

Zakup i dostawa 5 sztuk koni na potrzeby realizacji projektu pn. „Nadwiślańskie Centrum Animaloterapii Zielony Wojszyn”.

Data publikacji: 02.01.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 10-01-2020

Numer ogłoszenia

1225442

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

Zamawiający załącza poprawiony formularz ofertowy, w którym wystąpiła omyłka pisarska polegająca na zaoferowaniu dwukrotnie dostawy 4 szt. koni. Oferty złożone na pierwotnym formularzu nie będą jednak podlegać odrzuceniu.

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć w języku polskim, napisanym w sposób czytelny na formularzu ofertowym stanowiącym
załącznik nr 1 do niniejszego zapytania wraz z pozostałymi niezbędnymi oświadczeniami/dokumentami.
Ofertę pod rygorem nieważności składa się w formie pisemnej. Ofertę należy złożyć osobiście, pocztą
tradycyjną, lub kurierem do dnia 10.01.2020 do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego.
Wykonawca powinien złożyć ofertę wraz z wymaganymi załącznikami
w zapieczętowanej kopercie opisanej w następujący sposób:
………………………………
…………………………………
(Dane Wykonawcy)
Zielony Wojszyn sp. z o.o.
ul. Zielona 19
24-100 Puławy
Oferta na realizację zamówienia pn.
„Zakup i dostawa 5 szt. koni na potrzeby realizacji projektu pn. „Nadwiślańskie Centrum Animaloterapii
Zielony Wojszyn”.
- nie otwierać przed dniem 10.01.2020 przed godz. 10.10

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Mirosław Skwarek

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa 5 sztuk koni.
W związku z faktem, że konie będą wykorzystywane do animaloterapii, Zamawiający wymaga:
- konie powinny posiadać następujące cechy: łagodny charakter, zrównoważony temperament, posłuszeństwo
I zaufanie wobec ludzi;
- konie z różnorodnych ras spośród: rasa hucuł, koń polski, haflinger, małopolska (do 160 cm w kłębie, mocna
budowa), szlachetna półkrew, zimnokrwista, pogrubiona, tinker.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubelskie Powiat: puławski Miejscowość: Wojszyn 108 A 24-123 Janowiec

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest zakup środka trwałego - 5 szt. koni które będą wykorzystywane do pracy w
hipoterapii na potrzeby realizacji projektu współfinansowanego ze środków RPO WL, tj. utworzenia centrum
animaloterapii.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa 5 sztuk koni.
W związku z faktem, że konie będą wykorzystywane do animaloterapii, Zamawiajacy wymaga:
- konie powinny posiadać następujące cechy: łagodny charakter, zrównoważony temperament, posłuszeństwo I zaufanie wobec ludzi;
- konie z różnorodnych ras spośród: rasa hucuł, koń polski, haflinger, małopolska (do 160 cm w kłębie, mocna budowa), szlachetna półkrew, zimnokrwista, pogrubiony, Tinker.
- wykazują się zdrowiem, prawidłowym rozwojem I budową ciała
- wykonawca we własnym zakresie I na własne ryzyko zorganizuje transport I rozładunek koni
- odpowiedzialność za uszkodzenia przedmiotu zamówienia podczas transportu ponosi Wykonawca.
- konie maja być wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od obciążeń praw osób trzecich
- Zamawiający wymaga co najmniej 4 dniowego okresu próbnego podczas którego będzie mógł zweryfikować stan zdrowia koni oraz ich przydatność do zajęć z zakresu animaloterapii. Okres próbny stanowi kryterium oceny ofert

Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia bezpośrednio do miejscowości Wojszyn 108 A 24-123 Janowiec w terminie wspólnie uzgodnionym przez strony.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty mogą być składane na 1 konia, 2 konie, 3konie, 4 konie lub 5 koni.

Kod CPV

03322300-5

Nazwa kodu CPV

Konie

Harmonogram realizacji zamówienia

1. Maksymalny termin wykonania zamówienia to 4 dni kalendarzowe od dnia podpisania umowy.
2. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
3. Z odbioru przedmiotu zamówienia strony sporządzą protokół odbioru.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Wykonawca musi posiadać odpowiednie uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności (o ile wynika to z odrębnych przepisów)
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.

Wiedza i doświadczenie

Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie, pozwalające na poprawną realizację zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.

Potencjał techniczny

Wykonawca musi posiadać odpowiedni potencjał techniczny, pozwalający na poprawną realizację zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Wykonawca powinien zapewnić personel o odpowiednich kwalifikacjach umożliwiających prawidłowe wykonanie umowy.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykonawca musi znajdować się w sytuacji finansowej i ekonomicznej, pozwalającej na poprawną realizację zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania.

Dodatkowe warunki

Nie dotyczy.

