Strona główna
Logo unii europejskiej

„ Budowa instalacji powietrznych gazowych pomp ciepła wraz z kotłem, instalacją gazową oraz modernizacja instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej” w ramach projektu „Poprawa efektywności energetycznej w budynku Żeglugi Ostródzkiej” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.

Data publikacji: 20.12.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 09-01-2020

Numer ogłoszenia

1224244

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

I. Sposób składania ofert.
1. Oferta musi być złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
3. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ.
4. Dokumenty składające się na ofertę muszą być ze sobą powiązane w sposób trwały, uniemożliwiający wysunięcie się którejkolwiek kartki.
5. Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86
ust. 4 uPzp. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa winny być oznaczone klauzulą: „Tajemnica przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 419 ze zm.)” i załączone jako odrębna część niezwiązana z ofertą w sposób trwały.
6. Ofertę należy zamieścić w zamkniętej kopercie, zaadresowanej na Zamawiającego i oznaczonej:
1) nazwą i adresem wykonawcy;
tytułem: „Oferta przetargowa w przetargu nieograniczonym pn. „ Budowa instalacji powietrznych gazowych pomp ciepła wraz z kotłem, instalacją gazową oraz modernizacja instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej” w ramach projektu „Poprawa efektywności energetycznej w budynku Żeglugi Ostródzkiej” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.

Oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę muszą być poświadczone przez osobę (osoby) uprawnioną do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych odpowiednio wykonawcy, wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia lub podmiotu trzeciego, zgodnie z umocowaniem określonym w wypisie z właściwego rejestru lub umowie spółki. W przypadku pełnomocnictwa, musi być ono udzielone w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
w szczególności podpisania oferty i jej złożenia.
II. Miejsce składania ofert
1. Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego.
Żegluga Ostródzko-Elbląska Sp. z o.o. w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 49, 14-100 Ostróda
w sekretariacie pok. nr 5, (I piętro), od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 15:00.
2. Termin składanie ofert upływa dnia 09 stycznia 2020 r. o godz. 12:00
3. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
4. Oferta złożona po terminie wskazanym w §11 ust. 2 niniejszej SIWZ zostanie zwrócona wykonawcy zgodnie z zasadami określonymi w art. 84 ust. 2 ustawy Pzp.
5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09 stycznia 2020 r. o godz. 12:15 w siedzibie zamawiającego
w Żegludze Ostródzko-Elbląskiej Sp. z o.o. w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 49, 14-100 Ostróda, pokój
nr 7 (I piętro).
6. Otwarcie ofert jest jawne.
7. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia.
8. Podczas otwarcia ofert Zamawiający odczyta nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
9. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie https://www.ebip.org.pl/zegluga/
w zakładce „Biuletyn informacji publicznej“, informacje dotyczące:
1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Jerzy Leśnicki, Jakub Urbanowicz

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Budowa instalacji powietrznych gazowych pomp ciepła wraz z kotłem, instalacją gazową oraz modernizacja instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, oraz jej uruchomienie i dopełnienie wszelkich formalności urzędowych.
Zgodnie z dokumentacją stanowiącą załącznik do SIWZ tj. projekt budowlany tom II- styczeń 2017, projekt budowlany- zamienny- sierpień 2018, STWiOR- styczeń 2017 i przedmiar robót- lipiec 2018.

Przed złożeniem oferty, w związku ze zmianami funkcji pomieszczeń (w stosunku do dokumentacji projektowej) konieczne jest przeprowadzenie wizji lokalnej w budynku.
Wizja lokalna możliwa jest w dniach roboczych. W godzinach od 10:00 do 12:00.

Przed rozpoczęciem prac ziemnych niezbędna jest weryfikacja ewentualnych kolizji.

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: warmińsko-mazurskie Powiat: ostródzki Miejscowość: Ostróda

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Realizacja projektu współfinansowanego ze środków UE.

Przedmiot zamówienia

Budowa instalacji powietrznych gazowych pomp ciepła wraz z kotłem, instalacją gazową oraz modernizacja instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, oraz jej uruchomienie i dopełnienie wszelkich formalności urzędowych.
Zgodnie z dokumentacją stanowiącą załącznik do SIWZ tj. projekt budowlany tom II- styczeń 2017, projekt budowlany- zamienny- sierpień 2018, STWiOR- styczeń 2017 i przedmiar robót- lipiec 2018.

Przed złożeniem oferty, w związku ze zmianami funkcji pomieszczeń (w stosunku do dokumentacji projektowej) konieczne jest przeprowadzenie wizji lokalnej w budynku.
Wizja lokalna możliwa jest w dniach roboczych. W godzinach od 10:00 do 12:00.

Przed rozpoczęciem prac ziemnych niezbędna jest weryfikacja ewentualnych kolizji.

Kod CPV

42511110-5

Nazwa kodu CPV

Pompy grzewcze

Harmonogram realizacji zamówienia

40 dni od daty podpisania umowy

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą/osobami posiadającą/ posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych lub inne uprawnienia budowlane umożliwiające wykonywanie tych samych czynności w aktualnym stanie prawnym (na dzień składania oferty), w zakresie odpowiadającym zakresowi zamówienia oraz spełniającymi warunki do wykonywania tych funkcji, tzn. będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, a także osoba/osoby powinna/ powinny posiadać certyfikat UDT w zakresie budowy pomp ciepła i płytkiej geotermii.

