Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 27.12.2019 roku w siedzibie Zamawiającego – Zielony Koliber Sp. z o.o. Ul. Włodarzewska 4/9, 02-384 Warszawa lub na adres email: czynszak@wp.pl
Sposób składania ofert:
a) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz wariantowych.
b) Ofertę składa się w formie pisemnej, w języku polskim wraz z oświadczeniami Oferenta. Wzór oferty oraz oświadczenia są dołączone do niniejszego zapytania.
c) Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową
- posiadać datę sporządzenia
- zawierać specyfikację zamówienia
- zawierać adres lub siedzibę Oferenta, numer telefonu, NIP, adres e-mail
- zawierać wymagane załączniki
- podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy – w przypadku ofert składanych elektronicznie należy wysłać skan podpisanej oferty.
d) Ofertę należy opisać następująco: „Oferta na budowę elektrowni fotowoltaicznej o mocy 839 kW „(wypełnia Wykonawca).
e) Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
czynszak@wp.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Tomasz Czynszak
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
502714925
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy 839 kW na potrzeby własne firmy:
Zielony Koliber Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Włodarzewska 4/9, 02-384 Warszawa na działce nr 105/1, obręb Krzywe, gm. Prostki, pow. Ełcki, województwo warmińsko – mazurskie.
Zestawienie materiałów
Przedmiot zamówienia zawiera szacowane na podstawie projektu budowlanego ilości materiałów. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia urządzeń i materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia nawet jeśli nie są one wyspecyfikowane w powyższym zestawieniu lub ich szacunkowe ilości nie będą się pokrywały z dokumentacją wykonawczą. Zamawiający dołącza do zapytania dokumentację techniczną związaną z realizacją niniejszego projektu. Wszelkiego rodzaju nazwy własne, które się w niej znajdują mają charakter przykładowy. Minimalne parametry zostały określone wyżej oraz w dokumentacji technicznej. Każde rozwiązanie spełniające w/w określone wymagania będzie uznane za równoważne. Zamawiający dopuszcza zmianę parametrów w/w urządzeń w związku z zaistnieniem postępu technologicznego lub konieczności technicznej.
Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w przedmiocie zamówienia, ale muszą gwarantować spełnienie zdefiniowanych tam wymagań Zamawiającego.
Przez – równoważne - rozumie się materiały o parametrach technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych (nie niższych) od założonych w dokumentacji / wskazanych przez Zamawiającego w szczególności w odniesieniu do:
• charakteru użytkowego (tożsamości funkcji)
• parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość)
• parametrów bezpieczeństwa użytkowania
Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
warmińsko-mazurskie
Powiat:
ełcki
Miejscowość:
Działka nr 105/1, obręb Krzywe, gm. Prostki, pow. Ełcki,
Cel zamówienia
Wyłonienie wykonawcy na budowę elektrowni fotowoltaicznej przez firmę Zielony Koliber sp. z o.o.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy 839 kW na potrzeby własne firmy:
Zielony Koliber Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Włodarzewska 4/9, 02-384 Warszawa na działce nr 105/1, obręb Krzywe, gm. Prostki, pow. Ełcki, województwo warmińsko – mazurskie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik do niniejszego zapytania.
Na budowę elektrowni składają się:
1. Wolnostojące ogniwa fotowoltaiczne z montażem:
- Konstrukcje wsporcze wolnostojących ogniw słonecznych
- Podłączenie wolnostojących ogniw słonecznych
- Przewody elektryczne wolnostojących ogniw słonecznych
- Pomiary instalacji ogniw słonecznych
2. Przyłącze elektroenergetyczne SN wraz ze stacją kontenerową:
- Przyłącze elektroenergetyczne - część napowietrzna SN
- Przyłącze elektroenergetyczne - część kablowa SN
- Kontenerowa stacja transformatorowa
- Pomiary kontenerowej stacji transformatorowej
3. Przygotowanie terenu:
- Przygotowanie terenu pod montaż konstrukcji wsporczych (prace ziemne, plantowanie)
4. Ogrodzenie terenu:
- Brama i ogrodzenie z siatki na słupach stalowych
5. Monitoring wizyjny, kontrola dostępu:
- Zakup, montaż elementów systemu telewizji użytkowej i prace budowlane z tym związane
6. Przyłączenie do sieci
Projektowana elektrownia słoneczna składa się z zespołu modułów fotowoltaicznych zamontowanych na stołach montażowych pochylonych pod kątem ok 30°. Łącznie projektuje się zainstalowanie do 3354 sztuk paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy zainstalowanej do 0,839MW na części działki geod. 105/1 co jest zgodne z zapisem w decyzji o warunkach zabudowy. Ilość paneli jest uzależniona od mocy jednego modułu i zostanie ostatecznie dobrana na etapie projektu wykonawczego.
W południowo - wschodniej części działki objętej wnioskiem zlokalizowana została stacja transformatorowa o wymiarach 3,1 x 5,5m wys. 2,55m - betonowy prefabrykowany kontener przystosowany do współpracy z siecią kablową oraz kablowo -napowietrzną.
