Strona główna
Logo unii europejskiej

Realizacja kompleksowej termomodernizacji budynku magazynowo – socjalnego w celu poprawy efektywności energetycznej przedsiębiorstwa

Data publikacji: 21.11.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 06-12-2019

Numer ogłoszenia

1218947

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Hrubieszowie, ul. Tęczowa 7, kod 22-500 Hrubieszów, w terminie do dnia 06.12.2019 r. do godz. 10:00.

1) Ofertę w formie pisemnej w języku polskim należy sporządzić zgodnie ze wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
2) Oferta winna być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (stosowne pełnomocnictwo(a) – wystawione w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie dla osoby (osób) podpisującej ofertę oraz poświadczającej kopie dokumentów za zgodność z oryginałem - w przypadku, gdy upoważnienie do tych czynności nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej. Pełnomocnictwo powinno zawierać upoważnienie do udzielania dalszych pełnomocnictw w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika substytucyjnego, w takim wypadku do oferty należy także załączyć pełnomocnictwo substytucyjne).
Wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenia powinny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. Zakres reprezentacji przedsiębiorcy musi wynikać z dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę.
3) Do oferty należy dołączyć wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 7 zapytania ofertowego oraz pełnomocnictwa.
4) Wszystkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł zmiany, winny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
5) Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
6) Koszty opracowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca.
7) Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie (opakowaniu). Całość oferty powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie. Koperta (opakowanie) powinna być zaadresowana do Zamawiającego z wyraźnym dopiskiem / oznaczeniem:
„Oferta w postępowaniu na realizację kompleksowej termomodernizacji budynku magazynowo – socjalnego
w celu poprawy efektywności energetycznej przedsiębiorstwa”.
Nie otwierać przed 06.12.2019r. godz. 10:00”.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Tomasz Czajkowski

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia realizacja kompleksowej termomodernizacji budynku magazynowo - socjalnego w celu poprawy efektywności energetycznej przedsiębiorstwa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Postępowanie prowadzone jest w związku z realizacją projektu „Kompleksowa termomodernizacja budynku magazynowo – socjalnego w celu poprawy efektywności energetycznej przedsiębiorstwa”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa: 5 Efektywność Energetyczna i Gospodarka Niskoemisyjna, Działanie 5.1, Projekt współfinansowany jest ze środków europejskich.
2) Lokalizacja inwestycji: Hrubieszów, ul. Grabowiecka 18L.
3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.
4) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień dodatkowych ani uzupełniających.
5) Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
6) Określenie przedmiotu za pomocą kodów CPV:
45000000-7 – Roboty budowlane
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
7) Ewentualne wskazania w dokumentach nazw własnych producentów, typów urządzeń czy materiałów należy traktować jako definiujące minimalne wymagania materiałowe. Dopuszcza się zmianę systemów, materiałów i producentów urządzeń na równoważne w stosunku do założonych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem spełnienia wymagań stawianych im w projekcie, niepogorszeniu ich parametrów, zachowania celu, któremu mają służyć.
8) Realizacja przedmiotu zamówienia musi odbyć się zgodnie ze sztuką budowlaną, normami
technicznymi i w sposób umożliwiający odbiór inwestycji.
9) Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej w miejscu realizacji robót, po wcześniejszym ustaleniu terminu.

Osoba upoważniona do kontaktu:
Tomasz Czajkowski, e-mail: tc@werbet.com

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubelskie Powiat: hrubieszowski Miejscowość: Hrubieszów

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Roboty budowlane obejmujące realizację kompleksowej termomodernizacji budynku magazynowo – socjalnego
w celu poprawy efektywności energetycznej przedsiębiorstwa

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia dotyczy robót budowlanych obejmujących kompleksową termomodernizację budynku magazynowo – socjalnego w celu poprawy efektywności energetycznej przedsiębiorstwa

