Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty należy składać do dnia 8 stycznia 2020 roku do godziny 10:00 w formie:
1. w formie skanu, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Zamawiającego: sekretariat@abis.lodz.pl z dopiskiem: ” Dostawa wyposażenia zewnętrznego placu zabaw dla przedszkola w ramach projektu pn. Aktywizacja rodzica z ABiS” lub;
2. formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego: ABIS sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Rzgowska 17A, 93 – 008 Łódź w zapieczętowanej kopercie opisanej dopiskiem ” Dostawa wyposażenia zewnętrznego placu zabaw dla przedszkola w ramach projektu pn. Aktywizacja rodzica z ABiS”, przy czym w siedziba Zamawiającego otwarta jest w dni robocze w godzinach 800 - 1600 .
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
sekretariat@abis.lodz.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Anna Gładyszewska
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia zewnętrznego placu zabaw dla przedszkola ul. Rzgowska 17A, 93 – 008 Łódź.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
łódzkie
Powiat:
Łódź
Miejscowość:
Łódź
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wybór dostawcy wyposażenia zewnętrznego placu zabaw dla przedszkola ul. Rzgowska 17A, 93 – 008 Łódź.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia zewnętrznego placu zabaw dla przedszkola ul. Rzgowska 17A, 93 – 008 Łódź.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Kod CPV
37535200-9
Nazwa kodu CPV
Wyposażenie placów zabaw
Dodatkowe przedmioty zamówienia
37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia: do 90 dni od dnia podpisania umowy.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
W zapytaniu ofertowym mogą brać udział oferenci, którzy:
1. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej niezakłóconą realizację zamówienia
2. nie wszczęto wobec nich postępowania upadłościowego, ani nie ogłoszono upadłości;
3. nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
4. którzy nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, przy czym przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Oferentem, polegające w szczególności na:
4.1 uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
4.2 posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
4.3 pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4.4 pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonana na zasadzie „spełnia” lub „nie spełnia” wymaganego warunku.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy w przypadkach uregulowanych w Wytycznych, jak również gdy:
a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach, którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie;
c) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014- 2020;
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy, ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyśpieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego bądź zwiększający użyteczność przedmiotu umowy.
3. Wszelkie zmiany wprowadzone do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa.
4. Każda zmiana i uzupełnienie umowy będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Na ofertę składają się następujące dokumenty:
1. Formularz ofertowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego.
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego.
3. Pełnomocnictwo uprawniające do reprezentowanie Wykonawcy, w przypadku, gdy ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Oferta będzie oceniana pod kątem:
1. kryteriów formalnych - kompletność (załączenie wszystkich wymaganych w dokumentów, zgodnie z określonymi w zapytaniu zasadami), poprawność formalna (podpisy oferenta lub osoby upoważnionej do reprezentowania Oferenta wraz z pieczęciami w wymaganych miejscach)
2. kryteriów dostępu - spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale IV Zapytania ofertowego.
3. kryteriów wyboru:
3.1. Cena–80%, co stanowi 80 pkt. Weryfikacja zostanie dokonana na podstawie danych zawartych w treści Załącznika nr 2 do zapytania, w oparciu o następujący wzór:
Najniższa cena brutto ze wszystkich złożonych ofert
Liczba punktów = ----------------------------------------------------------------------------------------------x 80 pkt
Cena brutto badanej ofert
Dostawę objętą zamówieniem należy zrealizować za cenę ryczałtową (cenę brutto) określoną w ofercie cenowej. Oferta musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę (cenę ryczałtową) obejmującą wszystkie koszty z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków ewentualnych upustów i rabatów oraz innych kosztów określonych w zapytaniu. Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku.
3.2. Termin dostawy przedmiotu zamówienia –20%, co stanowi 20 pkt. Weryfikacja zostanie dokonana na podstawie danych zawartych w treści Załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego. Punktacja wyliczana będzie w oparciu o następujące progi punktowe:
0 - 30 dni - 5 pkt,
31 -60 dni - 10 pkt,
61-90 dni – 20 pkt
W przypadku zaoferowania terminu dostawy późniejszego niż 90 dni lub braku określenia terminu w złożonej ofercie oferent otrzyma 0 punktów w tym kryterium.
Wykluczenia
Oferenci, którzy nie wykażą spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu (tj. nie załączą w ogóle lub nie załączą prawidłowo wypełnionego oświadczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego lub z załączonego oświadczenia nie wynika, że spełniają warunki udziału w postępowaniu) zostaną wykluczeni z udziału w postępowaniu.
Nazwa
ABIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
93-008 Łódź
łódzkie
, Łódź
Numer telefonu
511176176
NIP
7292556215
Tytuł projektu
Aktywizacja rodzica z ABiS
Numer projektu
RPLD.10.01.00-10-D008/17-00
Nierozstrzygnięte – Brak ofert