Strona główna
Logo unii europejskiej

Zakwaterowanie dla 13 osób i wyżywienia dla 15 osób oraz Sali konferencyjnej podczas spotkania Grupy Wymiany Doświadczeń-Oświata w dniach 5-6 czerwca 2020 roku w Lublinie

Data publikacji: 11.12.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 19-12-2019

Numer ogłoszenia

1222195

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oferty prosimy przesyłać do 19 grudnia 2019 r. na adres: Związek Miast Polskich, 61-517 Poznań, ul. Robocza 42; ewa.ziolkowska@zmp.poznan.pl (oferta może być przesłana listem lub e-mailem wraz z zeskanowanymi załącznikami i otrzymanie jej w każdej z tych form będzie liczone, jako spełnienie warunku dotrzymania terminu złożenia oferty).

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

ewa.ziolkowska@zmp.poznan.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Ewa Ziółkowska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

61/63-350-57

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie zakwaterowania dla 13 osób i wyżywienia dla 15 osób oraz Sali konferencyjnej podczas spotkania Grupy Wymiany Doświadczeń-Oświata w dniach 5-6 czerwca 2020 roku w Lublinie w ramach realizowanego projektu: „Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w zarządzaniu oświatą ukierunkowanym na rozwój szkół i kompetencji kluczowych uczniów” II etap

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi hotelarskie

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubelskie Powiat: Lublin Miejscowość: Lublin

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest zapewnienie zakwaterowania dla 13 osób i wyżywienia dla 15 osób oraz Sali konferencyjnej podczas spotkania Grupy Wymiany Doświadczeń-Oświata w dniach 5-6 czerwca 2020 roku w Lublinie

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie zakwaterowania dla 13 osób i wyżywienia dla 15 osób oraz Sali konferencyjnej podczas spotkania Grupy Wymiany Doświadczeń-Oświata w dniach 5-6 czerwca 2020 roku w ramach realizowanego projektu: „Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w zarządzaniu oświatą ukierunkowanym na rozwój szkół i kompetencji kluczowych uczniów” II etap
a) zakwaterowanie podczas 2-dniowego spotkania 5-6 czerwca 2020 roku:
- Nocleg ze śniadaniem dla 13 osób - zapewnienie uczestnikom zakwaterowania w hotelu/pensjonacie/ośrodku wypoczynkowym maksymalnie 3* dysponującym pokojami 1 osobowymi lub 2 osobowymi do pojedynczego wykorzystania
Wszystkie pokoje z łazienkami, pościelą oraz ręcznikami. Cena brutto 1 noclegu dla 1 osoby nie może przekraczać: 220 zł dla hotelu 3*.
b) wyżywienie
5 czerwca 2020 roku: obiad, przerwa kawowa, kolacja dla 15 osób
6 czerwca 2020 roku: przerwa kawowa, obiad dla 15 osób
Obiady: dwudaniowe (zupa +drugie danie) z napojem – cena 1 obiadu nie może przekraczać 35 zł/osobę (brutto)
Kolacja: dwudaniowa (zupa +drugie danie) z napojem – cena kolacji nie może przekraczać 35 zł/osobę (brutto)
- Każdego dnia różne zestawy obiadowe.
Przerwy kawowe: gorące napoje (kawa, herbata czarna), mleko, ciasteczka - cena przerwy kawowej nie może przekraczać 15 zł/osobę (brutto).

Kod CPV

55120000-7

Nazwa kodu CPV

Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji zamówienia 5-6 czerwca 2020r. miejsce Lublin
5 czerwca 2020 roku
Od 11.30 stała przerwa kawowa dostępna już przed rozpoczęciem spotkania
11.30-13.00 obrady
13.00-14.00 obiad
14.00-18.00 obrady
18.00-19.00 kolacja
6 czerwca 2020 roku
Od 9.00 stała przerwa kawowa dostępna już przed rozpoczęciem spotkania
9.00-14.00 obrady
14.00-14.30 obiad

