Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 03/2/2019 - zakup przenośny układ poboru próby – 1 szt.

Data publikacji: 25.11.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 03-12-2019

Numer ogłoszenia

1219478

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oferta musi zostać złożona na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego). Oferta powinna zostać sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny. Każda oferta musi zawierać nazwę i adres oferenta. Zamawiający wymaga, aby ofertę podpisała osoba upoważniona do reprezentowania
Oferenta, zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie,
właściwym dla danej formy organizacyjnej albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną, przy czym pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Oferent powinien podać w ofercie cenę za kompletną realizację przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym, a ponadto oferent powinien dołączyć do oferty wszystkie dokumenty wskazane w treści zapytania ofertowego. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności w ramach zamówienia oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Oferenta i Zapytaniu Ofertowym. Cenę należy wyrazić w jednostkach pieniężnych.

Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych i wariantowych.
Oferty nie spełniające warunków formalnych i/lub nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.

-osobiście w siedzibie firmy: Zdzisław Dziubarczyk Zakład Ślusarsko-Kotlarski, ul. Wrzesińska 14, 63-308 Gizałki, pn-pt, godz. 7:00-15:00
-pocztą, listem poleconym, kurierem na adres firmy: Zdzisław Dziubarczyk Zakład Ślusarsko-Kotlarski, ul. Wrzesińska 14, 63-308 Gizałki,
-pocztą elektroniczną na adres mailowy: biuro@dziubarczyk.com.pl.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

biuro@dziubarczyk.com.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Zdzisław Dziubarczyk

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Zakup specjalistycznej aparatury naukowo-badawczej: przenośny układ poboru próby – 1 szt.
Przenośny układ poboru próby będzie składać się z następujących elementów:
Standardowy filtr pyłowy AUF 015 ceramiczny o długości 150mm, porowatość 2 μm – 1 szt.
Elektrycznie grzany do 180˚C, samo regulowany, z 2 diodami – 1 szt.
Szybko-złączka do grzanej linii AHL, wspólne zasilanie kompletu (poboru próby – wąż grzany – układ kondycjonera próbki ) – 1 szt.
Port kalibracyjny / do przedmuchiwania sondy ¼” żeński NPT – 1 szt.
Uchwyt transportowy, oczko oraz łańcuch do mocowania na pomiarze – 1 Kpl
Uchwyt do węża ( dla węży nieużywających szybko złączki ) – 1 szt.
Tuba poboru próby o długości 1m ( gwint 3/8” ) dla temperatur do 600˚ C – 1 szt.
Sprzęt musi posiadać certyfikację.
Wymagana zgodność z normą PN-EN-15267-4

Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne lub lepsze. W przypadku zastosowania rozwiązań alternatywnych Wykonawca musi udowodnić w swojej ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w zapytaniu ofertowym.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: wielkopolskie Powiat: pleszewski Miejscowość: Gizałki

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest prawidłowa realizacja projektu.

Przedmiot zamówienia

Zakup specjalistycznej aparatury naukowo-badawczej: przenośny układ poboru próby – 1 szt.
Przenośny układ poboru próby będzie składać się z następujących elementów:
Standardowy filtr pyłowy AUF 015 ceramiczny o długości 150mm, porowatość 2 μm – 1 szt.
Elektrycznie grzany do 180˚C, samo regulowany, z 2 diodami – 1 szt.
Szybko-złączka do grzanej linii AHL, wspólne zasilanie kompletu (poboru próby – wąż grzany – układ kondycjonera próbki ) – 1 szt.
Port kalibracyjny / do przedmuchiwania sondy ¼” żeński NPT – 1 szt.
Uchwyt transportowy, oczko oraz łańcuch do mocowania na pomiarze – 1 Kpl
Uchwyt do węża ( dla węży nieużywających szybko złączki ) – 1 szt.
Tuba poboru próby o długości 1m ( gwint 3/8” ) dla temperatur do 600˚ C – 1 szt.
Sprzęt musi posiadać certyfikację.
Wymagana zgodność z normą PN-EN-15267-4

Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne lub lepsze. W przypadku zastosowania rozwiązań alternatywnych Wykonawca musi udowodnić w swojej ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w zapytaniu ofertowym.

Kod CPV

38900000-4

Nazwa kodu CPV

Różne przyrządy do badań lub testowania

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin dostarczania ofert upływa w dniu: 03.12.2019
Planowany termin realizacji zamówienia: do 31.12.2019 r.
Planowany termin zawarcia umowy z Wykonawcą do 10.12.2019

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

1)Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Wiedza i doświadczenie

2)Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia lub zapewnienie podwykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.

