Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE - psycholog

Data publikacji: 02.12.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 10-12-2019

Numer ogłoszenia

1220707

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

1. - Skrócony opis przedmiotu zamówienia (*wymagane)-
* zapis aktualny: "Wsparcie dla UP realizowane będzie w terminie GRUDZIEŃ 2019 r. – MARZEC 2020 r. Zastrzegamy możliwość przesunięcia harmonogramu i okresu realizacji umowy."
* zapis nieaktualny: "Wsparcie dla UP realizowane będzie w terminie GRUDZIEŃ 2019 r. – STYCZEŃ 2020 r. Zastrzegamy możliwość przesunięcia harmonogramu i okresu realizacji umowy."

2. zmianie uległ poniższy zapis w punkcie - opis przedmiotu zamówienia w celu zamówienia :
* zapis aktualny: "Wsparcie dla UP realizowane będzie w terminie GRUDZIEŃ 2019 r. – MARZEC 2020 r. Zastrzegamy możliwość przesunięcia harmonogramu i okresu realizacji umowy."
* zapis nieaktualny: "Wsparcie dla UP realizowane będzie w terminie GRUDZIEŃ 2019 r. – STYCZEŃ 2020 r. Zastrzegamy możliwość przesunięcia harmonogramu i okresu realizacji umowy."

3. zmianie uległ poniższy zapis w punkcie - opis przedmiotu zamówienia w przedmiocie zamówienia:
* zapis aktualny: "Wsparcie dla UP realizowane będzie w terminie GRUDZIEŃ 2019 r. – MARZEC 2020 r. Zastrzegamy możliwość przesunięcia harmonogramu i okresu realizacji umowy."
* zapis nieaktualny: "Wsparcie dla UP realizowane będzie w terminie GRUDZIEŃ 2019 r. – STYCZEŃ 2020 r. Zastrzegamy możliwość przesunięcia harmonogramu i okresu realizacji umowy."


W związku z naniesionymi zmianami zostaje wydłużony termin składania ofert do 10.12.2019r. do godziny 12:00

Miejsce i sposób składania ofert

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA I SKŁADANIA OFERT

1. Ze strony Zamawiającego do kontaktów została upoważniona p. Dorota Rzucidło
2. Miejsce składania ofert (osobiście lub wysyłkowo) do biura projektu pod adresem:
Biuro Projektu „Zmiana szansą na sukces”, ul. Al. Niepodległości 11, 23-210 Kraśnik
3. Złożenie oferty polega na wypełnieniu „części ofertowej” oraz przesłaniu całego dokumentu (tj. „części opisowej” oraz „części ofertowej”) wraz z wszelkimi wymaganymi załącznikami w formie elektronicznej na adres e-mail: projekt.zmiana10.04@gmail.com lub pisemnie (osobiście lub wysyłkowo) do miejsca składania ofert.
W przypadku oferty pisemnej, ofertę wraz z pozostałymi dokumentami należy złożyć w kopercie, którą należy opisać następująco: „Oferta w postępowaniu na wybór psychologa w ramach realizacji projektu ,,Zmiana szansą na sukces” RPLU.10.04.00-06-0042/18”. Na kopercie oprócz opisu jw. zaleca się umieścić nazwę i adres Oferenta.
4. W przypadku ofert składanych w wersji elektronicznej:
a) Zamawiający akceptuje wyłącznie pliki z rozszerzeniem .pdf, .doc, .docx,
b) Zaleca się aby każdy załącznik wielostronicowy był zapisany w jednym pliku,
c) Zaleca się aby każdy załączony plik miał nadaną inną nazwę własną.
d) Tytuł e-maila powinien brzmieć: ZAPYTANIE PSYCHOLOG „ZMIANA SZANSĄ NA SUKCES”

W przypadku problemów technicznych związanych z otwarciem lub wydrukiem e-maila, spowodowanych niezastosowaniem się do zaleceń z punktów b), c) konsekwencje powyższego obciążają Wykonawcę, który oświadcza, iż nie będzie z tego tytułu wysuwał roszczeń względem Zamawiającego.


UWAGA: ze względu na ograniczony limit przesyłki do 20 MB, oferty o pojemność większej niż 20 MB należy przesyłać w kilku wiadomościach (e-mail).
Nie należy przesyłać plików skompresowanych.

