Strona główna
Logo unii europejskiej

Dostawa skanera wewnątrzustnego, drukarki 3D oraz skanera protetycznego

Data publikacji: 26.11.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 03-12-2019

Numer ogłoszenia

1219180

Status ogłoszenia

Anulowane

Miejsce i sposób składania ofert

Oferta powinna być złożona na Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego) wraz z załącznikami wyszczególnionymi w treści niniejszego zapytania ofertowego.
Wszystkie dokumenty muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Oferent może złożyć tylko jedną ofertę w postępowaniu.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w języku polskim.
Dokumenty muszą być złożone w oryginale. Oferta musi być opatrzona datą. W przypadku przesyłania dokumentów na adres mailowy Zamawiającego konieczne jest podpisanie dokumentów oraz ich zeskanowanie.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych - rozpatrywane będą tylko oferty kompletne. Wszystkie kwoty należy podać w PLN lub w walucie obcej oraz zaokrąglać do 2 miejsc po przecinku. Stawki podatku VAT należy naliczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca powinien sporządzić ofertę podając cenę netto, należny podatek VAT i cenę brutto.

Sposoby składania ofert:
a) osobiście w siedzibie Zamawiającego: ZFX-WROCŁAW Z.SYCZ I WSPÓLNICY SP.J., ul. Wrocławska 73, 55-300 Środa Śląska (w zamkniętej kopercie opisanej: Zapytania ofertowe nr 1/1.5/2019 lub
b) pocztą (listem poleconym) lub kurierem na adres Zamawiającego: ZFX-WROCŁAW Z.SYCZ I WSPÓLNICY SP.J., ul. Wrocławska 73, 55-300 Środa Śląska (w zamkniętej kopercie opisanej Zapytania ofertowe nr 1/1.5/2019) lub
c) e-mailem na adres: t.sycz@silesiadental.pl (temat maila: Zapytanie ofertowe nr 1/1.5/2019).

Termin dostarczania ofert upływa w dniu: 03.12.2019 r. (decyduje data i godzina wpływu do Zamawiającego, a nie jej wysłanie).

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

t.sycz@silesiadental.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Tomasz Sycz

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

509 908 240

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa skanera wewnątrzustnego, drukarki 3D oraz skanera protetycznego.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: dolnośląskie Powiat: średzki Miejscowość: Środa Śląska

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wybór najkorzystniejszej oferty w ramach zapytania ofertowego na dostawę skanera wewnątrzustnego, drukarki 3D oraz skanera protetycznego.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa skanera wewnątrzustnego, drukarki 3D oraz skanera protetycznego, zgodnie z parametrami określonymi poniżej:

1) Skaner wewnątrzustny (1 szt.):
- wbudowany komputer,
- wyposażony w przewodową głowicę do skanowania w wersji kolorowej z uchwytem pistoletowym,
- skanowanie z dokładnością min. 6,9 mm,
- wyposażony w pomiar koloru zębów pacjenta,
- możliwość eksportu plików STL,
- skanowanie pełnego łuku (żuchwy) w max. 11 sek.,
- możliwość korzystania z funkcji kamery wewnątrzustnej oraz zdjęć HD,
- wyposażony w min. roczną licencję.

2) Drukarka 3D (1 szt.):
- technologia druku / źródło światła: projektor DLP / LED / UV / SLA,
- dokładność (piksela): +/- 30 μm,
- dokładność warstwy: od 50 μm do 100 μm,
- prędkość druku: min. 40 mm na godzinę przy dokładności warstwy 100 μm lub 20 mm na godzinę przy dokładności warstwy 50 μm,
- platforma robocza: min. 110 mm x 64,8 mm x 85 mm (w najszerszym miejscu / głębokość / wysokość),
- temperatura pracy: 20-30°C,
- długość fali: min. 405 nm,
- wyposażona w min. roczną licencję, zestaw startowy płynów, lampę polimeryzacyjną.

3) Skaner protetyczny (1 szt.):
- liczba kamer: min 2,
- rozdzielczość: 1.296 x 964 Pixeli,
- wyposażenie w czujnik kamery: s/w, CCD, USB,
- źródło światła: 25 W, LED (zielone),
- liczba par linii podczas projekcji: max 128,
- jednostka pozycjonująca: 2-osiowa (obracanie i wychylanie),
- minimalny czas pomiaru: 980 ms,
- czas skanowania pojedynczego kikuta: max 35 s,
- czas skanowania modelu: max 1,1 min,
- dokładność szczegółów: < 9 μm w obiekcie 3D (pomiar zgodnie z testem VDI),
- wymiary max (szer. x wys. x gł.): 270 x 440 x 444 mm,
- waga: max 15 kg,
- zasilanie elektryczne: AC 110 / 220 V (50 - 60 Hz),
- rozpoznawanie powierzchni poprzez technologię fotometryczną,
- automatyczne rozpoznawanie systemu implantologicznego i artykulatorów,
- wyposażony w min. roczną licencję.

• Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne lub o parametrach nie gorszych niż określone w niniejszym Zapytaniu ofertowym.
• Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i wolny od wad. Musi spełniać wymagania norm UE oraz musi posiadać aktualny certyfikat bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
• W przypadku wyposażenia wymagającego montażu, złożenia podłączenia lub instalacji wykonawca zobowiązany jest dokonać montażu, podłączenia lub instalacji dostarczonego wyposażenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
• Wykonawca po dostarczeniu przedmiotu zamówienia oraz po zakończeniu montażu zobowiązany jest do uporządkowania terenu dostawy i miejsca montażu. Wszystkie zniszczenia powstałe podczas montażu będą usuwane przez wykonawcę na swój koszt.
• Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w dniu dostawy w formie papierowej karty gwarancyjne, wszelkie atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania dostarczonego przedmiotu zamówienia.

Kod CPV

33110000-4

Nazwa kodu CPV

Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Dodatkowe oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
30232100-5 – Drukarki i plotery

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 31 grudnia 2019 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Oferent potwierdzi spełnianie ww. warunków poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego: Załącznik nr 3 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zapytania ofertowego.
Oferent potwierdzi spełnianie ww. warunków poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego: Załącznik nr 3 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Potencjał techniczny

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym.
Oferent potwierdzi spełnianie ww. warunków poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego: Załącznik nr 3 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Nie dotyczy.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu oferty.
Oferent potwierdzi spełnianie ww. warunków poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego: Załącznik nr 3 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Dodatkowe warunki

Nie dotyczy.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
• gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna, lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem,
• zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy,
• wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.

Zmiany, o których mowa powyżej dopuszczone będą, wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę̨ i po akceptacji przez Zamawiającego, a ich wprowadzenie wymagać będzie formy pisemnej pod rygorem nieważności.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oferta powinna być złożona na Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego) wraz z załącznikami wyszczególnionymi w treści niniejszego zapytania ofertowego.
Wszystkie dokumenty muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, tj.
1). Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego;
2). Oświadczenie o braku występowania powiązań - załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego;
3). Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

Z treści załączonych do formularza ofertowego dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia wymagane warunki. Wykonawca, który nie spełni któregokolwiek z warunków zostanie wykluczony z postępowania.

Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Zamówienia uzupełniające

Nie dotyczy.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
1). Łączna cena netto w PLN
- Waga: 80%
- Maksymalna liczba punktów: 80,00
2). Gwarancja - liczba miesięcy
- Waga: 20%
- Maksymalna liczba punktów: 20,00

Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:

a). punkty w ramach kryterium cena netto w PLN (C n) będą przyznawane wg następującej formuły:
C n = (C min/C r) x 100 x 80%
C min – cena minimalna w zbiorze
C r – cena oferty rozpatrywanej
C n – ilość punktów przyznana ofercie w ramach kryterium cena netto w PLN

W przypadku składania ofert w walucie obcej, do przeliczenia wartości oferty zastosowany zostanie kurs waluty obcej zgodnie z danymi NBP, z dnia poprzedzającego dzień dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty.

b). punkty w ramach kryterium Gwarancja (G ) będą przyznawane wg następującej punktacji:
• gwarancja na dostarczony przedmiot zamówienia – 12 miesięcy – 0 pkt.
• gwarancja na dostarczony przedmiot zamówienia - od 13 do 24 miesięcy – 10 pkt.
• gwarancja na dostarczony przedmiot zamówienia - powyżej 24 miesięcy – 20 pkt.

Okres gwarancji podawany powinien być w pełnych miesiącach. Jeżeli Wykonawca nie zaproponuje żadnego okresu gwarancji lub zaproponuje okres krótszy niż 12 miesięcy Zamawiający uzna, że okres gwarancji wynosi 12 miesięcy.

Ocena łączna oferty zostanie przyznana wg następującej formuły:
A n = C n + G
C n – ilość punktów przyznana ofercie w ramach kryterium cena netto w PLN
G – ilość punktów przyznanych ofercie w ramach kryterium gwarancja

Punkty za każde kryterium będą obliczane do dwóch miejsc po przecinku.

Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów, w oparciu o ustalone wyżej kryteria i podpisze umowę z wybranym Wykonawcą.

Ponadto Zamawiający przy dokonaniu wyboru Wykonawcy będzie kierował się elementarnymi zadaniami obowiązującymi na wspólnym jednolitym rynku europejskim, w tym m. in.:
• zasadą przejrzystości i jawności prowadzonego postępowania,
• zasady ochrony uczciwej konkurencji,
• zasadą swobodnego przepływu kapitału, towarów, dóbr i usług,
• zasadą niedyskryminacji i równego traktowania.

Wykluczenia

Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Potwierdzeniem braku powiązań kapitałowych lub osobowych jest złożenie przez oferenta oświadczenia o braku występowania w/w powiązań zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZFX-WROCŁAW Z.SYCZ I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA

Adres

Wrocławska 73

55-300 Środa Śląska

dolnośląskie , średzki

Numer telefonu

789444510

NIP

9131622066

Tytuł projektu

Wprowadzenie na rynek przez firmę ZFX Wrocław innowacyjności produktowej i procesowej w branży protetycznej

Numer projektu

RPDS.01.05.01-02-0054/18-00

Inne źródła finansowania

Nie dotyczy.
Liczba wyświetleń: 390