Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3/2019 Zapytanie ofertowe dotyczące wyboru wykonawcy na przeprowadzenie profesjonalnego procesu projektowego

Data publikacji: 20.11.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 28-11-2019

Numer ogłoszenia

1218490

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

V. Przygotowanie oferty

Oferta powinna zawierać:
• Informację, iż została skierowana do „ABC-MEDI Sp. z o.o.”;
• Nazwę i numer postępowania ofertowego, którego dotyczy;
• Dane Oferenta: nazwę, adres, NIP;
• Wyszczególnienie zadań i cen;
• Cenę netto, brutto zamówienia;
• Termin realizacji;
• Termin płatności;
• Dane osoby do kontaktu (imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail);
• Datę sporządzenia oferty;
• Datę ważności oferty – min. 30 dni;
• Podpis i pieczęć oferenta
Oferta powinna być sporządzona na Załączniku nr 1 - Formularz ofertowy.
Do oferty należy dołączyć:
a. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku powiązań pomiędzy podmiotami współpracującymi
b. Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnieniu warunków stawianych Wykonawcom
c. Dokument potwierdzający posiadanie niezbędnych kwalifikacji członków zespołu, wskazany w pkt IV - CV.


IX. Miejsce i termin składania ofert

1. Oferta może być dostarczona za pośrednictwem:
- Poczty, kurierem lub osobiście
Adres siedziby:
ABC-MEDI Sp. z o.o.
Ul. Leszka Czarnego 13/50, 97-500 Radomsko
- Pocztą elektroniczną: biuro@abc-medi.pl
2. Oferty należy składać do dnia: 28.11.2019 r.
3. Oferty złożone po terminie wskazanym w pkt. 2 nie będą rozpatrywane.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

biuro@abc-medi.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Anna Łuszczyńska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48 793 71 09 02

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

II. Przedmiot zamówienia

1. Stworzenie strategii działań niezbędnych do opracowania nowego projektu wzorniczego
ZAKRES USŁUGI:
Wydatek ten będzie stanowił ważny etap w projekcie - synteza i analiza, czyli określenie strategii dalszych działań niezbędnych do opracowania nowego projektu wzorniczego w tym, opracowanie założeń do briefu projektowego oraz określenie kierunków projektowych.

Dokument ten winien zawierać w szczególności:
 charakterystykę wnioskodawcy;
 specyfikę rynku i charakterystykę docelowych nabywców;
 główne cele jakie mają być osiągnięte oraz jaką rolę w osiągnięciu tych celów ma spełniać projekt wzorniczy;
 określenie wyrobu będącego przedmiotem projektu wzorniczego;
 wymagania stawiane wyrobowi;
 kryteria jakości i odbioru wykonanej na podstawie briefu pracy projektowo-wdrożeniowej.

Kody CPV: 73220000-0 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju

2. Projektowanie, prototypowanie i testowanie projektu wzorniczego dla nowego produktu

ZAKRES USŁUGI:
W ramach tego zadania nastąpi tworzenie rozwiązań, prototypowanie i testowanie - opracowanie projektów oraz prototypów nowego lub znacząco ulepszonego produktu i przeprowadzenie niezbędnych testów.

Etapy zadania:
a. Przeprowadzenie badań materiałów i sposobów ich łączenia w celu poszukiwania innowacyjnych rozwiązań w zakresie funkcjonalności i bezpieczeństwa,
b. Stworzenie prototypów dla 3 nowych osłon z filtrem dla osób po zabiegach tracheotomii oraz laryngektomii:
• Filtr z tworzywa z możliwością jego mycia
• Filtr z wymiennym kompresem z włókniny
• Filtr wodoodporny do osłon pod prysznic,
c. Testowanie nowych prototypów pod kątem spełnienia założonych w briefie właściwości na użytkownikach końcowych,
d. Opracowanie dokumentacji wdrożeniowej niezbędnej do wdrożenia nowego produktu.

Kody CPV: 73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze

III. Planowany termin realizacji zamówienia

1. Stworzenie strategii działań niezbędnych do opracowania nowego projektu wzorniczego: do 31.01.2020 r.
2. Projektowanie, prototypowanie i testowanie projektu wzorniczego dla nowego produktu: do 30.06.2020 r.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia bez podania przyczyny.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: łódzkie Powiat: radomszczański Miejscowość: Radomsko

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Zapytanie ofertowe dotyczące wyboru wykonawcy na przeprowadzenie profesjonalnego procesu projektowego, dzięki któremu wdrożony zostanie nowy lub znacząco ulepszony produkt.