Potencjał techniczny

3)Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym lub zapewnienie podwykonawców dysponujących odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

4)Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zapewnienie podwykonawców dysponujących osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

5)Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówień we wskazanych terminach.

Dodatkowe warunki

6)Brak powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym.
7)Przedłożenie specyfikacji technicznej urządzenia, pozwalającej ocenić parametry techniczne (potwierdzenie zgodności z wymogami zapytania ofertowego)

Warunki zmiany umowy

Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach:
a)w wyniku zaistnienia przyczyn, niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy (przy dochowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością lub znacznymi opóźnieniami w realizacji zamówienia a w szczególności czasowy brak dostępności na rynku zasobów potrzebnych do realizacji przedmiotu zamówienia,
b)wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie. „Siła wyższa” oznacza wydarzenia zewnętrzne, nieprzewidywalne, nieoczekiwane i poza kontrolą Stron, występujące po podpisaniu Umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z Umowy,
c)w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona
d)w przypadku konieczności wprowadzenia zmian, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, o czas niezbędny do wprowadzenia tych zmian.
e)zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
f)powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony, przy jednoczesnym braku zmiany charakteru umowy;
g)zmiana nie będzie prowadzić do zmiany charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 221 000 euro i zarazem jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
h)zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
i)Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
- na podstawie postanowień umownych, o których mowa powyżej,
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oferent w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty:
1)Złożenie oferty na formularzu ofertowym zawierającej:
-Nazwę, adres i NIP lub REGON Wykonawcy
-Datę wystawienia oferty
-Dane pozwalające ocenić ofertę i przyznać punkty w ramach kryteriów
-Termin ważności oferty
-Cenę netto i brutto

2)Złożenie na ofercie oświadczeń o następującej treści:
-Wykonawca oświadcza, że zna i akceptuje warunki realizacji zamówienia określone w zapytaniu ofertowym oraz nie wnosi żadnych zastrzeżeń i uwag w tym zakresie.
-Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
-Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie lub zapewni podwykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
-Wykonawca oświadcza, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym lub zapewni podwykonawców dysponujących odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
-Wykonawca oświadcza, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zapewni podwykonawców dysponujących osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
-Wykonawca oświadcza, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanym terminie.
-Wykonawca oświadcza, że nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązanie osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami uprawnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a.uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b.posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji
c.pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d.pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
3)Przedłożenie specyfikacji technicznej urządzenia, pozwalającej ocenić parametry techniczne (potwierdzenie zgodności z wymogami zapytania ofertowego

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:

kryteria oceny ofert maksymalna liczba punktów
a) cena netto w PLN/walucie obcej*; waga: 90%; maksymalna liczba punktów: 90
b) gwarancja w miesiącach; waga: 10%; maksymalna liczba punktów:10
* w przypadku oferty podanej w walucie obcej do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs NBP z dnia poprzedzającego sporządzenie protokołu wyboru ofert przez Zamawiającego

Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:
a)Punkty w ramach kryterium cena netto w PLN/walucie obcej będą przyznawane wg następującej formuły:

A n = C min / C r x 100 x 90%

C min – cena minimalna w zbiorze
C r – cena oferty rozpatrywanej
A n – ilość punktów przyznana ofercie

b)Punkty w ramach kryterium Gwarancja w miesiącach będą przyznawane wg przedziałów:

-Gwarancja poniżej 36 mc – 0 pkt.
-Gwarancja od 36 mc włącznie do 60 mc – 5 pkt.
-Gwarancja od 60 miesięcy włącznie i więcej – 10 pkt.

Punkty z oceny kryteriów od a) do b) zostaną zsumowane i decydowała będzie ocena łączna (suma zdobytych punktów). Oferta na realizację zamówienia może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.

Wykluczenia

Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązanie między z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZDZISŁAW DZIUBARCZYK ZAKŁAD ŚLUSARSKO - KOTLARSKI

Adres

Wrzesińska 14

63-308 Gizałki

wielkopolskie , pleszewski

Numer telefonu

+48 62 741 1380

Fax

+48 62 741 1320

NIP

6170253565

Tytuł projektu

Realizacja prac badawczo-rozwojowych w celu stworzenia innowacyjnego typoszeregu kotłów grzewczych spełniających założenia Ekoprojektu.

Numer projektu

RPWP.01.02.00-30-0087/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Brak ofert
Liczba wyświetleń: 341