Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
zmiany dokonane w dniu 22.11.2019 r.
w sekcji:
Wykluczenia dodano zapis:
Wyklucza się podwykonawstwo, w rozumieniu przekazanie przez Oferenta realizacji przedmiotu zamówienia innemu podmiotowi.
w sekcji:
Przedmiot zamówienia dodano zapis:
Odchyłka powierzchni wydrukowanego elementu rzeczywistego od powierzchni przesłanego elementu CAD nie może w żadnym punkcie powierzchni przekraczać 3 mm. Całkowity gabaryt wydrukowanego elementu rzeczywistego nie może odbiegać od gabarytu przesłanego elementu CAD o więcej niż 1,5%.
w sekcji:
Potencjał techniczny dodano zapis:
Oferent ma wykazać sprzęt - drukarki umożliwiające druk wielkoformatowy wys. do 1,8m
Zmiana wydłuża termin składania ofert z 29.11.2019 do dnia 02.12.2019 r.
Miejsce i sposób składania ofert
Drogą elektroniczną na adres agnieszka.piatkowska@zieta.pl
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
agnieszka.piatkowska@zieta.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Agnieszka Piątkowska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
695232067
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Wybór sukcesywnego dostawcy usługi druku 3D elementów w ramach projektu „Rozwój elementów konstrukcji ram w technologii FiDU dla mikropojazdów 2-, 3- i 4-kołowych z napędem elektrycznym”
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi drukarskie
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
dolnośląskie
Powiat:
Wrocław
Miejscowość:
Wrocław
Cel zamówienia
Celem niniejszego zapytania jest wyłonienie stałego dostawcy druku 3 D, w ramach sukcesywnych zamówień cząstkowych wedle zapotrzebowań oraz wymagań,- dla Zamawiającego w okresie trwania w/w projektu.
Przedmiot zamówienia
Wymagana technologia:
- Druk 3D w technologii druku dozującego żel z możliwością druku wielkoformatowego, lekkiego ze swobodą geometryczną*,
- druk do wysokości 1,8m,
- druk warstwami z prędkością do 1m/s; 2,2 km/h,
- druk obiektu z prędkością 35 cm/h.
Odchyłka powierzchni wydrukowanego elementu rzeczywistego od powierzchni przesłanego elementu CAD nie może w żadnym punkcie powierzchni przekraczać 3 mm. Całkowity gabaryt wydrukowanego elementu rzeczywistego nie może odbiegać od gabarytu przesłanego elementu CAD o więcej niż 1,5%.
Materiał: Fotopolimerowy żel drukujący fotoutwardzalny promieniowaniem UV.
Szacowane ilości, dla sukcesywnych cząstkowych zamówień druku 3D:
Lp. element [szt] dodatkowe wymagania względem wszystkich elementów: Bez wykończenia
1) Print_ow01_01 ilość x2
2) Print_ow01_02 ilość x2
3) Print_ow01_03 ilość x2
4) Print_ow01_04 ilość x2
5) Print_ow01_05 ilość x2
6) Print_ow01_06 ilość x2
7) Print_ow01_07 ilość x2
8) Print_ow01_08 ilość x2
9) Print_ow01_09 ilość x2
10) Print_ow01_10 ilość x2
11) Print_ow01_11 ilość x2
12) Print_ow01_12 ilość x1
13) Print_ow01_13 ilość x1
14) Print_ow01_14 ilość x2
15) Print_ow01_15 ilość x2
16) Print_ow01_16 ilość x1
17) Print_ow01_17 ilość x1
18) Print_ow01_18 ilość x1
19) Print_ow01_19 ilość x1
20) Print_ow01_20 ilość x2
21) Print_ow01_21 ilość x2
22) Print_ow01_22 ilość x1
23) Print_ow01_23 ilość x1
24) Print_ow01_24 ilość x1
25) Print_ow01_25 ilość x1
26) Print_ow01_26 ilość x1
27) Print_ow01_27 ilość x1
28) Print_ow01_28 ilość x1
29) Print_ow01_29 ilość x1
30) Print_ow01_30 ilość x1
31) Print_st02_01 ilość x2
32) Print_st02_02 ilość x2
33) Print_st02_03 ilość x2
34) Print_st02_04 ilość x2
35) Print_st02_05 ilość x2
36) Print_st02_06 ilość x2
37) Print_st02_07 ilość x2
38) Print_st02_08 ilość x2
39) Print_st02_09 ilość x2
40) Print_st02_10 ilość x2
41) Print_st02_11 ilość x2
42) Print_st02_12 ilość x4
43) Print_st02_13 ilość x4
44) Print_CW01_01 ilość x1
45) Print_CW01_02 ilość x1
46) Print_CW01_03 ilość x1
47) Print_CW01_04 ilość x1
** W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań, tzn. takich, których parametry techniczne są równoważne – co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w specyfikacji przedmiotu zamówienia.