2. Zakres robót obejmuje:
2.1. Modernizacja instalacji C.O. (m.in. wymiana źródła ciepła z pieca węglowego na piec na biomasę),
2.2. Wymiana oświetlenia - oprawy LED,
2.3. Instalacja fotowoltaiczna min. 10 kW,
2.4. Ściany zewnętrzne docieplenie - styropian 15 cm,
2.5. Podłoga docieplenie – styropian 6 cm,
2.6. Stropodach docieplenie - styropian 25 cm,
2.7. Modernizacja c.w.u.,
2.8. Okna wymiana 0,9 W/m2k,
2.9. Drzwi wymiana 1,3 W/m2k,
2.10. System zarządzania energią.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają odpowiednio następujące dokumenty, będące załącznikami do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia:
3.1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) – załącznik 1.1 do zaproszenia do złożenia oferty,
3.2. Przedmiar robót - załącznik 1.2 do zaproszenia do złożenia oferty,
3.3. Uproszczona dokumentacja techniczna - załącznik 1.3 do zaproszenia do złożenia oferty,
3.4. Decyzje administracyjne wydane zgodnie z prawem budowlanym odpowiednie do zakresu robót – zaświadczenie o braku konieczności uzyskania zgody na realizację inwestycji (w znaczeniu uzyskania pozwolenia na budowę czy zgłoszenia zamiaru przeprowadzenia robót) - załącznik 1.4 do zaproszenia do złożenia oferty.

Kod CPV

45000000-7

Nazwa kodu CPV

Roboty budowlane

Dodatkowe przedmioty zamówienia

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.05.2020 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zgodnie z treścią niniejszego ogłoszenia, zapytania ofertowego i załączników.

Wiedza i doświadczenie

W celu wykazania spełniania warunku doświadczenia, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty wykazu wykonanych robót budowlanych. Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonał łącznie:
• co najmniej jedną robotę budowlaną (w ramach jednej umowy i w ramach jednego budynku) polegającą na budowie/ przebudowanie/ rozbudowie/ modernizacji/ remoncie budynku o łącznej wartości min. 400 000,00 zł netto (słownie: czterysta tysięcy złotych netto), w tym materiały i robocizna niezbędne do wykonania ww robót;
oraz
• co najmniej jedną robotę budowlaną (w ramach jednej umowy i w ramach jednego budynku) polegającą na termomodernizacji budynku obejmującej m.in. instalację fotowoltaiczną i/lub instalację solarną, o łącznej wartości min. 200 000,00 zł netto (słownie: dwieście tysięcy złotych netto), w tym materiały i robocizna niezbędne do wykonania ww robót
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie ww. robót (np.: referencje). Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.

Potencjał techniczny

Zgodnie z treścią niniejszego ogłoszenia, zapytania ofertowego i załączników.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Zgodnie z treścią niniejszego ogłoszenia, zapytania ofertowego i załączników.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zgodnie z treścią niniejszego ogłoszenia, zapytania ofertowego i załączników.

Dodatkowe warunki

Warunki udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu i nie podlegają wykluczeniu.
1) W zakresie wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda:
a) złożenia w ofercie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w formie oryginału) – zgodnie z wzorem zawartym w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.
Przez warunki udziału rozumie się, że Wykonawca:
• posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia;
• znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
• dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz personelem zdolnym do wykonania zamówienia,
b) w celu wykazania spełniania warunku doświadczenia, dołączenia do oferty wykazu wykonanych robót budowlanych. Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonał łącznie:
• co najmniej jedną robotę budowlaną (w ramach jednej umowy i w ramach jednego budynku) polegającą na budowie/ przebudowanie/ rozbudowie/ modernizacji/ remoncie budynku o łącznej wartości min. 400 000,00 zł netto (słownie: czterysta tysięcy złotych netto), w tym materiały i robocizna niezbędne do wykonania ww robót;
oraz
• co najmniej jedną robotę budowlaną (w ramach jednej umowy i w ramach jednego budynku) polegającą na termomodernizacji budynku obejmującej m.in. instalację fotowoltaiczną i/lub instalację solarną, o łącznej wartości min. 200 000,00 zł netto (słownie: dwieście tysięcy złotych netto), w tym materiały i robocizna niezbędne do wykonania ww robót
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie ww. robót (np.: referencje). Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
2) W zakresie braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający żąda:
a) złożenia w ofercie oświadczenia Wykonawcy o braku powiązań osobowych i kapitałowych (w formie oryginału) – zgodnie z wzorem zawartym w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.
Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
• posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
b) złożenia w ofercie oświadczenia Wykonawcy o braku powiązań prawnych lub faktycznych (w formie oryginału) – zgodnie z wzorem zawartym w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.
Przez powiązania prawne lub faktyczne rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, inne niż powiązania osobowe lub kapitałowe, a mogące budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności Zamawiającego lub ww. osób.