5. Oferta musi być złożona do dnia 9.12.2019. r. do godziny 12:00. Decyduje godzina wpływu oferty. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. W formie pisemnej (osobiście lub wysyłkowo) oferty można złożyć
w godzinach pracy biura w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.
6. Zamawiający nie odsyła nadesłanych ofert.
7. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
8. Nieodłączny element dokumentu stanowi „część opisowa” oraz „część ofertowa”.
9. Oferta musi być wypełniona w języku polskim.
10. Zamawiający zabrania jakichkolwiek modyfikacji treści dokumentów, za wyjątkiem miejsc służących do wypełnienia oferty.
11. Oferta wymaga podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie
z wymaganiami ustawowymi. Jeśli ofertę podpisuje inna osoba, Wykonawca zobowiązany jest razem z ofertą przedłożyć stosowne pełnomocnictwo.
12. Jakiekolwiek odstępstwo od wyżej opisanego sposobu przygotowania oferty jest równoznaczne
z jej odrzuceniem, ze względu na niespełnienie kryteriów formalnych.
13. Wykonawca jest związany ofertą przez okres, co najmniej 30 dni od daty oferty.
14. Informacja o wynikach postępowania :
a) O wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wszystkich Wykonawców, którzy przesłali oferty w wyznaczonym terminie, zawiadamiając jednocześnie wybranego Wykonawcę o złożeniu najkorzystniejszej oferty w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w ofercie.
b) Informacja o wyniku postępowania upubliczniona zostanie dodatkowo w taki sposób, w jaki zostało upublicznione zapytanie ofertowe, w tym co najmniej na portalu:
https://bazakonkurencyjnosci.gov.pl

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

projekt.zmiana10.04@gmail.com

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Dorota Rzucidło

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

81825261

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie USŁUGI, tj. Poradnictwa Psychologicznego; zajęcia indywidualne, dla 4 grup liczących po maksymalnie 10 Uczestników Projektu (UP), łącznie maksymalnie 40 UP.
Poradnictwo Psychologiczne zajęcia indywidualne realizowane będzie na terenie województwa lubelskiego, na terenie Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego, na terenie miasta Lublin.
Wsparcie dla UP realizowane będzie w terminie GRUDZIEŃ 2019 r. – MARZEC 2020 r. Zastrzegamy możliwość przesunięcia harmonogramu i okresu realizacji umowy.
Łącznie przewiduje się realizację 320 godzin zegarowych dla czterech grup, liczących łącznie maksymalnie po 10 UP (2 godziny x 40 UP = 80 godz. x 4 mc = 320 godz.).
Godzina zegarowa = 60 minut. Wsparcie będzie składało się z 1 sesji po 2 godz. zegarowe dla każdego UP, łącznie 2 godz. zegarowych na Uczestnika Projektu
w ramach sesji. Zajęcia realizowane będą od poniedziałku do niedzieli. Terminy i godziny spotkań będą dostosowane do potrzeb i możliwości Uczestników Projektu.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi szkoleniowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubelskie Powiat: lubelski Miejscowość: LUBLIN

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wybór psychologa, który zrealizuje Poradnictwo Psychologiczne zajęcia indywidualne w ramach zadania o nazwie "Poradnictwo psychologiczne" zajęcia indywidualne, dla 4 grup liczących po maksymalnie 10 Uczestników Projektu (UP), łącznie maksymalnie 40 UP.
Poradnictwo Psychologiczne zajęcia indywidualne realizowane będzie na terenie województwa lubelskiego, na terenie Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego, na terenie miasta Lublin.
Wsparcie dla UP realizowane będzie w terminie GRUDZIEŃ 2019 r. – MARZEC 2020 r. Zastrzegamy możliwość przesunięcia harmonogramu i okresu realizacji umowy.
Łącznie przewiduje się realizację 320 godzin zegarowych dla czterech grup, liczących łącznie maksymalnie po 10 UP (2 godziny x 40 UP = 80 godz. x 4 mc = 320 godz.).
Godzina zegarowa = 60 minut. Wsparcie będzie składało się z 1 sesji po 2 godz. zegarowe dla każdego UP, łącznie 2 godz. zegarowych na Uczestnika Projektu
w ramach sesji. Zajęcia realizowane będą od poniedziałku do niedzieli. Terminy i godziny spotkań będą dostosowane do potrzeb i możliwości Uczestników Projektu.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wybór psychologa który zrealizuje Poradnictwo Psychologiczne zajęcia indywidualne w ramach zadania o nazwie "Poradnictwo psychologiczne" zajęcia indywidualne, dla 4 grup liczących po maksymalnie 10 Uczestników Projektu (UP), łącznie maksymalnie 40 UP.
Poradnictwo Psychologiczne zajęcia indywidualne realizowane będzie na terenie województwa lubelskiego, na terenie Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego, na terenie miasta Lublin.
Wsparcie dla UP realizowane będzie w terminie GRUDZIEŃ 2019 r. – MARZEC 2020 r. Zastrzegamy możliwość przesunięcia harmonogramu i okresu realizacji umowy.
Łącznie przewiduje się realizację 320 godzin zegarowych dla czterech grup, liczących łącznie maksymalnie po 10 UP (2 godziny x 40 UP = 80 godz. x 4 mc = 320 godz.).
Godzina zegarowa = 60 minut. Wsparcie będzie składało się z 1 sesji po 2 godz. zegarowe dla każdego UP, łącznie 2 godz. zegarowych na Uczestnika Projektu
w ramach sesji. Zajęcia realizowane będą od poniedziałku do niedzieli. Terminy i godziny spotkań będą dostosowane do potrzeb i możliwości Uczestników Projektu.

