Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapewnienie zakwaterowania dla 17 osób i wyżywienia dla 20 osób w dniach 20-21 stycznia 2020 roku w Jaśle podczas spotkania Grupy Wymiany Doświadczeń – pomoc społeczna oraz zakwaterowania dla 17 osób i wyżywienia dla 20 osób w dniach 13-14 lutego 2020 roku w Jaśle podczas spotkania Grupy Wymiany Doświadczeń – kultura, oba spotkanie w ramach realizowanego projektu: „System monitorowania usług publicznych – wdrożenie SMUP”.

Data publikacji: 13.12.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 20-12-2019

Numer ogłoszenia

1222990

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oferty prosimy przesyłać do 20 grudnia 2019 r. na adres: Związek Miast Polskich, 61-517 Poznań, ul. Robocza 42; aneta.krec@zmp.poznan.pl
Oferta może być przesłana listem lub e-mailem (j.w.) wraz ze skanowanymi załącznikami i otrzymanie jej w każdej z tych form będzie liczone jako spełnienie warunku dotrzymania terminu złożenia oferty.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

aneta.krec@zmp.poznan.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Aneta Kręc

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

61 63 350 57, 609 631 693

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie zakwaterowania dla 17 osób i wyżywienia dla 20 osób w dniach 20-21 stycznia 2020 roku w Jaśle podczas spotkania Grupy Wymiany Doświadczeń – pomoc społeczna oraz zakwaterowania dla 17 osób i wyżywienia dla 20 osób w dniach 13-14 lutego 2020 roku w Jaśle podczas spotkania Grupy Wymiany Doświadczeń – kultura, oba spotkanie w ramach realizowanego projektu: „System monitorowania usług publicznych – wdrożenie SMUP”.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi hotelarskie

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podkarpackie Powiat: jasielski Miejscowość: Jasło

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest zapewnienie zakwaterowania dla 17 osób i wyżywienia dla 20 osób w dniach 20-21 stycznia 2020 roku w Jaśle podczas spotkania Grupy Wymiany Doświadczeń – pomoc społeczna oraz zakwaterowania dla 17 osób i wyżywienia dla 20 osób w dniach 13-14 lutego 2020 roku w Jaśle podczas spotkania Grupy Wymiany Doświadczeń – kultura, oba spotkanie w ramach realizowanego projektu: „System monitorowania usług publicznych – wdrożenie SMUP”.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie zakwaterowania dla 17 osób i wyżywienia dla 20 osób w dniach 20-21 stycznia 2020 roku w Jaśle podczas spotkania Grupy Wymiany Doświadczeń – pomoc społeczna oraz zakwaterowania dla 17 osób i wyżywienia dla 20 osób w dniach 13-14 lutego 2020 roku w Jaśle podczas spotkania Grupy Wymiany Doświadczeń – kultura, oba spotkanie w ramach realizowanego projektu: „System monitorowania usług publicznych – wdrożenie SMUP”.
Spotkanie 20-21 stycznia 2020 roku:
a) zakwaterowanie- 20/21 stycznia 2020r.
Nocleg ze śniadaniem dla 17 osób - zapewnienie uczestnikom zakwaterowania w hotelu/pensjonacie/ośrodku wypoczynkowym maksymalnie 3* dysponującym pokojami 1 osobowymi lub 2 osobowymi do pojedynczego wykorzystania.
Wszystkie pokoje z łazienkami, pościelą oraz ręcznikami. Cena brutto 1 noclegu dla 1 osoby nie może przekraczać: 240 zł dla hotelu 3* oraz 130 zł w hotelach poniżej 3* i pensjonatach.

b) wyżywienie dla 20 osób
- 20 stycznia 2020 r. – obiad, stała przerwa kawowa oraz kolacja
- 21 stycznia 2020 r. – stała przerwa kawowa, obiad
Obiady: dwudaniowe (zupa+drugie danie: mięsne i wegetariańskie) z napojami i deserem – cena 1 obiadu nie może przekraczać 44 zł/osobę (brutto)
Kolacja : dwudaniowa (zupa+drugie danie: mięsne i wegetariańskie) z napojami i deserem – cena kolacji nie może przekraczać 44 zł/osobę (brutto)
Każdego dnia różne zestawy obiadowe.

Przerwy kawowe: gorące napoje (kawa, herbata czarna), mleko, ciasteczka - cena przerwy kawowej nie może przekraczać 15 zł/osobę (brutto).

