Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2019 na dostawę sprzętu oświetleniowego i nagłośnieniowego oraz sprzętu stanowiącego element wdrażanej technologii Virtual Reality

Data publikacji: 26.11.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 06-12-2019

Numer ogłoszenia

1219488

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

02.12.2019 r.
Zamawiający informuje o wpłynięciu pytań od potencjalnego Wykonawcy, odnoszących się do danych szczegółowych dotyczących przedmiotu zamówienia, zawartych w załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego nr 1/2019 z dnia 26.11.2019 r.
Wobec powyższego:
1) Zamawiający publikuje otrzymane pytania wraz z udzielonymi na nie odpowiedziami - dodano załącznik Pytania i odpowiedzi z dnia 02.12.2019
2) Zamawiający wprowadza zmiany do treści Załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego nr 1/2019 z dnia 26.11.2019 r. – Dane szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia - dodano załącznik AKTUALIZACJA 02.12.2019 Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego nr 1/2019 z dnia 26.11.2019 r. – Dane szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia
3) Zamawiający informuje, że w związku z wprowadzoną zmianą wydłuża termin składania ofert - termin upływa w dniu 06.12.2019 r. o godzinie 24:00.

Miejsce i sposób składania ofert

1. Termin składania ofert upływa w dniu 06.12.2019 r. o godzinie 24:00.
2. Ofertę należy:
- złożyć osobiście lub przesłać pocztą/kurierem na adres Zamawiającego (ul. Władysława Sikorskiego 34, 82-300 Elbląg) w zamkniętej, nieprzejrzystej kopercie, koperta powinna być opisana sformułowaniem „OFERTA” lub
- przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail na adres naglosnienie.studio@gmail.com) w formie pliku PDF, zawierającej skan (kopię cyfrową) podpisanych dokumentów. W tytule wiadomości e-mail należy użyć sformułowania „OFERTA”.
W obu przypadkach doręczenie musi być dokonane przed upływem terminu na składanie ofert, pod rygorem nieważności.
3. Przed upływem terminu na składanie ofert Oferent może wycofać ofertę bez podania przyczyny, pod warunkiem doręczenia Zamawiającemu informacji o jej wycofaniu.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie pod warunkiem doręczenia Oferentom informacji o unieważnieniu. Z tytułu unieważnienia Oferentom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

naglosnienie.studio@gmail.com

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Michał Pisarkiewicz

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48 724 861 333

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Zapytanie ofertowe dotyczy dostawy fabrycznie nowego sprzętu oświetleniowego i nagłośnieniowego oraz sprzętu stanowiącego element wdrażanej technologii Virtual Reality w celu realizacji projektu „Wdrożenie innowacji procesowej i produktowej w firmie ZMP GROUPS s.c.”.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: warmińsko-mazurskie Powiat: Elbląg Miejscowość: Elbląg

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie dostawcy fabrycznie nowego sprzętu oświetleniowego i nagłośnieniowego oraz sprzętu stanowiącego element wdrażanej technologii Virtual Reality, którego zakup stanowi element realizacji projektu „Wdrożenie innowacji procesowej i produktowej w firmie ZMP GROUPS s.c.”.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu oświetleniowego i nagłośnieniowego oraz sprzętu stanowiącego element wdrażanej technologii Virtual Reality.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - części składowe oraz minimalne wymagane parametry - zostały określone w Załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego.

Kod CPV

31000000-6

Nazwa kodu CPV

Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Pozostałe kody CPV:
32000000-3 Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
31000000-6 Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
32342400-6 Sprzęt nagłaśniający
32321200-1 Urządzenia audiowizualne
32322000-6 Urządzenia multimedialne

Harmonogram realizacji zamówienia

Maksymalnie do dnia 15.01.2020 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Zamawiający oceni spełnienie warunku poprzez weryfikację poprawności złożonych oświadczeń, które są integralną częścią Formularza oferty (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego). Podpis Oferenta pod oświadczeniami oznacza spełnienie warunku.
Oferent na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do przedstawienia dowodów na spełnienie warunku.

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy posiadają doświadczenie w realizowanych dostawach związanych z przedmiotem zamówienia tj. w okresie ostatnich 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (okres prowadzenia działalności przez Oferenta wynosić musi minimum 12 miesięcy) mogą wykazać się realizacją zamówień polegających na dostawie sprzętu oświetleniowego i/lub sprzętu nagłośnieniowego i/lub sprzętu stanowiącego element wdrażanej technologii Virtual Reality o łącznej wartości netto minimum 50.000,00 PLN.

Zamawiający oceni spełnienie warunku poprzez weryfikację poprawności złożonych oświadczeń, które są integralną częścią Formularza oferty (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego). Podpis Oferenta pod oświadczeniami oznacza spełnienie warunku.
Oferent na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do przedstawienia dowodów na spełnienie warunku, przy czym nadmienia się, że w przypadku wezwania posiadanie doświadczenia w realizowanych dostawach związanych z przedmiotem zamówienia ocenione zostanie na podstawie wykazu wykonanych dostaw wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów ich wykonania (referencji lub innego dokumentu wskazanego przez Zamawiającego).

Potencjał techniczny

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy posiadają zdolność techniczną do realizacji przedmiotu zamówienia.