W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
!!!WAŻNE!!! Rysunki techniczne i modele zostaną przekazane mailowo dla każdego zainteresowanego Oferenta po uprzednim skontaktowaniu się telefonicznie lub mailowo.
Kod CPV
79823000-9
Nazwa kodu CPV
Usługi drukowania i dostawy
Dodatkowe przedmioty zamówienia
brak
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji jest rozumiany jako sukcesywna cząstkowa dostawa przedmiotu zamówienia (w ilości i rodzaju) podanego przez Zamawiającego. Zamówienia cząstkowe będą realizowane sukcesywnie w miarę zużycia i zapotrzebowań produkcyjnych Zamawiającego - w czasie od momentu podpisania umowy z wybranym Oferentem do końca stycznia 2020r.
Zamówienia cząstkowe będą realizowane sukcesywnie w miarę zużycia i zapotrzebowań produkcyjnych Zamawiającego - w czasie od momentu podpisania umowy z wybranym Oferentem do końca stycznia 2020r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Oferent powinien wykazać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności
Wiedza i doświadczenie
Oferent powinien wykazać się wiedzą i doświadczeniem w zakresie tematyki opisanej w przedmiocie zamówienia.
Potencjał techniczny
Oferent powinien posiadać niezbędny potencjał techniczny umożliwiający realizację zakresu wykonania usługi opisanej w przedmiocie zamówienia.
Oferent ma wykazać sprzęt - drukarki umożliwiające druk wielkoformatowy wys. do 1,8m
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Oferent powinien posiadać niezbędny potencjał osobowy umożliwiający realizację zakresu usługi opisanej w przedmiocie zamówienia.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Oferenci biorący udział w postępowaniu muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia, muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej oferty
Dodatkowe warunki
Oferent ma wykazać sprzęt - drukarki umożliwiające druk wielkoformatowy wys. do 1,8m
Podane w ofercie ceny jednostkowe dla wszystkich realizacji usługi 3D w okresie trwania umowy zawierają:
- wszystkie koszty związane z dostawą, opakowaniem itp.
- wszystkie podatki, opłaty i inne ewentualne obciążenia związane z realizacją zamówienia z wyłączeniem podatku VAT,
- koszt. transportu,
- ewentualne upusty oferowane przez Oferenta
Wartości te są obliczone szacunkowo i określają bieżące zapotrzebowanie Zamawiającego w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 stycznia 2020 r. Oznacza to, że Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji pełnego zakresu przedmiotu zamówienia (Zamawiający zakupi ilości wg bieżącego zapotrzebowania), a także „pula” pozycji danego zamówienia będzie określana wg potrzebnej specyfikacji druku 3D co do realizacji produkcyjnych zadań projektowych.
Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN).
Cena jednostkowa określona przez Oferenta zostanie ujęta w umowie i będzie obowiązywała w całym okresie obowiązywania umowy.
Zamawiający dopuszcza sytuację, gdzie cena przedmiotu zamówienia ujęta w umowie, może ulec zmianie w czasie - pomiędzy kolejnymi zamówieniami wg zapotrzebowań. Jednak zmiany te nie mogą przekraczać 110% ceny zaoferowanej, do której zobowiąże się Oferent w odpowiedzi na niniejsze zapytanie. Oferent każdorazowo jest zobowiązany poinformować o zmianie cen, a Zamawiający musi je zaakceptować. Zamawiający każdorazowo sprawdzi, czy jakakolwiek zmiana cen mieści się w zakresie do 110% kwoty ujętej w umowie.
Termin realizacji jest rozumiany jako sukcesywna dostawa przedmiotu zamówienia (w ilości i rodzaju) podanego przez Zamawiającego. Zamówienia cząstkowe będą realizowane sukcesywnie w miarę zużycia i zapotrzebowań produkcyjnych Zamawiającego - w czasie od momentu podpisania umowy z wybranym Oferentem do końca stycznia 2020r. Proszę podać ilość dni potrzebną do zrealizowania zleconego zamówienia od momentu jego zgłoszenia do Oferenta/Wykonawcy.