Przerwy kawowe (usługa cateringowa) w dniu 20 stycznia oraz w dniu 21 stycznia 2020 roku serwowane w miejscu wskazanym przez Urząd Miasta Jasła (na terenie Jasła).
Obiady (usługa cateringowa) w dniu w dniu 20 stycznia oraz w dniu 21 stycznia 2020 roku serwowane w miejscu wskazanym przez Urząd Miasta Jasła (na terenie Jasła).
Kolacja w dniu 20 stycznia 2020 roku serwowana w hotelu.

Spotkanie 13-14 lutego 2020 roku
a) zakwaterowanie 13/14 lutego 2020 r.
Nocleg ze śniadaniem dla 17 osób - zapewnienie uczestnikom zakwaterowania w hotelu/pensjonacie/ośrodku wypoczynkowym maksymalnie 3* dysponującym pokojami 1 osobowymi lub 2 osobowymi do pojedynczego wykorzystania.
Wszystkie pokoje z łazienkami, pościelą oraz ręcznikami. Cena brutto 1 noclegu dla 1 osoby nie może przekraczać: 240 zł dla hotelu 3* oraz 130 zł w hotelach poniżej 3* i pensjonatach.

b) wyżywienie dla 20 osób
- 13 lutego 2020 r. – obiad, stała przerwa kawowa oraz kolacja
- 14 lutego 2020 r. – stała przerwa kawowa, obiad

Obiady: dwudaniowe (zupa+drugie danie: mięsne i wegetariańskie) z napojami i deserem – cena 1 obiadu nie może przekraczać 44 zł/osobę (brutto)
Kolacja : dwudaniowa (zupa+drugie danie: mięsne i wegetariańskie) z napojami i deserem – cena kolacji nie może przekraczać 44 zł/osobę (brutto)
Każdego dnia różne zestawy obiadowe.

Przerwy kawowe: gorące napoje (kawa, herbata czarna), mleko, ciasteczka - cena przerwy kawowej nie może przekraczać 15 zł/osobę (brutto).

Przerwy kawowe (usługa cateringowa) w dniu 13 lutego oraz w dniu 14 lutego 2020 roku serwowane w miejscu wskazanym przez Urząd Miasta Jasła (na terenie Jasła).
Obiady (usługa cateringowa) w dniu w dniu 13 lutego oraz w dniu 14 lutego 2020 roku serwowane w miejscu wskazanym przez Urząd Miasta Jasła (na terenie Jasła).
Kolacja w dniu 13 lutego 2020 roku serwowana w hotelu.
Realizacja usługi cateringowej polega na przygotowaniu i dostarczeniu do sali konferencyjnej wskazanej przez Urząd Miasta Jasła wraz z rozłożeniem na stołach poczęstunku zgodnie ze szczegółowym wytycznymi określonymi w zapytaniu ofertowym.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia własnych naczyń, sztućców i wszystkich pozostałych elementów wymaganych do prawidłowej realizacji usługi cateringu.

Kod CPV

55270000-3

Nazwa kodu CPV

Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

Harmonogram realizacji zamówienia

Spotkanie 20-21.01.2020 r.
20 stycznia 2020 r. (poniedziałek)
13.00-14.00 – obiad (miejsce wskazane przez UM Jasło)
14.00-19.00 – stała przerwa kawowa dostępna już przed rozpoczęciem spotkania (miejsce wskazane przez UM Jasło)
19.00 – kolacja (hotel)
Nocleg 20/21 stycznia 2020 r.
21 stycznia 2020 r. (wtorek)
9.00-14.00 – stała przerwa kawowa dostępna już przed rozpoczęciem spotkania (miejsce wskazane przez UM Jasło)
13.30 – obiad (miejsce wskazane przez UM Jasło)

Spotkanie 13-14 lutego 2020 r.

