Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
Zamawiający, w dniu 27.12.2019 r, dodaje do dokumentacji technicznej Projekt zamienny, zgodnie z którym należy oszacować cenę ofertową. W wycenie oferty należy uwzględnić informacje podane w projekcie zamiennym, które zmieniają pierwotny projekt budowlany w zakresie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia.
Zgodnie z projektem zamiennym zakres robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia nie uwzględnia m.in. prac wykonania parkingu podziemnego, zamiast niego wykonany będzie parking zewnętrzny naziemny z geokraty.
W związku z powyższym Zamawiający dokonuje zmiany terminu składania ofert z dnia 30.12.2019 r. na dzień 13.01.2020 r. Oferty należy składać do godziny 14:00. Termin wniesienia wadium również ulega zmianie na 13.01.2020 r. do godz. 14:00.
Miejsce i sposób składania ofert
1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 13.01.2020 r. do godz. 14:00 w formie pisemnej osobiście w siedzibie Zamawiającego pod adresem ul. Pomorska 38, 14-300 Morąg, za pośrednictwem usług pocztowych lub kurierskich.
2. Zamawiający wyklucza możliwość składania oferty w wersji elektronicznej. Oferty złożone tą metodą nie będą rozpatrywane.
3. Oferta złożona po terminie zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy bez jej otwierania
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Maciej Szreder
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
502557156
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja obiektu restauracyjnego przez Przedsiębiorstwo „ABL” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w ramach projektu pt. „Odtworzenie warmińskiego dziedzictwa kulinarnego poprzez modernizację obiektu restauracyjnego” realizowanego w ramach programu operacyjnego Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumentacji technicznej, zgodnie z którą należy zrealizować roboty budowlane. Dokumentacja techniczna dostępne jest pod linkiem:
https://mega.nz/#!hJ5QGIYb!-QBqDrwiVUvfHr9wC_6n0Pb4AUHU2SbkXWlQJFODGs0
3. Wykonawca musi przedstawić ofertę obejmującą całość zamówienia, gdyż zamówienie nie zostało podzielone na wyodrębnione części i musi być zrealizowane w całości.
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
warmińsko-mazurskie
Powiat:
ostródzki
Miejscowość:
Morąg
Cel zamówienia
Niniejsze postępowanie ma na celu wyłonienie Wykonawcy do realizacji zamówienia na modernizację obiektu restauracyjnego przez Przedsiębiorstwo „ABL” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja obiektu restauracyjnego przez Przedsiębiorstwo „ABL” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w ramach projektu pt. „Odtworzenie warmińskiego dziedzictwa kulinarnego poprzez modernizację obiektu restauracyjnego” realizowanego w ramach programu operacyjnego Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumentacji technicznej, zgodnie z którą należy zrealizować roboty budowlane. Dokumentacja techniczna dostępne jest pod linkiem:
https://mega.nz/#!hJ5QGIYb!-QBqDrwiVUvfHr9wC_6n0Pb4AUHU2SbkXWlQJFODGs0
3. Wykonawca musi przedstawić ofertę obejmującą całość zamówienia, gdyż zamówienie nie zostało podzielone na wyodrębnione części i musi być zrealizowane w całości.
Kod CPV
45000000-7
Nazwa kodu CPV
Roboty budowlane
Dodatkowe przedmioty zamówienia
45.44.30.00-4 – roboty elewacyjne
45.32.00.00-6 – roboty izolacyjne
45.32.10.00-3 – izolacja cieplna
45.30.00.00-0 – roboty instalacyjne w budynkach
45.42.10.00-4 – roboty w zakresie stolarki budowlanej
45.42.11.00-5 – instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45.40.00.00-1 – roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45.33.10.00-6 – instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45.45.30.00-7 – roboty remontowe i renowacyjne
45.31.10.00-0 – roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
Harmonogram realizacji zamówienia
Wymagany termin wykonania niniejszego zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.03.2021 r. Za termin zakończenia robót uznaje się dzień, w którym zostanie obustronnie podpisany końcowy protokół odbioru robót budowlanych. Wykonawca przed podpisaniem odbioru końcowego musi przekazać Zamawiającemu wszystkie niezbędne dokumenty do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich pięciu przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub modernizacji budynku, o wartości min. 850 000,00 zł brutto, wykonaną
w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończoną.
Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca załączy do oferty wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe
i doświadczenie, tj.
1. kierownik budowy posiadający:
• uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz
• min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca załączy do ofert wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100).
Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca załączy do oferty dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną powyżej.
Dodatkowe warunki
1. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielane podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony IZ PO;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia według załącznika nr 2 do zapytania ofertowego. Brak spełnienia powyższego warunku oznacza wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
2. Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium
w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).