Dokumentacja powykonawcza
Do przeprowadzenia odbioru konieczne jest:
• Przygotowanie dokumentacji powykonawczej,
• Dokumentacja uzasadniająca uzupełnienia i zmiany wprowadzone w trakcie wykonania robót,
• Dokumentacja zgodna z opisami i oznaczeniami – modułów, stringów, inwerterów, stołów, ZK, oraz pól nn w stacji tr.
• Mapa układu zgodna z lokalizacją poszczególnych modułów.
• Dziennik budowy (notatki, pisma wyjaśniające i uzgadniające),
• Dokumenty dotyczące jakości wbudowanych materiałów,
• Protokoły i zaświadczenia z dokonanych prób po montażowych,
• Protokoły pomiarów i badań,
• Świadectwa jakości i dopuszczenia do eksploatacji urządzeń i materiałów,
• Karty katalogowe zamontowanych urządzeń.
Pomiary i testy instalacji
W celu odbioru instalacji fotowoltaicznej, wykonawca powinien dokonać pomiaru instalacji fotowoltaicznej. Protokoły pomiarowe z wykonanych pomiarów należy przygotować i dostarczyć Inwestorowi łącznie z dokumentacją powykonawczą.
Wymagane protokoły pomiarowe:
1. Badania skuteczności ochrony przeciwporażeniowej,
2. Pomiaru impedancji pętli zwarcia,
3. Pomiaru rezystancji uziemienia,
4. Badania rezystancji izolacji kabli stałoprądowych DC,
5. Badania wydajności instalacji fotowoltaicznej.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków, szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy objętego przedmiotem niniejszego zamówienia znajduje się w pkt. III w załączonym zapytaniu ofertowym.
Kod CPV
09332000-5
Nazwa kodu CPV
Instalacje słoneczne
Dodatkowe przedmioty zamówienia
45000000-7 Roboty budowlane
45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315500-3 Instalacje średniego napięcia
45315700-5 Instalowanie stacji rozdzielczych
45312310-3 Ochrona odgromowa
45317000-2 Inne instalacje elektryczne
45223100-7 Montaż konstrukcji metalowych
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45315100-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45232221-7 Podstacje transformatorowe
45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia określa się: do 29.02.2020 roku.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
Warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli:
Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: co najmniej 3 instalacje fotowoltaiczne naziemne o mocy min. 0,8 MW, lub co najmniej 4 instalacje fotowoltaiczne naziemne o mocy min. 0,8 MW w zakresie: palowanie konstrukcji, skręcenie konstrukcji, montaż paneli fotowoltaicznych na konstrukcji wsporczej.
Dokument potwierdzający spełnienie warunku.
Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej i zawodowej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, podmiotów, na rzecz których dostawy zostały były lub są wykonywane należycie. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 2 do zapytania).
Zamawiający nie dopuszcza, aby w celu spełnienia wymagania dotyczącego wykazu zrealizowanych robót budowlanych Wykonawca polegał na zobowiązaniu innego podmiotu do udostępniania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Sytuacja ekonomiczna i finansowa – Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca będzie posiadał aktualną, opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej odpowiedzialność za szkodę wynikłą z niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, o sumie gwarancyjnej w wysokości co najmniej 3 000 000,00 zł.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca wraz z ofertą składa:
Aktualną polisę ubezpieczeniową OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej odpowiedzialność za szkodę wynikłą z niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, o sumie gwarancyjnej w wysokości co najmniej 3 000 000, 00 zł.
Dodatkowe warunki
1. Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego w oparciu o zasadę konkurencyjności.
2. Oferenci składający ofertę w niniejszym postępowaniu akceptują treść zapytania ofertowego wraz z załącznikami.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie są powiązani osobowo ani kapitałowo z Zamawiającym w rozumieniu Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Wymagania dotyczące wadium
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 110 000,00 PLN (słownie: sto dziesięć tysięcy 00/100 złotych)
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
3. Wadium musi być wniesione minimum jeden dzień roboczy przed upływem terminu składania ofert w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. (TYTUŁ: RPWM.04.01.00-28-0339/17) o nr PL 16 1020 1055 0000 9202 0305 1976 prowadzony w PLN .
4. Wadium wniesione w pieniądzu na rachunek bankowy musi wpłynąć najpóźniej jeden dzień roboczy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający będzie uważał za skuteczne wniesienie wadium tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek bankowy Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew w wymaganym terminie. Dowód wniesienia wadium może być dołączony do oferty. Inne formy potwierdzenia wadium muszą być załączone do oferty.
5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania.
