Strona główna
Logo unii europejskiej

Dostawa komory klimatycznej (1 szt.) do badań wytrzymałościowych wraz z niezbędną infrastrukturą rozruchową.

Data publikacji: 27.11.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 05-12-2019

Numer ogłoszenia

1219937

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami w terminie do 05.12.2019 r. do godz. 10.00 (liczy się data wpłynięcia na adres Zamawiającego) należy złożyć w jeden z następujących sposobów:
a. w formie elektronicznej (skany dokumentów podpisanych przez osobę uprawnioną do reprezentacji) wysyłając na adres e-mail: ewelina.zagorska@3shape.com lub
b. w formie papierowej w siedzibie firmy, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „odpowiedź na zapytanie ofertowe 1/11/2019”
c. pocztą lub przez kuriera wysyłając na adres:
3Shape Poland Sp. z o.o. ul. Południowa 27C 71-001 Szczecin
z dopiskiem: „odpowiedź na zapytanie ofertowe 1/11/2019”

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

ewelina.zagorska@3shape.com

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Ewelina Zagórska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48 781 818 159

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje dostawę komory klimatycznej do badań wytrzymałościowych (1 szt.) wraz z niezbędną infrastrukturą rozruchową. Komora klimatyczna do badań środowiskowych w warunkach kontrolowanej temperatury i wilgotności stanowić będzie główny komponent infrastruktury do badań wytrzymałościowych odpowiadający za symulację warunków temperaturowych na potrzeby testowe

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: zachodniopomorskie Powiat: Szczecin Miejscowość: Szczecin, ul. Południowa 27C, 71-001 Szczecin

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest dostawa komory klimatycznej do badań wytrzymałościowych wraz z niezbędną infrastrukturą rozruchową. Komora klimatyczna stanowić będzie główny komponent infrastruktury do badań wytrzymałościowych odpowiadający za symulację warunków temperaturowych na potrzeby testowe.

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje dostawę komory klimatycznej do badań wytrzymałościowych (1 szt.) wraz z niezbędną infrastrukturą rozruchową. Komora klimatyczna do badań środowiskowych w warunkach kontrolowanej temperatury i wilgotności stanowić będzie główny komponent infrastruktury do badań wytrzymałościowych odpowiadający za symulację warunków temperaturowych na potrzeby testowe.

Przedmiot zamówienia powinien charakteryzować się następującymi parametrami technicznymi:
1. Pojemność komory roboczej min. 1500 litrów:
2. Wymiary wewnętrzne komory nie mniejsze niż:
• szerokość 1100 mm;
• wysokość 950 mm;
• głębokość 1500 mm
3. Zakres regulacji temperatury pracy od - 40 °C do + 180 °C.
4. Czasowa stabilność temperatury mierzona w centrum przestrzeni roboczej dla testów klimatycznych: nie gorsza niż +/- 0,3 K.
5. Minimalna szybkość zmiany temperatury:
• 3 K/min grzanie.
• 3 K/min chłodzenie.
6. Maksymalna kompensacja ciepła min. 5000W.
7. Kompensacja ciepła przy -20 °C min. 2000W
8. Dokładność przestrzennego rozkładu temperatury w całej przestrzeni komory w stosunku do centrum geometrycznego dla testów klimatycznych nie gorsza niż +/- 1 K.
9. Zakres regulacji wilgotności względnej od 10% do 98% .
10. Czasowa stabilność wilgotności nie gorsza niż: ±3 % wilgotności względnej.
11. Pojemnościowy czujnik wilgotności.
12. Czynnik chłodniczy R449A o współczynniku GWP 1397.
13. Komora robocza wykonana ze stali nierdzewnej.
14. Przepusty w bocznych ścianach komory o średnicy minimum: 50 mm z lewej i 125 mm z prawej strony.
15. Okno wziernikowe, podgrzewane o wymiarach minimalnych: 440 x 590 [mm].
16. Przyłącze do bezpośredniego zasilania w wodę z sieciowego układu uzdatniania wody
17. Możliwość oświetlenia wnętrza komory.
18. Wbudowany panel kontrolny informujący o aktualnym stanie komory.
19. System zapobiegający skraplaniu na próbkę.
20. Sterowanie urządzeniem za pomocą dotykowego panelu sterującego LCD o przekątnej nie mniejszej niż 10” z menu w języku polskim.
21. Możliwość rejestrowania zadanych oraz osiągniętych parametrów pracy komory na pamięci zewnętrznej USB lub zewnętrznym komputerze
22. Możliwość zaprogramowania min. 15 programów użytkownika.
23. Sekwencja programu nie krótsza niż 99 kroków.
24. Długość kroku programu nie krótsza niż 999 godzin 59 minut.
25. Wbudowany interfejs komunikacyjny: Ethernet i USB.
26. Możliwość ustawienia hasła
27. Zasilanie 3-fazowe 400V ± 10%; (3/N/PE AC 400 V ± 10% 50 Hz)

Kod CPV

38500000-0

Nazwa kodu CPV

Aparatura kontrolna i badawcza

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Nie dotyczy.