Postanowienia ogólne:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. W przypadku unieważnienia postępowania o zamówienie Oferentom nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu.
3. Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem bez zastrzeżeń wszystkich warunków postępowania.
4. Odstąpienie przez Zamawiającego od zawarcia umowy w przypadku zawiadomienia Oferenta o wyborze jego oferty nie może być podstawą roszczeń poniesionych kosztów udziału w postępowaniu.
5. W toku dokonywania oceny złożonych wniosków Zamawiający może żądać udzielenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich dokumentów.
6. Jeżeli oferta nie zawiera wszystkich wymaganych elementów, Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach wezwać Oferenta do jego uzupełnienia.
7. Zamawiający rezerwuje prawo do nagrywania dźwięku podczas spotkań technicznych z dostawcami. Przesłanie oferty będzie traktowane jako udzielenie zgody na nagrywanie spotkań.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji ceny z Oferentem, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów, w przypadku, gdy cena zaoferowana przez Oferenta przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zamówienia.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Oferenta, w przypadku ziszczenia się konieczności zmiany wskazanego w ofercie/umówionego zakresu robót wynikającej z:
1. Koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia;
2. konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych;
3. ograniczeń finansowych po stronie Zamawiającego powodujących konieczność ograniczenia zakresu prac ujętych w ofercie.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Oferentem będą dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Zamawiający wymaga od Oferenta oprócz przedstawienia wypełnionego formularza ofertowego (zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania) przedstawienia następujących dokumentów:
1)Oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków zamówienia – załącznik nr 2 do oferty.
2)Oświadczenie w przedmiocie powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym - załącznik nr 3 do oferty.
3)Złożenie oświadczenia o posiadaniu uprawnień do reprezentowania Oferenta - załącznik nr 4 do oferty.
4)Złożenie oświadczenia o zachowaniu stałych cen podczas trwania umowy - załącznik nr 5 do oferty.
5)Podpisanie wzoru umowy - załącznik nr 6 do oferty.
6)Przedłożenie aktualnego wydruku z KRS lub z CEDIG lub inny dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania i reprezentowania określonej działalności (nr/symbol dokumentu rejestrowego i wskazania organu który go wydał).
7)Oferent ma wykazać sprzęt - drukarki umożliwiające druk wielkoformatowy wys. do 1,8m
Zamówienia uzupełniające
Nie wyklucza się udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z Oferentem, o ile te zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryterium oceny ofert: Kryterium WAGA (%)
- Cena oferty (70%)
- Termin realizacji zamówienia (30%)
Punkty za poszczególne kryteria będą obliczane zgodnie z poniższym wzorem:
Kryterium – cena
P=Cn/Cob x[70]
gdzie:
P – liczba punktów przyznanych Oferentowi za zaoferowaną cenę
CN – najniższa zaoferowana cena w postępowaniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Kryterium – termin realizacji zamówienia
R=Tn/Tob x[30]
gdzie:
R – liczba punktów przyznanych Oferentowi za termin realizacji zamówienia
TN – najkrótszy termin zaoferowany w postępowaniu (liczony w dniach kalendarzowych)
TOB – termin zaoferowany w ofercie badanej (liczony w dniach kalendarzowych)
Maksymalna łączna liczba punktów do zdobycia wynosi 100. Suma poszczególnych kryteriów (1+2) będzie stanowiła wynik końcowy każdego z oferentów. Wygrywa oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów.
Wykluczenia
Zamawiający ma prawo odrzucenia oferty złożonej przez Oferenta niespełniającego warunków udziału w postępowaniu lub jeśli oferta jest niezgodna z niniejszym zapytaniem.
Wyklucza się podwykonawstwo, w rozumieniu przekazanie przez Oferenta realizacji przedmiotu zamówienia innemu podmiotowi.
Nazwa
ZIETA PROZESSDESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
Stanisława Moniuszki 29/2
51-610 Wrocław
dolnośląskie
, Wrocław
Numer telefonu
693 969 063
NIP
8982176666
Tytuł projektu
Rozwój elementów konstrukcji ram w technologii FiDU dla mikropojazdów 2-, 3- i 4-kołowych z napędem elektrycznym
Numer projektu
POIR.01.02.00-00-0328/16-00
Nierozstrzygnięte – Brak ofert