Zakup jest planowany w ramach projektu, który otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój na lata 2014-2020 Poddziałanie 2.3.5 Design dla przedsiębiorców.


TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych. Postępowanie ofertowe jest prowadzone zgodnie z zasadą konkurencyjności opisaną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. Zapytanie ofertowe zostało upublicznione na stronie internetowej:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/

Celem projektu jest wprowadzenie do działalności gospodarczej firmy nowej gamy produktów: osłon dla osób po zabiegach tracheotomii i laryngektomii. Opracowane nowe projekty wzornicze w postaci trzech innowacyjnych filtrów zostaną zaimplementowane w osłonach, które firma zamierza wprowadzić na rynek, jako nowe produkty pod własną marką

Przedmiot zamówienia

II. Przedmiot zamówienia

1. Stworzenie strategii działań niezbędnych do opracowania nowego projektu wzorniczego
ZAKRES USŁUGI:
Wydatek ten będzie stanowił ważny etap w projekcie - synteza i analiza, czyli określenie strategii dalszych działań niezbędnych do opracowania nowego projektu wzorniczego w tym, opracowanie założeń do briefu projektowego oraz określenie kierunków projektowych.

Dokument ten winien zawierać w szczególności:
 charakterystykę wnioskodawcy;
 specyfikę rynku i charakterystykę docelowych nabywców;
 główne cele jakie mają być osiągnięte oraz jaką rolę w osiągnięciu tych celów ma spełniać projekt wzorniczy;
 określenie wyrobu będącego przedmiotem projektu wzorniczego;
 wymagania stawiane wyrobowi;
 kryteria jakości i odbioru wykonanej na podstawie briefu pracy projektowo-wdrożeniowej.

Kody CPV: 73220000-0 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju

2. Projektowanie, prototypowanie i testowanie projektu wzorniczego dla nowego produktu

ZAKRES USŁUGI:
W ramach tego zadania nastąpi tworzenie rozwiązań, prototypowanie i testowanie - opracowanie projektów oraz prototypów nowego lub znacząco ulepszonego produktu i przeprowadzenie niezbędnych testów.

Etapy zadania:
a. Przeprowadzenie badań materiałów i sposobów ich łączenia w celu poszukiwania innowacyjnych rozwiązań w zakresie funkcjonalności i bezpieczeństwa,
b. Stworzenie prototypów dla 3 nowych osłon z filtrem dla osób po zabiegach tracheotomii oraz laryngektomii:
• Filtr z tworzywa z możliwością jego mycia
• Filtr z wymiennym kompresem z włókniny
• Filtr wodoodporny do osłon pod prysznic,
c. Testowanie nowych prototypów pod kątem spełnienia założonych w briefie właściwości na użytkownikach końcowych,
d. Opracowanie dokumentacji wdrożeniowej niezbędnej do wdrożenia nowego produktu.

Kody CPV: 73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze

III. Planowany termin realizacji zamówienia

1. Stworzenie strategii działań niezbędnych do opracowania nowego projektu wzorniczego: do 31.01.2020 r.
2. Projektowanie, prototypowanie i testowanie projektu wzorniczego dla nowego produktu: do 30.06.2020 r.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia bez podania przyczyny.

Kod CPV

73000000-2

Nazwa kodu CPV

Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze

Dodatkowe przedmioty zamówienia

CPV: 73220000-0 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju

Harmonogram realizacji zamówienia

III. Planowany termin realizacji zamówienia

1. Stworzenie strategii działań niezbędnych do opracowania nowego projektu wzorniczego: do 31.01.2020 r.
2. Projektowanie, prototypowanie i testowanie projektu wzorniczego dla nowego produktu: do 30.06.2020 r.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia bez podania przyczyny.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

IV. Warunki stawiane Wykonawcom
O realizację zlecenia stanowiącego przedmiot niniejszego zapytania mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę teoretyczną i praktyczną, oraz kwalifikacje w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. posiadają w dyspozycji na moment składania oferty zespół składający się z min. 2 członków, z czego:
• Przynajmniej jeden z nich posiada tytuł naukowy min. doktora z chemii lub materiałoznawstwa,
• Zespół składający się z min. 2 członków posiada w swoim dorobku min. 5 opracowań naukowych z zakresu druku 3D lub materiałów bakteriostatycznych lub biozgodnych w okresie 2 lat licząc od dnia publikacji zapytania ofertowego,

Potwierdzeniem spełnienia powyższych warunków jest załączenie do oferty oświadczania stanowiącego zał. nr 3 do zapytania ofertowego, oraz CV poszczególnych członków zespołu (wraz z informacją o publikacjach i stopniu naukowym oraz podpisem danej osoby).