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Dodatkowe warunki

Ofertę należy przygotować w języku polskim dołączając do niej wszystkie niezbędne dokumenty stanowiące załączniki do zapytania ofertowego. Należy podać cenę brutto za jeden dzień zakwaterowania ze śniadaniem dla 1 osoby, cenę brutto dla 1 osoby: obiadu, przerwy kawowej oraz kolacji.
Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zapytania oraz obejmować koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia. Prosimy o przesłanie propozycji menu przewidzianego na czas pobytu.
Każdy WYKONAWCA może złożyć tylko jedną ofertę.
ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza składania ofert częściowych.
WYKONAWCA nie może powierzyć wykonania zamówienia ani jego części podwykonawcom.
WYKONAWCA ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty.
WYKONAWCA dysponuje obiektem dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych
WYKONAWCA realizując zamówienie będzie przestrzegać bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia
WYKONAWCA stosuje zasadę równości szans kobiet i mężczyzn
ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo do unieważnienia procedury zapytania ofertowego w każdym momencie trwania procedury bez podania przyczyny.
ZAMAWIAJĄCY może odstąpić od podpisania umowy bez podania przyczyny.
ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza możliwości negocjacji cenowej.

Warunki zmiany umowy

Podana liczba osób korzystających z noclegu (13 osoby) oraz wyżywienia (15 osób) nie jest ostateczna. Dokładna liczba zostanie potwierdzona na 3 dni przed rozpoczęciem spotkania, w związku, z czym Zamawiający ma prawo do bez kosztowej zmiany wielkości zamówienia do 30%, zgodnie z cenami jednostkowymi wskazanymi w ofercie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w szczególności, jeżeli:
a. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższają kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia,
b. wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zamówienia nie leży już w interesie Zamawiającego, o czym Zamawiający poinformuje wykonawców przed upływem terminu składania ofert.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

formularz ofertowy – załącznik nr 1,
oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych – załącznik nr 2,
Propozycja menu przewidzianego na czas pobytu.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Przesłane przez Państwa informację będą brane pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty spełniającej wyżej opisane warunki oraz proponowane ceny z tyt. świadczonych usług.
100 pkt - maksymalna ilość punktów przyznanych danej ofercie za część A, B , C przy czym:
Część (A) – max 30 pkt - cena (brutto) wyżywienia (podstawa wyliczenia dla jednej osoby: dwa obiady, dwie przerwy kawowe oraz kolacja)
liczba punktów oferty ocenianej = cena najniższa/ cena oferty ocenianej x 30pkt
Część (B) – max 50 pkt - cena (brutto) nocleg ze śniadaniem (podstawa wyliczenia dla jednej osoby)
liczba punktów oferty ocenianej =cena najniższa/ cena oferty ocenianej x 50pkt
Część (C) – max 20 pkt – odległość od Wydziału Oświaty (ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 37/39 ) w Lublinie
liczba punktów oferty ocenianej =odległość najmniejsza / odległość oferty ocenianej x 20pkt
*Odległość hotelu od Wydziału Oświaty (ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 37/39) w Lublinie zostanie obliczona na podstawie informacji podanych w Google Maps

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

OŚRODEK ROZWOJU EDUKACJI

Adres

al. Aleje Ujazdowskie 28

00-478 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

Numer telefonu

223453700

Fax

223453700

NIP

7010211452

Tytuł projektu

Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w zarządzaniu oświatą ukierunkowanym na rozwój szkół i kompetencji kluczowych uczniów

Numer projektu

POWR.02.10.00-00-0003/15-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Hotel „Wieniawski”; ul. Sądowa 6; 20-027 Lublin; oferta została przesłana do biura Związku Miast Polskich w dniu 19 grudnia 2019 roku.
Cena za wykonanie umowy (koszt wyżywienia i koszt noclegu) wynosi 4 885 zł w tym podatek VAT (słownie: cztery tysiące osiemset osiemdziesiąt pięć złotych brutto) – zgodnie z przesłaną ofertą.
Liczba wyświetleń: 429