Warunki zmiany umowy

Warunki zmiany umowy zostały określone w Zapytaniu ofertowym, w szczególności w Załączniku nr 3 do Zapytania ofertowego, w §15:
1. Wszelkie zmiany Umowy mogą nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron, jedynie w formie pisemnej (aneks), pod rygorem nieważności.
2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w następujących przypadkach:
a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, jak również dokumentów programowych, umowy o dofinansowanie;
b) decyzji instytucji publicznych m.in. Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie,
c) konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy:
i. wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia;
ii. zmiany dokumentacji projektowej lub zaistnienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienia niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych, sieci lub instalacji;
iii. wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót objętych umową (m.in. występowanie niskich temperatur, występowanie wysokich temperatur, długotrwałe opady deszczu, śniegu);
iv. w przypadku braku możliwości Zamawiającego do wyłączenia z użytkowania części lub całości nieruchomości lub budynku, w którym prowadzona jest działalność gospodarcza na czas realizacji robót objętych umową;
v. na skutek decyzji służb, inspekcji i straży, które powodują przerwanie lub czasowe zawieszenie lub wydłużenie realizacji zamówienia;
vi. przypadku wydłużonych procedur lub opóźnień w przyłączeniu do sieci zewnętrznych mediów,
vii. z przyczyn będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: opóźnienia w przekazaniu placu budowy, wstrzymanie robót, opóźnienia w odbiorach wykonanych robót, opóźnienia w podejmowaniu innych decyzji przez Zamawiającego ważnych z punktu realizacji przedmiotu zamówienia.
viii. w przypadku zmian w projekcie wymagających zgody Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie
d) zmiany umówionego zakresu robót:
i. konieczne lub uzasadnione zmiany w dokumentacji projektowej, powstałe z przyczyn niemożliwych do przewidzenia,
ii. konieczne lub techniczno – ekonomicznie zasadne zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych,
iii. konieczne zastosowanie rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych,
iv. ograniczenia finansowe po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych.
e) zmiany wynagrodzenia w sytuacji:
i. zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) prowadzącej do zmiany ceny.
ii. wprowadzenia nowej technologii, lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy;
iii. konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego ze względu na czynniki, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawierania umowy, przy czym wynagrodzenie umowne ulegnie obniżeniu o wartość robót objętych rezygnacją;
Zmiana wysokości wynagrodzenia dotyczyć będzie robót wykonanych po dacie podpisania aneksu;
f) zmiany rozwiązań technologicznych:
i. aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty;
ii. wprowadzenia nowej technologii produktu objętego przedmiotową umową, wówczas Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, o cenie nie wyższej niż w umowie.
g) zaistnienia innych od powyższych okoliczności (np. technicznych, gospodarczych i innych), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
h) w przypadku stwierdzenia rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana Umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.
i) zmiany przepisów dotyczących podatku od towarów i usług (VAT)
3. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania Umowy zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Zgodnie z treścią niniejszego ogłoszenia, zapytania ofertowego i załączników.

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień dodatkowych ani uzupełniających.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1) Zamawiający przy wyborze Wykonawcy do realizacji zamówienia będzie brał pod uwagę kryteria oceny ofert, nie kierując się przesłankami dyskryminującymi w szczególności w zakresie płci, rasy, pochodzenia etnicznego, religii lub światopoglądu, niepełnosprawności, wieku czy orientacji seksualnej Wykonawcy.

2) Ocenie będą podlegały oferty nie odrzucone i złożone w terminie przez Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu i nie podlegających wykluczeniu.