Harmonogram realizacji zamówienia

Harmonogram realizacji zamówienia: Ostateczny możliwy do zaakceptowania termin realizacji zamówienia upływa w dniu 30.04.2020 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zamawiający nie stawia szczególnych warunków udziału w postępowaniu.

Wiedza i doświadczenie

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem w dostawie co najmniej 1 urządzenia podobnego do przedmiotu zamówienia w okresie 5 lat poprzedzających dzień złożenia oferty.

Potencjał techniczny

Zamawiający nie stawia szczególnych warunków udziału w postępowaniu.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Zamawiający nie stawia szczególnych warunków udziału w postępowaniu.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie stawia szczególnych warunków udziału w postępowaniu.

Dodatkowe warunki

Wyżej wymienione warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione na podstawie podpisanego oświadczenia znajdującego się w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Dodatkowo warunek „Wiedza i doświadczenie” należy udokumentować przez dostarczenie dokumentów potwierdzających należyte zrealizowanie co najmniej 1 dostawy urządzenia podobnego do przedmiotu zamówienia w okresie 5 lat poprzedzających dzień złożenia oferty.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zawartej z wybranym wykonawcą umowy w przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w następujących sytuacjach:
a. Wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy
b. Wystąpienia siły wyższej

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z wzorem formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 niniejszego zapytania oraz wszystkimi załącznikami obligatoryjnymi.
Oferta musi zawierać następujące elementy:
1. Dane Oferenta
2. Datę przygotowania i termin ważności oferty
3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu.
4. Odniesienie się do każdego z zamieszczonych w zapytaniu ofertowym kryteriów wyboru oferty.
5. Dane osoby do kontaktu.
6. Pieczęć firmową i podpis osoby/osób upoważnionych do reprezentowania Oferenta.
7. Oferta musi zawierać załącznik w postaci specyfikacji technicznej nawiązującej do parametrów wyszczególnionych w zapytaniu ofertowym umożliwiającej ocenę spełnienia wszystkich wymagań określonych w Opisie przedmiotu zamówienia.

Zamówienia uzupełniające

Wykonawcy, którego oferta została wybrana w postępowaniu wynikającym z warunków niniejszego zapytania ofertowego, mogą być udzielane zamówienia uzupełniające, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z Wykonawcą, o ile te zamówienia będą zgodne z Przedmiotem Zamówienia.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie oceny punktowej. Oferty niepodlegające odrzuceniu zostaną ocenione w oparciu o następujące kryteria i wagi procentowe/punktację:

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria:
1) Cena netto
Wykonawca oferujący najniższą cenę netto otrzyma 80 punktów, natomiast pozostałe oferty zostaną przeliczone wg wzoru:
C = (Cmin / Co) x 80 pkt., gdzie;
C - liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium „Cena netto”,
Cmin - najniższa cena netto za realizację całego zamówienia spośród wszystkich prawidłowych ofert złożonych w postępowaniu,
Co - cena netto za realizację całego zamówienia w aktualnie badanej ofercie.

Na potrzeby oceny ofert złożonych w walutach obcych zastosowany zostanie średni kurs NBP z dnia opublikowania zapytania ofertowego.

2) Okres gwarancji w miesiącach (G)
Wykonawca oferujący najdłuższy okres gwarancji w miesiącach otrzyma 20 punktów, natomiast pozostałe oferty zostaną przeliczone wg wzoru:
G = (Go / Gmax) x 20 pkt., gdzie
G – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium „Okres gwarancji w miesiącach”
Go – okres gwarancji w miesiącach na przedmiot zamówienia w aktualnie badanej ofercie
Gmax – najdłuższy okres gwarancji w miesiącach na przedmiot zamówienia spośród wszystkich prawidłowych ofert złożonych w postępowaniu

Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania to 100 pkt.
Oferta, która otrzyma największą liczbę punktów wyliczoną zgodnie z powyższymi zasadami, zostanie uznana za najkorzystniejszą.

W przypadku rozstrzygania pomiędzy kilkoma ofertami, które w ocenie zdobędą taką samą ilość punktów, Zamawiający uwzględni przy wyborze oferty również ich oddziaływanie na środowisko i klimat. W tym celu zostanie ocenione dodatkowe kryterium rozstrzygające „Energooszczędność”. Zamawiający w takim przypadku wystąpi do oferentów, których oferty uzyskały identyczną punktację o udostępnienie dodatkowych informacji, w określonym przez Zamawiającego terminie 3 dni od otrzymania zawiadomienia, w zakresie zużycia energii w kWh przez urządzenia będące przedmiotem oferty.
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi przez porównanie przedstawionych informacji od oferentów i wybór oferty, której parametry zużycia energii będą mniejsze.

Wykluczenia

Z udziału z konkursu ofert wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1. uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Weryfikacja spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywa się na podstawie oświadczenia Oferenta (Załącznik nr 3).

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

3SHAPE POLAND SP. Z O.O.

Adres

Zapadła 8d

70-033 Szczecin

zachodniopomorskie , Szczecin

NIP

8513085230

Tytuł projektu

Utworzenie Centrum B+R 3Shape

Numer projektu

POIR.02.01.00-00-0199/15-04

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Inne

Opis

Postępowanie anulowano.
Liczba wyświetleń: 663