Warunki zmiany umowy

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści zawartej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności niżej wskazanych:
1) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
2) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy
3) zmiany wysokości wynagrodzenia związanego ze zmianą stawki podatku Vat.
2. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności aneksu
w formie pisemnej pod rygorem nieważności, podpisanego przez obie strony.
3. Nie stanowi zmiany umowy w szczególności:
- zmiana danych teleadresowych strony umowy,
- zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-prawna umowy (np. zmiana rachunku bankowego, sposobu opisywania faktur).

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Dokumenty i oświadczenia, które Wykonawca składa wraz z ofertą:
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego)
b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego)
c) pełnomocnictwo do podpisania oferty – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność jeżeli prawo do
podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu dokumentów.
d) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli dotyczy (KRS, CEIDG itp.)

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryterium oceny ważnych ofert stanowi:

1) Cena brutto [C] 50%
2) Termin wykonania zamówienia [T] 35%
3) Okres próbny {P} 15%

Sposób obliczania punktów dla kryterium ceny :
Poszczególny ofertom zostaną przyznane punkty za cenę obliczone wg poniższego wzoru:
Cena oferty- max 50 pkt

C = cena brutto oferty z najniższą ceną/cena brutto oferty badanej x 50 pkt
2) Oferty w ramach kryterium okres próbny będą oceniane w następujący sposób:
Termin wykonania max 35 pkt.
Termin wykonania zamówienia 1 dzień– 35 pkt.
Termin wykonania zamówienia 2 dni– 25 pkt.
Termin wykonania zamówienia 3 dni– 15 pkt.
Termin wykonania zamówienia 4 dni– 0 pkt.
Termin należy podawać w dniach kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy.
Przy czym zamawiający określa minimalny termin wykonania zamówienia jako termin realny to 1 dzień kalendarzowy, maksymalny termin wykonania zamówienia to 4 dni kalendarzowe od dnia podpisania umowy. Oferty, z terminami dłuższymi niż 4 dni kalendarzowe zostaną odrzucone z powodu niezgodności oferty z treścią zapytania ofertowego.

3) Sposób obliczania punktów dla kryterium okres próbny:
Przez okres próbny Zamawiający rozumie czas przez jaki konie będą znajdować się
w posiadaniu Zamawiającego w celu zweryfikowania stanu ich zdrowia oraz przydatności do hipoterapii. Za okres próbny Wykonawcy nie będzie się należało dodatkowe wynagrodzenie.
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie danych wpisanych w formularzu ofertowym. Zamawiający informuje, ze najkrótszy okres próbny wynosi 4 dni, najdłuższy okres próbny wynosi 1 tydzień. Okres próbny rozpoczyna się od dnia następnego od ich dostarczenia, który będzie potwierdzony protokołem przekazania. Jeżeli Wykonawca wskaże okres próbny krótszy niż dopuszczalny, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z treścią zapytania ofertowego.
Czas okresu próbnego należy podawać w pełnych dniach w przeciwnym wypadku oferta będzie podlegać odrzuceniu jako niezgodna z treścią zapytania ofertowego. W przypadku stwierdzenia ukrytych wad zdrowotnych oraz braku przydatności do hipoterapii Zamawiający uprawniony będzie do zwrotu koni na koszt Wykonawcy.
Za kryterium okres próbny oferta może maksymalnie otrzymać 15 punktów.
Oferty w ramach kryterium okres próbny będą oceniane w następujący sposób:

Okres próbny 4 dni – 0 pkt.
Okres próbny 5 dni- 5 pkt.
Okres próbny 6 dni- 10 pkt.
Okres próbny 7 dni- 15 pkt.

Ostateczna ilość punktów dla każdej z ofert zostanie obliczona wg następującego wzoru:

P= C+T + P

Jeżeli w wyniku badania złożonych ofert okaże się, że nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone o tych samych wagach punktowych.
Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w ofertach pierwotnych.

Wykluczenia

1. Wykonawca, który nie wykaże spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie
z niego wykluczony.
2. Z postępowania Zamawiający wykluczy także podmioty powiązane z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi dla Zamawiającego czynności związane
z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
b) posiadanie co najmniej 10% udziałów lub akcji
c) pełnienie funkcji organu członka nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta lub pełnomocnika
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia
w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
3. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu wykonawcę, w` stosunku do którego prowadzone jest postępowanie egzekucyjne lub upadłościowe, w stosunku do którego otwarto likwidacje lub zawieszono działalność gospodarczą.
Zamawiający dokona oceny braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w postępowaniu na podstawie oświadczenia złożonego zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszego zapytania.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZIELONY WOJSZYN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Zielona 19

24-100 Puławy

lubelskie , puławski

Numer telefonu

605-062-333

Fax

N/D

NIP

7162819024

Tytuł projektu

Nadwiślańskie Centrum Animaloterapii ZIELONY WOJSZYN

Numer projektu

RPLU.03.07.00-06-0129/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Jacek Wianowski ul. Michowska 28 24-105 Baranów. Data wpływu: 09.01.2020. Cena: 50.000 zł
Liczba wyświetleń: 432