Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
11.1.Miejsce oraz termin składania ofert –
a)Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kamieniu Małym Kamień Mały 89 66-460 Witnica Sekretariat do dnia 09.12.2019 r. do godziny 10:00.
b)Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
11.2.Oferta złożona po terminie wskazanym w pkt 11.1. niniejszej SIWZ zgodnie z art. 84 ust. 2 ustawy Pzp zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy.
11.3.Miejsce oraz termin otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, tj. w Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kamieniu Małym Kamień Mały 89 66-460 Witnica – Sala nr 13 w dniu 09.12.2019 r. o godzinie 10:30.
11.3.1.Otwarcie ofert jest jawne.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Agnieszka Głuszko, Emil Zapisek
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
957515826
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa siewnika zbożowego - doposażenie warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kamieniu Małym” w ramach realizacji projektu „Modernizacja i doposażenie bazy dydaktycznej ZSCKR w Kamieniu Małym” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej i Budżetu Państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020, Oś priorytetowa 9. Infrastruktura społeczna, Działanie 9.3 „Rozwój infrastruktury edukacyjnej”, Poddziałanie 9.3.1 „Rozwój infrastruktury edukacyjnej – projekty realizowane poza formułą ZIT”.
Parametry techniczne:
Szerokość robocza 3m
Redlice stopkowe
Ścieżki technologiczne elektryczne
Znaczniki
W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Wymagane są maszyny fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca: - dostarczy maszynę/maszyny na własny koszt i ryzyko do Zamawiającego na adres: ZSCKR w Kamieniu Małym, Kamień Mały 89 66-460 Witnica; - udzieli instruktażu wskazanym pracownikom Zamawiającego w szczególności w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji, BHP; zapewni serwis gwarancyjny dostarczonej maszyny - przekaże Zamawiającemu instrukcję obsługi zawierającą w języku polskim, instrukcję konserwacji wraz z listą części zamiennych w języku polskim.
Do oferty (Załącznik nr 1), każdy Wykonawca dołącza: Folder i/lub opis techniczny zawierający dane umożliwiające porównanie parametrów technicznych oferowanych maszyn z wymaganiami SIWZ.
Wymagana gwarancja wynosi minimum 12 miesięcy. Maksymalny okres gwarancji nie może przekroczyć
36 miesięcy. Długość okresu gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert – opis w pkt 13 SIWZ.
Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
lubuskie
Powiat:
gorzowski
Miejscowość:
Kamień Mały
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest doposażenie warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kamieniu Małym” w ramach realizacji projektu „Modernizacja i doposażenie bazy dydaktycznej ZSCKR w Kamieniu Małym” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej i Budżetu Państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020, Oś priorytetowa 9. Infrastruktura społeczna, Działanie 9.3 „Rozwój infrastruktury edukacyjnej”, Poddziałanie 9.3.1 „Rozwój infrastruktury edukacyjnej – projekty realizowane poza formułą ZIT”.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa siewnika zbożowego - doposażenie warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kamieniu Małym” w ramach realizacji projektu „Modernizacja i doposażenie bazy dydaktycznej ZSCKR w Kamieniu Małym” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej i Budżetu Państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020, Oś priorytetowa 9. Infrastruktura społeczna, Działanie 9.3 „Rozwój infrastruktury edukacyjnej”, Poddziałanie 9.3.1 „Rozwój infrastruktury edukacyjnej – projekty realizowane poza formułą ZIT”.
Parametry techniczne:
Szerokość robocza 3m
Redlice stopkowe
Ścieżki technologiczne elektryczne
Znaczniki
W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Wymagane są maszyny fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca: - dostarczy maszynę/maszyny na własny koszt i ryzyko do Zamawiającego na adres: ZSCKR w Kamieniu Małym, Kamień Mały 89 66-460 Witnica; - udzieli instruktażu wskazanym pracownikom Zamawiającego w szczególności w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji, BHP; zapewni serwis gwarancyjny dostarczonej maszyny - przekaże Zamawiającemu instrukcję obsługi zawierającą w języku polskim, instrukcję konserwacji wraz z listą części zamiennych w języku polskim.
Do oferty (Załącznik nr 1), każdy Wykonawca dołącza: Folder i/lub opis techniczny zawierający dane umożliwiające porównanie parametrów technicznych oferowanych maszyn z wymaganiami SIWZ.
Wymagana gwarancja wynosi minimum 12 miesięcy. Maksymalny okres gwarancji nie może przekroczyć
36 miesięcy. Długość okresu gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert – opis w pkt 13 SIWZ.
Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ.
Kod CPV
16130000-5
Nazwa kodu CPV
Siewniki, sadzarki lub maszyny lub przesadzania
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia: do 20.12.2019r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Wiedza i doświadczenie
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Potencjał techniczny
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Warunki zmiany umowy
1. Wszelkie zmiany umowy będą wprowadzane za zgodą stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej z wykonawcą umowy w sytuacji wystąpienia poniżej określonych okoliczności i na warunkach poniżej wskazanych:
1) zmiana adresu/siedziby zamawiającego/wykonawcy,
2) zmiana osób występujących po stronie zamawiającego/wykonawcy,
3) zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki pisarskiej lub rachunkowej,
4) zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT),
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Do oferty (Załącznik nr 1), każdy Wykonawca dołącza:
Folder i/lub opis techniczny zawierający dane umożliwiające porównanie parametrów technicznych oferowanych maszyn z wymaganiami SIWZ.
W celu dokonania wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie własne w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, złożył oświadczenie, w odniesieniu do podwykonawców.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby,
w postępowaniu, składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.2 niniejszej SIWZ, dotyczące tych podmiotów.
Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO -– wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków i wykazania braku podstaw do wykluczenia, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie własne, stanowiące załącznik nr 2 i 3 do SIWZ.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, określonych w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył:
-odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
W celu wykazania braku podstawy do wykluczenia, określonej w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu;
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ.
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Ocena ofert:
Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów:
cena : 60% = 60 pkt.
gwarancja: 40% = 40 pkt.
Opis kryterium „cena"
Kryterium „cena" będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Faktyczna ilość punktów (C) zostanie obliczona według poniższego wzoru :
C min
C = ------------------- x ZP x WP
Co
C min - cena brutto oferty najtańszej Co - cena brutto oferty ocenianej ZP - znaczenie procentowe kryterium, tu : 60 % WP - waga punktowa kryterium, tu : 100 pkt.
Opis kryterium „gwarancja"
Kryterium „gwarancja” będzie rozpatrywane na podstawie terminu gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia, podany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. Zamawiający zastrzega, że minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy, natomiast maksymalny to 36 miesięcy. Zaoferowanie terminu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 36 miesięcy i taki zostanie uwzględniony także w umowie. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
Faktyczna ilość punktów (G) zostanie obliczona następująco:
OKRES GWARANCJI
Zaproponowany okres gwarancji (min. 12 m-c)
------------------------------------------------------ x 100 pkt x 0,40
Limit okresu gwarancji ustalony przez Zamawiającego (36 m-c)
Kryterium będzie rozpatrywane na podstawie długości okresu gwarancji, podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie poniższym wzorem :
P = C+G
gdzie :
C - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena (cena ofertowa brutto)"
G - ilość punktów uzyskanych w kryterium „gwarancji"
Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z najniższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy Pzp).
Wykluczenia
O udzielenie przedmiotowego zamówienia, zgodnie z art. 22 ust. 1 i 1 b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986) mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim zostały określone przez Zamawiającego.
Podstawy wykluczenia:
Obligatoryjne wymienione w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp,, tj. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;
2) wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) o którym mowa w art. 165a, art. 181-188, art. 189a, art. 218-221, art. 228-230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270-309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. z 2018 poz. 1600, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2018 r. poz. 1263 i 1669),
b) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny,
c) skarbowe,
d) o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769);
3) wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 5.1.1. ppkt 2;
4) wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
5) wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów;
6) wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
7) wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
8) wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy
o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu;
9) wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
10) wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2018 r. poz. 703 i 1277);
11) wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
12) wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798, 650, 1637 i 1669), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Fakultatywne wymienione w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, tj. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1508 oraz z 2018 poz. 149, 398, 1544 i 1629) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 2344 i 2491 oraz 2018 r. poz. 398, 685, 1544 i 1629).
Nazwa
ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W KAMIENIU MAŁYM
Adres
66-460 Kamień Mały
lubuskie
, gorzowski
Numer telefonu
957515826
Fax
957515826
NIP
5991746191
Tytuł projektu
Modernizacja i doposażenie bazy dydaktycznej ZSCKR w Kamieniu Małym
Numer projektu
RPLB.09.03.01-08-0012/18-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
1. Fagros Maszyny Rolnicze Sp. z o.o Sp. k, Stara Dąbrowa 50 64-200 Wolsztyn
Cena 19 803, 00 Gwarancja 36 m-cy Data wpływu 05.12.2019r. godz. 10:37