13 lutego 2020 r. (czwartek)
13.00-14.00 – obiad (miejsce wskazane przez UM Jasło)
14.00-19.00 – stała przerwa kawowa dostępna już przed rozpoczęciem spotkania (sala konferencyjna wskazana przez UM Jasło)
19.00 – kolacja (hotel)
Nocleg 13/14 lutego 2020 r.
14 lutego 2020 r. (wtorek)
9.00-14.00 – stała przerwa kawowa dostępna już przed rozpoczęciem spotkania (miejsce wskazane przez UM Jasło)
13.30 – obiad (miejsce wskazane przez UM Jasło)

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Dodatkowe warunki

Ofertę należy przygotować w języku polskim dołączając do niej wszystkie niezbędne dokumenty stanowiące załączniki do zapytania ofertowego. Należy podać cenę brutto za jeden dzień zakwaterowania ze śniadaniem dla 1 osoby, cenę brutto: obiadu dla 1 osoby, przerwy kawowej dla 1 osoby oraz kolacji dla 1 osoby.
Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zapytania oraz obejmować koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia. Prosimy o przesłanie propozycji menu przewidzianego na czas pobytu.
Każdy WYKONAWCA może złożyć tylko jedną ofertę.
ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza składania ofert częściowych.
WYKONAWCA nie może powierzyć wykonania zamówienia ani jego części podwykonawcom.
WYKONAWCA ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty.
WYKONAWCA dysponuje obiektem dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych
WYKONAWCA realizując zamówienie będzie przestrzegać bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia
WYKONAWCA stosuje zasadę równości szans kobiet i mężczyzn
ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo do unieważnienia procedury zapytania ofertowego w każdym momencie trwania procedury bez podania przyczyny.
ZAMAWIAJĄCY może odstąpić od podpisania umowy bez podania przyczyny.
ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza możliwości negocjacji cenowej.

Warunki zmiany umowy

Podana liczba osób korzystających z noclegu oraz wyżywienia nie jest ostateczna. Dokładna liczba zostanie potwierdzona na 2 dni przed rozpoczęciem spotkania, w związku z czym Zamawiający ma prawo do bezkosztowej zmiany wielkości zamówienia do 30%, zgodnie z cenami jednostkowymi wskazanymi w ofercie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w szczególności, jeżeli:
a. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższają kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia,
b. wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zamówienia nie leży już w interesie Zamawiającego, o czym Zamawiający poinformuje wykonawców przed upływem terminu składania ofert.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1,
oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych – zgodnie z załącznikiem nr 2,
propozycja menu przewidzianego na czas pobytu.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Przesłane przez Państwa informację będą brane pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty spełniającej wyżej opisane warunki oraz proponowane ceny z tyt. świadczonych usług.

100 pkt - maksymalna ilość punktów przyznanych danej ofercie za część A, B , C przy czym:

Część (A) – max 30 pkt - cena (brutto) wyżywienia (podstawa wyliczenia dla jednej osoby)
cena najniższa
liczba punktów oferty ocenianej = ---------------------------- x 20pkt
cena oferty ocenianej

Część (B) – max 50 pkt - cena (brutto) nocleg ze śniadaniem (podstawa wyliczenia dla jednej osoby)
cena najniższa
liczba punktów oferty ocenianej = ---------------------------- x 50pkt
cena oferty ocenianej

Część (C) – max 20 pkt – odległość od Urzędu Miasta Jasła

odległość najmniejsza
liczba punktów oferty ocenianej = ---------------------------- x 30pkt
odległość oferty ocenianej

*Odległość od Urzędu Miasta Jasła zostanie obliczona na podstawie informacji podanych w Google Maps i nie powinna przekraczać więcej niż 1 km pieszo.
Oferta przedstawiająca najkorzystniejsze warunki cenowe oraz dotyczące odległości od Urzędu Miasta Jasła zostanie uznana za najkorzystniejszą, według przyjętych wyżej wskaźników oceny ofert.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK MIAST POLSKICH

Adres

Robocza 42

61-517 Poznań

wielkopolskie , Poznań

Numer telefonu

616335050

Fax

616335060

NIP

7781005845

Tytuł projektu

System Monitorowania Usług Publicznych - wdrożenie SMUP

Numer projektu

POWR.02.18.00-00-0017/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Sepia Marcin Ciosek, ul. Staszica 20, 38-200 Jasło, oferta przesłana do biura Związku Miast Polskich w dniu 19 grudnia r. Cena za wykonanie usługi w dniu 20-21.01.2020 wynosi 4870,00 zł. brutto (słownie: cztery tysiące osiemset siedemdziesiąt złotych brutto), a w dniu 13-14.02.202 wynosi 4870,00 zł. brutto (słownie: cztery tysiące osiemset siedemdziesiąt złotych brutto).
Liczba wyświetleń: 518