3) Kryteria oceny ofert
Kryterium nr 1. Cena netto (C), Znaczenie punktowe kryterium: 80
Kryterium nr 2. Okres gwarancji (G), Znaczenie punktowe kryterium: 20
Kryterium nr 1 – Cena (C):
Ocena ofert wg. kryterium nr 1 prowadzona będzie zgodnie z wyliczeniami uzyskanymi z zastosowaniem przez Zamawiającego poniższego wzoru:
C = (Cn/Cb) x 80 pkt
gdzie:
C - liczba punktów uzyskanych przez ocenianą (badaną) ofertę w zakresie kryterium nr 1
Cn - najniższa cena oferty netto spośród wszystkich ofert podlegających ocenie
Cb - cena netto oferty ocenianej (badanej)
W ww. kryterium oferta może otrzymać maksymalnie 80 pkt.
Kryterium nr 2 – Okres gwarancji (G)::
Ocena ofert wg kryterium nr 2 prowadzona będzie z zastosowaniem punktacji i zasad jak niżej:
G = (Go / Gnw) x 20 pkt
gdzie:
G – ilość punktów uzyskanych przez ocenianą (badaną) ofertę
Go – okres gwarancji zaoferowany w ocenianej (badanej) ofercie
Gnw – najdłuższy okres gwarancji zaoferowany spośród ocenianych ofert nie więcej niż 60 m-cy
Uwaga:
W zakresie kryterium nr 2, dla porównania i oceny ofert, brany pod uwagę będzie okres gwarancji liczony w miesiącach od dnia podpisania bez zastrzeżeń końcowego protokołu odbioru robót budowlanych podany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Im dłuższy okres gwarancji, tym korzystniej.
Maksymalny akceptowany przez Zamawiającego okres gwarancji to 60 miesięcy. Zaoferowanie okresu dłuższego spowoduje przyjęciem przez Zamawiającego do oceny i porównania ofert okresu maksymalnego tj. 60-miesięcznego.
Minimalny akceptowalny przez Zamawiającego okres gwarancji to 24 miesiące. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Brak wskazania/ wpisania w Formularzu ofertowym okresu gwarancji, skutkować będzie przyjęciem przez Zamawiającego, iż Wykonawca oferuje najkrótszy (minimalny akceptowany przez Zamawiającego) okres gwarancji, tj. 24 m-ce.
W ww. kryterium oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt.

4) Ocena końcowa każdej z ocenianych ofert, będzie wyliczona według wzoru:
W = C + G
gdzie:
W – suma przyznanych punktów ze składowych będących cząstkowymi kryteriami oceny ofert.
Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

5) W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.

6) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ogłoszeniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.

7) Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

Wykluczenia

W zakresie braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający żąda:
a) złożenia w ofercie oświadczenia Wykonawcy o braku powiązań osobowych i kapitałowych (w formie oryginału) – zgodnie z wzorem zawartym w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.
Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
• posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
b) złożenia w ofercie oświadczenia Wykonawcy o braku powiązań prawnych lub faktycznych (w formie oryginału) – zgodnie z wzorem zawartym w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.
Przez powiązania prawne lub faktyczne rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, inne niż powiązania osobowe lub kapitałowe, a mogące budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności Zamawiającego lub ww. osób.

Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu i/ lub podlegają wykluczeniu.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

"3B" BRUKARSTWO - BETONIARSTWO - BUDOWNICTWO TOMASZ CZAJKOWSKI

Adres

Tęczowa 7

22-500 Hrubieszów

lubelskie , hrubieszowski

Numer telefonu

883355643

Fax

Nie dotyczy

NIP

9191024133

Tytuł projektu

Kompleksowa termomodernizacja budynku magazynowo - socjalnego w celu poprawy efektywności energetycznej przedsiębiorstwa

Numer projektu

RPLU.05.01.00-06-0011/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

BUDMAR ZRB Marian Najczuk, 22-500 Hrubieszów, ul. Partyzantów 55
Data wpłynięcia oferty: 06.12.2019r. godz. 09.35
Cena oferty netto: 778 645,50 zł
Cena oferty brutto: 957 733,96 zł
Liczba wyświetleń: 621