6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wnioskodawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
7. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
8. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku, gdy Wykonawca którego oferta zostanie wybrana:
a. Odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Ogłoszenie wyników postępowania i podpisanie umowy
a) Ogłoszenie wyników postępowania odbędzie się za pośrednictwem www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl.
b) Po wyborze najkorzystniejszej oferty organizator wezwie niezwłocznie oferenta, którego oferta będzie uznana za najkorzystniejszą do zawarcia umowy.
c) W przypadku gdy wybrany wykonawca odstąpi od podpisania umowy z zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
Informacja na temat odrzucenia oferty
Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jeżeli:
1. Jej treść nie odpowiada treści zapytania,
2. Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu,
3. Jeżeli Wykonawca nie wniósł w prawidłowy i terminowy sposób wadium.
4. Przedstawiona oferta będzie z rażąco niska ceną.
Pozostałe informacje
1. Wszelkie pytania dotyczące niniejszego postępowania należy kierować na adres: czynszak@wp.pl
2. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa terminu składania ofert Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni robocze przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Zamawiający zamieści wyjaśnienia na stronie internetowej, na której udostępniono zapytanie ofertowe.
3. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
4. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn, w szczególności jeżeli zaoferowana cena przekroczy kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia.
5. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z podpisanej umowy musi być tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty. Zakres dopuszczalnych zmian:
1. Terminy – wykonania zlecenia (skrócenie/wydłużenie w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego ), etapów, płatności.
2. Harmonogram prac.
3. Inne, wynikające z przyczyn niezależnych od zamawiającego.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Lista dokumentów/Oświadczeń wymaganych od Wykonawcy:
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych
3. Polisa ubezpieczeniowa
4. Potwierdzenie wniesienia wadium
5. Wykaz dostaw
6. Karty katalogowe proponowanych urządzeń
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium nr 1 – Czas usunięcia awarii (wad) od momentu zgłoszenia usterki (w godzinach) – waga kryterium 25%
Kryterium nr 2 – Cena netto oferty – waga kryterium 25%
Kryterium nr 3 – Gwarancja na instalacje i jej elementy. Dokładny czas trwania w miesiącach – waga kryterium 30%
Kryterium nr 4 – Gwarantowana ilość rocznej produkcji energii. Gwarancja udzielana na okres 5 lat. Minimalna ilość wyprodukowanej energii rocznie – nie mniej niż 800 MWh – waga kryterium 20%
Metodologia przyznawania punktacji
Maksymalna liczba punktów, jaką zdobyć może Oferent wynosi 100 punktów, w podziale na poszczególne kryteria (według ich wag):
Kryterium nr 1- 25 punktów
Kryterium nr 2- 25 punktów
Kryterium nr 3- 30 punktów
Kryterium nr 4- 20 punktów
Oceniana oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikających z kryteriów oceny oferty, wyliczanych na podstawie następującego wzoru:
Kryterium nr 1 – czas usunięcia awarii (wad) od momentu zgłoszenia usterki (w godzinach)
Punkty = (najkrótszy czas usunięcia awarii)/(czas usunięcia awarii badanej oferty)x 100 x znaczenie 25% = max. 25 pkt.
Kryterium nr 2 – łączna cena netto oferty
Punkty = (wartość oferty najtańszej (w PLN))/(wartość oferty badanej (w PLN))x 100 x znaczenie 25% = max. 25 pkt.
Kryterium nr 3 – Gwarancja na instalacje i jej elementy. Dokładny czas trwania w miesiącach
Punkty = (gwarancja na instalacje i jej elementy w badanej ofercie)/(najdłuższa gwarancja na instalacje i jej elementy )x 100 x znaczenie 30% = max. 30 pkt.
W przypadku wskazania różnych lat usług gwarancyjnych dla poszczególnych urządzeń, punkty przyznane zostaną za najniższy wskazany okres usług gwarancyjnych.
Kryterium nr 4 – Gwarantowana ilość rocznej produkcji energii. Gwarancja udzielana na okres 5 lat. Minimalna ilość wyprodukowanej energii rocznie – nie mniej niż 800 MWh
Punkty = ( gwarantowana ilość rocznej produkcji energii z badanej ofert)/(Największa gwarantowana ilość rocznej produkcji energii )x 100 x znaczenie 20% = max. 20 pkt
Wykluczenia
Informacje na temat wykluczenia
1. Z postępowania wyklucza się wykonawców powiązanych z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentami lub osobami upoważnionymi do zaciągania w imieniu beneficjenta czynności związanych z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. Uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej.
b. Posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa.
c. Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika.
d. Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Z postępowania wyklucza się Wykonawcę, który nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
3. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz robót budowlanych, usług lub dowody potwierdzające czy roboty budowlane, usługi zostały wykonane należycie budzą wątpliwości, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do podmiotu na rzecz, którego roboty budowlane lub usługi były wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów.
Nazwa
ZIELONY KOLIBER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ
Adres
02-384 Warszawa
mazowieckie
, Warszawa
Numer telefonu
224089817
NIP
7010360790
Tytuł projektu
Budowa elektrowni fotowoltaicznej przez firmę Zielony Koliber sp. z o.o.
Numer projektu
RPWM.04.01.00-28-0339/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Sun Project Sp. z o.o.
ul. Struga 1A
59-220 Legnica
Cena oferty netto: 3 738 780,50 PLN