Zamawiający oceni spełnienie warunku poprzez weryfikację poprawności złożonych oświadczeń, które są integralną częścią Formularza oferty (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego). Podpis Oferenta pod oświadczeniami oznacza spełnienie warunku.
Oferent na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do przedstawienia dowodów na spełnienie warunku.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Zamawiający oceni spełnienie warunku poprzez weryfikację poprawności złożonych oświadczeń, które są integralną częścią Formularza oferty (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego). Podpis Oferenta pod oświadczeniami oznacza spełnienie warunku.
Oferent na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do przedstawienia dowodów na spełnienie warunku.

Warunki zmiany umowy

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy zawartej z Wykonawcą, przeprowadzonej za obopólnym porozumieniem stron, przy zachowaniu formy pisemnej pod rygorem nieważności, w zakresie zmian i uzupełnień, które nie stanowią istotnej zmiany w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz nie naruszają zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców lub w zakresie zmian i uzupełnień, które nie prowadzą do zmiany charakteru umowy ale stanowią istotną zmianę w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności:
a) z powodu zaistnienia pomyłki pisarskiej,
b) w zakresie aktualizacji danych Zamawiającego i Wykonawcy,
c) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do umowy,
d) wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu. W takiej sytuacji Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę sprzętu będącego przedmiotem umowy na inny o lepszych bądź takich samych cechach, parametrach i funkcjonalności. Zmiana sprzętu nie może spowodować zmiany ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji umowy,
e) zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę
f) zmiana terminu płatności za realizację przedmiotu zamówienia, jeżeli jest korzystna dla Zamawiającego,
g) zmiana terminu realizacji umowy w związku z niemożliwością realizacji w zakładanym terminie, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, a zmiana staje się konieczna w celu prawidłowej realizacji zamówienia,
h) inna zmiana w zakresie sposobu rozliczenia, głównie jeśli wynika z potrzeby prawidłowej realizacji projektu, w tym spełniania obowiązków związanych z otrzymaniem i rozliczaniem środków unijnych przez Zamawiającego,
i) w przypadku wystąpienia siły wyższej np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Zgodnie z treścią zapytania ofertowego i załączników.

Zamówienia uzupełniające

Nie zostały przewidziane.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryteria oceny oraz wagi punktowe przypisane do poszczególnych kryteriów oceny

KRYTERIUM - WAGA (pkt.)
Łączna cena netto - 80 pkt.
Termin realizacji umowy - 20 pkt.

1. Punktacja za łączną cenę netto przedmiotu zamówienia – P1
Punktacja będzie obliczana na podstawie wzoru:
P1 = Cn X 80 / Cr
P1 – otrzymane punkty
Cn – łączna cena netto oferty najtańszej
Cr – łączna cena netto oferty rozpatrywanej
Najkorzystniejsza oferta otrzyma 80 pkt.

2. Punktacja za termin realizacji umowy – P2
- realizacja do dnia 15.01.2020 r. – 0 pkt.
- realizacja do dnia 31.12.2019 r. – 20 pkt.
Najkorzystniejsza oferta otrzyma 20 pkt.


Opis sposobu przyznawania punktacji:
1. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie liczby punktów wyliczonej dla każdej oferty w oparciu o kryteria wskazane powyżej.
2. Maksymalna liczba punktów do uzyskania to 100 pkt.
3. Obliczenia będą dokonywane przez Zamawiającego z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Najkorzystniejsza oferta to ta, która uzyska największą ilość punktów w wyniku zsumowania punktów za poszczególne kryteria oceny ofert. Punkty będą sumowane według wzoru:
P = P1 + P2, gdzie P to łączna liczba punktów.
5. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na uzyskanie przez dwie lub więcej oferty tego samego wyniku punktowego, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.
6. Wybór oferty udokumentowany zostanie Protokołem z postępowania.
7. Wybór najkorzystniejszej oferty nie oznacza obowiązku zawarcia umowy z wykonawcą w każdej sytuacji, w szczególności w przypadku, kiedy cena najkorzystniejszej oferty przekracza środki przewidziane i dostępne na realizację zamówienia. Każde ewentualne unieważnienie postępowania, po wyborze najkorzystniejszej oferty, zostanie uzasadnione w Protokole z postępowania.

Wykluczenia

1. Wykluczeniu z postępowania podlegają Oferenci powiązaniu osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy dostawy, a Oferentem, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Warunek braku powiązań osobowych lub kapitałowych zostanie spełniony, jeżeli Oferent dostarczy Zamawiającemu podpisane oświadczenie, które stanowi integralną część Formularza oferty (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego). Zamawiający oceni spełnienie warunku poprzez weryfikację poprawności złożonego oświadczenia. Pozytywna weryfikacja podpisu pod oświadczeniem oznacza spełnienie warunku.
3. Brak dołączonego do oferty podpisanego przez Oferenta oświadczenia, o którym mowa powyżej, skutkuje uznaniem oferty za nieważną.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZMP GROUP MICHAŁ PISARKIEWICZ, ZBIGNIEW PISARKIEWICZ S.C.

Adres

Władysława Sikorskiego 34

82-300 Elbląg

warmińsko-mazurskie , Elbląg

Numer telefonu

48724861333

NIP

5783130683

Tytuł projektu

Wdrożenie innowacji procesowej i produktowej w firmie ZMP GROUPS s.c.

Numer projektu

RPWM.01.03.02-28-0108/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Inne

Opis

Postępowanie nierozstrzygnięte.
W terminie przewidzianym na składanie ofert wpłynęła jedna, niekompletna oferta.
Cena w ofercie przekraczała środki przewidziane na realizację zamówienia.

Planowane jest ponowne opublikowanie zapytania ofertowego.
Liczba wyświetleń: 603