Kod CPV

85121270-6

Nazwa kodu CPV

Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

Harmonogram realizacji zamówienia

Poradnictwo Psychologiczne zajęcia indywidualne realizowane będzie w terminie grudzień 2019 r - marzec 2019 r. Zastrzegamy możliwość przesunięcia harmonogramu i okresu realizacji umowy. Zajęcia będą realizowane od poniedziałku do niedzieli. Terminy i godziny spotkań będą dostosowane do potrzeb i możliwości Uczestników Projektu. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany powyższego systemu realizacji wsparcia.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Do składania ofert zapraszamy Wykonawców, którzy spełniają łącznie warunki:
A. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.:
a) Posiadają wykształcenie wyższe psychologiczne (wykształcenie umożliwiające prowadzenia danej formy wsparcia)
oraz
b) Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy psychologa w okresie trzech lat przed dniem złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Przez „co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe” rozumie się min. 24 miesięczne zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków zawodowych psychologa, w łącznym wymiarze min. 300 godzin
w okresie 3 lat przed dniem złożenia oferty a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie
oraz
c) Posiadają doświadczenie w pracy z osobami bezrobotnymi/biernymi zawodowo
i niepełnosprawnymi – min. 300 godzin w okresie trzech lat przed dniem złożenia oferty, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie.
B. Zobowiązują się do zapewnienia przestrzegania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony zdrowia na etapie realizacji usługi.
C. Nie są powiązani z Zamawiającym kapitałowo lub osobowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy
a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
D. Nie należą do kategorii Wykonawców wykluczonych z postępowania, tj.:
a) Wykonawców, którzy, z przyczyn leżących po ich stronie, nie wykonali albo nienależycie wykonali
w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania;
b) Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie
w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.);
c) Wykonawców, wobec których wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
d) Osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo:
- o którym mowa w art. 165a, art. 181-188, art. 189a, art. 218-221, art. 228-230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270-309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. poz. 553, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176),
- o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny,
- skarbowe,
- o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769);
e) Wykonawców będących podmiotem zbiorowym, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się
o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2015 r. poz. 1212, 1844 i 1855 oraz z 2016 r. poz. 437 i 544);
f) Wykonawców, których urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
g) Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
h) Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy.

Wiedza i doświadczenie

Do składania ofert zapraszamy Wykonawców, którzy spełniają łącznie warunki:
A. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.:
a) Posiadają wykształcenie wyższe psychologiczne (wykształcenie umożliwiające prowadzenia danej formy wsparcia)
oraz
b) Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy psychologa w okresie trzech lat przed dniem złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Przez „co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe” rozumie się min. 24 miesięczne zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków zawodowych psychologa, w łącznym wymiarze min. 300 godzin w okresie 3 lat przed dniem złożenia oferty a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
oraz
c) Posiadają doświadczenie w pracy z osobami bezrobotnymi / biernymi zawodowo i niepełnosprawnymi – min. 300 godzin w okresie trzech lat przed dniem złożenia oferty, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Do składania ofert zapraszamy Wykonawców, którzy spełniają łącznie warunki:
A. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.:
a) Posiadają wykształcenie wyższe psychologiczne (wykształcenie umożliwiające prowadzenia danej formy wsparcia)
oraz
b) Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy psychologa w okresie trzech lat przed dniem złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Przez „co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe” rozumie się min. 24 miesięczne zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków zawodowych psychologa, w łącznym wymiarze min. 300 godzin w okresie 3 lat przed dniem złożenia oferty a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
oraz
c) Posiadają doświadczenie w pracy z osobami bezrobotnymi / biernymi zawodowo i niepełnosprawnymi – min. 300 godzin w okresie trzech lat przed dniem złożenia oferty, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy w zakresie:
a) Terminu realizacji umowy;
b) Harmonogramu realizacji umowy;
c) Ostatecznej liczby UP w ramach umowy;
d) Zasad płatności (Zamawiający informuje, że termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy uzależniony jest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył w nim Wykonawca i może ulegać opóźnieniom);
Wskazane powyżej istotne zmiany postanowień umowy zostaną wprowadzone do umowy pod warunkiem wystąpienia w toku realizacji Projektu okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmian w celu należytej realizacji Projektu.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Złożenie oferty polega na wypełnieniu „części ofertowej” wraz z załącznikami oraz przesłaniu całego dokumentu (tj. „części opisowej” oraz „części ofertowej”) wraz z wszelkimi wymaganymi załącznikami w formie elektronicznej lub pisemnie do miejsca składania ofert.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