W przypadku, gdy złożona oferta nie będzie zawierała wymienionych w niniejszym punkcie dokumentów potwierdzających, że Oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu ofertowym, oferta ta będzie podlegała odrzuceniu z przyczyn formalnych.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

IV. Warunki stawiane Wykonawcom
O realizację zlecenia stanowiącego przedmiot niniejszego zapytania mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę teoretyczną i praktyczną, oraz kwalifikacje w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. posiadają w dyspozycji na moment składania oferty zespół składający się z min. 2 członków, z czego:
• Przynajmniej jeden z nich posiada tytuł naukowy min. doktora z chemii lub materiałoznawstwa,
• Zespół składający się z min. 2 członków posiada w swoim dorobku min. 5 opracowań naukowych z zakresu druku 3D lub materiałów bakteriostatycznych lub biozgodnych w okresie 2 lat licząc od dnia publikacji zapytania ofertowego,

Potwierdzeniem spełnienia powyższych warunków jest załączenie do oferty oświadczania stanowiącego zał. nr 3 do zapytania ofertowego, oraz CV poszczególnych członków zespołu (wraz z informacją o publikacjach i stopniu naukowym oraz podpisem danej osoby).

W przypadku, gdy złożona oferta nie będzie zawierała wymienionych w niniejszym punkcie dokumentów potwierdzających, że Oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu ofertowym, oferta ta będzie podlegała odrzuceniu z przyczyn formalnych.

Dodatkowe warunki

VII. Podwykonawstwo
W ramach postepowania ofertowego dopuszcza się możliwość podwykonawstwo.

VIII. Warunki
1. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty częściowej.
2. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.
3. Termin związania ofertą: minimum 30 dni.
4. Oferent przed datą wyboru dostawcy może zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do anulowania/unieważnienia postępowania ofertowego bez podania przyczyny.
6. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy z Wykonawcą w zakresie terminu realizacji w przypadku, gdy dotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest niemożliwe i wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, a także gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest konsekwencją opóźnienia przez Zamawiającego w realizacji prac koniecznych do prawidłowego odbioru (przyjęcia) przedmiotu umowy.
W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy z Wykonawcą w zakresie terminu realizacji w przypadku, gdy dotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest niemożliwe i wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, a także gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest konsekwencją opóźnienia przez Zamawiającego w realizacji prac koniecznych do prawidłowego odbioru (przyjęcia) przedmiotu umowy.
W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oferta powinna być sporządzona na Załączniku nr 1 - Formularz ofertowy.
Do oferty należy dołączyć:
a. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku powiązań pomiędzy podmiotami współpracującymi
b. Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnieniu warunków stawianych Wykonawcom
c. Dokument potwierdzający posiadanie niezbędnych kwalifikacji członków zespołu, wskazany w pkt IV - CV.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

VI. Kryteria oceny ofert

Zamawiający dokona wyboru oferty na podstawie porównania:
• CENY (netto), ocena polega na obliczeniu ilorazu ceny najniższej do wielkości oferowanej, gdzie oferta z najniższą ceną otrzyma 1 punkt, następnie ocena jest przemnażana razy wagę 60%.
• TERMINU PŁATNOŚCI (dni), ocena polega na obliczeniu ilorazu oferowanej liczby dni, do największej liczby dni, gdzie oferta z największą liczbą dni otrzyma 1 punkt, następnie ocena jest przemnażana razy wagę 40%.

Zamawiający wybierze wykonawcę na podstawie złożonych ofert.
Zamawiający opublikuje wyniki na Bazie Konkurencyjności.

Wykluczenia

X. Zakres wykluczenia

W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z beneficjentem osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
• posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
• pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ABC-MEDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Leszka Czarnego 13/50

97-500 Radomsko

łódzkie , radomszczański

Numer telefonu

793710902

NIP

7722414565

Tytuł projektu

Projekt wzorniczy oraz wdrożenie na rynek innowacyjnych produktów dla osób po zabiegu tracheotomii i laryngektomii

Numer projektu

POIR.02.03.05-10-0023/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

YOSHI S.A. (ul. 75 Pułku Piechoty 1, 41-500 Chorzów)
Oferta wpłynęła dnia 28.11.2019 r.
cena netto: 335 050,00 zł
cena brutto: 412 111,50 zł
Liczba wyświetleń: 506