Warunki zmiany umowy
Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w poniższym zakresie:
1. zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku:
a) działania siły wyższej (zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia, w szczególności powódź, pożar, inne klęski żywiołowe, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, wody, które zgodnie ze sztuką budowlaną lub stosownymi przepisami uniemożliwiają lub znacznie utrudniają prowadzenie robót budowlanych) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania – zmiana terminu o czas występowania siły wyższej, w takiej sytuacji Wykonawca obowiązany jest zabezpieczyć teren budowy przed niepożądanym jej działaniem,
b) niesprzyjających warunków atmosferycznych, utrzymujących się nieprzerwanie przez okres co najmniej 5 dni roboczych i uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych – zmiana terminu wykonania o czas utrzymywania się powyższych warunków, w takiej sytuacji Wykonawca obowiązany jest zabezpieczyć teren budowy przed niepożądanym działaniem tych warunków,
c) przerwania lub wstrzymania robót przez Zamawiającego lub inne uprawnione podmioty z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę – zmiana terminu o czas niezbędny na prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia,
d) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności – zmiana terminu o czas niezbędny na prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia,
e) konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, jeśli te roboty mają wpływ na termin wykonania zamówienia – zmiana terminu wykonania o czas niezbędny na prawidłowe wykonanie robót dodatkowych lub zamiennych,
f) zmiany dokumentacji technicznej – zmiana o czas niezbędny dla dostosowania się Wykonawcy do zmiany,
g) wydłużenia czasu oczekiwania na uzyskanie pozwoleń lub decyzji administracyjnych wymaganych dla wykonania umowy, jeżeli łączny czas oczekiwania na pozwolenie lub decyzje administracyjne przekroczy łącznie 21 dni,
h) w każdym przypadku, na wniosek Zamawiającego, za porozumieniem stron – zmiana terminu o czas niezbędny na prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. zmiana wynagrodzenia, w przypadku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w trakcie realizacji przedmiotu umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania zamówienia po stronie Wykonawcy; Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę,
b) rezygnacji z części robót, których wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe, w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie postępowania lub w chwili zawarcia umowy – o wartość niezrealizowanych robót,
c) konieczności wprowadzenia zmian na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie składania oferty lub zawarcia umowy (roboty zamienne).
Do wprowadzenia powyższych zmian wymagana jest zgoda Zamawiającego.
3. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów, urządzeń, technologii robót oraz instalacji przyjętych w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, tj.:
a) powodujące obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację zrealizowanego przedmiotu zamówienia, lub
b) powodujące poprawienie parametrów technicznych i funkcjonalnych przedmiotu zamówienia, lub
c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
Do wprowadzenia powyższych zmian wymagana jest pozytywna opinia autora dokumentacji projektowej lub zgoda Zamawiającego. Zmiany, o których mowa nie mogą spowodować podwyższenia wynagrodzenia brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość uzasadnionej zmiany osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia (wskazanych w wykazie osób). Zmiana którejkolwiek z osób w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji i wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób wymaganych w zapytaniu ofertowym.
5. Wszelkie zmiany umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zgody obu stron w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony umowy.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia zobowiązani są złożyć następujące dokumenty, tj.:
a) formularz ofertowy sporządzony wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
b) oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym, sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego,
c) wykaz robót budowlanych sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego, wraz z dowodami należytego wykonania,
d) wykaz osób sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego,
e) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
f) pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego, w formie oryginału lub poświadczone notarialnie – jeśli dotyczy. W przypadku spółki cywilnej należy przedłożyć stosowne umocowanie do reprezentowania wspólników spółki tj. umowa spółki cywilnej lub uchwała wspólników lub pełnomocnictwo,
g) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) – jeśli dotyczy,
h) dowód wpłaty wadium – potwierdzenie przelewu lub dokument gwarancji lub poręczenia, w zależności od sposobu ustanowienia wadium,
i) zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji Wykonawcy swoich zasobów – jeżeli Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego – jeśli dotyczy.
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami:
Cena – 80%
Okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty budowlane – 20%
Cena – 80%
Maksymalną liczbę punktów (80) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą całkowitą cenę za realizację zamówienia, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:
C=(CN)/(COB) x80
gdzie:
CN – najniższa zaoferowana Cena,
COB – Cena zaoferowana w ofercie badanej.
Okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty budowlane – 20%
Kryterium będzie oceniane na podstawie wskazanego w ofercie okresu gwarancji jakości i rękojmi
(w latach) na całość wykonanych robót budowlanych, według następujących zasad:
w przypadku deklaracji udzielenia gwarancji jakości i rękojmi na okres 5 lat – Wykonawca otrzyma 0 pkt.
w przypadku deklaracji udzielenia gwarancji jakości i rękojmi na okres 6 lat – Wykonawca otrzyma 10 pkt.
w przypadku deklaracji udzielenia gwarancji jakości i rękojmi na okres 7 lat – Wykonawca otrzyma 20 pkt.
Zamawiający ustala wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 5 lat licząc od daty obustronnego podpisania protokołu końcowego odbioru całości robót budowlanych wykonanych bez zastrzeżeń. Punkty w kryterium zostaną przyznane tylko za wydłużenie gwarancji zgodnie z zapisami powyżej.
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Punkty zostaną obliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosował wyłącznie
zasady i kryteria określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Wykluczenia
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
a) podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Brak powiązań Wykonawcy z Zamawiającym weryfikowany będzie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań. Wykonawcy pozostający w powiązaniu z Zamawiającym zostaną wykluczeni z postępowania,
b) Wykonawcę, który nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
2. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony IZ PO;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
„ABL” SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
14-300 Morąg
warmińsko-mazurskie
, ostródzki
Numer telefonu
502557156
NIP
7411144365
Tytuł projektu
Odtworzenie warmińskiego dziedzictwa kulinarnego poprzez modernizację obiektu restaruracyjnego.
Numer projektu
RPWM.01.05.02-28-0021/18-00
Nierozstrzygnięte – Brak ofert