Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty należy składać w oddziale firmy ul. Krajobrazowa 20/E2, 35-119 Rzeszów do dnia 07.01.2020r. godz. 9:00.
Wykonawca zamieszcza ofertę w kopercie oznaczonej nazwą i adresem Zamawiającego oraz opisanej w następujący sposób:
„Oferta na dostawę uzupełniającą wyposażenia żłobka Maluszkowo 3 w Lublinie ul. Szeligowskiego 8 lok. 103 i 104 w ramach realizacji projektu:
1) pt. „Utworzenie żłobka Maluszkowo”, nr RPLU.09.07.00-06-0003/18
2) pt. „Utworzenie żłobka Maluszkowo 1”, nr RPLU.09.04.00-06-0003/18
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Anna Lubaś
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
509911055
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa uzupełniającą wyposażenia żłobka zlokalizowanego w Lublinie ul. Szeligowskiego 8 lok. 103 i 104.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
lubelskie
Powiat:
Lublin
Miejscowość:
Lublin
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest uzupełniające wyposażenie żłobka zlokalizowanego w Lublinie ul. Szeligowskiego 8 lok. 103 i 104.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest uzupełniająca dostawa wyposażenia żłobka zlokalizowanego w Lublinie ul. Szeligowskiego 8 lok. 103 i 104.
Warunkiem zrealizowania zamówienia jest dostarczenie i wyładunek przedmiotu zamówienia oraz montaż asortymentu wymagającego montażu na koszt Wykonawcy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
Określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszczamy jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez nas standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania
Kod CPV
37520000-9
Nazwa kodu CPV
Zabawki
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia do dnia 31.01.2020 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Warunki zmiany umowy
Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej:
a) warunków oraz terminu płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, jak również w przypadku, gdy ze względu na interes Zamawiającego zmiana warunków oraz terminu płatności jest konieczna;
b) sposobu wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności, gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia;
c) ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności,
w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia;
d) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi, w tym nieterminowym wykonaniem prac budowlanych w żłobku – ul. Szeligowskiego 8 lok. 103 i 104 zmianie może ulec termin realizacji zamówienia;
e) zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika
z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób,
a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów;
f) innych zapisów umowy, spowodowanych koniecznością dostosowania ich do zmieniających się wymogów realizowanego Projektu do interpretacji i wytycznych Ministerstwa oraz do obowiązujących przepisów prawa;
g) innych zmian niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy w granicach obowiązujących przepisów prawa, wynikających z niemożliwych do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności;
h) zapisów umowy, co do których konieczne są zmiany wynikające z zaistnienia siły wyższej np. powódź, pożar, wypadki komunikacyjne, przerwy w dostawie energii elektrycznej i mającej wpływ na realizację umowy.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w pkt 5. należy przedłożyć:
Lp. Wymagany dokument
1 Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych
Treść oświadczenia zawarta została we wzorze dokumentu „Oświadczenie
o braku powiązań kapitałowych” stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Forma dokumentu: oryginał.
2. Inne wymagane dokumenty:
Lp. Wymagany dokument
1 Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Forma dokumentu: oryginał.
2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. - 4 pliki
Forma dokumentu: oryginał.
3 Pełnomocnictwo
Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez - wykonawców działających w formie Spółki Cywilnej, jeżeli z dokumentów dołączonych do oferty np. umowy spółki nie wynika odpowiedni sposób reprezentacji dla podpisania oferty, bądź wynika inny sposób reprezentacji;
- wykonawców występujących wspólnie, czyli uczestników konsorcjum.
Forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem
W przypadku dokumentów złożonych w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Nr Nazwa kryterium Waga
1 Cena 100 %
2. Punkty przyznawane za podane w pkt 12.1 kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Nr kryterium Wzór
1 Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
Wykluczenia
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020 z dnia 22 sierpnia 2019r. wydanych przez Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienia publiczne nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym (w tym z Kierownikiem Zamawiającego). Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a: uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b: posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
c: pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d: pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia
w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji podobnych zamówień. Wykonawca, który nie wykaże spełniania warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jago oferta zostanie odrzucona.
Nazwa
A2 ANNA LUBAŚ
Adres
36-052 Nienadówka
podkarpackie
, rzeszowski
Numer telefonu
509911055
Fax
178591101
NIP
6842307742
Tytuł projektu
Utworzenie żłobka Maluszkowo
Numer projektu
RPLU.09.07.00-06-0003/18-00
Inne źródła finansowania
Przedsięwzięcie realizowane w ramach trzech projektów pn. „Utworzenie żłobka Maluszkowo”, nr RPLU.09.07.00-06-0003/18, „Utworzenie żłobka Maluszkowo 1”, nr RPLU.09.04.00-06-0003/18 finansowane są w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 9.4.
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
KRONET Grzegorz Dedo, ul. 3-go Maja 38/99, 38-200 Jasło
Cena brutto wynosi: 650,00zł.
Data wpłynięcia oferty: 30.12.2019