KRYTERIA OCENY OFERT
Po spełnieniu przez oferentów wszystkich wskazanych wyżej kryteriów i warunków udziału w postępowaniu (w tym braku powiązań kapitałowych i osobowych), każda ważna oferta poddana zostanie ocenie punktowej. Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierować kryterium 50% cena , kryterium 40% doświadczenie, kryterium 10% status podmiotu ekonomii społecznej.


1. Opis sposobu obliczania kryterium cena.
Cena powinna być podana w złotych wraz ze wszystkimi należnymi podatkami i obciążeniami.
Punkty przyznawane za kryterium cena będą liczone wg następującego wzoru:
C = (Cmin : C0) x 50
gdzie:
C – liczba punktów przyznana danej ofercie,
Cmin – najniższa cena spośród ważnych ofert,
C0 – cena obliczona badanej oferty.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium cena wynosi 50.
Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

2. Opis sposobu obliczania kryterium doświadczenie .
Przez doświadczenie rozumie się łączną liczbę należycie zrealizowanych przez Wykonawcę godzin usług o tematyce wskazanej w zapytaniu lub równoważnych. Przez usługi równoważne rozumie się usługi psychologiczne
o zbliżonym zakresie przedmiotowym/tematycznym do tematów wskazanych w niniejszej procedurze
w okresie 3 lat przed dniem złożenia oferty a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Wykonawca wykazujący jakość świadczonych usług wypełnia tabelę „Załącznik numer 1”, którą dołącza do oferty. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia załącznika nr 1 w sposób umożliwiający jednoznaczną ocenę spełnienia ww. warunków. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty jednoznacznie poświadczające spełnianie ww. kryterium.

Punkty przyznawane za kryterium doświadczenie będą liczone wg następującego wzoru:
J = (J0 : Jmax) x 40
gdzie:
J – liczba punktów przyznana danej ofercie,
J0 – jakość (liczba godzin) obliczone badanej oferty,
Jmax – maksymalna jakość (liczba godzin) spośród ważnych ofert.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium doświadczenia wynosi 40. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

3. Opis sposobu obliczania kryterium – status ekonomii społecznej.
Przez status podmiotu ekonomii społecznej rozumie się fakt bycia podmiotem ekonomii społecznej

Wykonawca oświadcza status podmiotu ekonomii społecznej poprzez zaznaczenie w części ofertowej: TAK - w przypadku, gdy Wykonawca jest podmiotem ekonomii społecznej, NIE – w przypadku, gdy wykonawca nie jest podmiotem ekonomii społecznej.
Na etapie składania oferty Wykonawca oświadcza spełnienie tego warunku. Na etapie podpisywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty potwierdzające spełnienie powyższego warunku, tj. statut/ akt fundacyjny lub inny dokument potwierdzający spełnienie kryterium.
Liczba punktów do uzyskania za spełnienie kryterium - status podmiotu ekonomii społecznej wynosi 10. S=10. Brak statusu podmiotu ekonomii społecznej lub niezaznaczenie żadnej
z możliwości spowoduje przyznanie Wykonawcy za to kryterium 0 punktów.
Ważna oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (suma kryteriów C + J + S ) uznana zostanie za najkorzystniejszą.

Wykluczenia

Wymagany jest brak powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK MŁODZIEŻY WIEJSKIEJ

Adres

Chmielna 6/6

00-020 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

Numer telefonu

228261168

Fax

228264455

NIP

5251916874

Tytuł projektu

Zmiana szansą na sukces

Numer projektu

RPLU.10.04.00-06-0042/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Sławomir Sykuła
Tarnawa Duża 106
23-465 Turobin

oferta wpłynęła dn.10.12.2019 r, o godz. 11:30

cena za godzinę usługi: 90 zł
Liczba wyświetleń: 714