Wiedza i doświadczenie

Warunkiem przystąpienia do przetargu jest przedstawienie dokumentu potwierdzającego wykonanie minimum jednej roboty budowlanej w budynku użyteczności publicznej, polegającej na montażu absorpcyjnej pompy ciepła w okresie ostatnich 3 lat z podaniem okresu realizacji, z potwierdzeniem, że robota ta została wykonana i ukończona prawidłowo, oraz posiadanie certyfikatu UDT FGAZ.

Potencjał techniczny

a) Warunkiem przystąpienia do przetargu jest przedstawienie dokumentu potwierdzającego wykonanie minimum jednej roboty budowlanej w budynku użyteczności publicznej, polegającej na montażu absorpcyjnej pompy ciepła w okresie ostatnich 3 lat z podaniem okresu realizacji z potwierdzeniem, że robota ta została wykonana i ukończona prawidłowo, oraz posiadanie certyfikatu UDT FGAZ.
b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą/osobami posiadającą/ posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne uprawnienia budowlane umożliwiające wykonywanie tych samych czynności w aktualnym stanie prawnym (na dzień składania oferty), w zakresie odpowiadającym zakresowi zamówienia oraz spełniającymi warunki do wykonywania tych funkcji, tzn. będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, a także osoba/osoby powinna/ powinny posiadać certyfikat UDT w zakresie budowy pomp ciepła i płytkiej geotermii.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

• przedstawienie aktualnego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert zaświadczenia z Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
• przedstawienie zaświadczenia właściwej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
• przedstawienie bilansu spółki, lub innego dokumentu finansowego za ostatnie 3 lata potwierdzającego dodatni wynik finansowy spółki,
• przedstawienie polisy ubezpieczenia oc działalności firmy na wartość minimum 500 000,00 zł.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Proponowane kryteria oceny ofert:
a) cena netto „C″- 60 % (pkt – 60),
b) okres gwarancji na wykonane prace- 10 % (pkt – 10),
c) termin realizacji ,,T″ - 30 % (pkt – 30)
2. Kryterium „Cena netto” będzie oceniane na postawie zadeklarowanej ceny za wykonanie całości zamówienia przez Wykonawcę w Formularzu oferty w oparciu o wzór: C= Cmin/Co x 60
gdzie:
a) Cmin – najniższa cena netto z ocenianych ofert (zł)
b) Co – cena netto oferty ocenianej (zł)
3. Kryterium „Okres gwarancji na wykonane prace″ będzie oceniane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty okresu gwarancji. Okres gwarancji liczony jest od daty odbioru końcowego. W Formularzu Oferty Wykonawca zaoferuje jeden z trzech wariantów okresu gwarancji.
Zamawiający przyzna punkty za zadeklarowanie przez wykonawcę okresu gwarancji według następujących zasad:
a) za zadeklarowanie okresu gwarancji – 12 miesięcy - 0 pkt;
b) za zadeklarowanie okresu gwarancji – 24 miesięcy - 5 pkt;
c) za zadeklarowanie okresu gwarancji – 36 miesięcy - 10 pkt;
Wykonawca może zaproponować termin gwarancji jakości tylko w pełnych miesiącach, tj.: 12, 24, 36 miesięcy. Wykonawca nie może zaproponować okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy. Jeżeli oferta Wykonawcy wypełniona będzie błędnie w zakresie Okresu gwarancji (niezgodnie z zaleceniami Zamawiającego, np. brak wskazania okresu gwarancji lub wskazanie błędnego) oferta otrzyma 0 pkt. W tym kryterium jako deklarowany okres gwarancji zostanie przyjęty okres 12 miesięcy.
4. Kryterium „Termin realizacji″ będzie oceniane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę
w Formularzu oferty okresu realizacji. Wykonawca może zaproponować termin realizacji tylko w pełnych dniach z maksymalnym okresem do 40 dni od podpisania umowy. W kryterium „Termin realizacji″ każda z ofert niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana według wzoru: T=(Tn/Tr) X30
a) T - termin realizacji (ilość punktów ogółem),
b) Tn - termin realizacji oferty z najkrótszym terminem spośród rozpatrywanych ofert,
c) Tr - termin realizacji oferty rozpatrywanej,
Jeżeli oferta Wykonawcy wypełniona będzie błędnie w kryterium „Termin realizacji″ tj.: brak wskazania terminu realizacji, oferta otrzyma 0 pkt.
5. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: L=C+G+T
a) L- całkowita ilość punktów,
b) C- punkty uzyskane w kryterium „cena netto″,
c) G- sumaryczne punkty uzyskane w kryterium „okres gwarancji″,
d) T- punkty uzyskane w kryterium „termin realizacji″

Wykluczenia

Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.5.
1. Zamawiający dodatkowo przewiduje wykluczenie wykonawcy w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. Prawo restrukturyzacyjne (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 243
ze zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. Prawo upadłościowe (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 498
ze zm.);
2. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 uPzp lub
ust. 1, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania
jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego przedmiotem zbiorowym, orzeczone prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się
o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
3. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie ust. 2.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ŻEGLUGA OSTRÓDZKO-ELBLĄSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W OSTRÓDZIE

Adres

Grunwaldzka 49

14-100 Ostróda

warmińsko-mazurskie , ostródzki

Numer telefonu

896464246

Fax

896464246

NIP

7412111824

Tytuł projektu

POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ W BUDYNKU ŻEGLUGI OSTRÓDZKIEJ

Numer projektu

RPWM.04.03.01-28-0027/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

ENGECO Sp. z o.o.
Ruś 54, 10-687 Olsztyn,
NIP: 5891998533
1 160 000,00 zł netto
Liczba wyświetleń: 384