Strona główna
Logo unii europejskiej

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad rekultywacją składowisk odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości POWODOWO (Gmina Wolsztyn), REKLINEK (Gmina Siedlec) , SIEKÓWKO (Gmina Przemęt).

Data publikacji: 19.12.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 30-12-2019

Numer ogłoszenia

1221317

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć w jednej zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego tj. Berzyna 6 64-200 Wolsztyn , budynek PGK Sp. z o. o. w Wolsztynie
Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis :
Rozpoznanie cenowe na: „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad rekultywacją składowisk odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości POWODOWO (Gmina Wolsztyn), REKLINEK (Gmina Siedlec) , SIEKÓWKO (Gmina Przemęt).”
Oferty należy złożyć w terminie do dnia 30 grudnia 2019 roku do godz.10.00

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Przemysław Orzechowski, e: mail: zmobra@wolsztyn.pl

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

683473162

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad rekultywacją technicznej i biologicznej składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Powodowo, Reklinek, Siekówko zgodnie z dokumentacją projektową stanowiąca załączniki do niniejszego zapytania polegające na wykonaniu robót budowlanych zgodnie z odpowiednimi projektami rekultywacji.
Osoba pełniąca funkcję inspektora nadzoru:
a) w trakcie realizacji robót przez Wykonawcę, bieżącą kontrolę wykonania robót Inspektor będzie wykonywał co najmniej 2 razy w tygodniu, tak aby była zapewniona skuteczność nadzoru (za wyjątkiem niedziel oraz przestoju w robotach, gdzie częstotliwość pobytu można ograniczyć do niezbędnego minimum, bądź zawezwania przez kierownika budowy),
b) Zamawiający zastrzega sobie prawo zawezwania telefonicznego inspektora nadzoru na budowę w sytuacjach nieprzewidzianych, nagłych.
c) Zamawiający ustala minimalny pobyt inspektora nadzoru na budowie, który wynosi min. 1 godzina dla każdego pobytu na składowiskach

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: wielkopolskie Powiat: wolsztyński Miejscowość: Powodowo, Reklinek, Siekówko

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad rekultywacją technicznej i biologicznej składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Powodowo, Reklinek, Siekówko zgodnie z dokumentacją projektową stanowiąca załączniki do niniejszego zapytania polegające na wykonaniu robót budowlanych zgodnie z odpowiednimi projektami rekultywacji.

Przedmiot zamówienia

Osoba pełniąca funkcję inspektora nadzoru:
a) w trakcie realizacji robót przez Wykonawcę, bieżącą kontrolę wykonania robót Inspektor będzie wykonywał co najmniej 2 razy w tygodniu, tak aby była zapewniona skuteczność nadzoru (za wyjątkiem niedziel oraz przestoju w robotach, gdzie częstotliwość pobytu można ograniczyć do niezbędnego minimum, bądź zawezwania przez kierownika budowy),
b) Zamawiający zastrzega sobie prawo zawezwania telefonicznego inspektora nadzoru na budowę w sytuacjach nieprzewidzianych, nagłych.
c) Zamawiający ustala minimalny pobyt inspektora nadzoru na budowie, który wynosi 1 godziny dziennie.
Szczegółowy zakres obowiązków stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania

Kod CPV

71520000-9

Nazwa kodu CPV

Usługi nadzoru budowlanego

Harmonogram realizacji zamówienia

Od dnia podpisania umowy do dni do 30 czerwca 2021 roku .

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-sanitarnej

Wiedza i doświadczenie

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-sanitarnej , która będzie pełnienia funkcję inspektora nadzoru, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert nadzorował roboty inwestycyjne łącznie o wartości co najmniej 1 500 000,00 tys. zł brutto, a jeżeli okres jest krótszy w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.
Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane (T.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z zm.) oraz rozporządzenia z dnia 21 kwietnia 2011 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2011 r. Nr 99, poz. 573) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów i nadające takie same uprawnienia jak określone wyżej). W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (T.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2272; zm.: Dz. U. z 2019 r. poz. 534 i poz. 577.).

Potencjał techniczny

Zamawiający nie wymaga

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Zamawiający nie wymaga

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200 000,00 zł

Warunki zmiany umowy

Strony wprowadzą zmiany do umowy w przypadku zaistnienia jednej z okoliczności spośród wskazanych poniżej, w przypadku, gdy ta okoliczność ma wpływ na postanowienia Umowy:

1) zmian w podatku VAT – wynikających ze zmiany przepisów,

2) zmian wynikających z wydania indywidualnej interpretacji podatkowej wpływającej na wysokość stawki podatku VAT.

2. Zmiany nie mogą naruszać obowiązujących przepisów prawa ani Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, MIiR/2014-2020/12(4))

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek ubezpieczenia społecznego lub zdrowotnego, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, lub innych dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

100%- CENA

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "OBRA"

Adres

64-200 Berzyna

wielkopolskie , wolsztyński

Numer telefonu

68 347 31 62

Fax

68 347 42 72

NIP

9231569035

Tytuł projektu

Realizacja działań edukacyjno-promocyjnych oraz rekultywacja składowisk odpadów na terenie ZM "OBRA" - Uzupełnienie systemu gosp. odpadami komunalnymi.

Numer projektu

RPWP.04.02.01-30-0002/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

USŁUGI PROJEKTOWE mgr inż. Krzysztof Lisiewicz, 64-200 Wolsztyn, Karpicko , ul. Wczasowa 71
Data wpłynięcia oferty: 30.12.2019r. godz. 9:50
Cena brutto : 49 000,00 zł . Wykonawca nie jest płatnikiem VAT.
Liczba wyświetleń: 627